Rebtam: Wat jammer dat de draaipoging niet is gelukt, en een stuitbevalling zou ik ook niet willen, als die van ons in stuit had gelegen had ik ook voor een ks gekozen. Als de buikpijn blijkt zeker even bellen ook omdat de kleine rustig is. Niemand een idee voor kado voor de as vader? Groetjes Alida
@Alida: wat mij wel leuk lijkt is een t shirt. Je hebt van het merk lief leuke t shirtjes. Je kleine en je man/vriend kunnen dan dezelfde aan. http://www.lieflifestyle.com/index.html Maar dat is er pas vanaf 24 mei.
DE vraag van vandaag is natuurlijk: wie zorgt er voor een 4 mei baby ? Ik heb zelf het idee dat ik 7 mei beval. Kan ook wisful thinking zijn en dat ik vrolijk doorloop tot 42 weken
Nemo: Ik ben benieuwd, ik hou maandag mijn telefoon gereed. Ben ook benieuwd of er vandaag ook een mei baby komt. Groetjes Alida
Erica: Van harte met jullie meisje Tessa! Geniet er lekker van. Tigger: En jullie ook van harte gefeliciteerd met Emma! Hopelijk is de keizersnede goed gegaan en ben je snel weer ter been. Rebtam: jammer dat jullie kleintje alsnog in stuit is gedraaid en de draaipoging mislukt is. Alvast veel succes gewenst met de komende keizersnede. De mei-mamma's hebben nu wel veel 'lotgenoten' wat betreft keizersnedes. En Chantal: jij bent de eerste die overtijd loopt, of niet? Mijn duimen draaien voor je dat ook jullie je meisje snel 'live' mogen bewonderen!
Hoera weer twee meiden erbij. Gefeliciteerd mama's! \/ Ik vind eigenlijk dat de 4 mei baby maar uit België moet komen, daar is het toch geen herdenkingsdag vandaag? Zou zelf nl niet graag jarig zijn tijdens de dodenherdenking. Zit je zo stilletjes aan het gebak om 20.00 uur. Deze aanstaande papa vertelt iedereen dat hij een Playstation wil als kraamcadeau als iemand er om vraagt. "Ja echt om samen te spelen straks," is dan de uitleg er achter aan.Of als dit niet kan een Nissan Qashkai (of zoiets) Misschien een idee?
Zo... ik heb bijna een live bevalling gemist zie ik! Tigger en man: Gefeliciteerd met je dochtertje Emma! Erica en man: Gefeliciteerd met je dochtertje Tessa! We zijn natuurlijk met zijn allen razend benieuwd naar foto's! Maar genieten jullie eerst maar lekker van elkaar en bijkomze van de bevalling/keizersnee. Van wie wordt de 4 of 5 mei baby? Chantal? Rebtam: balen dat de draaipoging niet gelukt is en dat je er zo'n last van hebt. Ik kan me best voorstellen dat je de gedachte aan een keizersnee even moet verwerken. Hier gaat alles verder goed. Yildou woog vanochtend 3220 gr! Ze is dus al 700 gr gegroeid! (laagste dipje was 2475 gr) En vanacht heeft ze redelijk goed geslapen, op 1 keer een krampjes huilpartij na om 2.30 (precies tussen 2 voedingen in) Nu ligt ze lekker op mijn arm te slapen. Groetjes Simone
Hier ben ik dus echt flink aan het rommelen. Vorige week had ik toch die kramp over mijn hele buik, wat constant aan bleef houden... Toen zei de gyn (na onderzoek) dat het al wat weeen waren (plus een cm ontsluiting...).. van afgelopen maandag tot gister overdag is het toen weer ardig rustig geweest... Gisteravond dus heel veel harde buiken, vanaacht een onrustig gevoel en nu heb ik dus die kramp weer terug... Blijft steeds aanhouden. Doordat dat constant pijn doet is het moeilijk de harde buiken te klokken, maar ik voel het vaak samentrekken en pijn onderin mijn buik en rug... Net een kwartier onder de warme douche en werd niks minder... Het is goed op te vangen, maar gaat steeds vervelender voelen.... Echt irritant... Bijf maar gewoon rustig afwachten......
@rebtam: je hebt er iig alles aan gedaan en ik zou ook voor kz kiezen hoor. Stuitbevalling lijkt me doodeng. @female: oh spannend meid misschien vandaag nog Ik voel me nog steeds niet echt lekker, veel harde buiken en ook gek gevoel over me heen. Ik kan het niet echt plaatsen. Geen krampen of zo echt puur harde buiken.
Tigger en Erica (en partners) van harte gefeliciteerd met jullie dochters. Female: ik denk dat jij de volgende bent. Helaas voor Chantal. Rebtam: jammer dat de draaipoging mislukt is. Alle andere meiden: succes. Hier is het nog rustig.
ja female ga mij ook maar weer voor. grapje hoor, spannend zeg hoop dat het nu toch doorzet voor je. je loopt al zo lang met gerommel is ook niet fijn.
Hoi meiden, Erica en Tigger : Gefeliciteerd met jullie meiden! Ik heb zelf het idee gehad vanaf begin 1, 5, of 15 mei misschien ook de 7de nou ja we zien het wel. ben nu op me werk, maar omdat iedereen dacht dat ik met verlof zou zijn is het dus niet druk... Lekker even tutten dus. Vanmiddag komt vriendlief weer thuis, heerlijk weer een paar dagen samen! Ga maar weer wat doen, spreek jullie. kuz babymei
Ik denk ook dat Female voor de 4 mei baby gaat zorgen. Babymei en ik 7 mei en Chantal 8 mei. Hebben we nog een paar gaatjes Succes Female hoop dat het gerommel nu echt doorzet. Zo te lezen wel ! @lz: welterusten ! @Simone: gaat prima bij jullie ! Hoe doe je dat wegen steeds ? Heb je zelf een babyweegschaal ? @Bianca: ach ja playstation, waarom ook niet he. Mijn vriend is stiekem wel een beetje zenuwachtig volgens mij. Hij belt me nu elke dag als hij aan het werk is. Even vragen hoe het is...
Dirk is ook zenuwachtig elke keer vraagt hij en voel je al wat? heb je al weeen? Hebben jullie dat ook als ik iemand tegen kom of buurvrouw of bij de winkel of waar dan ook is het er nog niet waneer ben je nou uitgerekend. word er een beetje gek van.