Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Zou wel fijn zijn he, weeen. Laat ze maar komen ;)

Ik zit echt helemaal vol. Had bij Britt ook tot week 37 helemaal nergens last van, maar de laatste weken .. echt erg. En nu ... ga geloof ik nooit meer in een bikini.

2. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @diana: heel veel succes morgen, ik ben zo jaloers ik wil ook mijn baby vasthouden :D
    @female: en hoe'st nu?

Ik heb continu harde buiken, ik word er gek van. Ze zijn pijnloos maar ik kan dan echt een minuut niks doen omdat het zo strak zit. En heel veel gemene steken onderin.

3. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    ja ik wil wel op de agenda hoor.
    Wat wil je allemaal van me weten ;)

Ze doen hier idd niet aan geboortekaartjes dus heb ze bij Britt online besteld in NL. En er een Nederlandse en Deense tekst op gezet. Maar dat was echt een rib uit mn lijf, we waren gewoon €500,= euro kwijt. Admin kosten, versturen van proefdruk enzo, dus deze keer maak ik ze zelf.

Ze geven het kindje hier ook de eerste tijd geen naam, pas bij de doop. Doe ik dus ook niet aan. Die van ons krijgt gelijk een naam hoor. Vind het zo raar om je kindje baby te noemen.

4. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Tigger meid van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Erg snel gegaan zeg!

5. Female

Female Niet meer actief

Kramp is iets minder, nog wel vaak harde buiken en een zeurderig gevoel. Ik had echt liever dat er helemaal niks was als dit gekwakkel... Zal wel weer vals zijn..... :(

Het meest irritante vind ik nog dat het de eerste is, dus alles nieuw en onbekend en dat je daardoor de hele tijd zit te letten op alles wat je voelt. Wordt er echt gek van......

6. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ja meid, das idd irri. Je weet niet wat je moet voelen he. Maar geloof me .. zodra je ze heb dan weet je gelijk dat het zo ver is

7. Tigger en Erica: Van harte gefeliciteerd met jullie dochters!

Zwangeren: Ontzettend veel suc6 gewenst met de laatste loodjes!

Ik heb nu trouwens een aantal FOTO'S op de site site staan *stille hint ;) *.

Ik hoop dat het allemaal snel door gaat zetten voor jullie!

Heel veel liefs,
    Samira en Josh

8. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Mooie mannetje Goddess!

Ik heb even geen energie om te reageren op iedereen, gaat even ietsje minder ben namelijk ontzettend moe.
    Gisteren dus op visite geweest, heb niet hoeven kolven redde het precies met de voedingen. Alleen heeft Lindsey volgens mij een regeldag want ze komt ineens om de 1,5 uur vanaf gistermiddag....ook vanacht! Ben helemaal kapot. Gisteren kwamen hier dus ook de eerste tranen bij mij...zei nog tegen Jasper zijn dit dan DE kraamtranen (geen last van gehad ;) ) zegt hij nee schat, dit zijn oververmoeidheidstranen :p
    Zit er nog steeds helemaal doorheen heb het idee dat ik leef van voeding tot voeding momenteel. Maar komt goed! Jasper wou dat ik kolfde zodat ik vanacht keer kon blijven liggen maar heeft geen zin want word toch wel wakker van haar dus kan ik dan net zo goed voeden.

Dit weekend komen m,n schoonouders pffff en blijven ook slapen geloof ik...nouja ik ga m,n eigen gangetje op onze slaapkamer dus veel last heb ik er niet van. Probeer vandaag veel te slapen.

Jasper is nu weer rijlessen voor zijn E rijbewijs en ik ga zo Lindsey in de tummy doen dan voeden en dan nog ff slapen.

xxx

9. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goede morgen meiden.

Goddess: Mooi mannetje hoor.

Female: Hoe is het nu?

Rachel: Doe maar lekker rustig aan meid, het komt straks allemaal goed.

Groetjes Alida

10. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    Wat een boel foto's Samira... wow... leuk hoor.

Rachel, om de 1,5 uur komen voor voeding... pff... lijkt wel alsof je weer zwanger bent en je blaas moet legen s nachts, enige is dat dat natuurlijk minder lang duurt. Sterkte joh en ik hoop dat je een beetje kan bijtanken vandaag!

Hier een erg onrustige avond en nacht gehad. veel buikpijn, met name onderin mijn buik en harde buiken. Gisterenavond in bad gegaan en toen werd het wel minder en begon onze dreutel mijn buik te verbouwen. Geweldig gezicht was dat, vriendlief heeft het goed liggen aanschouwen :) (lagen met z'n 2en in bad)
    Vannacht meerdere malen wakker geworden door de buikpijn en vanochtend om 7 uur wist ik even niet goed meer hoe ik het had, buikpijn en megamisselijk... vriendlief heeft warme kruik gemaakt en dat verlichtte wel.
    Nu voelt alles weer wat rustiger, maar niet normaal... vriendlief is geloof ik wat teleurgesteld dat het toch niet doorzet.. ;) die ligt nu nog op bed, maar ik kon echt niet meer liggen.
    Zo dat is mijn status weer ;)

Ben benieuwd hoe het met is gegaan bij Diane.....
    Female.... het heeft dus niet doorgezet? Of vannacht toch wel? Ben wel benieuwd.... we zijn precies even ver....

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    @Goddess, Wat een heerlijk mannetje zeg. Lekker tevreden kereltje zo te zien. Die foto's in bad zijn super, hij ligt echt te genieten.

@Rachel, kan me voorstellen dat je helemaal op ben zeg. Vraagt nogal niets van je om de 1½ uur voeden. Hopelijk heeft ze snel dr draai weer gevonden

@Liefzonnetje, balen zeg iedere keer die buikpijn enzo. Wordt je echt niet blij van he? Mooi als je die kleine dat zo je buik ziet verbouwen, wij kunnen daar ook zo lekker van genieten.

@Female, hoest nou meid?

@Diane, ben benieuwd hoor hoe het nou met jou is? Hebben ze je vliezen al gebroken? Reageren zal je nu wel niet .. hehe .. hoop snel te horen hoe het gegaan is meid.

Ik heb echt nergens last van .. heerlijk geslapen. Beetje last met mn bed uitkomen, maar ach dat mag de pret niet drukken. Nog 2 daagjes en dan ben ik 40 weken. Ben heel benieuwd wanneer die kleine jongen van plan is om eruit te komen. Heb de 15e weer een afspraak bij de vk, maar die hoop ik toch niet te halen. Heb ergens ver weg in mn hoofd dat hij 8 mei geboren wordt, maar ik ga maar van de 42 weken uit, kan het alleen maar meevallen.

Zijn er trouwens ook meiden die hebben besloten om geen bv te gaan geven?

12. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @goddess: ik ga zo de foto's kijken ben benieuwd :D
    @rachel: het lijkt me heel erg vermoeiend zo vaak voeden maar het allerbegin is heel erg moeilijk.
    @lz: ik heb ook continu harde buiken, lijkt wel of er helemaal geen vruchtwater is en alleen maar botten voel.

Ik heb wel heerlijk geslapen maar zodra ik wakker ben, voel ik me weer shit. Ik voel me helemaal op, misselijk, onrustig en last van zeurderige buik.

13. Female

Female Niet meer actief

Hoi meiden, ik ben er dus nog gewoon...

Gisteravond laat kwam de kramp weer heel erg terug met heel erg pijn in mijn onderrug.. Vannacht redelijk geslapen maar nog wel last gehad van mijn buik. Nu wisselt het, voornamelijk steeds een zeurderig gevoel. Om heel eerlijk te zijn wordt ik het zwanger zijn spuugzat. Het loopt zo te rotzooien al een poos en iedere keer zakt het toch weer af. Ik verveel me dood ook nog eens... Vriend is om half 10 gaan werken en zal tegen 12 uur vannacht weer thuis zijn (das bijna elke dag zo) en de dagen gaan zooo langzaam. Alles is klaar, schoon enz. Het liefst zou ik nu nog in de auto stappen en een paar dagen naar pap en mam gaan maarja... Die wonen 200 km verderop dus zal wel te riskant zijn... Alle vrienden en fam. wonen ook daar in de buurt... Sorry voor het 'zeur-verhaal' maar moest het echt even kwijt, zit gewoon te janken omdat ik helemaal gestoord wordt van zulke dagen... :(

@ Goddes ik vind de foto's heel mooi, leuk om te zien...

@ bibiche succes ook met die harde buiken de hele tijd...

@ diana spannend ik hoop voor je dat het nu allemaal goed doorgezet is...

@ silvie dankje voor je meeleven... ;) Kan het wel gebruiken...
    ps ik ga wel bv geven, heb eigenlijk geen seconde nagedacht of getwijfeld vind het vanzelfsprekend...

@ lz we lopen idd tegelijk. kan me voorstellen dat jullie er van baalden dat het niet doorzette... succes meid

@ alida Thanks, hoe gaat het nu met jou?

14. Nemo

Nemo Niet meer actief

AGENDA:

Mei
    4e Emmetje- vk
    7e Mariska & Liefzonnetje- Gyn
    8e Verjaardag Moppies
    Bibiche - VK
    Alida - gyn
    9e Female & Retam - gyn
    10e Liefzonnetje - gyn-
    chantal-vk
    11e Nemo - vk
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje
    15e Silvie - vk

BEVALLINGSLIJST

1: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e
    2: Silvie (34) -->jongen ~ 7 mei ~ 2e
    3: Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e
    4: Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e
    5: Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei ~ 2e
    6: Janice (33) --> onbekend ~ 13 mei ~ 1e
    7: Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e
    8: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e
    9: Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e
    10: Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e
    11: Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e
    12: Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e
    13: Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e
    14: Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e
    15: Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e
    16: Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e
    17: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e
    18: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e
    19: Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    20: Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e
    21: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e
    22: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e
    23: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    24: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e

Verwacht:
    5 meisjes 5 jongens 9 onbekend 5 geheim

Geboren:

1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm
    3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ weken ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm
    4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ 35,6 weken ~ gew: 3208 gram ~ lengte:
    5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm
    6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew:3890gram~ lengte:51 cm
    7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm
    8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ weken ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm
    9:Goddess (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren 30 april 07 ~ 38.3 weken ~ gew: 2880 ~ lengte:
    10: MarieLize (36) --> Veerle ~ geboren: 1 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3015 ~ lengte:
    11: Tassie (32) --> Dylan ~ geboren: 2 mei 07 ~ 38,5 weken ~ gew: ~ lengte:
    12: Erica (31) --> Tessa Elise ~ geboren: 2 mei 07 ~ weken ~ gew ~ lengte:
    13: Tigger (26) --> Emma Johanna Elisabeth ~ geboren: 3 mei 07 ~ weken ~ gewicht 3550 ~ lengte

Geboren:
    9 meisjes 4 jongens

SMS-Buddy's:

Tigger --> Johana79
    Bibiche --> Simalex
    Alida --> Assepoester
    Emmetje --> Bianca
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Erica--> Mannetje
    Rebtam --> bijna mannetje
    Amilah --> Rachel
    Chantal-->Mannetje
    Mignon --> Tigger

15. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi Goddess,
    wat een schatje leuk hoor al die foto`s.

hoi bibiche en liefzonnetje.

lastig die buikpijnen en misselijk zijn.

hoi silvie,
    lekker om nergens last van te hebben .
    zou jij dan toch ook de 40 weken halen voel mij al zo alleen :) :) :)

hoe zou het met female gaan en met diana
    spannend zou er wel een 5 mei baby geboren worden.

hier ook nog nergens last van alleen van magzuur dan.
    nog steed geen gerommel.

16. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    jammer female nog geen baby in je handen.
    vervelend dat iedereen zo ver weg woont.
    ook ik verveel mij wel een beetje hou mij bezig
    met tv en computer en beetje opruimen.
    moet nodig stofzuigen maar heb er ook gewoon geen zin in.
    hoop dat je babytje vandaag komt er moet toch een 5 mei baby komen.

17. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Silvie: je staat op de agenda hoor ! Ik hoop dat het goed staat zo. WEl een dure hobby zeg die geboortekaartjes. En ik ga wel borstvoeding geven.
    Nu sta ik potverdorie wel weer op plaats 3 ;) Nou opschieten maar, dan kan ik ook :)
    @Chantal: idd jij houdt het lekker van vol. Je breekt alle records hier. Dat je nog geen last hebt kan zo veranderen.
    @Female: jammer dat het niet heeft doorgezet ! En ik moet heel eerlijk zijn ik heb het ook wel eens gehad hoor. De baby moet er toch uit, dan nu maar gelijk toch ?!
    @Goddes: mooie foto's, LIEF !
    @Bibiche: ik hoop dat je je snel wat beter voelt.
    @Rachel: gewoon lekker met je kleine het bed in duiken en vaak aanleggen, laat de boel lekker de boel en laat je vriend je maar even verwennen. Lijkt mij trouwens dodelijk vermoeiend je schoonouders te logeren.
    @lz: ook bij jou rommelen maar niet echt doorzetten. Dat verbouwen van je buik ziet er wel leuk uit maar voelt meestal niet zo leuk. Tenminste dat is mijn ervaring hier.

Hier gaat alles prima. Wil alleen dat onze baby komt. Niet dat ik het zwaar vind ofzo. Ik bedoel ik heb echt niet te klagen. Maar ben er gewoon klaar mee.
    Dus baby kom maar.

18. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hallo allemaal,

Leuke foto's goddess.
    Hier gaat het wel goed, op de gebruikelijke kwaaltjes na dan.
    Voor de rest eigenlijk geen nieuws.

19. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Goddess: liefffffffffffffffffff die foto's :D

Iedereen die aan het rommelen is: Hoop dat het vandaag doorzet, vind 5 mei wel een mooie datum voor meerdere baby's ;)

*hier vandaag 38 weken \:D/ *

20. Nemo

Nemo Niet meer actief

@oekoek: gefeliciteerd met de 38 weken.
    @Jingels: hoe is het nu met jullie hond ?

Deel Deze Pagina