Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Toch even opgezocht:

Wet Arbeid en Zorg
    Artikel 3:1 | WAZ, Hoofdstuk 3, Afdeling 1, Paragraaf 1
    2. Het recht op zwangerschapsverlof bestaat vanaf zes weken voor de dag na de vermoedelijke datum van bevalling, zoals aangegeven in een aan de werkgever overgelegde schriftelijke verklaring van een arts of verloskundige, tot en met de dag van de bevalling. Het zwangerschapsverlof gaat in uiterlijk vier weken voor de dag na de vermoedelijke datum van bevalling.

2. simalex

simalex Bekend lid

Hey meiden,

Ik kan me vandaag redelijk uitgerust melden. Kleine Yildou heeft vanacht van 0.00 tot 5.00 geslapen, dus officieel heet dat doorgeslapen. :)
    Alleen ben ik vanacht anderhalf uur wakker geweest vanwege nogal heftige rugpijn, wist gewoon niet meer hoe ik moest liggen... :cry: Manlief helemaal chagerijnig "Slaapt je dochter een keer door, wordt je wakker van een huilende vrouw, mopper mopper..."

MarieLize (en man): Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochtertje Veerle, mooie naam!

Tassie: Succes vandaag, je zult inmiddels wel moeder zijn...

Jingels: Kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig wordt

Babymei: Jij bent echt lang aan het werk. Houd je dat nog een beetje vol? Uitwaaise vandaag, heerlijk in het bos!

Chantal: Maar rustig aan dan met je harde buiken.

Tigger: Spannend dat weekje. Lijkt me inderdaad vreemd om te weten wanneer HET gaat gebeuren. Balen zeg van je paard. Hopenlijk wil de DA het paard toch nog goed keuren. Er van uit gaande dat de ontsteking goed behandeld kan worden, natuurlijk. Hopenlijk is de verkoop nog rond voor je bevalling!

Moppies: Gefeliciteerd met je 38 weken.

Liefzonnetje en Nemo: Veel plezier bij de vk!

Rebtam: Wat een schrik dat je kindje ineens gedraaid is! Kan me goed voorstellend dat je er even helemaal af bent.

Silvie: Wat gek dan Denemarken helemaal geen kraamzorg kent. Ik was juist superblij met de kraam, kon de hulp bij borstvoeding goed gebruiken. Die 6 dagen dat we samen in het ZH waren, werd ik daarin eigenlijk aan mijn lot over gelaten. Over 5 dagen ben je uitgerekend. Spannend zeg!

Bibiche: De volgende volle maan is pas op 30 mei... Dat duurt nog even! ;) Nu maar hopen dat je de maan niet nodig hebt om te bevallen!

Mvjannelle: Hoe gaat het met jullie en Benthe? Ik begreep dat ze nog steeds in het ZH ligt?

Female: Dus de maan heeft ook niet bij jou gewerkt. Maar wel heel hevig aan het nestelen... Misschien vanavond? ;)

Alida: Fijn dat je je beter voelt!

Mignon: Hoe gaat het vandaag bij jou.. nog steeds rustig?

Hier ligt weer een lief klein meisje te brullen met krampjes... Arm kind! Ik vind het echt heel zielig. Ze brult zo hard en dan laat ze een scheetje en dan is het weer even over. Dat dat zo zeer kan doen... :cry:
    Wat heb je trouwens een was met zo'n kleintje! We draaien om de dag 2 wasmachines! :confused:
    :oops: Zo heee, der ligt iemand af te schijten in haar kinderwagen... krijg gewoon last van plaatsvervangende schaamte :oops: lijkt wel een kerel!

*hihihi*

Groetjes Simone

3. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Babymei, het is niet normaal hoor.. Je had niet een sdie vergadering bij hoeven wonen! Gatver, waarom doen ze toch zo lastig? Ze zijn echt in overtreding!

Jingels, ik ben wel erg benieuwd wanneer jij op de agenda staat hoor.. :oops:

chantal, balen dat het nog steeds stil is...

4. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    lieve meiden,

heb nog even niet bijgelezen.. kom net bij de VK vandaan en het was weer niet goed... :(
    Mijn bloeddruk was veel te hoog (ook na 30 min stil zitten), weer meer eiwitten in mijn urine... en moet dus met spoed door naar het ziekenhuis.... :(
    zit hier een potje te janken, dacht echt dat het beter zou zijn....
    ze hebben me al voorbereid dat ik nu zeer hoogst waarschijnlijk echt overgenomen ga worden door de gyn...
    tis gewoon echt een mega domper.. maak me ook zorgen om het kindje...

gelukkig komt straks mijn moeder, die zou ff langs komen om haar portemonee op te halen (had ze vrijdag laten liggen) en ik ga wel vragen of zij mee wil naar het ziekenhuis want vriendlief zit in Eindhoven op zijn werk...

zodra ik meer weet (zal wel vanavond worden) laat ik het jullie natuurlijk weten.

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi liefzonnetje,
    heel veel sterkte hoop dat alles goed is met
    de kleine en met je zelf natuurlijk.

6. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Simone, zielig als ze daar zo last van hebben...
    Knuf voor Yildou...
    En ook voor je rug, gaat het nu wel beter dan?

LZ, dat meen je niet.. :( Gets.. wat een domper.
    Kop op, meissie.. sterkte. We hopen snel van je te horen... *knuf*

7. simalex

simalex Bekend lid

Tigger: Namens Yildou thanxs voor de knuf. Dat is namelijk het enige waardoor ze een beetje getroost wordt bij de krampjes, En sochtends is mijn rugpijn weer weg, gek genoeg. Ik heb dit nu al een paar keer snachts gehad... blijkbaar heb ik een verkeerde houding overdag bij het voeden of achter de kinderwagen of zo... :(

Liefzonnetje: Arme meid, wat een pech! Denken ze aan zwangerschapsvergiftiging bij jou? En nu naar de gyn... Hopenlijk gaat je moeder mee naar het ZH, kan me voorstellen dat je dit niet allemaal in je eentje wil doen! *knuffel*

Mijn schoonvader komt net binnen met foto's van de diplomauitreiking (eind febr.) en ik vind mezelf er eigelijk helemaal niet zwanger uitzien :rolleyes: Heb eigenlijk helemaal geen mooie foto van dat ik echt duidelijk zwanger ben... *kijkt sipjes*

Groetjes Simone

8. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @LZ: is het geen vergiftiging? Sterkte meid
    @ simalex: ah gossie arme Yildou, ik vond het ook altijd zo zielig als baby bij ons op de groep last hadden van hun darmen. Zo machteloos voel je dan.

9. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Jeetje Yildou alweer ruim drie weken zie ik. Onvoorstelbaar zeg. Als ze er eenmaal zijn, vliegt de tijd terwijl ik hier een beetje tegen de muren opvlieg.
    Hihi, wel grappig van die "Volwassen-mannen-lucht" uit zo'n klein poppetje.

ML en man; GEFELICITEERD! Wat een megasnelle bevalling zeg.

Hier alles redelijk rustig. Vannacht weer tot 5 uur wakker gelegen/gezeten. Sinds een uurjte steeds een echt ongesteldheidsbuikpijn, vervelend gevoel. Maar goed, misschien de voorbode van het einde, zou mooi zijn.

10. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Babymei: Dat mag helemaal niet meer, werken. Anders gewoon ziek melden hoor.

Simalex: Wat zielig die krampjes hoop voor haar en voor jou dat het gauw over is. Dikke knuffel voor Yildou.
    Hoop voor je dat de rugklachten ook gauw over zijn.
    Misschien dat ik met de volgende volle maan ga bevallen, maar hoop het natuurlijk niet.

LZ: Sterkte meid, dat hoort zeker op een vergiftiging, meid hou nog even vol en anders halen ze de kleine gewoon hoor. Dikke knuffel van hier.

Hier net even op visite geweest bij een zwangere vriendin(is een dag eerder als mij uitgeteld) was erg gezellig. Kun je wat dingen uitwisselen etc.

Manlief is om 1 uur lekker vrij en is dan tegen kwart voor 2 thuis, dus lekker een middag met ons tweetjes.

Groetjes Alida

11. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    MarieLize: van harte met de geboorte van jullie dochter Veerle! Geniet er lekker van!

Voor alle anderen: Ik sluit me even heel makkelijk aan bij de rest :oops:

12. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hey meiden,

Was ik weer, even lekker uitgewaaid, heerlijk.....bedankt voor de site en tips, denk dat ik me morgen misschien ziek ga melden, kan allen niet zo goed liegen (dan voel ik me weer zo schuldig) kan wel werken maar heb gewoon geen zin :oops: , kijk wel wat ik doe.

Was net vergeten te vertellen ienimini heeft sinds 2 dagen wel eens de HIK! HAHA :) echt leuk om dan naar je buik te kijken en het gevoel :)

Ben trouwens benieuwd, wie er nou echt 2 mei gaat bevallen, hihi :D

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hoi Allemaal,

Ik mag jullie het leuke nieuws mededelen dat Nathasja & Erik (Tassie) de trotse ouders zijn geworden van een zoontje...Dylan

Tassie meid gefeliciteerd! Ik weet verder niet hoelaat hij is geboren (wel vandaag) en wat hij weegt maar dat zal ze zelf nog wel komen vertellen.

14. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    AGENDA:[/size]

Mei
    2e Liefzonnetje & Nemo - vk
    - Nathasja - Keizersnee
    3e Chantal & babymei - vk
    Rebtam - draaipoging
    4e Emmetje- vk
    - Tigger - Gyn
    8e Verjaardag Moppies
    - Tigger intake gesprek ks
    Bibiche - VK
    9e Tigger - De DAG
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje

BEVALLINGSLIJST

1: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e
    2: Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e
    3: Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e
    4: Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e
    5: Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei ~ 2e
    6: Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e
    7: Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e
    8: Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e
    9: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e
    10: Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e
    11: Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e
    12: Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e
    13: Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e
    14: Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e
    15: Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e
    16: Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e
    17: Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e
    18: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e
    19: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e
    20: Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    21: Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e
    22: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e
    23: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e
    24: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    25: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e

Verwacht:
    8 meisjes 4 jongens 9 onbekend 5 geheim

Geboren:

1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm
    3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ weken ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm
    4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ 35,6 weken ~ gew: 3208 gram ~ lengte:
    5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm
    6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew:3890gram~ lengte:51 cm
    7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm
    8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ weken ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm
    9:Goddess (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren 30 april 07 ~ weken ~ gew: 2880 ~ lengte:
    10: MarieLize (36) --> Veerle ~ geboren: 1 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3015 ~ lengte:
    11: Tassie (32) --> Dylan ~ geboren: 2 mei 07 ~ 38,5 weken ~ gew: ~ lengte:

Geboren:
    7 meisjes 4 jongens

SMS-Buddy's:

Tigger --> Johana79
    Bibiche --> Simalex
    ML --> Vriendje
    Alida --> Assepoester
    Jesie --> Mannetje
    Emmetje --> Bianca
    Mama1986 -->Mannetje
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Erica--> Mannetje
    Rebtam --> bijna mannetje
    Amilah --> Rachel
    Chantal-->Mannetje
    Mignon --> Tigger

15. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    JAAAAAA! Tassie GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON DYLAN! Goed gedaan meis!

16. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Gefeliciteerd Tassie! Hopelijk heb je de ks goed doorstaan en kun je vollop van je knulletje genieten!
    Rust lekker uit, laat de anderen maar goed voor je lopen, hihi.

17. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Hoi hoi allemaal,

Ben ik weer een keer.
    Ik heb wel alles meegelezen.
    Ik wil alle meiden (+partners) van harte feliciteren met hun zoon of dochter. Ben blij dat het tot nu toe allemaal goed is gegaan.

Ik wil de meiden die opgenomen zijn of tegen een zwangerschapsvergiftiging aan zitten erg veel sterkte wensen.

De meiden die aan het rommelen zijn, ontzettend veel succes.

Hier zit de kleine er wonderbaarlijk ook nog in. Had ik nooit gedacht. Het gaat goed, maar wat mij betreft mag het toch een keer komen (het liefst nog vandaag,hihi). Afgelopen maandag had ik de hele ochtend en middag menstruatieklachten (herkend iemand dit?), maar daarna niet meer gehad.

18. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    AGENDA:[/size]

Mei
    2e Liefzonnetje & Nemo - vk
    - Nathasja - Keizersnee
    3e Chantal & babymei - vk
    Rebtam - draaipoging
    4e Emmetje- vk
    - Tigger - Gyn
    7e Mariska75 - gyn
    8e Verjaardag Moppies
    - Tigger intake gesprek ks
    Bibiche - VK
    9e Tigger - De DAG
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje

BEVALLINGSLIJST

1: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e
    2: Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e
    3: Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e
    4: Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e
    5: Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei ~ 2e
    6: Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e
    7: Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e
    8: Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e
    9: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e
    10: Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e
    11: Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e
    12: Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e
    13: Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e
    14: Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e
    15: Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e
    16: Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e
    17: Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e
    18: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e
    19: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e
    20: Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    21: Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e
    22: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e
    23: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e
    24: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    25: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e

Verwacht:
    8 meisjes 4 jongens 9 onbekend 5 geheim

Geboren:

1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm
    3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ weken ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm
    4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ weken ~ gew: 3208 gram ~ lengte:
    5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm
    6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew:3890gram~ lengte:51 cm
    7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm
    8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ weken ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm
    9:Goddess (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren 30 april 07 ~ weken ~ gew: 2880 ~ lengte:
    10: MarieLize (36) --> Veerle ~ geboren: 1 mei 07 ~ weken ~ gew: 3015 ~ lengte:
    11: Tassie (32) --> Dylan ~ geboren: 2 mei 07 ~ weken ~ gew: ~ lengte:

Geboren:
    7 meisjes 4 jongens

SMS-Buddy's:

Tigger --> Johana79
    Bibiche --> Simalex
    ML --> Vriendje
    Alida --> Assepoester
    Jesie --> Mannetje
    Emmetje --> Bianca
    Mama1986 -->Mannetje
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Erica--> Mannetje
    Rebtam --> bijna mannetje
    Amilah --> Rachel
    Chantal-->Mannetje
    Mignon --> Tigger

Chantal en babymei: veel succes morgen bij de vk en Rebtam veel succes met de draaipoging van je kindje. Ik hoop voor je dat het uit zichzelf is gedraaid.

19. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Oh sorry, de kleurtjes zijn niet meegegaan in het vorige berichtje.

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    He Maris! Fijn dat alles goed is. Volgens mij zijn dat echt voorweeën.

Ik mis nog het aantal weken bij de geboorte van sommige. Goddess, Mama1986, Jesie, MomToBe en Assepoester. Als iemand het per ongeluk weet.

Dierenarts is geweest en ze heeft een onstekingremmer gehad, met 3/4 dagen moet het weg zijn. Dus of ze wordt maandag en anders woensdag gekeurd. Dan ben ik er dus zelf niet meer bij. Maar goed dat is dan maar zo...

Deel Deze Pagina