Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

ik bedoelde moe zijn is wel erg lastig :oops:

2. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Dat is zeker lastig

3. yaali

yaali Lid

17 sep 2006
    6
    0
    0
    @ Mariska75
    Moet ook zeggen dat ik het echt niet erg vind dat ik niets van de zwangerschap voel (maar 1 keertje om echt aan te geven dat er echt wel iets zit zou wel fijn zijn ;) )
    Nadeel wel dat je niet kan toegeven aan je moeheid wanneer je wil, zeker niet als je nog een kleine van 16 mnd rond hebt lopen
    Bij mij is het lekker plat gaan liggen wanneer ik wil ook zo over, ben hard op zoek naar een nieuwe baan en ik hoop echt dat ik snel aan de slag kan.

@ Josam
    Dat van de jeuk wist ik inderdaad ook niet, maar ik weet wel dat ik er stapelgek van word. Net zoals jij :( . Vooral 's avonds als ik in bed lig is het erg. En inderdaad de benen ja, krab ze helemaal open. Maar ik krijg het ook op m'n rug :( . Misschien moet ik me toch ook maar eens in gaan smeren, misschien dat dat ook wel wat scheelt ;) . En anders... hopen dat het snel over is :( .

@ Assepoester
    Leuk joh, dat je al volop met het kamertje bezig bent.
    Namen... mijn hemel wat moeilijk. Slim dat jullie er al eerder aan begonnen zijn om ze te bedenken haha ;) .
    Minder van het kokhalzen. Hoop voor je dat dat het laatste was, inderdaad.. even de laatste nagolf ;)

Hier gaat alles zijn gangetje. Nog geen kwaaltjes en nog steeds hard op zoek naar een nieuwe baan. (alsjeblieft werk kom snel aanwaaien :rolleyes: )
    Verder iemand voor me laten pendelen, volgens de pendel wordt het een jongen die geboren wordt op 4 mei. We zullen zien ;) . Had zelf ook al een vreemd voorgevoel dat het een jongen gaat worden. Heel vroeg ik weet het :p We hebben al teveel meiden in de familie, misschien daarom ;) .

4. mama1986

mama1986 Fanatiek lid

wij zijn op de zelfde dag uitgerekend :D

5. Mama San

Mama San Actief lid

6 sep 2006
    114
    0
    0
    Hey meiden,

Nou wat betreft die misselijkheid, ik heb er gelukkig niet zo heel veel last van, maar als ik wel misselijk wordt of het voel opkomen neem ik lekker een pepermuntje en dan zet het niet door, het hoeft bij anderen natuurlijk niet te werken maar bij mij werkt dat prima.

Liefs San
    ;)

6. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    YOUHOU de 11 in mijn banner, gaat de goede kant op.
    Mijn kwaaltjes zijn ook nihil op het moment (behalve dat nare gevoel soms in mijn buik). Mij maakt het eerder onzeker. Maar als ik dan bij sommige van jullie lees dan moet ik eigenlijk toch blij zijn. Ben blij dat ik volgende week nog een echo heb, kan wel een extra bevestiging gebruiken.
    Wil zo graag leuke dingen gaan kopen en het van de daken schreeuwen, die behoefte komt steeds meer.
    Allemaal veel liefs!

7. Nemo

Nemo Niet meer actief

De meesten zijn nu al een paar weekjes heen en zullen waarschijnlijk gaan vertellen aan anderen dat ze zwanger zijn. Of binnenkort vertellen.
    Nu heb ik al een paar keer de vraag gehad of het gepland was.
    Ik vind dit zo'n K*T vraag. Dat vraag je toch niet ?
    Iemand een leuk antwoord op deze vraag ?

8. josam

josam Lid

17 sep 2006
    20
    0
    0
    Hoi Nemo,

Misschien heel verbaasd reageren met hoezo? Ik denk dat iemand zich dan wel lullig gaat voelen.

Waarschijnlijk vind iemand die dit vraagt het zelf ook niet erg als het hem/haar gevraagd wordt. Het is alleen maar nieuwsgierigheid. Ik snap ook niet wat je er aan hebt als je het weet, maar ja.

9. Niet meer actief

Yaaali lekker toch geen kwaaltjes ik zou er lekker van genieten

Erica gefeliciteerd met de 11 :D

Nemo ik snap ook niets van die vraag. Ik hoor het ook wel eens en ik weet ook geen leuk antwoord. Meestal zeg hoezo zou dat het niet zijn?

Hier verder ook alles zijn gangetje. Alleen die buikpijn en moeheid dat is wat minder. Ik heb mijn avondschool, maar uitgesteld tot volgend jaar, want ik ben gewoon te moe en neem het niet in mij op.

Liefs Nathasja

10. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Tassie thanks ;)

Ja nemo belachelijke vraag. Mischien zijn mensen onzeker of ze enthausiast mogen reageren. Ik heb de vraag nog niet gehad omdat de meeste mensen wel wisten dat ik ooit een kindje wou.
    Mijn manager vroeg wel even voorzichtig of ik er blij mee was. Kon ik mij wel voorstellen omdat ik mij net ziek melde. Wellicht twijfelde hij dus en wou hij zekerheid. Daarna was hij enthausiast.

Als ik een leuk antwoord kan bedenken laat ik het je weten.

11. Nemo

Nemo Niet meer actief

Idd dat is wel een goed antwoord gewoon terug vragen van waarom niet ?
    Sommige mensen vragen dat ook niet allemaal hoor, er zijn n.m. ook mensen die weten van mijn m.k. maar niet allemaal.

@Mariska: jij had al kraamzorg geregeld via de ziektenkostenverzekering. Maar is het niet zo dat je gewoon zelf een kraamzorg mag opzoeken ? Ik dacht dat ik gewoon zelf moest zoeken. Ik ga het regelen als ik maandag weer een goede echo heb gehad.
    Of verschilt dat gewoon per zorgverzekering. Ik ben bij Anderzorg.
    Nog een tip voor meiden die ook bij Anderzorg zijn: ik las hier eens op het forum dat je van Anderzorg geen kraampakket krijgt.

12. Kara23

Kara23 Actief lid

29 dec 2005
    195
    0
    0
    Ik heb allemaal foldertjes van verschillende kraamzorgen ( :() gekregen van de vk! Ze zei dat ik ze maar door moet lezen en dan een keuze moet maken, er zit niet veel verschil tussen zei ze! Ga het deze week/volgende week maar vast regelen.

En morgen doe ik het inschrijvingsformulier van het kinderdagverblijf op de bus. Dan is dat ook vast geregeld!

Ik heb trouwens ook super veel last van misselijkheid en vermoeidheid!
    Maar eigenlijk vind ik het niet zo erg, dan heb ik tenminste echt het gevoel dat ik zwanger ben. (klinkt beetje raar misschien?)

13. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Morgen 10 weken.... het gaat nu wel hard.... volgende week woensdag 1e intake vk... spannend.

Wel leuk dat we samen uitgerekend zijn.

Sinds gisteren opeens pukkeltjes op mijn gezicht. Ik heb nog nooit 1 pukkel , puistje ,acne of iets wat daarop lijkt gehad. Toch een teken van mijn veranderende hormoonhuishouding.

Iedere zwangerschap is toch weer anders zo blijkt voor iedereen, das maar goed ook.

14. simalex

simalex Bekend lid

Zo meiden... ff mijn hart luchten.

Mijn schoonvader is vanmorgen opgenomen in het ziekenhuis met een hartaanval. We zijn heel erg geschrokken, maar gelukkig gaat alles wel weer 'goed' met hem. Morgen zal hij waarschijnlijk gedotterd worden.
    We komen net van het ZH vandaan. Moest gewoon ff mijn hart luchten. We hebben al genoeg ellende gehad de afgelopen tijd en we dachten dat alles weer een beetje rustig werd... maar blijkbaar niet dus.

Simone.

15. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    jeetje simone dat is schrikken.
    heel veel sterkte.
    liefs chantal.

16. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Simone wat naar. Sterkte!

17. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Heel veel sterkte gewenst Simone. Hopelijk gaat alles snel weer goed.

18. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    hoi simone

Heel veel sterkte toegewenst voor iedereen om je heen

Groetjes

19. Niet meer actief

He Simone,

Dat is erg vervelend! heel veel sterkte toe gewenst ook voor je vriend/man!

Liefs Nathasja

20. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Hoi,

Ik moet alles nog teruglezen, maar nu geen tijd.

Ik heb net een echo gehad en alles was goed. "Het" was aardig aan het bewegen. Alles zag er goed uit volgens de gynaecoloog. Hij/Zij is 2,96cm. Ik loop precies op schema en ben 10 weken zwanger vandaag. 13 november weer naar de gyn en een echo. :) Ik ben zo blij.

Deel Deze Pagina