Hai lieve lieve meiden! Ik heb nog niet gelezen, maar iedereen alvast bedankt alles lieve woorden en felicitaties. Omdat ik zo snel herstel mochten wij onverwachts vandaag lekker naar huis.. Nu zit ik lekek rop bed, Emma ligt lekker te slapen naast me en we wachten op de kraamzorg. Verhaal doe ik nog. Ik wilde even snel wat van me laten oen. Maar ga nu zo echt even van mijn mannetje en meisje genieten. Want ook voor hem is het ontzettedn hectisch geweest en we zijn echt even toe aan rust. Hier alvast een foto van onze prinses. Op de babysite staan er nog meer in het fotoalbum
Female: Ik voel me verder redelijk, af en toe wat moe maar de ongisteken blijven maar komen. Ja de visite was gisteren erg gezellig. Ik hoop dat de kleine snel komt, hoop ik ook voor jou want jij bent ook al een tijdje aan het rommelen. Erica: Wat een mooie meid, blijf maar lekker van haar genieten. Groetjes Alida
Tigger: Jij alnog van harte gefeliciteerd met jullie dochter, een knappe meid. Geniet er maar lekker van. Mooi dat je al weer naar huis mag. Groetjes Alida
Heerlijk al die foto`s van die mooie baby`s word er echt blij van. Tigger wat een mooi meisje en lekker dat je weer thuis bent.
Hallo allemaal, @ Janice: gefelicteerd met jullie dochter Jasmijn, was ook mijn favourite meisjesnaam, en fijn dat alles zo goed gaat. @Simone: heel goed dat je het wat rustiger aan doet, Yildou en je man hebben je nodig, en dat kan niet met een hyperventilerende moeder! Dus voetjes van de vloer en genieten van je bad @ Erica; wat een leuke foto's van jullie dochter. Fijn dat alles naar wens verloopt. @Tassie: Goed dat je weer thuis bent, en alles achter de rug is, ben ook heel benieuwd naar de foto's. @ De rest: We zijn gisteravond uit eten geweest met een ploegje buren en vrienden die ons zo geweldig geholpen heben met de verbouwing. Hun kindjes gingen ook mee, dus een pannenkoekenrestaurant was een goede keus. Het was erg gezellig. Ik kan jullie nu wel vertellen dat ik morgenmiddag vanaf 14.00 uur in het ziekenhuis moet zijn. Dinsdag aan het eind van de ochtend word ik dan geholpen, het wordt dus een 8 mei kindje. Hoe is het hier verder, nog meer rommelende buiken?
Hallo meiden, Hoe is het met iedereen? Een aantal zijn weer rustig aan het doorrommelen lees ik. Vervelend dat het dan niet serieus doorzet zeg. Lijkt me zo frustrerend en vermoeiend om elke keer te denken 'Nu gaat het gebeuren' en dat het dan weer wegzakt. Liefzonnetje: Tuurlijk heb jij gisteren redelijk je best gedaan met berichtjes plaatsen! Bij jou blijft het nog redelijk rustig of niet? Hoe is het nu met je bloeddruk en misselijkheid? Chantal: Ik wordt nu toch ook wel nieuwsgierig naar jouw meisje. Jij natuurlijk ook. Je bent echt de eerste meimama die overtijd loopt! Tigger: Wat een superknappe dochter heb jij! Fijn dat je alweer thuis bent. Toch nog een eigenwijs meisje, die zich niet laat plannen heh? Ben je erg geschrokken dat ze eerder kwam/begon? En wat lijkt Emma al groot in vergelijking met Yildou! echt superlief! Bekend Female: Wat een gerommel bij jou daaro! En dat die laatste dagen zo langzaam gaan, dat heb ik echt niet ervaren (maar mijn laatste dagen waren ook iets korter) Ik vind nu de tijd zo ontzettend vlug gaan. Het is alweer 4 weken geleden dat ik bevallen ben. En ze is echt al veel groter in mijn beleving. Wel fijn dat je in belgie trouwens maar 10 dagen overtijd gaat, geen 14! Bibiche: Jammer eigenlijk of niet dat je niet hoeft te shoppen. Ik heb ook de kast al volliggen tot maatje 68. Dus ik wil heel graag schattige kleertjes kopen, maar heb eigenlijk niets 'nodig', dus voel me ook wel weer een beetje schuldig dat ik zo nodig geld moet uitgeven. Erica: Wat een mooi meisje zeg! En wat een bekend mutsje. Ik heb em al bij Goddess gezien en nu ook bij jou. Yildou had het ook na de geboortje op. Immiddels is ie verkleurd. Manlief heeft em met mijn (nieuwe) bevallingspyame gewassen, en die was blauw... Fijn dat je zo op een roze wolk zit hoor! Jouw bevalling klinkt wel heftig, vooral die knip. Heb je er veel last van? Eum, even teruglezen voor de anderen... moment...
... vervolg ... Jingels: Thanx voor je medeleven! Ik probeer me zeker even rustig te houden. Mijn lichaam trapt blijkbaar gewoon op de rem als dat nodig is. Klinkt gezellig, dat pannekoekenrestaurant. Ow, morgen naar het ziekenhuis! Jeetje, heel erg spannend voor jullie of niet. En dan 8 mei! Mooie datum zeg! Heel veel succes en sterkte met de bevalling en genietze voor na de tijd! Alida: Gefeliciteerd met de mijlpaal van 37 weken. Nu mag het rommelen doorzetten! Moppies: Hoe gaat het met jou? Alles nog een beetje rustig? Tassie: Fijn dat je alweer thuis bent en dat je even van je laat horen! Doe lekker rustig aan en geniet van die lekkere kraamweek! En als je tijd hebt... ik ben erg benieuwd naar een foto! Silvie (en de rest over de kinderwagen): Wij hebben een flanel luier en hydro luier als bodembedekker en een lakentje met dekentje als dek. Als we naar buiten gaan doen we jasje aan, mutsje op en extra dekje erover heen. Als het nog iets kouder zou orden als vandaag zou ik er een kruikje bij doen. En als we gewoon achter in de thuis uit de wind zitten, in de zon, doe ik geen jasje, mutsje en dekje. Wij gebruiken de kinderwagen trouwens om haar overdag in te laten slapen (en wandelen natuurlijk). De bak van de kinderwagen staat in de box voor het raam. En misschien kan het dekentje in 2en of 3en gevouwen worden zodat je het niet in hoeft te stoppen? Zo doe ik dat ook met de wieg etc. Want anders loopt het inderdaad af naar het hoofdend. Baarmoedermond van Nemo: Je hebt het verwekende hormoon de verkeerde kant op gestuurd! TomTom nodig? Emmetje: Fijn dat alles weer goed was bij de vk! En dat van die lucht (en dunne ontlasting) hoort idd bij de laatste dagen voor de bevalling! Diana: Kom op meid. Het gaat vast helemaal goedkomen met die bevalling. Je kunt het! Goddess: Wat heb je een prachtig kereltje. Ik had hem alleen wel iets groener verwacht... en wat meer schubben En een bekend mutsje! Super dat ie al zo goed groeit man! En stress: Blijkbaar heb ik onbewust dat wel opgebouwd door vroege vliezen breken, afwachten in Zh, couveuzeafdeling, onzeker zijn als kersverse moeder, gebroken nachten, enz. Ik heb er iig nooit eerder last van gehad. Bianca: Lekker dat je toch nog op een terrasje bent geweest! Die pijn in je buik, misschien het indalen? OekOek: Hoe is het bij jou daar? Zie mijn verhaal bij Silvie over de kinderwagen. En anders helpt de Kv je er dan wel mee. Dat heeft ze bij ons ook gedaan. Liefzonnetje: Thanx voor je medeleven. En ja... Ik heb even lekker gerelaxed in bad, maar dat was al een flinke poos geleden en het mocht ook steeds niet ivm het vloeien. Bibiche: Thanx voor je medeleven! Ik had ook last van Hyperventilatie tijdens de bevalling. En sindsdien heb ik dus blijkbaar moeite om mijn ademhaling te controleren... Female: Thanx voor het meeleven. Heb niet constant gebubbeld hoor in bad. Gewoon even lekker gerelaxed! Nemo: Thanx voor het meeleven. Ow.. er komt visite. Tot later meiden! Groetjes Simone
Zou ik net uitgebreid op iedereen reageren, begint ons meisje weer onbedaarlijk te huilen... Sluit me dan maar even aan bij Simone, die heeft alles zo mooi gezegd! En Liefzonnetje, zat ik er toch een dag naast bij Jingles. Jingles: veel succes dinsdag!
Erica en TIgger, wat een prachtmeiden hebben jullie zeg! Heerlijk..... Tja Erica, wij ongeduldig... hoe kom je er nou bij? Ohja, had net wat bruinige afscheiding (sorry hoor) dus ik dat netjes aan vriendlief melden.. krijgt hij een mega big smile op zijn gezicht... en zegt hij dat de slijmprop vast zal gaan komen.... hoe kan hij dat nou weten, dacht ik... haha tja hij internet en leest natuurlijk ook.... vervolgens.. heb je nou een spatlap in? (zo noem ik altijd maandverband ) heerlijk van die meedenkende mannen Haha hij staat in de keuken en vraagt aan mij of hij een broodje kroket mag maken... (heb hem met z';n verjaardag een patatjespan gegeven met de opmerking erbij dat die met mate gebruikt mag worden en nu wordt zoiets altijd eerst aan mij gevraagd, schattig he?) en vervolgens zegt hij: ik heb gewoon meer vreetkicks dan mijn zwangere lief... hihihi wat een liefje heb ik he? Ohja iedereen al gezien dat de nieuwe serie 24 vanavond begint? Misschien wel goed om weeen op te wekken... wat spanning
Prachtige datum (zie agenda )! Eigenlijk gokte ik daar al op, omdat je zei dat je wel heel dicht bij Tigger zou komen (zij stond voor 9 mei gepland, toch?). Heel veel succes! @De bevallen meiden, wat een prachtige kindjes op de foto's! Ik wordt steeds nieuwsgieriger naar ons meisje. Ik kan ook bijna niet wachten, maar 't rommelt al een paar dagen niet meer echt...
Hoi meiden, Wat een mooie kindjes allemaal, ik kan niet wachten....... Me broertje kwam gister onverwachts langs met z'n meisje en bleven slapen, was erg gezellig, zie hem niet zo vaak sinds we hier wonen. De zus van z'n vriendin vertelde donderdag dat zij ook zwanger was, zij moet in december bevallen, 2 x oom en tante in 1 jaar dat vonden ze wel leuk! Verder hier z'n gangetje, voel echt niks bysonders dus heb ook niet het gevoel dat ienimini de komende dagen zich aan gaat melden, maar je weet het maar nooit.... Morgen middag als het goed is voor het laatst werken, ik moet me vervanger en baas in werken en me werk overdragen. Hoop echt dat ik dan echt klaar ben en dat ik gewoon kan beginnen met genieten van me verlof. (PLEASE, PLEASE) Ik heb trouwens een vraag, hoe veel groter moet je een voedings bh kopen, ik heb al de grootste maat bij de hema vandaan en die zit nu al erg krap. Zat te denken bij het in pakken van me vluchttas van de week hoe ik er in ga komen na de bevalling met voeding ! En waar kan je grotere maten krijgen, ik weet het echt niet.... ga maar alvast aan het eten beginnen, vriendlief moet morgen weer naar brabant dus wil die op tijd eten en naar bed. Spreek jullie later.. kuz babymei
@Babymei, die BH's van de Hema pas ik ook niet (meer). Bij de V&D hebben ze ook betaalbare voedings-BH's in grotere maten... misschien dat je daar kan slagen? Men heeft het vaak over 2 cupmaten groter dan normaal, maar tijdens de zwangerschap groeien borsten (en omvang) ook al, dus misschien nu een maatje groter? Ik vind het best moeilijk, heb een lastige maat. Bij stuwing schijnt het wel prettig te zijn om een stevige BH te dragen. Succes ermee en meid... wanneer stop je nou eens met werken? Je zit bijna 2 weken voor je uitgerekende datum! Niet hopen dat het je laatste werkdag is... EISEN!
* Moppies : Thanx, ga van de week wel even kijken, 2 maten groter zeg je? Ben van me zelf al een grote D cup, nu ben ik een grote E. Zo veel groter kan ik helemaal niet meer recht overeind lopen, nou ja ik ga kijken, maar bedankt alvast voor de info...
AGENDA: Mei 7e Mariska & Liefzonnetje - Gyn 8e Jingels - mama! Verjaardag Moppies Bibiche - vk Alida - gyn 9e Female & Retam - gyn 10e Liefzonnetje - gyn- chantal-vk 11e Nemo - vk 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje Moppies - vk 15e Silvie - vk BEVALLINGSLIJST 1: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e 2: Silvie (34) -->jongen ~ 7 mei ~ 2e 3: Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e 4: Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e 5: Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei ~ 2e 6: Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e 7: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e 8: Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e 9: Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e 10: Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e 11: Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e 12: Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e 13: Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e 14: Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e 15: Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e 16: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e 17: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e 18: Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 19: Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e 20: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e 21: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e 22: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 23: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e Verwacht: 5 meisjes 5 jongens 8 onbekend 5 geheim Geboren: 1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm 2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm 3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ weken ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm 4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ 35,6 weken ~ gew: 3208 gram ~ lengte: 5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm 6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew:3890gram~ lengte:51 cm 7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm 8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ weken ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm 9:Goddess (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren 30 april 07 ~ 38.3 weken ~ gew: 2880 ~ lengte: 10: MarieLize (36) --> Veerle ~ geboren: 1 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3015 ~ lengte: 11: Tassie (32) --> Dylan ~ geboren: 2 mei 07 ~ 38,5 weken ~ gew: ~ lengte: 12: Erica (31) --> Tessa Elise ~ geboren: 2 mei 07 ~ weken ~ gew ~ lengte: 13: Tigger (26) --> Emma Johanna Elisabeth ~ geboren: 3 mei 07 ~ weken ~ gewicht 3550 ~ lengte 14: Janice (33) --> Jasmijn ~ geboren: 3 mei 07 ~ 38.4 weken ~ gew: 3190 ~ lengte: 49 cm Geboren: 10 meisjes 4 jongens SMS-Buddy's: Tigger --> Johana79 Bibiche --> Simalex Alida --> Assepoester Emmetje --> Bianca Bianca --> Emmetje Nemo --> Alida Babymei --> Momtobe Liefzonnetje --> Vriendlief Erica--> Mannetje Rebtam --> bijna mannetje Amilah --> Rachel Chantal-->Mannetje Mignon --> Tigger
@Babymei, we hebben ongeveer dezelfde maat. Op dit moment heb ik een E-cup voedings-BH, bij mij is de omvang wel een stuk groter geworden (kan je oplossen met een 'tussenstukje' met extra haakjes). Ik moet zeggen dat die maat nu al aan de krappe kant zit. Ik heb er twee, dus ik wil even afwachten tot na de geboorte met het aanschaffen van een grotere maat, maar deze draag ik nu al een tijdje. Bij de V&D hebben ze wel pashokjes, ik zou ze zeker passen van te voren! SUCCES!
Jingles: 8 mei mooie datum, heel veel succes dinsdag. Chantal: Hoop voor je dat het bij jou ook snel begint. LZ: Hoop dat het nu ook voor jou begint, wat bruin verlies zegt natuurlijk wel dat je lichaam er wel mee bezig is. Hier de hele morgen weer aan het rommelen geweest en nu is het weer weg. Ach het komt vanzelf. Groetjes Alida