hoop echt dat het goed komt tigger. maar als je paard nooit wat heeft zou het wel goed komen. ik duim voor je.
AGENDA: Mei 1e Alida & Rebtam - Gyn - Bibiche - VK - Marie-Lize naar ZH: inleiding 2e Liefzonnetje & Nemo - vk - Nathasja - Keizersnee 3e Rebtam, Chantal & babymei - vk 4e Emmetje- vk - Tigger - Gyn 8e Verjaardag Moppies - Tigger intake gesprek ks Bibiche - VK 9e Tigger - De DAG 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje BEVALLINGSLIJST 1: Marie-Lize (36)--> meisje ~ 1 mei ~ 1e 2: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e 3: Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e 4: Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e 5: Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e 6: Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei ~ 2e 7: Tassie (32) --> onbekend ~ 11 mei ~ 1e 8: Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e 9: Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e 10: Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e 11: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e 12: Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e 13: Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e 14: Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e 15: Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e 16: Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e 17: Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e 18: Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e 19: Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e 20: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e 21: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e 22: Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 23: Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e 24: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e 25: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e 26: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 27: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e Verwacht: 8 meisjes 4 jongens 10 onbekend 5 geheim Geboren: 1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm 2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm 3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm 4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ gew: 3208 gram ~ lengte: 5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm 6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew:3890gram~ lengte:51 cm 7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm 8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm 9:Goddess (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren 30 april 07 ~ gew: 2880 ~ lengte: Geboren: 6 meisjes 3 jongens SMS-Buddy's: Tassie --> Rachel ~ Reserve: Tigger Tigger --> Johana79 Bibiche --> Simalex ML --> Vriendje Alida --> Assepoester Jesie --> Mannetje Emmetje --> Bianca Mama1986 -->Mannetje Bianca --> Emmetje Nemo --> Alida Babymei --> Momtobe Liefzonnetje --> Vriendlief Erica--> Mannetje Rebtam --> bijna mannetje Amilah --> Rachel Chantal-->Mannetje Mignon --> Tigger[/quote]
Mogu, Nou nou, uiteindelijk geslapen van 500 tot 1000. Toch nog een paar uurtjes meegepikt, maar voordat het 5 uur was zeg, verschrikkelijk Vind het nu echt erg spannend ineens, raar want ik heb steeds gezegd haal het er aub uit. En nu het bijna zover is denk ik; O jee het gaat ECHT gebeuren! Ken je dat gevoel? Ik heb voor de het ZH 3 bigshirts en 1 pyjama met knopen mee. Voor als ik tussendoor ga douchen, lekker schoon shirt aan. Ga dan ook in het ZH bevallen, dus zal er langer zijn dan diegene die alleen in geval van nood gaan.
Ja... dat gevoel ken ik... heb ook ineens het idee dat het nog heel lang blijft zitten , terwijl ik steeds dacht dat het zeker te vroeg zou komen! Reuze spannend allemaal!
Bibiche fijn dat alles goed was! Bianca, hmm je hebt wel gelijk wat extra nachthemden mee te nemen voor als je lekker gedouched hebt tussen door enzo..... ik ga ook in ziekenhuis bevallen..... dus zal daar ook iets langer zijn dan alleen voor nood een tasje klaar zetten... hmm vervelende is dat ik nooit in nachthemden/pyama's slaap.... dus dat ook niet heb.... en tshirts die ik heb zijn nu natuurlijk veel te klein... shit toch nog maar ff iets halen. heb al wel 1 nachthemd met knopen gekocht en 1 pyama ook met knopen voor de eerste week... maar wellicht wel wat weinig.... Chantal, je zal vast niet de enige gaan zijn hoor die de 40 wkn gaat halen.... alhoewel er al wel veel bevallen zijn! 9 al! Er staan er nog 27 op de lijst, alhoewel er ook een heel aantal zijn die hier al lang niet meer geweest zijn.... gingen we die lijst nog opschonen? of laten we hem zo? Nou ik ga nog wat eten een roggetje met kaas en komkommer.... ohja en vandaag krijgen we onze proefdruk ik ben zoooooooo benieuwd.... hoop dat ie mooi is, want wat gaan we anders doen? ohoh sh** enveloppen heb ik al wel geschreven klaar liggen
Heel erg bedankt iedereen! De beentjes zien er gewoon keurig uit (thankgod!), misschien ietsje aan de kleine kant, maar ik maak er absoluut geen zorgen meer over. Ben echt enorm opgelucht. Hij is echt prachtig (iedereen in het ziekenhuis was helemaal weg van hem, iedereen vind dat hij een prachtige huid heeft (geen rimpeltje, plooitje of pukkeltje te zien), en die ogen zijn helemaal super! Ik ga proberen zo snel mogelijk foto's te laten zien. Iedereen, nog heel veel sterkte met de laatste loodjes, ik hoop dat iedereen snel een klein gezond hummeltje in de armen heeft. Ik heb overigens mijn ex laten weten dat "onze" zoon geboren is. Hij was blij voor me, en hij belt over een week of twee om te kijken hoe het met ons gaat.
LZ, ik heb bij de Scapino 3 tshirts gekocht voor 9 euro, mooi makkelijk, kunnen ze na de bevalling zo de prullenbak weer in.
gelukkig dat alles goed is goddess ben echt blij voor je. ben echt benieuwd hoe hij eruit ziet dus wacht op de foto`s.
Hai Dames, Nou de maand mei is aangebroken: JETZ GEHT LOSS! Marie-Lize: Heel veel succes vandaag met het inleiden. Hopenlijk heb je een voorspoedige bevalling. Natasja: Morgen alvast heel veel succes en sterkte met je keizersnee (toch?). En alvast genietze als je je kleintje in de armen hebt! De vluchttas wil ik me nog wel even mee bemoeien: - ondergoed + voedingsbh's - papieren vk + ID - telefoonlijstje familieleden! (en evt. vk + kraamzorg - kleding voor het naar huis gaan (normale broek e.d.) - fototoestel, video, batterijen, filmrolletje, enz. - leesvoer voor als je wat langer moet wachten op de bevalling. - evt. eten/drinken voor man (daar wordt niet altijd voor gezorgd) - drinkflesje met water - evt. eigen flesje + speentje voor je baby... kan ze gelijk wennen aan de eigen. kraamverband, zoogcompressen e.d krijg je wel in zh Verder wil ik even melden dat Yildou vanacht heerlijk geslapen heeft (en wij dus ook) en keurig zich om de 4,5 uur meldde voor voeding! *hmmmm, ben erg tevreden moeder* Groetjes Simone
Oh wat goed Goddess! Heerlijk! en nu maar genieten samen! Eindelijk je herrieschopper in je armen! Bibiche, fijn dat alles oke was bij de vk.. LZ, proefdruk zal vast oke zijn! Ik ga straks nog maar proberen wat te slapen.. Bevalt me wel, zo overdags een paar uurtjes meepakken. Nooit gedacht dat ik dat nog zou zeggen. hihi.
Fijn dat alles goed is Goddess, ontzettend raar dat op de echo toen iets anders bleek en jij zo ongerust bent geweest. Heerlijk dat je een gewoon gezond kereltje hebt!
AAAH ben zo blij. Wij gaan trouwen ! Ja dat wisten we al langer maar de datum is nu zeker: 14 september. Best wel "eng" nu het echt zo vast staat. @Goddes: gelukkig dat alles goed ik met dkk. @Tigger: ik hoop dat je paard goed door de keuring komt. Als mensen jou paard laten keuren zijn ze in elk geval erg serieus.
Meiden, Ik hoor hier eigenlijk niet thuis, maar lees zo af en toe met jullie mee (en leef ook mee) Goddes fijn dat alles goed is met DKK. Ik zag dat jullie het hadden over de vluchttas en ik heb net een lijstje gemaakt. Misschien hebben julie er ook iets aan? DE VLUCHTTAS: - pakjes (maat 50/56 voor de baby) - mutsjes - 2 paar sokjes - 1 badjasje/cape - jasje - 2 luiertjes - 1 paar warme sokken voor mij zelf - deo - tandpasta met tandenborstel - haarborstel, elastiekje, haarklem - Lippenbalsem - schoon ondergoed - 2 pyama's - Badjas - makkelijke kleding - kraamverband (of de grote tenalady) - make up - slippers - ponsplaatje - Paspoort - zwangerschapskaart - pasje van de verzekering. - drinken en iets van sultanas ofzo - fototoestel en camera + batterijen/accu - gsm + oplader - maxicosi - telefoon/lijstje met nummers van de mensen die je meteen na de bevalling wilt bellen. (verzekering) - Tijdschrift - kleingeld - Een voetenzak/dekentje voor de maxicosi - En rietjes (zodat je in bed kunt drinken) - snickers/nuts of druivensuiker , smint/tictac - MP3 speler - schone kleding partner - maxi cosi Misschien dat jullie zo iets hebben van: "waar bemoeit zij zich mee" (in dat geval sorry ) Liefs, Bibi
Ben ik ook weer. Vanmorgen naar de vk geweest. Die kleine man van ons is een flinkerd Ze schat hem op 4000 gram. Pff .. hij moet er nog uit ook. En iedere week komt hij ongeveer nog tussen de 200 en 250 gram aan, dus ik hoop dat hij snel komt. Goddess, fijn dat zijn beentjes niet te kleine zijn. Tassie, veel succes morgen, lijkt me best een raar idee. Oja, ik neem ook kleding mee voor mn hubby. Stel dat we uren in het zhuis zitten is het wel lekker dat hij ook wat schoons aankan. Ik ga ff uurtje slapen ... Tot straks
Hallo, Ik ben nieuw hier! Eigenlijk hoorde ik bij de april mama's, maar het is inmiddels mei geworden... Ik ben Jessica, getrouwd met Cornelis, en wordt voor de 2e keer mama. Vanacht zijn bij mij de weeen begonnen om 00.12. Ik heb toen een paar flinke gehad die ik nog redelijk weg kon puffen. Ik ben gewoon in mijn bed gaan liggen en om half 2 in slaap gevallen. Om 5 uur werd ik wakker, enigzins terleurgesteld dat het niet echt doorzette. Wat verder gedommeld tot half 8. Mijn zoontje, Mees van 3 werd wakker. Ik had veel pijnlijke harde buiken en ik ben onder de douche gegaan. Daarna heb ik tot half 10 elke twee minuten een "weetje" gehad. En daarna was het weg. Af en toe nog een pijnlijke harde buik, maar dat was het. Ik ben de was op gaan hangen in de tuin en af en toe wat rondlopen. Als ik loop krijg ik een harde buik/wee-achtig gevoel die ik wel moet wegpuffen. Om 11.00 uur bel ik de VK om mijn afspraak van vanmiddag af te bellen. Ze hoopt voor me dat het doorzet en adviseerd om in bad te gaan en daarna te gaan slapen. Dat heb ik gedaan en heb 2 uur liggen slapen. Nu ben ik weer wakker, heb een lekker boterhammetje gekregen van mijn mannetje. Ik heb weer weeen nu, tussen de 4 en 6 minuten... Ik hoop dat het nu echt gaat doorzetten! Mees slaap, Cornelis is boodschappen doen, het is lekker rustig hier... Ik ga straks te VK bellen of ze wil kijken of er uberhaupt iets gebeurd.... Groetjes Jessica
Hey Jessica, welkom! Ik hoop voor je dat het doorzet... misschien ben jij dan wel de 1e mei-mama!... 't Lijkt wel een wedstrijd hier