Hihi, die van mij ook. Belt elke dag met de vraag: nog pijntjes gehad? Hij is het wachten zat geloof ik. Voordat ie naar zn werk ging, sprak ie de baby even toe: "vandaag moet je er echt uitkomen hoor, nu niet meer tegenwerken, maar gewoon doen wat papa zegt" Maar aan de andere kant roept ie al weken dat ie denkt dat de baby 23 mei geboren gaat worden (ben 19 mei uitgerekend).. dus hij weet ook nie echt wat ie wil
Idd Chantal wordt er soms compleet gestoord van. En schoonmoeder die steeds belt...... pffff. Iedereen die vraagt: hoe lang moet je nog ? Zeg ik maar: ja zeg het maar. Kan elk moment maar kan ook nog wel een paar weekjes duren. Heb het idee dat mijn omgeving zenuwachtiger is als dat ik ben. We gaan ons gewoon opsluiten totdat de baby er is en telefoon uit.
Ze praten er heel stoer over. Maar ondertussen. Volgens mij knijpen ze hem ook wel een beetje (stiekem)
Mijn man is helemaal niet zenuwachtig, heeft het er verder ook niet over. Wel dat hij blij zou zijn als het er is maar steeds bellen en vragen of ik al weeen heb dat doet hij niet. ( had ik ook wel verwacht trouwens) Nou een playstation etc krijgt hij niet, dat is wel een beetje te veel van het goede. Een kleinigheidje wil ik hebben voor hem. Maar als het goed is krijgen we volgende week nog een andere auto dus dan zeg ik gewoon dat dat zijn kado is Female: Hoe gaat ie nu meid. Groetjes Alida
De erge kramp is wat afgezakt. Daarentegen voel ik de harde buiken nu wel weer extra goed en vaak. Het blijft een zeurderig gevoel... Voor hetzelfde geldt is het loos alarm, dus probeer maar wat afleiding te zoeken...
Erica: gefeliciteerd met Tessa Tigger: gefeliciteerd met Emma Mooie namen (beetje herkenning hier, mn de doopnamen.......) Chantal, troost je, de meeste baby's worden 1 week na de uitgerekende datum geboren zei de vk nog tegen me. Met ons was alles weer goed, de kleine wordt geschat op 6 pond, kleintje dus, maar je hoort mij niet klagen! is in ieder geval niet té klein! Bloeddruk 95/65 dus hoef nog steeds het zout niet te laten staan.. Voor evt as 4 mei baby's: misschien toch even wachten op 5 mei, lijkt mij ook leuker om op bevrijdingsdag jarig te zijn dan met de dodenherdenking. Maar ja, de natuur hou je niet tegen. Ik ben straks weg en pas morgen weer in de loop van de dag terug, even ivm de meldplicht, ben dus gewoon bij oma-to-be op bezoek. fijn weekend
tigger en erica (en partners) gefeliciteerd met jullie meiden! female: spannend hoor dat gerommel chantal: jeetje alweer de 40 weken gepasseerd... hier gaat alles wel redelijk, gister bijna opgenomen geweest vanwege veel te hoge bleoddruk, onderdruk van 105.. met medicijnen ze hebben nu voor de laatste keer medicijnen verhoogd. ze hebben me ook getoucheerd, me baarmoedermond was al voor de helft verweekt, en had al een kleine opening. ik mocht na lang overleg toch naar huis gelukkig! dinsdag weer terug, wanneer die kleine zich dan nog niet heeft aangekondigd word ik in die week of na dat weekend ingeleid. vanmorgen ben ik me slijmprop verloren, echt vaag is dat hoor...sorry voor de rare woorden maar het was echt heel dik en taai echt vaag! gister avond had ik al de hele tijd wat bloedverlies...niet extreem hoor...komt misschien van dat toucheren. allemaal succes met de laatste loodjes!zet hem op!
desi jouw bloeddruk wil ook niet echt stabiel blijven he? Lastig joh... maar ook voor jou zijn het de laatste loodjes! Heb jij nog veel klachten van je bloeddruk of valt dat wel mee? Female, je houdt het wel spannend he? Hihi dat manlief zenuwachtig wordt herken ik ook wel... hij belt dan niet op, maar via de chat vraagt hij wel hoe het is... en zegt ook tegen andere dat hij zoveel zin heeft dat de kleine er is...komt...
liefzonnetje: gelukkig heb ik weinig klachten betreft de hoge bloeddruk, daarom mocht ik uiteindelijk ook naar huis...maar vervelend is het wel...je doet echt de hele dag niks en je slikt al behoorlijk wat medicijnen en dan nog worden de waardes alleen maar hoger....
@ desi Succes met je bloeddruk, lastig zeg... @ emmetje Veel plezier morgen bij oma to be Ik heb net een paar uurtjes geslapen. Sinds ik opgestaan ben is de kramp die constant aanhoudt weer volledig terug. Ik heb er steeds koude rillingen van omdat het steeds pijn doet... Tis niet echt leuk, maargoed... Van mij mag het doorzetten...
Spannend hoor Female, ik denk dat jij de volgende bent! Ik had vandaag een @#^%dag, heb de bumper (en ruitensproeierpomp) van m'n auto afgereden! En da's NIET GOEDKOOP! 't Is niet meer verantwoord, zo'n zwangere miep achter 't stuur (ik zit niet meer alleen in de auto hoor). Tranen met tuiten dus. Verder 'rommelt' het hier weer wat, maar volgens mij nog niet noemenswaardig. Wie gaat er 6 mei dan bevallen? Mag ik?
Nog niemand bevallen vandaag? Wij zijn even de stad in gelopen voor een kopje thee. Ook ik word o ondertussen gestoord van iedereen die vraagt "Nog niet?" Nee dat zie je toch! Zei voor we weggingen dat ik er een sticker op zou plakken met NEE NOG NIET. Nou had ik het maar gedaan. Maar goed, genoten van het zonnetje en de thee. En op de terugweg een lekker ijsje opgesnoept.
O ja, ik heb voor mijn man een boekje gekocht ; "101 voordelen van papa worden" en "Leuke dingen doen met je kind" Misschien is dat een idee als cadeautje? Nee die van mij krijgt ook GEEN playstation (al zou ik het zelf ook wel leuk vinden hihi)[/b][/i]
Aardig wat meiden die aan het rommelen zijn. Spannend hoor. Hier nog niets, en as maandag is de uitgerekende datum. Ik heb zelf het idee dat het 8 mei komt. Vraag me niet waarom. Lief he die mannetjes, ze kunnen zo stoer doen, maar ondertussen. Irri he dat iedereen je belt enzo .. Is het eral? Nee tuurlijk niet anders had je het wel gehoord. En niet vragen" hoe is het met je" Nee, gelijk vragen of je al bevallen ben. Ach .. tis irri, maar als er niets gevraagd word is het ook niet leuk toch. Ik ben wel vanalles aan het verliezen trouwens. Tis een beetje geelig en soms wit. Weet het niet hoor.
hmmm gelukkig... hier wordt weinig gebeld met vragen of het er al is.... maar de telefoon is ook wel weer erg stil... alsof mensen niet meer durven te bellen.... Zelfde geldt voor het maken van afspraken, durven mensen ook niet meer... nou ik vind het wel gezellig als iemand langs wil komen (zeker omdat ik niet ergens heen mag) zeg gewoon dat de max tijd dat ze mogen komen 2 uur is en als ik me echt niet goed voel dat ik dan afbel. Dat begrijpt iedereen gelukkig wel en iedereen houdt zich ook aan die 2 uurtjes en stappen dan zelf op of ik zeg gewoon dat ik moe ben en naar bed wil (wat ik dan ook echt doe).