@simalex: had je al eerder last van hyperventileren? Of was dit de eerste keer? Lijkt me doodeng iig. Het viel me op dat mijn buik er sinds gisteren een beetje anders uitziet/aanvoelt. Bij mijn navel was het altijd bol maar nu lijkt het wel platter daar Ik kan niet wachten om te bevallen want ik ben het nu helemaal zat. Ik kan amper normaal zitten en kom amper overeind pff en dat terwijl ik een klein buikje heb vergeleken met andere dames.
@Janice van harte! Dat doe je sneaky zeg, ff tussendoor bevallen ... Had je laatste post net even opgezocht maar toen was er niks aan de hand zo te lezen... Zonder vooraf rommelen dus zo ineens begonnen? Geniet van deze tijd! @ simalex Gelukkig gaat het nu weer goed! enne... pfff 2 uur in een bubbelbad, was je niet misselijk ?! Ik hou dat nog geen 5 min. vol... Doe maar rustig aan... @ Babymei wanner stop je nou met werken?! Ik vind dat het echt aan het doordraven is hoor.... @ Rachel; en ik kijk er nog wel zo ontzettend naar uit dat die buik straks weg is...... Vanmiddag ben ik alleen even naar de stad in gegaan. Ik moest echt even weg de muren kwamen ontzettend op me af. Heb als troost een zak schepsnoep voor mezelf gekocht en 3 simpele truitjes gescoord bij de zeeman. (had echt niks meer, kan ze nu al aan en ze zijn makkelijk met bv straks...) Ik voel me dus nu wel wat beter... Nog wel vaak een zeurderig gevoel... En de laatste 2 dagen heb ik echt overdreven last van mijn darmen... Kan ineens heel makkelijk naar het toilet en heel veel lucht, de hele dag... Terwijl ik niets geks heb gegeten... Heel vreemd... (sorry voor het genante onderwerp ) @ Emmetje Hoe was het gister eigenlijk bij de vk?
Janice en man: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Lekker thuis samen genieten. @Bibiche: idd laat die bevalling maar komen. @Simone: doe het rustig aan ! Niet te vaak hyperventileren hoor. En idd saaie boel wordt het hier. Ik me vervelen ? Ja eigenlijk wel een beetje nu ja. Kom maar op met die weeën. @Emmetje: nou zal mij benieuwen of jij je aan de traditie houdt. @Rachel: doe nog maar niet teveel details over die flubberbuik. Dat zijn dingen die wil je (nog) niet weten @Babymei: dit was toch echt wel de laatste dag die je gewerkt hebt toch ? Ga nu maar lekker genieten van je vrije tijd. @lz: jij reageert op een berichtje van Bianca ? Maar die zie ik helemaal niet ? Ik heb tegen mijn vriend gezegd dat ik hoop dat dit ons laatste weekend met zijn 2'en is. Ik ben benieuwd. Bbq was wel lekker maar was toch wel fris buiten. Belde ik vandaag mijn moeder, zegt ze: je hebt een baby ! Haha nee hoor. Ze is zo zenuwachtig.
Goh begin gelijk te denken dat mijn fantasie op hol slaat..... en mijn hersenen dus echt niet meer normaal functioneren... maareh... kijk nog maar eens op p.593.... Bianca heeft echt wel gepost Pfff gelukkig voor mij..... Hier de hele dag harde buiken, soms pijnlijk, gewoon niet lekker.... ik ga maar eens in bad liggen voor de verandering en hopenlijk toch lekker slapen vannacht...
Hmm ik heb toch behoorlijk mijn best gedaan vandaag.... Wel super vervelend trouwens dat je bent gaan hyperventileren... en 2 uur lang in het bubbelbad.. ik dacht dat ik een mega badmiep was, maar jij kan er ook wat van zeg! Gelukkig gaat het met je dochtertje helemaal goed... nou jij lekker tot rust komen...
*bericht weggehaald... lz was me al voor* (legde nemo uit welk bericht lz op gereageerd had van bianca)
Die zwangerschapsdementie van mij begint toch echt erge vormen aan te nemen. Mijn hersenen zijn al aan het verweken, nu mijn baarmoedermond nog
Het was gisteren weer allemaal goed bij de vk, kleine is al helemaal ingedaald, 't wordt geschat op 6 pond (klein maar fijn dus). Precies het gemiddelde van het geboortegewicht van mij en m'n man (5 resp 7). Verder blijven ze zeggen dat de meeste kinderen 1 week na de uitgerekende datum geboren worden (ze hebben dit forum nog niet gelezen ), dus ik wacht rustig af. Oh en Goddess: Prachtige zoon heb je! (hier trouwens ook last van overtollig lucht wat er komt, dat kan ook zo verschrikkelijk in de weg zitten soms)
@Nemo: ahha ja inderdaad Zo ik heb me ineens rugpijn soort menstruatiepijn pff en ik heb het warm. En harde buiken weer. Ik slaap wel elke middag 1 uurtje of zo want ik red het anders niet? En jullie? Ik heb geen last van lucht of veel ontlasting.
meiden maandag komen ze terug om te kijken of mijn vliezen dan gebroken kunnen worden mijn baarmoedermond was nog steeds te stug helaas en zo niet dan zal het donderdag toch inleiden worden snik snik ben echt bang aan het worden maar ja liefs diaan
Hey Diana jammer zeg nog niks. Probeer het maar over je heen te laten komen, ook als ze moeten inleiden.... Dan gaat het iig helemaal niet lang meer duren... Ik kan me voorstellen dat je het goed zat bent... Sterkte nog even en ik hoop echt dat het één dezer dagen spontaan begint...
@Emmetje, gelukkig dat alles ok was. @Bibiche, zou lekker zijn als het is door zou zetten he, dit is ook niets. @Diane, he vervelend nou. Hopelijk kan het maandag wel. Hier alles nog rustig. Ga zo maar lekker slapen. Truste
@ bibiche; aan het rommelen?! Succes en ik stuur je bij deze een dosis aankomende-weeen-die-meteen-doorzetten..... Hihi succes meid!
ik hoop hetzo maar ik hou jullie op de hoogte zeker maandag typ ik weer ff wat dus tot snel liefs diaan
Thanks meiden! . Ik ben helemaal verliefd op die kleine krokodil! Janice: Van harte gefeliciteerd meis! Simone: Nee, die tip had ik (nog) niet gekregen, wel om na 2 weken een keer een (afgekolfd) flesje te geven, zodat de beeb ook aan een flesje went (anders accepteren ze de fles niet). Bedankt voor de tip! Wat naar van dat hyperventileren, ben je gestressed of iets? Ik had op de middelbare school een periode waarin ik vaak hyperde doordat ik gestressed was. Wat lekker dat Yildou zo goed doorslaapt, Josh heeft een paar nachten van 1 tot 6 geslapen, echt heerlijk, maar nu komt hij steeds om 3 uur nog even tussendoor. Hij drinkt ook echt onwijs veel. Die grappenmaker is ook i.p.v afgevallen gewoon aangekomen. Mijn KV zegt dat ik slagroom geef i.p.v melk . Oh en zwangere meiden: Haal veel zoogcompressen in huis, bij mij vliegen ze er echt doorheen (ik heb ontzettend veel voeding, dus ik lek als een idioot). Female: Over dat makkelijk naar de wc gaan, dat gebeurt wel vaker naarmate de bevalling nadert, gewoon een voorzorgs maatregel van je lichaam. Diana: In een paar dagen tijd kan nog vanalles gebeuren, het is inderdaad maar afwachten, ik hoop voor je dat je BM wat soepeler wordt. En wie gaat er morgen bevallen?
Geen baby's vandaag? Dus niemand ECHT bevrijdingsdag gevierd? En heb je me kunnen vinden Nemo? Haha, stond er wel tussen hoor. Geeft niks we vliegen ook behoorlijk door de pagina's de laatste weken. Ben uiteindelijk toch nog heel even op het terras geweest vanmiddag. Toen manlief terug was uit de stad (fiets besteld) reed hij de auto voor en heeft me naar de markt gereden. Bijna genant, is nl aan het einde van de straat zo'n 300m. Heb een lekkere koffie verkeerd gedronken en na een uurtje weer terug gelopen. Erg vermoeiend, maar je knapt er ook wel weer van op. Heb nu veel pijn onder mijn buik tegen het schaambeen aan. Ook continu zo'n buiten=adem=gevoel. Heb mijn mannetje net even laten lezen over die actieve darmen, ziet hij dat ik toch echt de enige niet ben pfff.
goh, dit is een primeur voor mij: ik ben gewoon vanochtend de eerste lijkt wel. En zo vroeg is het nou ook weer niet... Hebben jullie trouwens de wandelwagen ook opgemaakt en zoja hoe? Ik heb nu een wiegdekentje er in liggen, maar die is eigenlijk nog te groot, waardoor het voeteneind nu meer omhoog zit dat het hoofdeinde. Of is het voldoende om een (of 2 lakentjes) te nemen en dan het dekje van de kinderwagen erop te laten zitten? Het lijkt mij zo raar om straks met het zonnige weer met dat dekje erop naar buiten te gaan... Ook moet ik nog op zoek naar stof voor het hemeltje bij de wieg die ik beneden heb staan. Hebben jullie daar nog tips voor? Wat is beter een dunne ademende stof of gewoon iets dikker (dat houdt de zon misschien beter tegen?) Voor het ledikantje boven hebben we geen hemeltje, weet ook nog niet of we dat doen.
Dat heb ik dus ook, met die kinderwagenbak. Ik heb hem opgemaakt omdat de kv zei dat de baby de eerste paar dagen misschien op onze slaapkamer daarin moest slapen (hebben anders een ledikant op de babykamer staan die te groot is om in onze slaapkamer te zetten) dus heb ook een wiegdekentje erin gedaan met een lakentje erover en dan dat dekje opengeklapt. Maar inderdaad: Nu ligt het matrasje absoluut niet plat omdat het dekentje het matrasje omhoog duwt.....