Heeleuw. Nou been was nog niet veel dunner.. Maar goed, dat kon ik ook niet verachten gelijk. Kan alleen maar hopen en duimen.. Jingels, flauw hoor.. Oh dan is erica vast mama nu! Rach, banner is mooi! Ik lees beter nachten hier. gelukkig. Want energie is nog wel nodig...
echt een mooie banner zeg van rachel. Jingels wil het toch nog een beetje spannend houden weet niet meer wie het zei maar ik weet echt niet meer wat ik niet moet eten om geen maagzuur te krijgen. drink alleen nog maar melk en water kan bijna geen fruit eten geen wortels geen thee inderdaad. heb er mee leren leven dat ik af een toe beneden zit en smorgens wat langer doorslaap. gr chantal.
Mogu, Hier voor het eerst in dagen weer een nacht geslapen. En wel van 1.00 tot 11.00! Waarschijnlijk zoveel dat het voorlopig weer niet gaat lukken, maar goed wat binnen is, is meegenomen. Ben er wel een keer of 5 uit geweest om te plassen tussendoor. Verder is het wat rommelig hier. Vooral 's morgens veel buikpijn na het opstaan. Iedereen een hele fijne dag, geniet nog van het mooie weer!
ik heb toch een vraagje. verlies sinds gisteren wat dik geel slijm zou dit ook mijn slijmprop kunnen zijn? dacht dat er bloed bij moest zitten maar heb via de zoekfunctie gezocht en hoeft dus niet. groetjes chantal.
Hm Chantal ik heb geen idee eigenlijk. Maar zou best kunnen dat het de slijmprop is. En lz en ik hadden het over niet eten van bepaalde dingen, jammer dat het bij jou niet helpt. Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat Erica is bevallen.
hoi Nemo, heb het opgezocht en inderdaad is slijmprop als ik zo lees maar zegt helaas niks over wanneer de bevalling komt. ieder geval bedankt. denk ook dat Erica bevallen is spannend hoor.
chantal, heb ook ergens gelezen dat je van melk drinken juist meer maagzuur krijgt... het schijnt wel even te helpen, maar daarna wordt de productie meer... of het zo is... ik weet het niet.... banaan helpt mij ook wel... Jingels.... je weet he, ik moet me rustig houden en dit soort spanning is niet goed voor mijn bloeddruk haha nee hoor meid..... lekker voor je houden, maar zou het wel heel leuk vinden als we het op de dag zelf te horen krijgen..... maar voel je niet verplicht!
ik ga met jullie gevoel mee.... erica zal wel bevallen zijn en ligt nu heerlijk te genieten van haar ukkie....
hallo dames Net overwachts visite gekregen van een vriendin met haar dochtertje van 17 maanden, was erg gezellig. Chantal: Ik verlies ook sinds 2 dagen dit geel slijm. Hoop voor jou dat het doorzet, ik voor mezelf ook natuurlijk maar jij zit al op de 40 weken dus ik gun het jou wat meer dan mezelf hihi. Groetjes
Hier een uitgeputte oek oek... Heb alles gelezen, maar ben ook alles alweer vergeten geloof ik (nja, dat het goed gaat met josh ben ik niet vergeten, echt super voor je ) Heb echt een drama nacht gehad. Gisteravond ineens compleet ingestort omdat ik ineens doodbang voor de bevalling/weeen ben Hoe ik daar nou ineens weer bij kom? Tot nu toe maakte het me allemaal niet zoveel uit, maar sinds gisteravond... pff liters tranen.. Ben zoo bang ineens voor die weeen, omdat ik echt geen idee heb hoe het gaat voelen of wat ik moet doen ( handig... om niet zon cursus gevolgd te hebben) En daarna nog es een paar liter tranen omdat ik het ineens doodeng vond dat er straks een baby is waar we verantwoordelijk voor zijn, dag en nacht.. iedere dag... en dat ik dacht dat ik dat helemaal niet kan (kom ik dan ook lekker optijd achter ) En mn arme vriend maar op me inpraten en me troosten... zucht.... Daarna de hele nacht wakker gelegen met ontzettende buik en rugpijn, waardoor ik bijna in bed heb liggen ''bidden" dat het niet zou beginnen [-o< Moet niet gekker worden hiero
hoi liiefzonnetje, o nee kan ik ook al geen melk meer drinken. nee grapje dat wist ik inderdaad niet gaan het proberen. bedankt. hoi Rachel, ok dus het word toch nog spannend voor ons.
Heb een nieuw liedje op onze site gezet en elke keer als ik het luister krijg ik helemaal kippevel brrr....zo mooi! Moet Lindsey nu gaan voeden en dan ff uurtje slapen, probeer er straks weer te zijn!
Oekoek, ik snap precies wat je bedoelt. Dit gevoel had ik van de nach van 30 april op 1 mei. Ineens doodsbenauwd waar ik aan begonnen ben. Wil ik dit wel. kan ik dit wel. HELP! Ach en of zo'n cursus nou fantastisch is. Ze geven je een aantal voorbeelden van bevallingen en zeggen dat ELKE bevalling weer anders gaat, dus die van jou nooit hetzelfde zal zijn als wat ze vertellen. Nou daar heb je wat aan! Probeer mezelf nu weer opnieuw voor te bereiden door veel tussen de kleertjes te snuffelen. Die blijven zo lief allemaal, en straks zit jouw kleintje daar in! En ja de bevalling gaat pijn doen. Maar goed misschien is het maar beter dat we niet weten hoeveel pijn. Wat dat betreft heb je het misschien nog wel zwaarder bij een tweede. Dan weet je wat je te wachten staat Sterkte.
Jaja dames nog ff en dan houden we allemaal zón mooie spruit in onze armen.....ik sta echt op knappen nu en wou(omdat ik wel probeer mee te lezen,maar jullie gaan zo snel!) toch ff alle mei mamma's een voorspoedige bevalling toewensen! Succes dames,zet em op! =D>
Ik had ook zo'n huilbui een paar dagen geleden, is volgens mij gewoon een combinatie van: angst, vermoeidheid, spanning en hormonen. Ik had allemaal dingen op menno's * te doen* -lijstje geschreven, dus ik ging even naar boven te kijken waar hij nu goed op moet letten, kom ik weer vieze sokken van hem naast het bed tegen Jullie begrijpen, ik ging even dramatisch uit mijn plaat. Wat moet de kraamverzorgende wel niet denken en bla bla bla. Nouja en toen tranen met tuiten, over die keizersnede en de teleurstelling daarvan, over het gebrek aan energie, die kl*te ramen voor nog steeds niet gedaan zijn enz enz. Menno zat alleen maar van: Ja,....Ja......Ja...... hihi nouja en toen was het klaar. Ben toen naar de tuinstoel gedirigeerd, even bijkomen en toen ging het wel weer Ik heb trouwens enorm veel zin in een chocoladeijsje, toevallig heb ik die in huis Hoe zou het met Erica zijn?
Haha, zie het helemaal voor me. Dat alles door een paar sokken. Haha. Hier ligt ook zo'n lijstje; banden van de kinderwagen oppompen, box opzetten, maxicosi uittesten in de auto, je kent het wel. Gaat meneer vrolijk met een vriend koffie leuten op het terras! (en ik kan natuurlijk niet meer zover lopen naar dat terras toe Whaaaaa grrrrrr Heb je niks beters te doen!?!? En ruim meteen die kleren in de slaapkamer op VOOR de kraamverzorgster moet komen! [-X Haha kan er nu om lachen.