Het blijft hetzelfde.. ene keer is het moment langer, andere keer korter. Ik dacht dat het minder werd. Nou ja, wacht wel even af... Kan 24/7 bellen, dus kan nog wel even wachten.
@Tigger: gewoon bellen hoor ! Daar zijn ze voor. Jij kan niet gewoon bevallen dus moeten ze het snel weten. Hoop dat ik je niet te bang maak, maar bel gewoon voor de zekerheid.
he als je nog niet wilt bellen, kun je misschien ff douchen of in bad gaan... als het proef is, zeggen ze dat het dan overgaat... is het niet proef maar echies.... BELLEN! Spannend joh! sterkte
Heb even gebeld. Mocht gelijk komen, maar ik dacht dat het al iets afzakte. Mag het nog even aankijken. Als het aanhoudt dan moet ik weer bellen en die kant op komen...
Maar als ik een "wee" heb, wordt mijn buik niet zo zeer hard, heb het meer in mijn rug en echt diep in mijn buik. Is dat wel normaal? Je buik moet toch hard worden?
Ik weet echt niet ik ervan vind. kan me niet voorstellen dat het nu ineens begint... Het zal wel vals alarm zijn.. Gek, je stelt je in op de Sectio en denkt er niet aan dat het nog zo spontaan zou kunnen beginnen. daarom kan ik er ook even niets mee... Weet niet wat ik ervan moet denken..