Nou... of het is een heel lang telefoongesprek of ze is toch echt onderweg naar het ziekenhuis denk ik....
ff eten en opeens mis ik een heleboel.... pfff ben benieuwd, ze zal wel onderweg zijn of er al zijn..... hoogst waarschijnlijk toch nog een baby spannend....
Oei, wat is het hier ineens weer spannend! Zou Tigger...? Hier is het rustig, ben alleen helemaal kapot (zeer moe), m'n mannetje kreeg vannacht om 3 uur het reuzeleuke plan om koekies te gaan eten, heb vrolijk meegedaan. Af en toe lijkt het wel of hij meer zwanger is dan ik (op het buik-formaat na dan ). Wel tot 12.00 uur geslapen en vanmiddag nog een uurtje. Morgenochtend moeten we om 8.20 uur shock bij de VK zijn... van mij mag 't hier ook wel weer een beetje gaan 'rommelen'. Alleen is m'n vader zaterdag jarig, niet handig als de kleine dan komt (andere kant van 't land, dan hebben ze 't huis vol, maar willen gelijk hierheen komen). @Tigger... go girl!... Ik denk dat je geen tijd meer had om het hier even te melden, logisch ook. Hoop dat je je kleine snel in je armen hebt!... Eén meevaller, je hoeft niet de laatste dagen zenuwachtig uit te zitten als het nu toch nog zo spontaan gebeurt! @Bibiche... kan me voorstellen dat je in een 'dipje' om je oma zit, sterkte meid! @De rest... rommel ze!... Who's next? En ik denk ook dat Erica inmiddels mama is!
Fantastisch om zo weer bij te lezen! Go Tigger! Waarschijnlijk heeft die vanavond haar kleintje al in de armen met een spoed kz.
@mvjanelle; Tigger had toch op 9 mei een geplande ks ivm stuitligging... Als het nu al begint en helemaal doorzet moeten ze denk ik een (spoed-)ks doen
snel berichtje van mij vriendinnetje van tigger... ze gaat vanavond onder het mes..dus met een paar uurtjes zijn ze paps en mams!
Ongelofelijk zeg... Zo lees je alle berichten, zo is ze bijna moeder .... Bizar hoe snel het kan gaan dan he... Veel sterkte, maar als je dit leest zal je al van je kindje aan het genieten zijn! Wauwie!
goh, Tigger, wat kan dat dan opeens snel gaan! Ik hoop dat alles vanavond voorspoedig verloopt, sterkte en vooral daarna genieten!
Hahaha Tigger "klaagde" in een ander topic nog dat er geen 3 mei baby zou zijn. Nou Tigger veel succes en een spoedig herstel !
Ja hoor, toch nog een 3 mei baby. Gefeliciteerd Tigger. Daar ging jullie laatste weekend met z'n tweetjes haha. Nu gezellig met z'n drietjes. Geniet maar lekker van de kleine, wij puffen nog wel even door!
ben net terug van de vk. bloeddruk was weer omlaag 135/90 inplaats van 150/90. urine nagekeken was ook goed hartje ook. gr Chantal.