nog steeds veel last van harde buiken... hoofdpijn en misselijk.... net ff de dop van de kruik gecontroleerd... en jullie raden het natuurlijk al... die lekt Bij de kleine hema hebben ze geen losse doppen... sh** en om nog naar de stad te gaan, dat trek ik niet...
LZ: ik ben in meerdere hema's geweest en geen losse doppen hoor ! Mischien eens proberen bij prenetal ofzo ?
Heb je de kruik helemaal goed gevuld met kokend water? Er moet een bolletje op staan voor je de dop erop draait. Omdat kokend water heel zuurstof arm is, trekt het rubber in de dop vacuüm en kan die niet lekken. Dus kokend water en helemaal vol, dan zou het goed moeten komen Succes ermee!
haha en hij lekt niet meer! tx Assepoester... als ik jou niet had... handig hoor dat jij ons voor bent gegaan !
@jingels: ik meende echt dat jij het was met de hond. Mischien iemand met dezelfde avatar ? Maar ik zou zo dan even niet weten wie. @lz: haha je mag eerst wel op cursus bij Assepoester Wij gaan vanvond even bbq'en. Benieuwd of het ons laatste weekend met zijn 2'en is.
Ik weet het al het was Nathasja met hond Sheba. Saaie boel hier hoor. Jullie zijn toch niet stiekem allemaal aan het bevallen ?
Nou ik niet hoor. Wij zijn ff naar een soort buurtfeest geweest hiero. 2 uurtjes weggeweest en ben helemaal verrot. @Nemo, balen he dat je nu weer op de 3e plek staat, maar je mag me voor hoor als je graag wilt. @LZ balen zeg dat je nog zon lst heb van harde buiken enzo. Hoop voor je dat je snel gaat bevallen. @Oek Oek, gefeli met je 38 wkn, gaat ook al lekker opschieten @Chantal, ik g de 40 weken ook halen hoor, kunnen we samen over tijd lopen. Nou ik ga is ff eten. Als ik iemand vergeten ben ... sorry
Het word steeds stiller hier....komt omdat de meeste kletskousen inmiddels al bevallen zijn denk ik Mei gaat echt hard als ik zie hoeveel er al bevallen zijn zeg! Maar goed meiden het word nu steeds spannender voor jullie, geniet nog even van jullie buiken want voor je het weet is ie weg
Nee nemo, ik ben iig niet stiekem aan het bevallen . Bedankt voor de reacties op de foto's! Josh heeft gisteren zijn navelstreng verloren (nouja, verloren...eraf getrapt), om half 6, ik was er precies bij. En nu krijgt hij een mooi naveltje! Wat een gerommel meiden, je zou denken dat het echt niet meer lang kan gaan duren. Ik hoop zo voor jullie dat jullie snel gaan bevallen, en dat de bevalling mee valt. Ohja even een tip, mocht je toch toevallig naar de aphoteek gaan, neem dan vitamine K en vitamine D druppels mee (als je BV gaat geven), die heb je een week na de bevalling nodig.
@goddes: thanx voor de tip . En wat een popje je zoon, smelt. @assepoester: losse dop kan je bij prenatal kopen, ik moet nog de kruik proberen. Zo weer ff geslapen nadat we heel even waren gaan wandelen.
Bweeehhhhhhhhh Hier nog één die het helemaal gehad heeft. Ben net naar een babyzaak 600 meter verderop geweest (met de auto) en verga nog van de harde buiken. Vond nog niks leuks ook. Zoek nog steeds naar dat ene speciale eerste pakje, maar gaat toch echt niet meer lukken volgens mij. Wilde hierna de stad in terrasje pakken met manlief, maar ben helemaal kapot. Doodmoe en op de één of andere manier voel ik me niet fit. Ook niet echt duidelijk buikpijn of zo, weet nie,..... gewoon bleeh Nu is hij alleen de stad in Gezellig kijken voor een nieuwe fiets, baal ik nog meer want word je zo met je neus op de feiten gedrukt. HEB ER GEEN ZIN MEER IN!
@Goddess... een prachtige zoon heb je! @Bianca, weet precies hoe je je voelt... ellendig he? Dat je niet meer in 't dagelijks "normale" leven kan meedraaien. Pfff... vergeet niet dat je een heleboel gewicht extra met je meedraagt, dus dat je moe bent (met dit weer) is ook niet zo gek! Nog ff meid. @De rest... laatste loodjes meiden! Voor wie zou het letterlijk bevrijdingsdag zijn vandaag?
Mijn vader is jarig vandaag, die heeft vroeger heel lang geloofd dat voor hem de vlag uithing... en altijd vrij op z'n verjaardag (toen was dat nog ieder jaar, nu eens in de 5 geloof ik)! Best leuk
Heb ik ook maar van de kraam geleerd hoor Die dames zijn echt goud waard! Oh, ps: over dat buikje kwijt zijn, die is al zo goed als weg! (ik schijn strakke buikspieren te hebben, die trekken de boel mooi vlak) Alleen nog wat te breed om de heupen voor mijn oude broeken!
Wow Assepoester! Hoop dat mij dat straks ook lukt, maar ben bang dat dat wishfull thinking is... ben zeker 25 kilo aangekomen!
Idd WOW Assepoester. Mijn vk zei dat ik slappe buikspieren had, dus voor mij weinig hoop dan. Ik kan wel gewoon mijn "gewone" broeken nog aan. Krijg alleen de rits niet dicht.