@Emmetje: geniet lekker van je welverdiende verlof. En wat je zus betreft: ik sluit me helemaal aan bij Tigger. @lz: wel naar dat je alsnog over bent genomen door de gyn. Gelukkig gaat alles wel goed met de baby. En idd laat die bevalling nu maar doorzetten, hoop dat je je daarna snel weer beter voelt. En dat wat luiers betreft. We hebben een pak pampers en verder nog allerlei kleine proefpakketjes van verschillende merken. We zijn van plan om katoenen luiers te gaan gebruiken en daar hebben we een dikke 30 van.
@emmetje: gewoon je zus bellen en vragen hoe en wat. En ik denk dat het wel leuk is voor beide om toch langs te gaan, het zal voor beide een fijn gevoel zijn maar het moet gedaan worden omdat je moeder het wilt @LZ: wel vervelend meid maar het allerbeste voor jullie beide. Ik moet zeggen dat als ik ga bevallen ik ook niet echt een bekend gezicht zal zien, ik heb nl. 6 vk's en ik heb er maar 1-2 vk's 2 keer gezien dus de rest ken ik amper. Hier is het aardig aan het rommelen, veel harde buiken iig.
AGENDA: Mei 3e Chantal & babymei - vk Rebtam - draaipoging 4e Emmetje- vk - Tigger - Gyn 7e Mariska & Liefzonnetje- Gyn 8e Verjaardag Moppies - Tigger intake gesprek ks Bibiche - VK 9e Tigger - De DAG 10e Liefzonnetje - gyn 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje BEVALLINGSLIJST 1: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e 2: Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e 3: Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e 4: Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e 5: Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei ~ 2e 6: Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e 7: Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e 8: Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e 9: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e 10: Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e 11: Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e 12: Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e 13: Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e 14: Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e 15: Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e 16: Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e 17: Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e 18: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e 19: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e 20: Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 21: Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e 22: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e 23: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e 24: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 25: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e Verwacht: 8 meisjes 4 jongens 9 onbekend 5 geheim Geboren: 1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm 2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm 3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ 38,3 weken ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm 4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ 35,6 weken ~ gew: 3208 gram ~ lengte: 5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm 6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew:3890gram~ lengte:51 cm 7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm 8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ weken ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm 9:Goddess (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren 30 april 07 ~ weken ~ gew: 2880 ~ lengte: 10: MarieLize (36) --> Veerle ~ geboren: 1 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3015 ~ lengte: 11: Tassie (32) --> Dylan ~ geboren: 2 mei 07 ~ 38,5 weken ~ gew: ~ lengte: Geboren: 7 meisjes 4 jongens SMS-Buddy's: Tigger --> Johana79 Bibiche --> Simalex Alida --> Assepoester Emmetje --> Bianca Bianca --> Emmetje Nemo --> Alida Babymei --> Momtobe Liefzonnetje --> Vriendlief Erica--> Mannetje Rebtam --> bijna mannetje Amilah --> Rachel Chantal-->Mannetje Mignon --> Tigger
Paps en mams gefeliciteerd met jullie zoon Dylan! Emmetje, ik zou ook telefonisch contact met je zus opnemen. Is voor beiden een stuk minder vermoeiend en dezelfde gevoelens komen er dan toch wel uit toch? Ik heb 2 pakken luiers in huis. Pampers en Kruidvat. Via mijn werk heb ik goede ervaringen met Kruidvat, alleen schijnen de newborn van Pampers ietsje kleiner te zijn en dat is vooral in het allereerste begin wel fijn.
MarieLize gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Veerle, de eerste echt mei-baby. Tassie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Dylan, tweede mei-baby. Hier alles goed, moeder op bezoek gehad vandaag, morgen komt mijn beste vriendin (uit het buitenland over) langs en vrijdag mijn schoonmoeder. Dus ik hoef niet bang te zijn dat ik mij verveel. Trouwens NL is ongeveer het enige land waar thuisbevalling voorkomen. Collega's van mijn man zijn ook helemaal verbaasd als hij zegt dat ik (als het kan) thuis ga bevallen. Vaak blijven de kraamvrouwen ook langer in het ziekenhuis, dus vaak geen kraamzorg. Heb 3 pakken new born's hier liggen, dat lijkt mij voor de eerste dag(en) wel genoeg (mocht om een of andere vage reden, 3x een blije doos ophalen, wat ik natuurlijk heb gedaan) en wat proefpakjes van andere merken. Mail trouwens af en toe met wat collega's (meer vrienden). Eentje mailde dat ik voor 1 juli beoordeeld moet worden. Ik zei: het is dat de datum 2 weken vantevoren moet afgesproken worden, anders kies je gewoon een mooie dag om hierheen te komen en onder genot van een koel drankje doen we de beoordeling. PZ vond het goed dat het na mijn verlof zal gaan gebeuren, de lijst was gewoon uitgedraaid en daar stond ik ook op.
Kannonen, wat kleppen jullie veel! FF uit mn hoofd: Nemo: Gefeliciteerd met de datum Ml: Gefeliciteerd meis! Tassie: Gefeliciteerd! . Tigger: Ik was 38.3 weken (geloof ik ). Ik heb helaas nog steeds geen foto's op de pc kunnen zetten, heb het gewoon echt te druk, maar ze komen er aan! Heb nu onwijze last van stuwing, waardoor Josh wat minder makkelijk drinkt, waardoor ik echt op ontploffen sta. Alles gaat helemaal goed met ons, BV is goed op gang gekomen (alleen hapt hij nog niet zo goed, en valt steeds in slaap... Schattig: Ja. Handig: Nee), dus ik mag eigenlijk niet klagen. Zowel Josh als ik lopen watbetreft alles erg voor op schema; Meteen na een dag had hij alle meconium-kleef-troep-poep geloosd en had toen gewone poep, de navelstreng is al heel erg ingedroogd, de bv kwam gelijk goed op gang (heb ik zelf voor gezorgd, er was niemand die me iets uit had gelegd, heb pas sinds gisteren kraamhulp, dus ik heb het helemaal aan mezelf te danken dat het zo goed gaat *proud* ) Heb nu al last van stuwing (en als een idioot lekken, ik zou echt een flinke voorraad zoogkompressen nemen), Josh plast goed (Hij heeft het record ver plassen voor zuigelingen verbroken, Hele bed + mijn moeder nat ). Ik heb weinig last van de hechtingen en vloeien, en mijn baarmoeder is al heel mooi aan het inkrimpen. Dus ik heb eigenlijk geen reden tot klagen. O ik wil dit nog even kwijt: Het eerste wat de KV zei toen ze Josh zag was: Oh wat een schatje. En toen zei ze meteen: Oh, wat is hij lang! Dat is echt het fijnste wat ik in de afgelopen tijd heb gehoord, ben zo blij dat die beentjes er gewoon normaal uitzien, heerlijk! Heb alleen wel vandaag te horen gekregen dat ik geen uitkering krijg... Dus ja, 100% genieten van de kraamtijd gaat nu ook niet meer... klotezooi (sorry hoor). Ik ben echt heel erg blij met mijn kleine smakker. En ik wens jullie ook een mooie gezonde smakker toe! Heerlijk meiden, dat jullie je binnenkort net zo heerlijk voelen als ik me nu voel nu Josh er is. Komop iedereen, het is volle maan: Persuh!
Hai Goddes! Wat leuk om te horen dat het zo goed gaat! ... Idd wel snel met foto's komen hoor, ik ben erg benieuwd..! Super dat BV goed gaat. Zo zie je maar, het is ervoor gemaakt dus tuurlijk lukt het. Soms is het mss wel goed om gewoon te 'doen' (zonder dat je helemaal gek gemaakt wordt...). Je hoeft je eigenlijk niet eens af te vragen of het wel zal lukken met BV vind ik... (mss wat eigenwijs, maar tenslotte hebben ze in al die arme landen ook niks anders en daar gaat het ook altijd goed!) Maar erg goed dat je het zo zelf gered hebt meid. Ik denk dat je zeker trots op jezelf mag zijn! Super ook dat alles toch goed is met Josh... Maar waar haalden ze het dan vandaan dat het niet goed zou zijn? Is dat gewoon onzin geweest? Of zou er mss in de toekomst iets in de ontwikkeling kunnen optreden...? Je hebt ook niet de beste begeleiding gehad he de laatste periode... Nogmaals; gelukkig is alles gewoon goed! Balen van je uitkering. Lukt het om er een oplossing voor te vinden? Geniet iig maar erg van je kleine vent, en succes om het allemaal te regelen... Groetjes!
zo daar ben ik weer eens. zit lekker op de bank met mijn hond. en natuurlijk niet omdat ik weeen heb maar maagzuur joepie jee. \/ \/ heb wel de 40 weken gehaald weet niet of ik daar blij mee moet zijn maar is toch ook een apart iets bij de mei mama`s hoop dat jullie goed slapen. gr chantal.
@Goddess fijn dat alles goed gaat met jullie meid! Hoop dat je snel de foto's erop kan zetten ben zoooo nieuwsgierig @Chantal gefeliciteerd met de 40 weken meid! Misschien komt ze vandaag wel Idd wel speciaal hier om de 40 weken te halen. @Tigger hoop dat je merrie snel weer in orde is zodat ze gekeurd kan worden. @De rest heb ff geen energie om op iedereen te reageren sorry! Lindsey heeft vanacht voor het eerst een beetje doorgeslapen, laatste avondvoeding om 22.30 toen doorgeslapen tot 3.30 en toen tot 7.00. Heerlijk
Zo fijn te horen dat de kleintjes het goed doen... Goddess, super dat de BV zo goed gaat. Alleen wat enorm balen van je uitkering. snap er niets van.. Rach, fijn dat ze al wat doorslaapt... Alle uurtjes zijn mooi meegenomen.. Erica, blugh zit je daar om tien over twee.. Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen. *Ik ga nu naar stal, kijken hoe het met paard is... en dan even wat kleine boodschapjes doen.. Fijne dag!
goddess: wow wat goed van je ben echt benieuwd naar je kleine. Maar ik begrijp echt niet waarom jij geen uitkering krijgt? Alle alleenstaande moeders die ik ken hebben gewoon uitkering hoor. Wat was de reden dat jij het niet krijgt? Ik zou er wel achteraan gaan want hoe leef je nu dan? Je hebt toch helemaal geen geld? rachel: mooie banner meid Erica: ik heb gelukkig geen maagzuur gehad tot nu toe maar het lijkt me heel erg vervelend. Chantal: gefeliciteerd met je 40 weken, ik ben vandaag 38 weken Ik heb vannacht niet zo goed geslapen, ik had konstant buikpijn, ongiepijn lijk het wel. Ik heb nog wel tot 9 uur uit kunnen slapen.
goedemorgen allemaal, heb lekker uitgeslapen, nadat ik om 6 uur vanochtend m'n mannetje heb uitgezwaaid naar z'n werk. Over m'n moeder en m'n zus: m'n zus heeft nu tegen m'n moeder gezegd dat ze mij wel belt als ze daar zelf aan toe is. Dat is ook het beste denk ik. Mijn zus en ik hebben nooit echt een hele hechte band gehad, maar in moeilijke tijden zijn we er wel voor elkaar. Ik ben ook benieuwd of deze dag nog nieuwe levensburgers brengt. @goddess: fijn te horen dat Josh het zo goed doet en er gewoon goed gezond uit ziet! @tigger: ik hoop dat je paard op tijd opknapt, veel liefde geven dan maar, maar dat zal wel lukken denk ik @rachel: mooie banner! kan ook niet anders met zo'n mooi prinsesje erop. Ik ga straks maar eens even genieten van het ochtendzonnetje.
Rachel mooie banner idd! Ik heb ff nog wat pagina's terug gelezen... en ik mis Erica volgens mij............. die heeft toch niet stiekem... Chantal, moet wel raar zijn om vandaag uitgerekend te zijn en nog niets aan het gebeuren is.... maar ja, iemand moet toch eens die 40 wkn halen hier... want er zijn al zoveel die bevallen zijn. (wel jammer dat jij dat nu als eerste moet zijn, want jij wil natuurlijk ook niets liever dan je ukkie in je armen kunnen houden) wie weet volgen er jou nog veel meer.... Emmetje: fijn dat je zus dat zo heeft aangegeven, leek me een lastige situatie voor je! lekker genoten al van het ochtend zonnetje? Hoe is het trouwens met de 2 ex-april-mama's die zich hier gemeld hadden.... ? bevallen met volle maan? Ik ben net wakker... alles is een beetje gezakt van gisteren en probeer nu maar te kijken naar de voordelen van de overname.... Heb nu wel veel vragen over hoe het zal gaan enzo rondom de bevalling, maar ik verwacht dat ons dreuteltje wel tot maandag blijft zitten en dan kan ik ze allemaal stellen... tja en verder moet ik dus nog rustiger aan doen... dus zal hier jullie wel lastig komen vallen beetje catanen, slapen etc...
Goedemorgen dames Tigger: Hoop dat je paard zijn been gauw beter is. En dat hij dan verkocht is dan kun je volop genieten van de kleine straks. Janice: Veel plezier met je beste vriendin vandaag. Goddess: Fijn dat alles zo goed gaat met jou en josh, vind het wel raar dat je geen uitkering krijgt. Chantal: Gefeliciteerd met de 40 weken meid, hoop voor je dat het nu snel begint. En maagzuur heb ik ook erg veel last van. Rachel: Wat goed dat lindsey al heeft doorgeslapen vannacht. Zo krijg je zelf ook je uurtjes slaap. Je banner is super vind hem echt heel mooi. Hoop dat er vandaag nog wat nieuwe beebjes bijkomen. Heb vannacht redelijk geslapen, beter als de andere nachten. Voor de rest ga ik vandaag even beetje opruimen hier en boodschappen doen. Voor de rest heb ik niets bijzonders te melden. Geniet allemaal nog even van het zonnetje want dat is volgende week afgelopen. Groetjes Alida
LZ: Wat naar dat je toch nog over bent genomen door de gyn, maar je moet maar zo denken, het is het beste voor de kleine. En ja ik mis erica ook al een poosje en volgens mij had ze toen al wat weeen toch. Groetjes Alida
Jullie hebben gelijk dames. Erica was hier voor het laatst afgelopen dinsdag. Ze had het er toen over dat ze krampjes had. Zal wel hebben doorgezet denk ik. We hopen snel goed nieuws van haar te horen ! @Alida: idd volgende week geen mooi weer meer Zul je zien gaan wij dan allemaal net bevallen en kunnen we onze baby niet buiten showen. @Chantal: zo al 40 weken. Jij bent idd de eerste die dat haalt. En je staat ook nr 1 in de agenda nu, dus...... Hoop dat je nu ook echt als eerste aan de beurt bent. @Rachel: idd superbanner ! Wat lief dat sweetangel die voor je gemaakt heeft. Mooi dat het zo goed gaat bij jullie. @lz: kom ons hier maar lekker vaak lastig vallen, gezellig hoor. @Emmetje: goed dat je nu een afspraak hebt met je moeder en zus, hopelijk wordt je daar wat rustiger van. @Bibiche: ook toch niet stiekem aan het rommelen ? @Tigger: een prettige dag ! En hoe is het met het been van je paard ? @Goddes: je bent nog steeds bij je moeder ? Ik bedoel thuis had je toch geen internet ? Heb je ook babykamer/spullen bij je moeder ? Ik ben blij dat het zo goed gaat ! Mag nu ook wel eens goed gaan toch. @Chantal87: ik had ook altijd veel last van maagzuur maar ik merk dat nu ik de thee laat staan nergens geen last meer van heb. Mischien heb jij ook iets waar je op reageert ? Want het kan echt vreselijk irri zijn. En nog veel plezier bij de vk vandaag. @Janice: veel plezier met je vriendin. @Rebtam: veel succes bij de draaipoging vandaag. Hoop dat het lukt. @Babymei: veel plezier bij de vk vandaag. We horen trouwens ook weinig meer van mama1986 zou alles goed met haar zijn ? Hier gaat alles prima. Ben nu toch wel benieuwd wanneer de baby van plan is om te komen.
AGENDA: Mei 3e Chantal & babymei - vk Rebtam - draaipoging 4e Emmetje- vk - Tigger - Gyn 7e Mariska & Liefzonnetje- Gyn 8e Verjaardag Moppies - Tigger intake gesprek ks Bibiche - VK 9e Tigger - De DAG 10e Liefzonnetje - gyn 11e Nemo - vk 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje BEVALLINGSLIJST 1: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e 2: Erica (31) --> meisje ~ 4 mei ~ 1e 3: Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e 4: Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e 5: Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei ~ 2e 6: Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e 7: Tigger (26) --> meisje ~ 16 mei ~ 1e 8: Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e 9: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e 10: Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e 11: Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e 12: Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e 13: Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e 14: Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e 15: Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e 16: Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e 17: Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e 18: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e 19: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e 20: Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 21: Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e 22: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e 23: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e 24: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 25: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e Verwacht: 8 meisjes 4 jongens 9 onbekend 5 geheim Geboren: 1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm 2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm 3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ weken ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm 4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ 35,6 weken ~ gew: 3208 gram ~ lengte: 5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm 6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew:3890gram~ lengte:51 cm 7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm 8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ weken ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm 9:Goddess (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren 30 april 07 ~ 38.3 weken ~ gew: 2880 ~ lengte: 10: MarieLize (36) --> Veerle ~ geboren: 1 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3015 ~ lengte: 11: Tassie (32) --> Dylan ~ geboren: 2 mei 07 ~ 38,5 weken ~ gew: ~ lengte: Geboren: 7 meisjes 4 jongens SMS-Buddy's: Tigger --> Johana79 Bibiche --> Simalex Alida --> Assepoester Emmetje --> Bianca Bianca --> Emmetje Nemo --> Alida Babymei --> Momtobe Liefzonnetje --> Vriendlief Erica--> Mannetje Rebtam --> bijna mannetje Amilah --> Rachel Chantal-->Mannetje Mignon --> Tigger
Nemo.... jij begint ook al aardig richting de 40 te lopen... Chantal, precies wat Nemo zegt... ik had ook redelijk wat last van maagzuur en sinds ik geen paprika en sinaasappel(sap) meer eet/drink gaat het goed! en drankjes met koolzuur (niet te veel) helpt ook wel wat bij mij.... wie weet heb je er wat aan.. want maagzuur is echt HOOGSTirritant! sterkte
Goedemorgen allemaal, Ik heb vannacht goed geslapen. @Goddess; fijn dat het zo goed gaat. Voor de rest eigenlijk geen nieuws.