Tassie: Doe maar lekker rustig aan meid. Kan me voorstellen dat je nog op bed ligt. Mooie foto hoor, echt een knap mannetje. Geniet maar lekker van hem Groetjes Alida
Hallo allemaal, We zijn net terug uit het ziekenhuis, en we kregen de keus, of blijven ( wat ons medegedeeld was) of morgenochtend om 08.00 terugkomen ( nuchter en wel). Dus uiteraard ga ik liever nog even naar huis. Die intake bestaat uit allerlei vragen varierend van gezondheid tot angsten die je eventueel hebt. Ondertussen lig je aan de ctg ( was allemaal goed). Ze heeft ook de hele procedure van de keizersnede uitgelegd, voor Menno ook wel prettig . Dus vanavond is echt de laatste avond met z'n 2-tjes. Hier rommelt ervan alles, lees ik
Oeh Female, genant om over te bellen naar de vk kan ik me voorstellen. Lijkt me toch sterk dat het urine is, zou dat niet al ontsnapt zijn anders tijdens het klaarkomen? Juist dan heb je even geen controle denk ik. Het klinkt wel een beetje alsof het vruchtwater zou zijn. Zoveel als het is zoals je beschrijft. Of heeft manlief een stortbad achter gelaten hihi? Zou het ff aankijken of er nog meer komt, dan lijkt het me vruchtwater, straks is het toch van jou en je man en komt de vk dit bekijken Succes!
Dank voor de antwoorden.... @ bianca, ik ben niet klaargekomen, en als de hoeveelheid vocht van mijn man was zou hij een olifant zijn! whahaha... Nee het was echt alsof je heel veel moet plassen, heel waterig... Nu geen vocht meer, ik houd het wel goed in de gaten. Maar vind het zo vreemd, heb een paar uurtjes in bed gelegen. Daarvoor heb ik nog gewoon geplast. Na een nacht slapen kan ik ook gewoon mijn plas ophouden, dus als ik na 2 uur niet te hebben geplast alle controle verlies.... Dat vind ik wel vreemd...
@Female gewoon even bellen hoor. En domme vragen bestaan in dit geval niet! @Silvie succes, klinkt alsof het goed doorzet nu. @Jingels ook veel succes morgen, spannnend hoor. @Simone vervelend als er niet naar je geluistert wordt zeg. Alle andere ook dikke knuffff Verder lees ik hier en daar wat over gerommel en spierpijn. Ben zo benieuwd wie nu uiteindelijk wanneer gaat bevallen. Het lukt mij niet helemaal alles te volgen, kraamtijd is geweldig maar vreet energie . Gistermiddag was ik even doodmoe, had veel te weinig rust genomen. Vandaag wel lekker wat hazeslaapjes gehad. Tess heeft inmiddels last van de darmpjes, heeeeel zielig. Ze huilt dan wat en je ziet haar verkrampen. Het is soms maar een half uurtje maar het lijkt dan een eeuw . Verder is ze gewoon een tevreden baby. De kraamzorg heeft lekker soep voor ons gemaakt en klaar gezet. Zal die verwennerij wel missen zo. Durf trouwens nog niet op de weegschaal. Heb mij voorgenomen dat pas over 1 week te doen. Eerst goed voor de kleine en mezelf zorgen.
Jingles: Fijn dat je nog weer naar huis mocht, is toch fijner om in je eigen bed te slapen. Van hier nog een keer veel succes voor morgen. Hoop dat je vannacht nog een beetje kunt slapen. Female: Hoe is het nu meid, ik zou toch voor de zekerheid bellen hoor. En rare vragen bestaan er niet voor de vk hoor. Erica: Zielig hoor die krampjes. wel fijn dat het verder een tevreden meisje is. Geniet nog even van de kraamzorg, straks moet je alles weer zelf doen. Mooie foto hoor, jullie hebben een schattig meisje. Hier is alle gerommel weer weg, straks op verjaardag bij een vriendin. Morgen gaan we achter een andere auto aan dus eigenlijk moet het gerommel vannacht wegblijven. Haha zo wil je dat het zo snel mogelijk komt en nu mag het wel even een dagje wegblijven. Groetjes Alida
een hart van een ananas nou laat dan maar ik wacht wel gewoon tot mijn meisje er aan toe is. hoi Erica, wat een leuke foto`s erg lief
@erica en Simalex: wat een popjes zeg, zo schattig. @female: ik zou zeker bellen ivm infectiegevaar die je oploopt. Zij kan het zo zien en dan weet je het zeker dat de baby geen gevaar loopt. @jingels: meid geniet van jullie laatste avond samen en heel veel sterkte voor morgen. @chantal: ook tonic gedronken? Ik word gek ik moet echt zoveel plassen, kan amper 10 minuten weggaan zonder weer te moeten. Ik laat morgen maar ff mijn urine checken op ontsteking want ik vind dit echt niet normaal meer. Vandaag weer een shit dag omdat ik zo verdrietig ben om mijn oma. Toen we aankwamen was ze net verschoond en ze had zoveel pijn. Zo zielig om haar zo te zien met tranen in de ogen van de pijn. En wetend dat ze nooit meer zal kunnen lopen Ben zo pissig dat het allemaal zo gelopen is, 1 maand geleden kon ze nog lopen achter haar rollator en nou zakt ze steeds verder weg. Ik ben zo bang dat ze mijn bevalling niet gaat halen, ik ben echt helemaal op van verdriet.
Thanks voor de antwoorden lieve meiden. Heb toch even gebeld en moest ff langs het zh voor check. het was geen vruchtwater. Mocht er weer zoiets zijn moest ik wel meteen weer komen. moest ook weer CTG. Was goed, ik was nog niet echt bezig met bevallen zei ze, maar het was al wel heel onrustig... Heel rommelig zeg maar.... En dat al dat gerommel wel goed was, omdat ik zo al heel veel voorwerk verrichtte. hoeft dan niet meer als ik moet komen bevallen. Heb nu mega lage rugpijn als ik harde buiken heb. Kindje duwt heel laag, doet gewoon pijn. en buik is mega gespannen. ik kom vanavond nog wel even kijken, moet weer ff temptation island kijken xxxx
ik ben weer thuis uit het ziekenhuis Heb 2 cm ontsluiting. Het is begonnen. Mocht in het zhuis blijven om te wachten tot het echt door gaat zetten maar mocht ook naar huis en komen als het echt grote werk begint. Ik heb dus gekozen om naar huis te gaan, want ik bracht Britt naar de oppas en die was vreselijk aan het huilen. En dan lig ik ook niet lekker te liggen wachten in het ziekenhuis. Dus ik ga zo lekker naar bed, met 2 panodil (soort paracetamol) en een kruik voor mn rugweeen en dan zien we wel. Maar ik ben dus wel begonnen .. Ze zei nog dat het een flinkerd is ... minstens 4500 gram. En hij is weer iets terug omhoog, dus niet meer helemaal ingedaald. Niet zo erg dat als mn vliezen breken ik moet liggen. Gelukkig. Zn hartje klonk als een zonnetje ... Nou meiden .. ik ga naar bed .. En horen jullie morgen niets van mij dan lig ik daar weer.
Spannend silvie! Misschien morgen 2 , 8 mei kindjes. Het idee om thuis te slapen, sprak mij inderdaad meer aan. Je wordt er toch iets rustiger van.
Ik heb vandaag de sleutel van kantoor ingeleverd aan me vervanger Dus ook al zouden ze willen dat ik ga werken, heb ik vanaf vanavond 19:30 geen sleutel meer ! ( het overdragen van werk duurde 3.5 uur ) Yippie kan nu eindelijk zeggen dat ik verlof heb! Het sop werk kan beginnen ! Vriendlief is vanmorgen ook niet naar brabant vertrokken, dacht gister nacht dat de bevalling begonnen was, maar helaas zijn waarschijnlijk voor weeen geweest. Heb van 2.30 tot 5.30 waker gelegen met en soort kramp, kan het niet zo goed omschrijven, weet ik veel hoe een wee voelt. Me vriend wou niet weg, want stel je voor dat het wel door zette dan kon hij weer terug. Morgen gaat hij wel weer weg maar sávonds pas en is hij donderdag al weer terug. tenzij ienimini natuurlijk zich eerder aankondigd.... Nou ga even bij lezen, kuz babymei
Dapper Simone, succes haha. @babymei geniet van het vrij zijn! @Female goed dat je toch hebt gebeld, weet je tenminste waar je aan toe bent. @Bibiche naar zeg van je oma, sterkte ermee. @Chantal je geduld word vast beloond met een plaatje van een meid. @Alida succes met de auto jacht Hier hadden we een dagje geen visite en daar hebben we volop van genoten! Vandaag heeft Tess de hielprik gehad, aaah zielig. Viel mij eigenlijk wel mee, zag er tegenop maar het stelt echt niet zoveel voor. En ja hoor wij gaan weer voor een rondje voeding. Ze is trouwens bijna weer op haar geboorte gewicht, best netjes binnen een week toch!
Jingels en Sylvie : heel veel sterkte en success morgen... ben benieuwd. Het is echt schandalig ik weet het, maar weet verder niet echt meer wat jullie hebben geschreven... sorry. Nou meiden, ga slapen spreek jullie morgen weer. kuz babymei
Goedenacht allemaal. Na een uur op bed te hebben gelegen, ben ik er maar weer af gegaan. Kan gewoon niet slapen, dit is echt de eerste keer dat ik echt niet kan slapen, meestal van ik vanzelf in slaap maar nu echt niet. Ben vanavond op verjaardag geweest en het bleef maar rommelen, en toen we thuis kwamen was het rommelen allemaal weg en nu nog steeds. Bibiche: Heel veel sterkte gewenst met je oma, vind het echt rot voor je *knuf*knuf* Female: Goed dat je gebeld hebt, nu weet je het zeker. Wel mooi dat je lichaam al flink bezig is, maar wel balen natuurlijk dat de bevalling nog niet is begonnen. Silvie: Hoop voor je dat het gauw doorzet. Babymei: Fijn dat je nu eindelijk de sleutel van je werkt hebt ingeleverd. En nu genieten van je verlof. Jingles Nog een keer heel veel succes morgen en geniet ervan. Silvie hoop dat jij ook morgen de kleine in je armen hebt. Groetjes Alida
Goedemorgen allemaal op deze vroege ochtend. Ik ben de vriend van Nemo en zij heeft mij gevraag dit berichtje te plaatsen. Gisterochtend had ze krampjes maar deze werden minder na twee uur, gisteravond rond 9 uur werden ze krachtiger. 12 uur zijn we gaan slapen. (nou ja ik heb het geprobeerd) Nemo is de hele nacht wakker gebleven, over gegeven, ed. Om 4.30 uur de verloskundige gebeld, welke nu net weer weg is. Nog maar 2 cm ontsluiting. hopenlijk komt ons kindje in de loop van de middag. Groetjes Nemovriend