Wel raar, maar ontzettend fijn dat je weinig klachten hebt van je bloeddruk! Dat was voor mij trouwens het verradelijke van afgelopen woensdag, omdat ik juist weer wat minder misselijk was en een week niet meer gespuugd had, dus ik echt dacht dat mijn bloeddruk wel oke zou zijn.... tja verder wel hoofdpijn en af en toe sterretjes zien maar dat laatste gelukkig niet zo heel vaak. Irritant he, dat niets doen de hele dag.. dat is het enige wat je kan doen en dan nog.... maar goed.... we houden maar ff vol en hopelijk soon......
Ach Moppie toch.... wat **** tja en logisch dat je dan helemaal in tranen bent..... nou vooruit dan mag jij de 6de als troost... maar wie gaat de 5de dan? Female.... als ze vandaag niet haalt...
Ok, ik heb rustig aan gedaan vandaag en veel gezeten... niks geks dus. Doordat ik constant die pijnlijke kramp in mijn hele buik voel is het moeilijk de harde buiken te timen. Ik ben een half uur geleden begonnen en steeds om de 3 min. Maar ik kan het nog goed opvangen. Ik voel om de 3 min. mijn baarmoeder samentrekken, vaak voel ik dan ook wat gerommel laag in mijn rug. Ik kan altijd langs het zh voor CTG, ik hoef niet te bellen maar moet gewoon steeds langskomen... Ik denk dat ik het nog een poosje aankijk. Als het nog erger wordt mss toch even langs vanavond. Manlief is nu aan het werk... Ik blijf mezelf steeds voorhouden dat het vast vals alarm is, net als vorige week, vreemd he...... Dan is de teleurstelling niet groot als het in één keer stopt met de pijn....
Nou het klinkt toch niet als vals alarm hoor meid. Als het toch best regelmatig komt. En als je je baarmoeder voelt en dan ook nog gerommel onder in je rug, klinkt aardig serieus.
lijkt me tijd om je mannetje te bellen....... als ik dit zo lees.... sterkte meid! Binnenkort mooi nieuws..?
nou meiden ben gestript donderdag en had 2 cm onstluiting maar was nog stug ofzo iets en nu gaan ze morgen mijn vliezen breken als ik op 3 cm zit en ik denk hoe kan dat nou in 2 dagen tijd maar ach het schijnt te kunnen vroeg me af of dat pijn doet vliezen breken en of het dan wel opgang komt bij een tweede want bij mijn eerste begonnen met gebroken vliezen en 36 uur later was ons zoontje jesse daar pas dus zoals jullie begrijpen zie ik er best tegen op liefs diaan
Bij mij hebben ze bij Britt mn vliezen gebroken en je voelt er echt niets van. Ik niet tenminste. Het word warm en nat, maar meer niet. Wel spannend meid .. dus jij krijgt de 5 mei baby?
ik hoop het wel want ben zoooooooooooooo benieuwd naar ons mannetje en die dikke buik ook wel beu maar we wachten het wel af ze komen tussen 9 en 11 morgenochtend maar eerst kijken hoeveel cm hoeveel cm had jij toen ze bij britt de vleizen braken en was alles verweekt bij mij was dat donderdag nog niet het geval liefs diaan
Ik had 1 cm ontsluiting. En blijkbaar week, denk ik. Weet het eigenlijk niet precies meer. Maar als het niet klaar is ervoor zullen ze het toch niet doen? Dus het zal allemaal wel goed zitten hoor meid. Spannend zeg .. ben je nerveus?
ja heel nerveus zeker omdat jesse zijn bevalling een drama was maar ik klam me vast aan de gedachte dat een tweede sneller gaat dus dat hoop ik dan maar en hoe is je bevalling verlopen na het breken van je vliezen
Wil je het echt weten meid? Ik vond het een ramp. Het eerste wat ik zei toen Britt geboren was . . ze blijft enigskind. Maar je ziet het. Ze hebben mij vliezen om 11u gebroken en om 1800 uur is Britt geboren. Maar wel met een infuus, want het ging niet snel genoeg. Ik vind bevallen dus echt niet leuk, en zie er ook echt als een berg tegenop, net als jij dus. Hoelang ben je bij Jesse bezig geweest?
over jesse ben ik ja ja niet schrikken 36 uur bezig geweest infuus vaccuum alles is er bekant aan te pas geweest het enige voordeel was niet geknipt of gescheurd dus ik vond het ook erg vervelend en heb ook heel lang geroepen geen tweede maar nu is jesse bijna 5 nou ja in augustus dan en het begon vreselijk te kriebelen dus ach hij moet er toch uit dus probeer het gewoon naast me neer te leggen en hopen dat ik dit keer lekker thuis mag blijven maar eerst kijken wat ze morgen zeggen
Nou idd, maar als ze je vliezen gaan breken dan zal het zolang niet meer duren. Wat een heftige bevalling zeg heb jij gehad.
ja ja ik ben het ook nog niet vergeten maar ach straks die kleine in mijn armen maakt het dik waard want dat herrinner ik me ook heel goed maar ik ga nu de hond uitlaten en dan film kijken op mijn bedje en morgen zie ik wel weer verder hou jullie op de hoogte liefs diaan
Meid, mocht ik je niet meer spreken .. sterkte morgen. Volgens mij zijn de andere meiden aan het bevallen ofzo?
Nah Silvie ik nog niet hoor ! Maar doe mij ook maar weeën. Ging zo goed met mijn buik. Ik bedoel met straei. Maar volgens sta ik nu echt op ploffen en ga ik nu nog echt veel straei krijgen :x @Diana: veel succes morgen ! Wens je een vlotte bevalling.
@Silvie: volgens mij sta jij ook niet op onze agenda. Geen zin om er tussen te staan ? En jij woont in Denemarken toch ? Ik heb gehoord dat ze daar niet aan geboortekaartjes doen. Hoe gaat het dan bij jullie ?