Godess gefeliciteerd met jullie zoon! staat er nog een mei-mama tussen de baby v/d maand? Benthe heeft niet gewonnen ze is 2de geworden
Dit weekend een druk maar relax weekend gehad, alleen was het gisteren een hectische dag. Vandaag is eindelijk mei begonnen, dit is onze maand dames, alhoewel juni mijn maand ook nog kan worden. ik moest meer dan 10 pagina's lezen dus heb niet alles onthouden. Goddess: Van harte gefeliciteerd met je zoon hoop voor je dat alles goed is, omdat ze je toch erg onzeker hadden gemaakt. Voor de rest zijn er wat dames aan het rommelen las ik, kom op dames het duurd niet lang meer. Rebtam: veel succes bij de gyn, hoop dat ze je nu kunnen helpen dat de kleine komt. Bibiche: Veel succes bij de vk. ML: Veel succes met de inleiding, laat je kleine maar komen. Iedereen een fijne dag en dat er veel baby's mogen komen. Groetjes Alida
Goddess gefeliciteerd meid! Geniet lekker van je ventje! marielize: sterkte vandaag... waarschijnlijk ben ik al te laat en lig je al in het zh, maar goed, ik denk aan je! (niet dat dat veel zal helpen, maar toch... ) Nathasja: ja hoor, heb gisteren wel een paar berichtjes achtergelaten hier Jij bent natuurlijk helemaal ergens anders met je gedachte, wat heel erg logisch is... nog 1 dagje met z'n 2tjes.... geniet van deze bijzondere dag! Wat ik heb, weet ik niet, maar ben opeen niet meer zo misselijk.... vannacht had ik alweer trek... zo erg dat ik ook echt eruit moest (oke drink dan een halve beker melk en eet 1 plakje ontbijtkoek wat voor mij redelijkw at is) heb bijna 1 week niet meer gespuugd.... en kan weer beter drinken sinds een paar dagen.... echt raar, maar begin het straks nog leuk te vinden om zwanger te zijn..... 30 april is hier voorbij gegaan, de VK heeft het dus niet bij het rechte eind gehad.... haha zou ook wel een stunt geweest zijn. Gisteren is het verder rustig geworden en vannacht ook..... Rebtam hoe was het bij de gyn? Amilah, doe rustig aan en pas goed op jezelf en je kleine uk! Bianca alweer aan het nachtbraken.... arme man van je... heeft nu gebroken nachten door jou en straks door jullie ukkie.... ach kan hij alvast oefenen... en inderdaad wat je schrijft... HET IS MEI! Jeetje wat leek dat in sept/okt nog zoooooo ver weg he? en nu is het gewoon mei...... spannend.... Erica: hoe is het bij jou? Assepoester: wat een schatje heb je toch... lieve foto's joh!
Ik plaats weer ff 2 nieuwe foto's in m,n album meiden! 1tje van haar eerste lachje Marielize meid veel succes! Denk aan je! Tassie jij nogmaals morgen heel veel succes zal ook aan jou denken! Verder hoop ik dat alles met iedereen goed gaat. De laatste loodjes gaan nu echt voor iedereen in en ben benieuwd wie de eerste echte mei mamma word Dikke knuffel voor jullie allemaal! Ps Goddess laat je nog even weten of je mannetje helemaal gezond is denk er veel aan namelijk.
nou ben vandaag gepromoveerd tot mei mama dat wilde ik even melden lekker kletsen met de mei mama's hier dus hallo bij deze liefs diaan
goede morgen, heb redelijk geslapen veel last van zuur maar wilde gewoon niet naar beneden. tassie, heel veel sterkte morgen spannend weer hoor. Assepoester en Rachel, echt leuke foto`s word nu toch echt wel een beetje jarloes hoor. hoi Diana, welkom bij de mei mama`s mvjanelle, ik vind Benthe echt de mooiste baby van de maand. jammer dat je niet gewonnen heeft. hoi rebtam, ben met je eens dat de baby gewoon moet komen en ook bij mij. maar helaas nog steeds geen gerommel hier ook al zegt dat ook weer niks. voor de rest iedereen een fijne dag.
Rachel, wat een snoepje heb je toch.... lief hoor! Diana, tja je bent natuurlijk van harte welkom hier... imaar ik hoop voor je dat jouw dag er snel aan gaat komen, want wachten....... maar goed, t zal niet meer zolang duren..... verder alles goed met jou? Nathas: haha en daarom had ik het er juist weeer bij gezet hoe is het verder met je?
OH LZ, mislukt dus... geen koninginnekindje.. wel super dat je nog een paar goede dagen hebt, mag ook wel dacht ik zo... Rachel, ga gelijk kijken! Ik denk ook veel aan Josh, hoe nu alles met hem is.. Diana, welkom bij de meimama's... gezellig!
ohja, bedacht me dat ik maar eens een tasje moest gaan klaar zetten... kom alleen niet veel verder dan het volgende: kleertjes voor de baby pyama voor mij toiletspullen druivensuiker en labello sokken fototoestel muziek wat vergeet ik nou? of wat is praktisch om mee te hebben?
Hmmz, slippers zou ik ook meenemen. Cosi moet ook mee.. Verder weet ik het niet, LZ.. Ik heb nu alleen een tas voor de kleine klaar, voor 5 dagen. Mijn eigen tas moet ik nog pakken. Maar die is zo gepakt.
als de baby het maar niet te erg naar zijn of haar zin gaat krijgen in mijn buik.... dan vind ik het allemaal goed best lekker om niet de hele dag te kokken dus zo kan het ook.... Hoe is het bij jou? Wanneer wordt je paard gekeurd? deze week toch? spannend joh.. hoop dat alles door gaat!
@Lz: ik heb ook de zwangerschapskaart in de tas. Mijn vriend heeft zijn en ID bij zich (kan hij gelijk de baby aangeven in het ziekenhuis) Bedenk me dan net dat mij ID daar ook bij moet. Toch ? En wij hebben de maxicosi klaarstaan met een dekentje erin.
Oh ja, en je ponskaartje inderdaad... Nemo ik zou zelf ook je ID meenemen inderdaad. LZ, ze wordt morgen om 2 uur gekeurd. Ik ben er helemaal hyper van. Ik ben zooo bang dat het niet goed gaat...
tx girls! daar heb ik wat aan! nog helemaal niet aangedacht.... en slippers is idd ook een goeie! Zwangerschapskaart heb ik nu standaard in mijn handtas zitten net als mijn ponskaartje (zit in dezelfde envelop omdat ik natuurlijk al een paar keer direct doorgestuurd ben).... maar die zijn straks natuurlijk zo gewisseld Ik heb een omslagdoek voor de baby die ik van mijn moeder heb gekregen toen het met 24 weken zo ontzettend slecht ging..... die krijgt ons ukkie dus lekker om ! Tigger spannend morgen....... ik ga voor je duimen! zal vast wel goed komen toch? Haha ik werd net door een jaargenootje (en ook vriendinnetje) gebeld om advies voor een behandeling voor een patient van haar... want ik zat toch alleen maar thuis te niksen en kon ze mooi testen of mijn hersens nog functioneerde.. haha tx he, van je vrienden moet je het maar hebben maar goed... gelukkig kon ik nog meerwaarde zijn en heb ik een beleid en operatie advies gegeven ohja ze vroeg natuurlijk wel eerst of ik het goed vond.... vond het eigenlijk wel leuk weer ff nuttig te zijn
tigger hoop echt dat je paard goed gekeurd word. wist niet eens dat ze dat bij paarden ook deden. moet je ook je id meenemen heb toch een ponskaartje. hoi liefzonnetje, lekker dat je je beter voelt. er moeten er toch wel een paar in mei bevallen. heb soms het gevoel dat ik straks de enige ben die de 40 weken gaat halen. gr chantal.
lees net bij de april mama`s dat bosi bevallen is ze weten niet of het 30 april of 1 mei is geboren. zou dus de eerste mei mama kunnen zijn.
Oh, hihi.. Dat is inderdaad dan op het randje. Ik ben benieuwd! Ja, thanks, meiden.. Ben echt zo zenuwachtig ervoor. Chantal, paarden worden meestal klinisch gekeurd en vanaf ongeveer 5000 euro ook rontgenlogisch. Of bepaalde delen rontgenlogisch. Klinisch is niet zo duur, maar volledig rontgenlogisch al gauw rond de 400 euro. Klinisch is echt de buitenkant: gestel, ogen, neus ademhaling (hart, longen) Beweging op harde en zachte ondergrond en de beruchte buigproeven. Dan wordt het been van het paard voor een minuut op een bepaalde manier gebogen met wat druk erop en dan na die minuut moet je wegdraven aan de hand. Paard moet geloof ik binnen 4/5 passen correct lopen. Dus best wel spannend. Mijn merrie heeft nog nooit wat gehad, maar je weet natuurlijk nooit wat er uit komt.
@LZ: echt fijn meid dat je je veel beter voelt, toch nog een leuke einde Ik neem ook 2 nachthemden, 2 borstvoedingsbh, 4 onderbroeken, batterijen voor fototoestel. @rachel: popje zeg @diana: welkom bij de mei mama's Nou net terug van de vk en alles prima. Misselijkheid hoort erbij aan het einde voornamelijk als je ligt omdat de baarmoeder zoveel druk uitoefend. De witte vlokken in mijn urine was waarschijnlijk afscheiding want ik heb het niet meer gehad. Baby wordt met 40 weken op 6.5 pond geschat. Urine en bloeddruk helemaal goed.