Female Ja dat is zeker frustrerend, maar ja we kunnen alleen maar afwachten. LZ Ja bij mij is het overdag ook rustiger dan ´s avonds. Rachel daar heb je geluk mee gehad dat je niet steeds aan het rommelen bent geweest, want dat is af en toe niet echt leuk. Female/LZ Nooit meer de 7 in de banner wat een geluk ik moet nog even 6 dagen wachten. Tigger Fijn dat jullie de nacht redelijk goed door zijn gekomen. Maar wel zielig die krampjes. Silvie O ik hoop voor je dat het nu zo ver is, en dat dan op de uitgerekende datum leuk hoor. Simalex Fijn dat je geen last meer hebt gehad van hyperventileren. Wel vervelend dat de kleine af en toe zo huilt. Hoop voor je dat ze tot half 2 rustig is. Groetjes Alida
hallo allemaal, weer een dag voorbij en nog geen spannende dingen. hoi silvie, gefeliciteerd met je 40 weken spannend of het vandaag voor jou gaat gebeuren ik hoop het. female en liefzonnetje, gefeliciteerd met de 38 weken. laat het maar gebeuren . jingels, heel veel succes spannend hoor. voor de rest weet ik even niet meer. groetjes chantal.
Hallo meiden, Bedankt voor het hart onder de riem. We gaan zo naar het ziekenhuis voor de intake. En morgen dus de grote dag voor ons. Ik heb met female afgesproken dat zij mijn sms-buddie is Ik spreek jullie ongetwijfeld snel weer.
Ik ga zo het zhuis bellen. Het word nu langzaam aan wel menes hiero. Ze worden langzaam aan heftiger, hoef nog niet te puffen. Maar moet Britt nog wegbrengen en het zhuis is ook een half uur rijden. Zou wat zijn zeg, beval ik straks gewoon op de uitgerekende dag .. wel een mooie datum 07-05-07. Meiden, ikhou jullie op de hoogte. @Jingels .. succes morgen meid .. zal aan je denken (als ik puf heb )
Silvie, spannend meid, veel succes en hoop echt dat het doorzet. Jingels, jij ook veel succes voor morgen, en geniet nog maar van de laatste avond zwanger zijn Hier ook wel gerommel, maar niet het gevoel dat het gaat doorzetten. Groetjes, N23
zo ff wat bijgevult zo het rommelt hier heerlijk he leuk zeg we houden jullie in de gaten hoor hier gaat alles super goed met ons gezinnetje morgen ff een buikdrager kopen van babybjorn en ff nog wat leuke spulletjes nou kom snel weer eens spieken groetjes van ons
@Silvie: ik hoop dat het echt menens is. Succes ! @Oek oek: geen rommels voor jou straks maar gelijk het echte werk. @mama1986: mooi dat alles goed en veel plezier bij het shoppen. @N22: dat gerommel is echt maar niets he, gewoon doorzetten die hap. Baby moet er toch eens uit niet waar ? @Chantal: blijft nog steeds rustig bij jou he. En nu gaat Silvie je ook nog eens weer inhalen Komt tijd komt baby. @Alida: we gaan toch niet tegelijk bevallen ? Valt ons smsbuddyidee een beetje in het water Maarre van mij mag je hoor @Simone: jij bent ook weer aardig actief hier. Gelukkig niet weer last van hv gehad. Yildou is alweer 4 weken, tjee dat gaat echt snel. Hoe is het met de krampjes van Yildou ? @Tigger: geniet maar lekker van jullie meisje. Je hoeft echt niet overal op te reageren hoor. @lz: beetje l*llig je bezoekje aan het ziekenhuis. Maar goed dat je zelf zo goed oplet. Ga je naar de gyn..... en dan dit. Hier is het rommelen helemaal gestopt Ik wil geen rommels/oefenen ik wil the real shit. Hm als ik echt aan het bevallen ben schreeuw/denk ik vast wat anders
Lz: Hahaha, die theorie over spierpijn vind ik geweldig! Haha! Jingels: Ontzettend veel sterkte! Tigger: Lekker dat de eerste nacht samen goed is gegaan! Geniet daarvan, want dat kan ineens omslaan (Josh sliep de eerste nachten van 1 tot 6, dat zit er nu helaas niet meer in...) Silvie: Zet 'm op! Simone: Heb je last van je tepels, dat hoort toch niet? Misschien een stomme vraag, maar leg je haar dan wel goed aan(het bekende tepel + tepelhof in het mondje, lipjes naar buiten verhaal) of is het meer een kwestie van sterke zuigkracht? Ik zou maar rustig aandoen hoor, en echt op je ademhaling letten, het laaste wat je wilt is ineens knock-out gaan als je je beeb vasthoudt. Misschien even laten checken bij de HA? Echt goed in de gaten houden hoor! Wat een lekker voedings-schema heeft Yildou zeg! Josh die wil nu elke 3 uur gevoed worden, echt een vreetzakje hoor! Hij is in een paar dagen tijd al 140 gram aangekomen! Ik snap wel dat je het ff gehad hebt, vooral sl de beeb snacht huilt heb je ff wat minder geduld. Ik heb dat ook eventjes bij Josh gehad, maar bij ons was de oplossing : voeden (valt hij in slaap) - luier verschonen (wordt weer wakker) - verder gaan met voeden, en dan kon hij wel weer slapen. Rommelaars: veel suc6!
Euhm, wat dacht je van: 39 weeks pregnant, only 7 days to go ? Kindjes die in stuit hebben gelegen mogen niet worden ingebakerd ivm heupdysplasie. Alle stuitkindes worden (als het goed is, anders naar vragen) met een maand of 3 gecontroleerd dmv echo en foto. Er is namelijk een kleine kans dat de heupkom niet goed is verdiept. @Silvie: succes, 7 mei is idd een mooie datum. En we zijn wel weer toe aan de volgende mei-baby, hihi. @lz, wel errug jammer van dat ziekenhuisbezoek. Ik duim voor je theorie en wie weet mag je terug naar de vk, of tref je net een gyn die wél aardig is als je ligt te bevallen! @alle dames die rommelen: sterkte! @alle dames die (nog) niet rommelen: geniet er nog maar van, ik begin mijn mooie buikje nu toch echt wel te missen
Assepoester: Goh, dat wist ik niet dat stuitkindjes niet mochten worden ingebakerd... Weer wat geleerd! Goddess: Ik had zere tepels omdat ze er maar liefst 35 minuten aan gezogen had (links en rechts samen). En omdat mijn borsten waarschijnlijk vrij 'leeg' waren omdat ik van tevoren heb gekolfd. Ik doe mijn best om mijn ademhaling zo goed mogelijk onder controle te houden, als ik last blijf houden, ga ik zeker naar de HA. En Yildou is in 3 dagen 100 gr. gegroeid! Supermelk ( of slagroom ) hebben we blijkbaar! Nemo: Owww, jammer dat het gestopt is zeg. Maar ja, misschien ga je vanavond wel ineens voor het serieuze werk. Wie weet. De krampjes zijn er nog steeds helaas. Schijnt tot 6 - 8 weken te duren en dan weer af te nemen. *hoop ik tenminste heel hard* OekOek: Ik wens jou een hoop gerommel en/of serieuse weeen toe! Mama: Fijn dat alles goed gaat. Wij hebben ook een draagzak aangeschaft. Dat is echt heel handig! N22: Doorrommelse dan maar! Silvie: Mooi zeg, dat je vandaag zou bevallen. Mooie datum heh! Succes hoor en veel geluk voor strakjes! Chantal: Ben je al aan de weeopwekkende huismiddeltjes? Groetjes Simone
Nemo: Ja dat zou wat zijn dat we samen bevallen, maar ik heb assepoester nog achter de hand dus als jij mij dan ook een berichtje stuurd dat je kleine er is stuur ik gewoon een sms naar assepoester voor ons allebei. 8) Hoop voor ons allebei dat het doorzet, maar jij mag eerder hoor want jij bent ook eerder uitgerekend. Groetjes Alida
Oké, kom ik weer met een vreemd verhaal..... Vanmiddag een paar uurtjes naar bed geweest... (En daar later ook gevreeen )... een paar minuten daarna allebei uit bed gegaan. Man liep al naar beneden en toen ik rechtop stond voelde ik vocht tussen mijn benen... Met een krachtige 'straal' alles op de vloer, ik had er geen enkele controle over... Ik schrok me rot, maar het ergste is; nu weet ik dus niet of het niet gewoon urine was... Uit geur kon ik het niet duidelijk opmaken en door de kleur vd houten vloer zag ik ook niet echt wat het was.... Toen het eruit was even later nog een klein beetje meer 'water'. Toen niks meer. Ik ben naar het toilet gegaan maar hoefde toen toch bijna niet meer te plassen... Dus dan is het waarschijnlijk toch gewoon urine geweest? Maar het zou wel heel raar zijn dat dat er dan zo uit kwam, het is me nog niet overkomen dat je over urine totaal geen controle had.... Wat nu?! Gewoon afwachten denk ik maar he...?! Ps heb helaas niets op kunnen vangen... Hoe onzeker en 'dom' kun je zijn zeg, zwanger van je eerste.... pfff... Sorry voor het ietwat 'genante' verhaal...
hoi nemo, kom je straks nog op de 2e plaats hoi simone, ja ananas,trappen gelopen gewandeld gesprongen niks helpt. alleen sex niet geprobeerd ga ik ook niet doen.
Erica en Tigger van harte met jullie kleintjes. Ik lig nog veel op bed dus vandara dat ik niet zoveel rageer. Morgen zal ik proberen foto's te plaatsen in mijn album, maar voor nu alvast een voorproefje http://members.chello.nl/n.wijk1/Dylan-2-5-2007.jpg Vanaf morgen zal ik proberen weer iedere dag te melden. Liefs Nathasja
Female: Het kan ook best vruchtwater zijn hoor, ik zou voor de zekerheid gewoon vk bellen en dan kunnen zij even kijken. Groetjes Alida