Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    AGENDA:

Mei
    7e Mariska & Liefzonnetje - Gyn
    8e Jingels - mama!
    Verjaardag Moppies
    Bibiche - vk
    Alida - gyn
    9e Female & Retam - gyn
    10e Liefzonnetje - gyn-
    chantal-vk
    11e Nemo - vk
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje
    Moppies - vk
    15e Silvie - vk

BEVALLINGSLIJST

1: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e
    2: Silvie (34) -->jongen ~ 7 mei ~ 2e
    3: Nemo (24)> onbekend ~ 9 mei ~ * 1e
    4: Jingels (30) -->jongen ~ 10 mei ~ 1e
    5: Mariska75 (32)--> jongen ~ 10 mei ~ 2e
    6: Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e
    7: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e
    8: Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e
    9: Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e
    10: Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e
    11: Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e
    12: Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e
    13: Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e
    14: Amilah (25) --> meisje ~ 22 mei ~ 1e
    15: Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e
    16: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e
    17: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e
    18: Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    19: Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e
    20: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e
    21: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e
    22: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    23: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e

Verwacht:
    5 meisjes 5 jongens 8 onbekend 5 geheim

Geboren:

1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm
    3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ weken ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm
    4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ 35,6 weken ~ gew: 3208 gram ~ lengte:
    5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm
    6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew:3890gram~ lengte:51 cm
    7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm
    8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ weken ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm
    9: Goddess (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren 30 april 07 ~ 38.3 weken ~ gew: 2880 ~ lengte:
    10: MarieLize (36) --> Veerle ~ geboren: 1 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3015 ~ lengte:
    11: Tassie (32) --> Dylan ~ geboren: 2 mei 07 ~ 38,5 weken ~ gew: ~ lengte:
    12: Erica (31) --> Tessa Elise ~ geboren: 2 mei 07 ~ weken ~ gew ~ lengte:
    13: Tigger (26) --> Emma Johanna Elisabeth ~ geboren: 3 mei 07 ~ 38,1 weken ~ gewicht 3525 ~ lengte: Niet gemeten
    14: Janice (33) --> Jasmijn ~ geboren: 3 mei 07 ~ 38.4 weken ~ gew: 3190 ~ lengte: 49 cm

Geboren:
    10 meisjes 4 jongens

SMS-Buddy's:

Bibiche --> Simalex
    Alida --> Assepoester
    Emmetje --> Bianca
    Bianca --> Emmetje
    Nemo --> Alida
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Rebtam --> bijna mannetje
    Amilah --> Rachel
    Chantal-->Mannetje
    Mignon --> Tigger

2. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Pff, had ik bijna het hele "bevallings"verhaal er staan, druk op "vorige" bovenin de pagina ... NEEEEE, alles weg. Dames jullie houden hem tegoed. Het was zo'n lap tekst...

Wat ik wel kwijt wil is dat het me 100% is meegvallen. Ik heb echt een positieve "bevalling" gehad.. En heb er ook helemaal geen rot gevoel aan over gehouden. Het ergste vond ik 's nachts de naweeen... Die deden echt zeer. Nou ja, als dat alles is.. dat was zo kort. ;)

Jingels, 8 mei dus! Spannend. Ik hoop dat hij net zo mag gaan als bij mij! Sorry dat ik voorgedrongen ben.. ;)
    De datum is stiekem wel gaaf: 03-05-07, mooi oplopend...

Nou, ik ga nog even de site bijwerken, denk ik.. Emma ligt heerlijk te slapen en doet het onwijs goed. Ik vind het wel iets ontzettend onwerkelijks hoor.. Dat zij nu ons kindje is... zo raar... Maar zoooooo bijzoonder... Niet te beschrijven wat zo'n klientje met je doet.
    O ja, de kraamzorg is vanmiddag dus even geweest en is echt lief... Volgens mij hebben we het echt getroffen...

Nou ja, voor nu laat ik het even hierbij.
    Lieve meiden, nog even volhouden, geloof me het is het dubbel en dwars waard!
    Morgen kom ik vast even weer langs...
    Ge me nu even melden bij de mei mama's...

Kus!

3. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hoi Tigger

Mooi dat het je is allemaal is meegevallen.
    Geniet van jullie mooie meid, en ik kan mij voorstellen dat het iets onwerkelijks is.
    Het is toch echt zo meid. :)
    Hoop dat ik de kleine ook zo in mijn armen heb.

Groetjes Alida

4. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik word nu ook wel heel nieuwsgierig hoor naar ons mannetje als ik jullie zo lekker entho hoor kletsen.

Morgen is D-Day, zal wel niets gebeuren, maar lijkt me een rare dag. De dag waar je 9 mnd naar uitkijkt en die gaat dan waarschijnlijk zomaar voorbij.

5. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik kreeg vandaag ook wel een beetje een "angst" gevoel.
    Britt is natuurlijk pas net 1 jaar geworden en die kleine komt er natuurlijk ook aan.
    Ben echt zo beneiuwd naar mn mannetje, maar ben ook wel iets "bang" voor het onbekende zeg maar. En met onbekende bedoel ik dat ik straks 2 kids heb, Britt die nog niets zelf kan .. en dan die kleine erbij.
    Kan het niet goed uitleggen, maar hoop dat jullie me begrijpen

6. Niet meer actief

@silvie: Ik weet precies wat je bedoelt! Ik heb Janelle van 2,5 (toen net 2) Juliën net 6 maand oud en toen kwam Benthe al :| nu is het anders omdat ze nog niet thuis is, maar ook dat is een gerace en noem maar op!

thuis staat een mooie babykamer te wachten ons kindje is geboren maar er ligt geen kindje in de wieg! Ik denk als jullie kindje er straks is dat het even wennen zal zijn maar dat alles wel op de plaats valt!

straks als jullie je kindje in de armen hebben het echt meevalt je hebt nog allerlij spulletjes en het is nog zo vers dat je preceis weet hoe je moet handelen bij bepaalde dingen! en de bedtijden enzo zullen redelijk gelijk zijn en tja de voedingen na elkaar he!

hahaha komt helemaal goed maak je niet zo druk en ga alle kleertjes morgen nog eens strijken dan is de dag zo voorbij haha

7. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    ja kan me voorstellen dat het bij jullie ook ren ne vliegwerk is.

Het is echt een heel dubbel gevoel, kan niet wachten tot hij eris, maar die "angst". Terwijl ik er idd nog midden in zit.
    Weet ook wel dat het allemaal goed komt, maar denk er erg vaak aan. BeeB merkt er allemaal niet veel van als hij is een keer iets minder aandacht krijgt, maar Britt wel.
    Laat ik maar zo denken ... alles komt goed ;)

8. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo dames

Het gerommel van vanmorgen heeft zich weer voortgezet, hoop dat het nu eindelijk een keer doorzet.
    Ik ga nu lekker op bed.
    Iedereen welterusten en tot morgen.

Groetjes Alida

9. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik hoop het ook voor je meid ... zou fijn zijn als het door zou zetten.
    Succes voor als het gaat beginnen en anders weltrusten voor strakkies

10. Female

Female Niet meer actief

En hebben jullie een fijne dag gehad?

Hier alles wel ok, beetje buiten geslenterd bij de dieren en wat plantjes overgezet in de kas enzo.... Vanmiddag met vriendinnetje iets gedronken en een salade gegeten... En manlief was al om 19.00 uur thuis! (werkt normaal tot laat in de avond, horeca. Gelukkig is hij zelf chef en kan hij alles zelf indelen en bepalen. Mag ook wel af en toe, want gebruikelijk werkt ie zo'n 14 uur per dag. Tot nu toe want straks met de kleine gaat dat natuurlijk wel ietsje veranderen ;) )

@ Slivie. Ik kan het me niet echt inbeelden, omdat dit voor ons pas de eerste is... Maar ik snap wel bedoelt. Denk dat het, als je het relaxed op je af laat komen, straks allemaal vanzelf gaat. Door je moederinstinct ;) ..

@ mvanjanelle. Ik geloof idd dat het bij jou helemaal hectisch is. Wat ik me afvroeg... Geef jij bv? Hoe doe/ deed je dat dan, met een pasgeboren baby en 1 van 6 maanden? Mss domme vraag maar vroeg het me even af :D

@ Tigger. Aaah dat is echt balen he, heb je zoveel getypt, is het weer weg... :evil:
    Nou ja komt wel hoor, geniet nu maar van je kleine!

@ Jingles. Succes vast voor de 8e! Spannend!

@ alida. Balen zeg, zakt het weer af. Proberen afleiding te zoeken, anders wordt je nog gek... (dat had ik vd week tenminste ;) ) Sterkte!

@ Babymei succes morgen met je LAATSTE (!) wserkdag. Zoniet dan zwaait er wat hoor door alle meiden hier [-X hihihi

@ lz spatlappen. whahaha... Klinkt heerlijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik door dat vele slijmverlies ( :oops: ) nu steeds een inlegkruisje in moet doen, plus elke keer wat urineverlies als ik nies, heel irri. En ik haat maandverband. Vind het echt een vies gevoel, blij als alles straks weer normaal is en ik gewoon weer aan de tampons kan ;)
    En ps, wel in de gaten houden dat het geen helder bloed wordt he, dan moet je toch je vk bellen? Sterkte hoop dat het een voorteken is! ;)

Verder rotzooi ik verder. Voel me de hele avond al vreselijk opgeblazen, nog steeds heel veel lucht. En nog heel erg zo'n rare 'spierpijn' in mijn bovenbenen, kont en bekken. Heel gek :confused: ...

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @Moppies, achja 8 mei, ik vind het ook mooi ( en ook mooi geweest trouwens ;) )

@Tigger; fijn dat het zo goed gaat met jou en Emma. en dat het met de sectio allemaal voorspoedig is gegaan.

@ mvJanelle: jij hebt natuurlijk 3 kleine kinderen, en dat is , lijkt mij, net zoiets als een bedrijf leiden. Je moet wel, maar het vereist vakmanschap ;)

Vanavond boven nog alles even stofgezogen, en de bedden verschoond, wc nog even gedaan. Ik ben er nu echt helemaal klaar mee, mijn man moet de rest maar doen. ( ben benieuwd).
    Ik kom morgenochtend nog even neuzen hier, en dan probeer ik jullie het zo snel mogelijk te laten weten hoe het gegaan is. Misschien wil iemand even zijn mobiel nummer pb-en? Dan sms ik het grote nieuws wel door zodat het hier op de site terecht komt.

12. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    goedemorgen allemaal!

Ja, weer vroeg wakker... moet ook op tijd de container bij de weg zetten, dus komt goed uit. Straks een kopje thee naar m'n mannetje brengen, want die moet natuurlijk gewoon weer werken.

Jingels, ik heb je net m'n nummer gestuurd. Veel succes vandaag.

Goh, ik heb vandaag de magische 37 weken gehaald...... ga ik vandaag maar even lekker stilletjes van genieten!

13. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Emmetje: gefeliciteerd met de 37 weken, vanaf nu mag je bevallen !
    @Jingels: heel veel succes. Hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen. Lekker genieten straks van jullie kleine.
    @Female: 14 uur per dag, idd niet meer als de kleine er is.
    En maandverband, bah !
    @Alida: zou ik vandaag een sms van je krijgen ? Hoop het !

Hier rommelt het ook sinds vanochtend. Hoop dat het doorzet. Twijfel wel een beetje wanneer ik de vk moet bellen. Mijn vk wil dat je overdag belt als je denkt dat het begint, dit omdat ze alleen is. Je hoeft dus overdag niet te wachten totdat je 1uur lang om de 3/4 minuten weeën hebt.
    Nou ik kijk het eerst wel even aan. Mischien is het ook wel niets.

14. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    spannend hier weeer met 2 rommelaars.. :)

ik ben voor de verandering ook eens vroeg op... maar dat komt omdat ik om 9 uur een afspraak bij de gyn heb...
    zodra ik weer thuis ben meld ik me... moet zeggen dat ik me wel rustig voel, zie er niet tegen op... verwacht eigenlijk gewoon oke nieuws...

doeg doeg

15. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Jingels pb-tje is onderweg. Succes. ;)

Ook hier een vroege vogel. Zullen het nu echt de nestelhormonen zijn?
    Heb zojuist de afwas van gisteren staan doen en papier aan de weg gezet :confused: Voor iemand die normaal tot 11 uur in bed ligt, is dit toch wel heel verwarrend! Nou ja het is in ieder geval weer aan kant, dus ga nog ff liggen.

Heb wel steeds zo'n strak elastiek gevoel om mijn buik. Hmmm zal het een soort van oefenwee zijn? :(

16. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    O, zie dat Emmetje ook een pb-tje heeft gedaan. We wachten dus met z'n allen af haha. Succes iig.

17. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Gaat goed met rommelen hier....spannend!
    Best raar dat ik morgen pas uitgerekend zou zijn en dan al een dochtertje heb van 2 weekjes :)
    Veel tijd om te typen heb ik helaas niet, Lindsey begint te huilen.

Tot snel!

18. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @bianca: da's weer een andere invulling van de term SMS-buddy's ;)

Voor de rommelende dames: vandaag is wel een mooie datum 07-05-07, dus die moet natuurlijk goed benut worden !

19. MomToBe

MomToBe Actief lid

18 dec 2006
    310
    0
    0
    Hello lady's...

Ik heb ff een vraag...

Maroa is heel bewegelijk... nu heb ik haar al 2 keer wakker gevonden dat ze horizontaal in bed ligt (met d'r hoofd of voeten bij de spijlen..).... Nu heb ik wel zo'n trappelzak, 70cm.. weten jullie of ze daarin mag slapen? ik vind het namelijk anders een eng idee...

Verder gaat het hier allemaal heel voorspoedig... woensdag ga ik naar het weeguurtje.. ben benieuwd hoeveel ze is gegroeid...

Vind het wel een heel raar idee dat de kraamverzorgster nu weg is.. 't was ook echt een schat.. dat scheelt....

Alle nieuwe mama's van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes! Geniet er van!

Ik ga ff m'n dochter in bad doen... laterssss

MOM

20. Nemo

Nemo Niet meer actief

Mom: volgens mij wordt bij zulke jonge kindjes nog geen trappelzak geadviseerd.
    En maat 70 lijkt mij nog te groot. Je hebt dan kans dat ze het hoofdje eruit wurmen en door het armgat doen.
    Maar aan de andere kant, als je kindje zo zonder dekens ligt lijkt me ook niet ideaal.

Deel Deze Pagina