Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi chantalk,
    ik kan me voorstellen dat je je draai moet vinden
    we zijn ook 9 maanden veder :)
    :) :) :)

2. Niet meer actief

3. Niet meer actief

Zo gelukt en met kleur! :) Ben trots op mezelf hihi.. en chantal je draai vind je wel hoor, dat komt helemaal goed.

4. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    goed je bent er al beter in dan ik :) :) :)

5. Niet meer actief

er staat in het lijstje een voorbeeldje van de codes qua kleuren zeg maar en die heb ik geknipt ;) Maar jij zit hier vaak he met je 2154 berichten... damzzz heb je niets meer te doen hihi

6. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Heb me er zelf ook maar ff bijgezet ;)

7. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    goh nog meer mei-mama's- in-spe! welkom hier!
    Zijn er net 4 geboren en komen er weer 2 bij... maar gelukkig sta ik nog wel op nummertje 10 ;)

We hebben trouwens al een tijdje niets van Rebtam gehoord.. of heb ik het mis? Zal toch allemaal wel goed gaan?

Heb net geprobeerd nog ff te slapen, maar t lukte niet echt.. dus nu er maar weer uit.
    heb wel weer redelijke hoofdpijn.. hoop dat het morgen goed is...

Onzewonder: wat is PCO eigenlijk? Wel origineel hoor... een man via het internet-dating-circuit.. ;) (hier nog eentje ;) )

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    klopt heb nog weinig te doen beetje hier kijken
    beetje spelletjes te doen beetje tv kijken.
    mag niet te veel doen want gaat mijn bloeddruk omhoog .
    en soms is het erg spannend als er 1 bevallen gaat
    kan ik niet wachten om te kijken.
    moet zeggen dat het nu rustig is weet ook niet waar
    ze allemaal zijn.

9. N22

N22 Actief lid

5 dec 2006
    119
    0
    0
    Bediende
    Antwerpen
    Allereerst

Amilah en man gefeliciteerd met jullie dochter!
    Jingels en Menno gefeliciteerd met jullie zoon!
    Mariska en man gefeliciteerd met jullie zoon!

Ik hoop dat Sylvie snel haar ukkie in haar armen heeft.

De nieuwe hier welkom, praat/klaag gezellig mee :)

Gisteren bij de gyn geweest, alles was perfect in orde, ons ukkie weegt al 3100 gram, hij heeft ook getoucheerd, maar bleek dat alles nog toe is. Over 10 dagen moest ik terug en word ik aan de monitor gelegd en gaat hij weer toucheren, als er dan iets opening is gaat hij proberen te strippen vermits knulletje toch al een mooi gewicht heeft. Dus nog afwachten.

Groetjes,
    N23

10. Niet meer actief

Hey Chantalk Good job! ;)

@Liefzonnetje het PCO is eigenlijk dat je geen eisprong heb. Het lichaam maakt normaal iedere maand een eicel of meerdere aan, maar bij mij zitten er altijd een stuk of 40 in iedere eierstok, waardoor mijn lichaam denkt van he... ik hoeft niets meer te doen want er zit al genoeg.. niet dus. Want mijn eitjes springen dus niet omdat ze niet genoeg doen groeien om te springen, houd dus in dat het er alleen maar meer en meer worden. Ik had nog het geluk dat ik in eens in het halfjaar zeg maar een explosie had in mijn buikkie dat mijn menstruatie wel kwam, waardoor het weer van voor af aan kon beginnen zeg maar. Sommige krijgen zelfs cystes en die moeten dan weer weggehaald worden.

Bij mij hebben ze ook een LEO operatie gedaan is onder algehele narcose en dan branden ze alle eicelletjes weg op de eierstokken zodat je lichaam weer helemaal opnieuw moet gaan nadenken... en dan in combinatie met clomid of andere hormonen troep kan je dan een cyclus creeeren. En dat heeft bij mij geholpen. Clomid niet hoor, want daar werd gitje agressief van (boter aan het plafond noem al die ongein maar op) Ik heb toen iets anders gekregen, ben de naam even kwijt... en dat was de eerste keer gelijk raak.. helaas een mk in juli, maar de cyclus die erna kwam was al genoeg want zie nu.. dikke buik en kop hahahahaha

En ja internet liefde is zo gek nog niet ;) Maar ik hou het hierbij hoor hahaha de chatboxen zijn gesloten voor deze dame

11. Niet meer actief

@chantal87 dat is inderdaad minder als je niet zoveel meer kan doen.. heb gisteren het onkruid nog weg gehaald voor in de tuin.. .zag mensen wel kijken van die is hartstikke gek... maar goed ik moet toch iets verzinnen om de tijd te doden niet waar... ik mag in de handjes klappen dat ik het nog kan niet waar.. maar luieren zoals vandaag is ook wel iets leuks... zit nog in de pyama wel gedoucht en al maar daar houdt het dan ook mee op...

@n22 waarom ben jij getoucheerd eigenlijk met 37 weken zwangerschap? Is dat normaal of wat is de achterliggende gedachte ervan?

12. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi liefzonnetje,
    4 mei hebben we voor het laatst gehoord van Rebtam hoop dat er niks is.

hoi N23 ,
    gelukkig dat alles goed is.

13. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @de nieuwe dames: leuk dat jullie ook hier komen chatten :)
    @n22: ja waarom hebben ze getoucheerd? Ik ben tot nu toe nog niet getoucheerd geweest (alleen die ene keer dat ik de baby 2 dagen niet had gevoeld).
    @onze wonder: zo heftig hoor PCO en wat fijn dat zo'n operatie bestaat en dat je nu wel zwanger bent.
    @chantal: ik mag van mijn man ook geen boodschappen meer doen op de fiets :eek: hij wil dat ik zo min mogelijk doe. Pff maar ik verveel me soms wel dood hoor. Gelukkig dat ik Twin Peaks aan het afkijken ben.
    @LZ: ja inderdaad Rebtam hebben we al een tijdje niet gehoord.

Hebben jullie als je een harde buik krijgt dat je het ff benauwd krijgt? Ik heb dat nl. vaak als ik lig.

14. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    ha chantal, jij verveelt je dus ook.... hier nog eentje... ik word ondertussen wel echt simpel van catanen op het net, beetje hangen, beetje tv kijken enzo... gelukkig is het hier ff druk... dat leidt weer af ;)
    Jij moet morgen ook weer voor controle he? Ben benieuwd wat je te horen krijgt... hoelang blijf je nog bij de VK? Tot 42 weken of ga je eerder over naar de gyn? of misschienw eet je dat helemaal niet... of ga je gewoon vannacht bevallen ;)

ja N22 ik vroeg me ook al af waarom ze nu al toucheren en al over 10 dagen strippen... blijkbaar heeft Belgie echt een heel ander beleid.. wel vreemd... Terwijl toen ik mijn gyn vroeg over eventueel rond 40 weken strippen omdat de VK dat zo gezegd had ivm het extreme misselijk zijn, bloeddruk etc... zei ze dat dat misschien een optie was, maar dat dat vaak dan nog niet veel zoden aan de dijk zetten... dus stel ik me nu maar weer in op 42 weken :(

15. liefzonnetje

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    onzewonder: pff dat klinkt erg heftig, wat onwijs mooi dat het dan toch gelukt is! Fijn joh!

16. Niet meer actief

@Bibiche ja ja het wondertje is er toch maar mooi ingekropen hahaha... maar wat is het eigenlijk toucheren? En ik heb momenteel hele tijd harde buiken en krampjes moet ik zeggen.

Maar mijn buik voelt ook raar aan.. de kleine is namelijk al helemaal ingedaald en kan ook geen kant meer op zeg maar... bovenin is het dus echt megahard en onderin heel slaap.. errug vaag want je zou haast gaan denken waarom heb ik dan striemen gekregen hahahahaha... is dat eigenlijk ook normaal? Even vraagje tussendoor ;)

Thanks Liefzonnetje, waar de techniek al niet voor staat niet waar.. maar ik heb nog geluk dat ik dit al wist met me 19e per toeval... anders had ik eerst 1 jaar lang gewoon moeten oefenen, en dan pas wordt je doorverwezen naar het ziekenhuis en die gaan dan allerlei testen doen, wat ook nog eens een jaar kan duren voordat er uberhaupt iets gedaan wordt zeg maar... en ik kon gelijk zeggen tegen de huisarts dag meneer ik heb PCO en wij willen graag zwanger worden wat nu? En hij verwees me gelijk door naar de fertiliteiten kliniek.. en voila...

17. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Toucheren is dat de vk/gyn met 2 vingers in je vagina aan je baarmoeder gaat voelen voor ontsluiting.

Ik heb geen striemen maar mijn buik is ook hard van boven dat zijn haar billen. Haar hoofdje is ook helemaal ingedaald.

18. Niet meer actief

Dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken dus inderdaad. En ik voel het ook vaak heen en weer gaan dus ging er al wel vnauit dat het zijn billetjes zijn, maar af en toe voelt het anders hard aan dus dat zullen de harde buiken dan wel echt zijn.

Ik ga er even vantussen dames, want manlief komt zo ook weer lekker thuis en dan kan ik andijvie gaan maken... .was leuk om deze ochtend/middag met jullie doorgebracht te hebben en tot gauw ;)

19. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Oh mijn stadsgenootje ook! JEuh!

Mariska, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!

20. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Oh, heb zo het gevel dat ik van alles mis.. :(
    Sorry meiden. Ik denk veel aan jullie, maar kom er gewoon bijna niet aan toe om te lezen...

Trouwen vandaag zou Emma gehaald worden, das ook een raar idee...

En Johana mijn vriedinnetje is vandaag bij de vk geweest voor het eerst! Vrijdag heeft ze haar echo.. :D

En mijn paard wordt momenteel gekeurd.. *slik*
    Ik heb geen flauw idee of ze goe dgekeurd wordt, Zo irritant. Vanwege dat been natuurlijk. Maar mocht het wel doorgaan, dan zie ik haar helemaal niet eens meer... Pfffff wat bizar allemaal. Ik heb al gezegd tegen dat meisje dat ik gauw langs kom... Maar ergens heb ik zo'n gevoel dat het niet goedkomt. Raar is dat...
    Nou ja, duimen maar...

Deel Deze Pagina