@ tigger: wat een prachtkindje heb je zeg! en een geweldig mooie foto van Jullie meisje samen met de trotse papa!
nemo en diana gefeliciteerd met jullie zoontjes! silvie: succes!zet hem op! hier alles vrij rustig, vandaag weer op controle geweest bij de gyn, bloeddruk was weer te veel hoog, ondanks ze donderdag opnieuw de medicijnen verhoogd hadden...helaas....gelukkig toch nog naar huis. vandaag weer bloedprikken en urine naar lab, ze zijn nog steeds bang voor zwangerschapsvergiftiging...vrijdag krijg ik de uitslag...want dan moet ik weer terug. vrijdag gaan ze opnieuw inwendig onderzoek doen, en uitslag van lab..wanneer dat goed is word ik maandag of dinsdag ingeleid(ze vinden het wel genoeg geweest zo..met die hoge bloeddruk.)wanneer uitslag in nadeel is, word het ws het weekend al... iedergeval als die kleine niet zelf komt, ben ik binnen 7 dagen moeder!is wel heel gek idee...en heel spannend. iedereen die aan het rommelen is succes!hoop dat het doorzet. en voor de rest succes met de laatste loodjes, en voor iedereen de groetjes!
Meiden, Hier gaat het zo soepel niet. Heb nog steeds 2 cm ontsluiting. En weeen om de 8 minuten. Vandaag bij de vk geweest en die kleine is ook niet meer ingedaald. Morgen om 8 uur moet ik me melden bij het zhuis en dan word ik ingeleid. Ik slaap niet meer, kan geen kant meer op. Had zo gehoopt dat het nu beter zou gaan dan mn bevallen van Britt (52 uur) maar ik geloof dat ik dezelfde kant weer op ga. Nemo & Diane . .gefeliciteerd met jullie kids. Als ik weer wat meer aanspreekbaar ben dan reageer ik ff op de rest .. sorry
Silvie, wat rot zeg! Ik hoop zo dat alles straks toch wat wil vlotten... wel jammer dat ze je nu niet al opnemen in het ziekenhuis en eerst nog een nacht laten ploeteren! Heel veel sterkte de komende uren... en heel veel sterkte morgen in het ziekenhuis! Goh en desi, jij ook al minder goed bericht. Balen joh dat je bloeddruk blijft stijgen ondanks de medicatie.... wat raar dat je niet moest blijven wachten op de bloeduitslagen... ik moet donderdag weer alles laten prikken en urine enzo, moet dat 1,5 uur voor de afspraak doen en krijg dan bij de afspraak direct de uitslag... wel zo'n prettig idee vind ik. Ze hebben daar een speciale spoedlabdienst voor... (toch nog een voordeeltje ) Hoop dat je uitslagen in ieder geval goed zijn.... nog ff volhouden en dan heb je heel snel je kindje in je armen
Nou hier ik even. Mijn vriend heeft nu serieuze concurrentie van onze super mooie kerel. In het kort even mijn bevalling. 7 mei 's ochtends wat gerommel maar niet doorgezet. 7 mei 21.00 uur begon het rommelen weer. Om 24.00 uur op bed, ik heb er 2 minuten gelegen en kon echt niet slapen, ik heb wat omgerommeld in huis en geweeëd. Was dus inmiddels 8 mei om 4.00 uur mijn vriend wakker gemaakt had wel behoefte aan wat bijstand. Om 4.30 uur de vk gebeld die was er om 5.00 uur. Getoucheerd en 1 cm ontsluiting ze zei ik weet niet of dit wel doorzet. Ik heb toen gevraagd of ze wou strippen. Ze is daarop wat aan het woelen geweest en ik had 2 cm ontsluiting, het zou wel doorzetten zei ze. Ze zou na haar spreekuur bij mij komen, dat zou 13.00 uur zijn. Dus wij samen weer verder weeën. Op laatst wist ik niet meer waar ik het zoeken moest. Dus onder de douche. Ik liggend op de douchevloer gedouched door mijn vriend (echt een verademing vond ik). Ik meende dat ik persdrang had maar dat leek mij veeel te snel. Toch onder de douche vandaan en plassen op de wc, toen wist ik het zeker ik MOEST persen. Mijn vriend weer de vk gebeld was toen ongeveer 11.45 uur. Vk kwam gelijk ondertussen was ik stiekem al aan het persen want ik kon het echt niet tegenhouden ! Om 12.10 komt de vk met stagaire (handig want die heeft gefilmd) de slaapkamer binnenzetten. Ze zegt gelijk: jij mag persen. Ik echt ? Ja echt. Dus ik persen. Ik wist zeker ik zou en wou op de baarkruk bevallen. Maar ik lag zo lekker op mijn zij dus heb ik het op bed afgemaakt. Na een half uur persen was daar onze Sven. Sven ligt nu heerlijk te slapen, hopelijk doet hij dat ook nog even. Want heb nog steeds niet geslapen sinds 7 mei 05.30 uur. Was wel ingescheurd maar ben netjes gehecht. Nou dit was het ongeveer. Ik reageer later wel weer op iedereen.
hoi silvie, heel veel sterkte ik denk aan je. en succes morgen. hoi nemo, geniet lekker van je zoon. als ik zo lees klinkt het als een goeie bevalling. hoop dat ook jij snel mooie foto`s hebt ben erg nieuwsgierig. liefs Chantal.
Silvie: Vervelend meid dat het maar niet echt doorzet. Nemo: Fijn dat je zo'n goede bevalling hebt gehad. Groetjes Alida
Even snel een berichtje! Gisteren is Amilah ingeleid en vanacht om 00.45 is hun dochtertje Ameera Yakubu geboren. Ze weegt 6 pond. Alles is goed gegaan alleen heeft de kleine meid tijdens de bevalling haar sleutelbeen gebroken, maar dit komt vanzelf weer goed smste ze. Amilah en man van harte gefeliciteerd! Nemo & Diane gefeliciteerd met jullie zoontjes!!!!!!!!! Enne Nemo jij vond mij snel na m,n bevalling online? Je bent zelf ook anders snel weer hier te vinden
@nemo: van harte gefelciteeerd met jullie zoon en wat een vlotte bevalling zeg. @amilah: jij ook van harte gefeliceerd met jullie dochter @tigger: wat een prachtig foto van je man en dochter @silvie: pff wat vermoeiend zeg, wel vreemd dat ze je niet gelijk helpen. Hier alles ok nog steeds veel harde buiken en druk van onderen. Ik ga slapen tot morgen ladies.
dames, Hierbij even een berichtje van Jingels, door Menno. Vanmorgen 8 mei is om 12.31 geboren onze zoon Jelte met een gewicht van 3442 gram en een lengte van 53 cm. Met Jelte gaat alles heel erg goed, met Jingels even wat minder. Veel pijn en morgen moet ze al weer stukje lopen op de gang van het ZH. Vanaf zondag of maandag zal Jingles hier zelf weer verschijnen, maar war nodig geef ik alles even door. @female: ik geloof dat jij de buddy van jingels was maar ik heb het nr kwijtgemaakt, mijn excuses. MENNO
Hoi Hoi, Ik heb nog niet bijgelezen hoor. Ik wil jullie even vertellen dat ik zaterdagavond 5 mei 2007 om 19.10uur ben bevallen van onze zoon BRAM. Bram en ik maken het goed, ondanks de stortbevalling . Bram had een geboortegewicht van 3435gram en is geboren met 39weken en 2 dagen. De rest lees ik nog wel bij.
Nemo, Amilah en Jingels: van harte gefeliciteerd met jullie kinderen. De meiden die rommelen of bezig zijn: erg veel succes. Mijn bevallingsverhaal: Vrijdagavond mijn bloeddruk opgemeten en bleek hoog. Volgende ochtend weer gemeten en bleek nog steeds hoog. Ziekenhuis gebeld en die zij kom maar even langs. 10.30uur bleek daar de bloeddruk weer iets gezakt, CTG goed, maar in urine erg veel eiwitten. Ik ben toen 's middags om 12.30uur opgenomen. Ik had verder nergens last van, ook geen rommelingen. Om 15uur kreeg ik wat kramp en dat bleef tot 18.15uur elke 7 minuten komen. Vanaf 18.15uur kwamen ze ineens heel heftig elke 2 min (blij dat ik al in het ziekenhuis was). 18.50uur naar de verloskamer gereden en om 19.10uur Bram geboren. De arts-assistent had nauwelijks tijd om handschoenen en schort aan te trekken. Was heftig, maar daar heb je ook wat moois voor terug.
Amilah en man gefeliciteerd met jullie dochter Jingels en Menno gefeliciteerd met jullie zoon \/ \/ \/ Mariska en man gefeliciteerd met jullie zoon
ff inbreken als a.s. juni-mama.... Wat een babyboom zo in eens hier! Alle lieve mei mamas, van harte met jullie pasgeboren kindertjes.... Zo komt het voor de juni mamas ook heerlijk dichtbij! Geniet van jullie kraamperiode en blijf lekker fotos plaatsen van jullie wondertjes, dan komen ook de juni mamas de laatste weken wel door
Goedemorgen iedereen Mijn dag kan nu niet meer stuk met zoveel goed nieuws. Mariska: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon bram. Jingles: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jelte. Amilah: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Ameera Yakubu. Hoop dat het gauw goed komt met haar sleutelbeen. Hier een betere nacht gehad dan gisteren. Maar wel weer met veel plaspauzes. Maar heb in elk geval weer wat slaap gehad. Groetjes Alida