Ach denk het wel. Iedereen raakt gefrusteerd op het eind. Al die kilo's die je meesleept en de hormonen niet te vergeten. Iedereen om je heen kan doen en laten wat die wil en ik voel me vreselijk beperkt. Dat op zich is al genoeg om een pesthumeur te krijgen. Nog even doorbijten allemaal.
Hallo allemaal, Weer een aantal bladzijden gelezen. Wordt druk getypt hier, is bijna niet bij te houden Erica: ik hoop dat je inmiddels bevallen bent van een mooie dochter en dat alles goed is gegaan. Ik doe even makkelijk en sluit me hierbij aan. Oek Oek: Het beste is de bevalling over je heen laten komen. Je kunt er weinig aan veranderen. Het kind komt er hoe dan ook uit . Ik wens je veel sterkte als het zover is. Jingels: we zitten op de 39! Van mij mag het nu echt wel komen. Ik heb steeds wat meer last van mijn rug. Ik denk al vanaf week 33 van het kan elk moment komen en dan duurt het wachten zo lang. Maandag weer naar de gyn, maar ik hoop dat het niet nodig zal zijn .
Hallo allemaal, Goh nu ga je opeens met andere ogen na dit forum kijken.. normaal zit je van je af te klagen dat je het allemaal niet meer volhoud en dat je wilt dat het begint... en zo enzo.. en nu zit ik alleen maar te kijken of er alweer een babytje is geboren en hoe het met iedereen gaat... leuk hoor! Hier gaat alles verder goed, ze drinkt goed... bv goed op gang.. heb alleen nu last van Stuwing! Verschikkelijk.. wat een kanonnen heb ik er voor hangen zeg.... hopen dat het snel minder wordt, want het voelt niet erg prettig... Verder slaapt m'n meissie ook goed.. ze heeft nu wat last van krampjes maar de sinababy druppels ofzoiets helpen erg goed! M'n dochtertje ligt nu lekker in de kinderwagen buiten te slapen.... heerlijk! Ik ga er zo lekker naast liggen met een boekje.. ff genieten nog voor dat er weer visite komt.. Dus dames ik ga er van door! MOM
ha ladies... WAT ENORM HERKENBAAR....... ik heb dat dinsdagavond gehad... en maar mopperen op vriendlief en waar het nou precies doorkwam... geen idee.... (vast ook zoiets onnozels ) en dan tranen.... pffff wel blij dat jullie dat ook hebben hoor! Hihi en jullie hebben ook to-do-lijstjes... ben ik ook niet de enige mee Jullie maken me helemaal vrolijk! Ik voel me op eens "normaal" THANKS! Jingels, lekker genoten van je chocolade ijsje? Hihi moest wel ff lachen dat je daarna direct over Erica begon.... arme meid... heeft het een keer over choco en vervolgens blijft dat haar achtervolgen he, ik ga weer ff tukken.... Mom, fijn dat alles zo goed met Maroa gaat! en hoop dat jouw "kanonnen" snel afnemen....
En ik kom weer even spieken hoe het met alle zwangeren gaat en vooral of er al dames weer bevallen zijn... De meesten hebben redelijk last van hun hormonen, zo te lezen. En hebben nog lijstjes om af te werken... Die had ik ook voor mezelf, maar gelukkig heeft manlief nog een heleboel gedaan, toen ik in het Zh werd opgenomen. Die werd helemaal simpel van mijn verlanglijstjes iedere keer. Na een paar dagen ging hij voor mij salueren Hier gaat alles redelijk zijn gangetje verder... Wil nog een supermooie foto met jullie delen: Groetjes Simone
Ik heb eigenlijk geen last van de hormonen alles is al klaar en mijn vriend heeft volgens mij nesteldrang ipv dat ik dat moet hebben.
Ik heb er ook zon last van jah. Gister ook weer. Opeens zitten huilen om nix. En dan zit hij me aan te kijken .. wat is er loos. Ik snikkend .. weet ik niet. Lang leve de hormonen. En ik verlies ook sinds 2 dgn gele afscheiding. Zou het end nu dan echt een x in zicht zijn? Khoop ut. Mooie foto Simalex
De website http://www.simalex.nl is weer up to date! Sorry Bibiche -> Jij hebt geen last van de hormoontjes. Hoe gaat het verder dan met je? Silvie -> thanx! Groetjes Simone
Simalex: Wat een mooie foto zeg, verlang nu ook steeds meer naar onze kleine. Ik heb ook geen last van hormonen, maar er moeten nog wel een aantal dingen gedaan worden, hoop dat dat ook gauw gebeurd. momtobe: Fijn dat alles goed gaat. Erica: Waar ben je meid, of ben je al aan het genieten van de kleine meid. Groetjes Alida
Oh, haha, heerlijk die verhalen... Ik heb er momenteel niet zo'n last van gelukkig. Wel een lijstje gemaakt, maar meer voor wat er moet gebeuren als de kleine er is. Belangrijke telefoonnummers enzo. Wel herken ik Jingels verhaal, over de ks en de teleurstelling.. af en toe dikke tranen. Simone, wat een prachtige foto.. *zwijmel* En goed te lezen dat alles oke is. Ook met Maroa en MomToBe... Ik heb net weer 2 uur geslapen, dat gaat me nu echt prima af, val zo in slaap, hihi... En ik begin het ook echt lekker te vinden... Lekker even slapen. Ga nu aardappels schillen voor straks...
hier nog iemand die weer wakker is... Simone wat een lieve foto! Echt prachtig..... verder ff niets te melden...
Mooie foto Simone! En wat is ze alweer anders. Dat gaat zo hard met die kleintjes. Heb vanmiddag zitten rommelen in de kinderkamer. Ledikant opgemaakt , tas voor mijn kindje ( kleertjes, 2 badcapes, 1 dekentje, spuugdoekjes) klaargemaakt. Boven de badkamer ff snel gedaan. En nu heb ik het boek voor vandaag wel uit, ga maar ffies op de ligstoel zo. Wat een leuke foto van Maroa!
Bij het andere topic van meimama's staat dat Tassie is bevallen. Heb ik dat hier gemist Of heb ik nu ernstig last van zwangerschapsdementie ? Ja ik wist dat ze gisteren een ks zou krijgen. Maar ik wist nog niet dat er bericht was van de naam van het kindje enz.
Helaas Nemo... idd last van ernstige zwangerschapsdementie Want hier heeft het ook gestaan! als je het wil terug vinden... p 573... rachel heeft het gepost....
He ik heb nu sinds half 5 pijnlijke "momenten", om de 5 a 10 minuten... Maar nu weet ik niet wat ik moet doen ivm met de ks. Moet ik sowieso bellen of staat er ook een tijd en regelmaat voor als je sowieso een ks krijgt?
Tigger: Lijkt me toch handig om contact op te nemen de vk. Aangezien jij een stuitkindje hebt, wil je niet wachten tot je bijna bevallen bent toch? Dus misschien besluiten ze dan toch een spoedkeizersnee? Groetjes Simone