Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hier nog iemand die niet kan slapen. Lig de hele nacht te draaien in mijn bed en vanaf 4 uur lig ik helemaal klaarwakker te kijken. :(

2. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    'nieuwe' mei-mama's: welkom hier. Er zijn gelukkig weer wat meer meiden die eind mei zijn uitgerekend, met al die vroege vogels hier in mei dunde het aardig uit.

Voor wie nog iets voor de a.s. of nieuwe papa wil maken: ik vond deze tekst ergens op het internet:

"Ik vond het fijn om bij mama te zijn
    Maar nu ik ook mijn papa ken,
    Ben ik blij dat ik geboren ben! "

Vind de tekst erg lief, wil er zelf iets mee doen om m'n lief mee te verrassen. Hij kijkt zo uit naar het moment dat hij de kleine kan vasthouden en niet meer via de buik hoeft te communiceren. Hebben jullie leuke ideeën?

3. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    balen dat jullie niet kunnen slapen zeg.... gelukkig heb ik daar niet zoveel last van....
    Lukt het jullie ook niet om overdag wat te slapen? En anders lekker rustig in bed een boekje lezen ofzo om toch te rusten?
    sterkte dan vannacht he?

4. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    lijkt mij ook vervelend niet slapen.
    ik slaap zelf heel goed moet soms plassen dat is
    alles.
    soms word ik vroeg wakker 6 uur ofzo en ga
    dan lezen en val ik wel weer in slaap.
    is ook een van mijn grootste hobby`s moet ik zeggen.

5. Niet meer actief

Nou deze dame kan ook niet slapen hoor... vannacht manlief naar de bank gestuurd schaam schaam... maar hij deed het met veel liefde zei die net nog ;)

6. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Ook wij slapen hier regelmatig gescheiden de laatste tijd hoor. Ik hou mijn man wakker terwijl hij er om 6 uur uit moet door al dat plassen en hij mij door zijn gesnurk als hij dan wel slaapt. We wisselen een beetje wie in bed blijft en wie op de matras de woonkamer gaat opzoeken.

7. Niet meer actief

haahah ben dus niet de enige merk ik al op ;)

Dames ik heb op mijn beebiesite net foto's toegevoegd van de fotoshoot die ik heb gedaan vorige week door een vrouw die hier ook op de site komt Esther (sterstijl.nl) wat vinden jullie ervan.?

8. Pfff, dames, zoek eens een (andere) hobby, ik heb aan Josh en jullie twee full-time jobs! ;) :) .

Female: Hoi! Ja in principe gaat alles super! Heb vandaag even een huilmoment gehad. Ik dacht: "leuk, baby in bad doen", viel dat even vies tegen. Hij vond het eerst wel lekker, en toen begon hij onophoudelijk te krijsen (huilen kan ik wel hebben, krijsen vind ik al zielig worden) en ging zelfs stikken van het huilen, dat ging echt ver over mijn grens heen, baby'tje helemaal over z'n toeren, dan moet je hem nog afdrogen (dat duurt wel even) en helemaal aankleden, en in die tijd bleef hij maar stikken en schreeuwen en rood aanlopen en naar adem happen. Ik heb hem echt huilend afgedroogd en aangekleed, en het hele uur daarna heb ik nog staan huilen. Echt hartverscheurend om je baby zo te zien. Ik had echt zoeits van: Ik doe mijn baby echt niet meer in bad, ik doehet niet meer, voor mij is de lol er echt vanaf.
    Baal er enorm van, want ik heb me zo verheugd op een lekker ontspannen baby in bad doen :cry: .
    Zit weer te snikken nu ik eraan terug denk :cry: .

Alida: Goh, zijn wij even verslaafd! :)

Tigger: Awww lief!

Amilah: Van harte gefeliciteerd! (grappig, ik heet Samira, lijkt wel op elkaar :D )

Jingels (en menno) : Van harte met de kleine!

Mariska: Gefeliciteerd!

Mama: Wat leuk dat jullie gaan trouwen, gefeliciteerd!

Emmetje: Ja idd, Josh is de enige met meer namen. Cool ! :D .

Tigger: Jeetje meis, wat balen dat je merrie (nog) niet is goedgekeurd. Er kan een hoop veranderen in twee weken, misschien dat alles dan goedkomt! Ik duim iig nog steeds voor je!

onze wonder: Leuke foto's!

Alle nieuwe dames: Welkom!

9. simalex

simalex Bekend lid

Hallo meiden,

Bij ons gaat het goed. Yildou heeft vanacht geslapen van 23.00 u tot 5.00 u! Dus we hebben best een lekkere nacht gedraaid!
    Alleen ik baal een beetje van mijn mannetje. Hij is sinds afgelopen maandag weer aan het werk. Hij werkt maandag-dinsdag-vrijdag en zaterdag. Alleen nu is hij deze week elke avond weg om dingen met het dorpsfeest te doen en zo (versieren, playbacken, mee in de optocht).
    *zeur zeur* Tja, lekker makkelijk, 'ik ben toch wel thuis'. Ik baal er best een beetje van. Hij kluistert me aan huis, ik kan nu ook savonds alleen voor Yildou zorgen en ik vind het ook wel eens fijn dat we samen even kunnen praten en knuffelen e.d. *zeur zeur*
    Vinden jullie ook dat ik zeur? Of heb ik toch wel een beetje gelijk?

Groetjes Simone

10. Niet meer actief

thanks goddes.... ;) Maar hoe komt het joh dat hij het niet leuk vind om in badje te gaan?

11. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Simone, kan me je gevoelens goed voorstellen. Ben je eindelijk weer een beetje mobiel, zit je nog weer thuis. Vertelde het net aan mijn man en ook hij vindt het niet zo heel netjes. Begrip dus van ons uit hihi.

12. Female

Female Niet meer actief

Hoi simalex.

Nee hoor meid je zeurt niet. Ik begrijp je gevoel wel. Alles is natuurlijk al dubbel zo emotioneel als normaal, nu jullie leventje ineens zo verandert is...

Kun je er rustig over praten met hem? en uitleggen wat je voelt? mss kun je gewoon afspreken wanneer hij thuis is, op welke avond. beetje quality-time met jullie 3 zeg maar. gulden middenweg :)

Blijf maar gerust je hart luchten hier, meid...

@ goddes, bah. echt vervelend zeg!
    En nu, is hij weer rustig? Lekker bij mama op haar borst liggen in een zacht dekentje ;)
    Hoop dat het nu weer goed gaat en het volgende badje zal vast weer goed gaan hoor, meid!

13. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ onzewonder: mooie fotoshoot ! Leuk als herinnering aan je zwangerschap.

@goddess: dat zou ik ook hartverscheurend vinden, zo'n baby met een enorm verdriet.
    Als ik nu zelf in bad ga heb ik 't idee dat de kleine dat wel lekker vindt, begint nl lekker heen en weer te kroelen als ik het warme water over m'n buik laat gaan. Maar kan het ook helemaal mis hebben... hoop het niet. Misschien vind Josh de douche beter?
    Mijn moeder vertelde dat ik vroeger ook altijd begon te huilen als ik uit het badje werd gehaald, ik genoot juist enorm van het warme water en daarbuiten is het kkkkoud (heb ik nu nog steeds last van ;)).

Over het slapen: meestal slaap ik wel redelijk goed, ik word wel zo'n 3 a 4 keer wakker omdat ik het of warm heb of niet lekker lig of naar de wc moet. Mijn man slaapt overal doorheen, dus ik ben geen hinder voor hem. We hebben op mijn kant een 2e matras gelegd (om aan de 70cm hoogte te komen, klossen is met ons bed niet te doen) en dat is wel erg raar om hoger te liggen dan hij. (lastig lepeltje/lepeltje te liggen :))
    Ik heb trouwens nog steeds niet de matrasbeschermer op het matras gelegd, zal dat vanavond eens doen. Ik ben alleen bang dat ik het dan nog warmer ga krijgen dan ik het nu al krijg.

14. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ simalex: ik kan me dat heel goed voorstellen dat je daar van baalt. Ik heb zelf in Friesland gewoond en ook vaak dorpsfeesten meegemaakt, dus ik weet dat je daar inderdaad erg veel tijd in kunt stoppen en dan heb je straks de avonden in de feesttent zeker ook nog. Die wagens zullen ook wel af komen met een beetje minder hand-en spandiensten van jouw mannetje hoor! Hoe had hij het anders willen doen als je nu pas was bevallen ipv vorige maand?

Zo kan ik me nu al kwaad maken op de werkgever van mijn man omdat ze hem nog steeds niet hebben overgeplaatst naar een vestiging in de buurt hier en ook weet hij nog niet of hij part-time mag gaan werken. Dus als onze kleine er straks is, is hij 5 dagen per week pas om half 9 thuis, wat mij dus ook aan huis zal kluisteren.

15. Nemo

Nemo Niet meer actief

Janice, Mariska, Jingels en Amilah van harte gefeliciteerd met jullie wonder.

Sorry dames heb niet alles gelezen. Maar zag wel dat er nog een paar "nieuwe" meimama's waren gekomen. Nou meiden klets nog lekker even mee !
    @Tigger: en is je paard goedgekeurd ?
    Chantal staat nog steeds nummer 1 zie ik.
    En jullie vervelen je een beetje las ik.

Nogmaals sorry kan echt niet op iedereen reageren.

Hier gaat alles prima. Foto van onze kerel staat in mijn album. Zo te zien op ons lijstje is Sven al een echte kerel. Heb de zwaarste tot nu toe :)

Meiden geniet nog maar even van dat getrappel in je buik, ik mis het nu al.

16. Niet meer actief

hoi nemo.. dat is inderdaad een mooi lekker bol kereltje om te zien... ;) dat is alleen maar gezond neit waar.... verder alles goed verlopen?

17. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @nemo: oh weer zo'n heerlijk baby :)
    @simalex: kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt maar praat er gewoon over met je man. Neem aan dat hij dat wel zal begrijpen. Ik ben gelukkig heel mondig in mijn relatie en zodra mij iets niet bevalt dan hoort hij dat gelijk :) Communicatie is zo van belang en nu helemaal omdat het voor jullie beide iets nieuws is.
    @emmetje: jeetje wat erg zeg, dat lijkt me echt heel erg vervelend zeg. Hopelijk wordt je man snel overgeplaatst.
    @goddess: ah gossie meid kan me voorstellen dat je zelf moest huilen. Volgens mij ga ik ook om alles huilen :cry:
    @bianca en onze wonder: we slapen nog steeds naast elkaar en mijn man wordt gelukkig niet wakker van mij. Ik moet soms wel 4 keer plassen. Ik heb mijn bed niet op klossen gedaan omdat het niet kan en ik heb wel een matras in huis genomen maar slaap er niet op. Ik doe het alleen gebruiken wanneer het moet van de kraamzorg. Ik vind het zo ongezellig om 15cm hoger te liggen dan mijn man :)
    @lz: ik slaap weleens 1 a 1,5 uur maar ook niet dagelijks gewoon wanneer ik moe ben. En voor de rest doe ik niet veel meer behalve tv kijken en achter pc zitten.

Zo baby is aardig druk bezig, ze doet gewoon heel erg pijn in mijn vagina. Ik heb echt gemene steken de hele avond en ze beweegt ook heel erg veel wat weer pijn doet aan mijn buik en ribben :cry: Lijkt wel of ze er ieder moment uit kan vallen :confused:

18. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Nieuwe Mama's welkom! Gezellig dat jullie mee komen kletsen ;)

Tigger : Balen zeg van je paard, zit niet erg mee :(

Hier alles goed, vond het echt super raar vandaag, vrij..... wat moest ik in gods naam gaan doen? Nou heb me wel vermaakt. Morgen komt een kennisje helpen met het huis schoonmaken (badkamer. keuken, ramenzemen enz.) Is erg fijn dus.

Een vraagje zijn er meerdere dames die last hebben van kramp in je vingers? Ik heb het echt dagelijks, op wel zeer verschillende momenten van de dag (s'nachts het ergst) , soms kan ik ook echt niet me vingers gebruiken. Doet soms ook een beetje zeer, Heb het nu al een week of 3 maar wordt steeds erger, heb de vk er over gevraagd, volgens haar komt het door vocht in me vingers, en hoef ik me geen zorgen te maken, nou deed ik dat ook niet maar vind het gewoon super vervelend.

Nou meiden ik ga lekker slapen, (hoop ik) tot morgen maar weer

knuf babymei

19. Niet meer actief

Hey baby mei... nope heb geen last van kramp in mijn vingers, maar wellicht omdat ik ook geen vocht vasthoudt dus dat scheelt ook alweer.. heb alleen maar last van tintelingen in mijn benen en dat vooral als ik probeer om in slaap te komen heel erg vervelend ook... lijken wel mieren nesten dan zeg maar

20. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik heb geen krampen/tintelingen in mijn vingers. Ik hield tot vorige week wel vocht vast ivm het warme weer maar nu niet meer gelukkig.

Deel Deze Pagina