Vandaag wordt er eentje ingeleid (Marie-Lize) en morgen heeft Tassie een keizersnede. Dat was het volgens mij... (sorry als ik iets over het hoofd zie). Verder rommelt het bij velen en we verwachten op 2 mei een baby-boom i.v.m. VOLLE MAAN
NEMO: GEFELICITEERD! 14 september.... nog een speciale dag ... haha en jij vindt trouwen eng, terwijl je je aanstaande al heel wat langer kent dan de kleine onbekende baby die nu nog in je buik zit ? nee hoor, lijkt me logisch dat trouwen ook wel "eng" is... ik heb geen ervaring.... Goddess: fijn dat alles goed is! geniet maar lekker enneh idd FOTO! haha nu kunnen wij ook eens ongeduldig gaan doen nee hoor meid, ik dol maar wat... maar wel graag snel een foto hoor... Jessica: spannend! hoop voor je dat het doorzet... Silvie: aan het eind groeit/komt de baby bijna niet meer aan heb ik gelezen... dacht ik.. maar nu ga ik twijfelen... Bibi78: pfff dat wordt een hele volksverhuizing.. Bianca: tx voor de tip van de scapino... laten we die hier nou redelijk vlakbij hebben... mooi doel voor een klein wandelingetje straks.
Hoi, Dat is zeker spannend! Volle maan? Is dat a.s nacht of die nacht erop? Het is wel cool om met volle maan te bevallen. Volgens mij was er pas een onderzoekje gedaan die wees uit dat er evenveel baby met volle maan worden geboren als op elke andere dag... Als ons kindje een meisje was geweest, zou ze LUNA heten, dat was an wel toepasselijk geweest... Groetjes Jessica
Over de rommelaars.... Erica was ook aan het rommelen.... en die heeft zich vandaag nog niet gemeld... en Female dacht ik ook...
Hallo meiden, Fijn dat de controles bij de vk goed waren. Goddes mooi dat alles goed is met je mannetje en je nu kan genieten (en bijkomen natuurlijk). Nemo gefeliciteerd, leuk hoor kindje en trouwen 2007 is een bijzonder jaar voor jou. Hier nog steeds hetzelfde. De krampen komen de laatste 1,5 uur wel sneller, binnen de 8 minuten. Maar goed dat was gisteren ook even zo en toen kwam er later ook weer meer tijd tussen. Gelukkig heb ik er met twee paracetamol afgelopen nacht wel een paar uurtjes doorheen geslapen. De laaste 2 uur is het echt naar en heb ik wel een beetje zoiets van zet door of ga weg. Inmiddels ben ik 36 uur bezig met voorweeen. Tussendoor voel ik mij gelukkig wel aardig. Als ik wat fitter ben ga ik op al jullie berichtjes lezen en reageren. O druk net op voorbeeld en zie alweer nieuwe berichtjes. Jessica een beetje in hetzelfde schuitje zie ik, succes hoor.
Hoi lieve mensen, Bij deze houd ik me weer even aan mijn meldplicht... Het gaat wel goed allemaal. Gister overdag was alles vrij rustig. Gisteravond weer die kramp in buik en rugpijn met veel harde buiken, niet echt prettig. Wel lekker geslapen, maar rommelde wel wat door... Nu gaat het weer. Komt denk ik ook wel doordat ik gewoon veel afleiding zoek overdag... We zullen zien... Goddes: gelukkig is alles goed, ik ben benieuwd naar de foto's zeg! Nemo: gefeliciteerd! Speciaal jaartje voor jullie zo zeg... Erica: spannend ik ben benieuwd wat het bij jou gaat doen! M-L: Spannende dag voor jou! Tassie: alvast heeeel veel succes voor morgen! Mees: welkom! En veel succes meteen.... tigger: succes morgen met de keuring, ik duim met je mee!
Hallo allemaal, @Goddess; wat fijn dat alles goed is met Josh. @Rachel; prachtige foto's @ML en Tassie; zet hem op! @ de rest; het rommelt behoorlijk....succes! Ik heb vannacht de klok rond geslapen van 00.00 tot 12.00, en ik ben nog moe. De lijstjes voor naar het ziekenhuis zijn idd erg handig. Voor de rest wachten we het maar af hoe het allemaal loopt. Morgen moet ik voor controle naar de gynaecoloog en aansluitend naar de anaesthesist voor uitleg. Iedereen een fijne dag.
Volgens mij is het wel komende nacht, toch? :-k Na 00.00 uur is het nl. 2 mei! De nacht erop zou al 3 mei zijn... Die volle maan houdt de gemoederen wel bezig, hahaha!
godess gefeliciteerd met je zoon. (weet niet meer of ik dat al heb gedaan). Hier alles goed en rustig. Vanavond weer voor controle. Vanmorgen lekker uitgebreid naar de kapper geweest (hoofdmassage, haarmasker), heerlijk.
@goddess: oh wat fijn zeg dat de kleine helemaal gezond, pfff wat een hoop strees heb je toen doorgestaan @moppies: ja vannacht is het volle maan maar zag vanmorgen ook al de volle maan @female: ik hoop voor je dat het eindelijk doorzet @nemo: wow ook trouwen leuk man. @Mees: welkom hier en hopelijk zet het goed door @Erica: wordt wel steeds spannender bij jou Ik heb van 12.30 tot 14.30 uur geslapen heerlijk zeg, ben helemaal weer fit. Zo nog ff langs mijn oma in het ziekenhuis en daarna koken
uhuh ohja... nou wie weet laten we een voorspelling doen: Erica Jessica Female en oeps.. mijn geheugen werkt niet meer zo goed... er had zich nog een ex-april mama gemeld hier.... Nou meiden, ik ga zo onze proefdruk ophalen.... ben zoooooooo benieuwd....
Nemo, leuk dat je gaat trouwen in september gefeliciteerd. hoi mees, welkom hier en meteen spannend voor je. voor erica en female ook nog steeds spannend succes met al die weeen. gr chantal.
zie dat het kindje van bosi nog net een april mama is. 30 april om 23.17 ongeveer dus er is nog kans op 1e echte mei mama.
Even snel een berichtje. Ik krijg net een smsje van Amilah dat ze met zwangerschapsvergiftiging is opgenomen in het ziekenhuis, en of ik dit even aan jullie wou doorgeven. Amilah meid heel veel sterkte hoor!
Hallo allemaal Ben weer terug van de gyn, en alles zag er weer prima uit. Had wel wat bloed in de urine, dus vroeg ze mij of ik ook pijn had bij het plassen maar dat heb ik niet dus doen ze er niets aan. Hoofdje lag nog steeds keurig naar beneden. Heb nog wel gevraagd of het kindje al was ingedaald, maar daar moest hij naar voelen zei hij, maar dat heeft hij niet meer gedaan. Moet nu volgende week dinsdag weer komen. Voor de rest zie ik dat er nog steeds een paar aan het rommelen zijn, hoop dat het gauw doorzet meiden. Goddess: Blij dat alles toch goed blijkt te zijn, vind het wel raar dat ze iets zagen en dat ze jou ongerust maken. Nemo: Leuk dat je gaat trouwen. Dit was het wel weer, als ik weer online kom hoop ik dat er weer een paar beebjes bij zijn gekomen. Groetjes
Amilah: Heel veel sterkte meid en hoop dat de kleine nu gauw geboren wordt dan ben je ook van de zwangerschapsvergiftiging af. Dikke knuffel
Bibi78, bedankt voor je lijstje! Lief juist dat je hem deelt met ons! Silvie, fijn dat alles oke is. zijn er nou grote verschillen met denemarken en NL qua zwangerschap en controles enzo? Hoi Mees, welkom hier! Spannend allemaal! Hoop voor je dat het gauw doorzet... Erica, pff dit is ook niks zo.. ik hoop dat het nu dorozet gaat zetten meid.. zet em op! Female, Latig dat gerommel.. Ik heb nu ook al twee avonden dat het onrustiger wordt, maar dan voor een uurtje of 2 daarna is het weer weg. Jeetje Jingels, wel heerlijk zo lang slapen! Succes morgen meid... Jaice, oh lekker even laten verwennen. Lekker hoor! Bibiche, heerlijk he even slapen? Ik heb van half 2 tot 4 uur geslapen! Zo ik leer het nog eens. Oh LZ, ik ben benieuwd hoe hij geworden is! A Damn, Amilah toch moeten blijven.. Ik was er al bang voor.. Sterkte meis! Alida, fijn dat alles oke was..