Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    AGENDA:

Mei
    10e Liefzonnetje - gyn-
    chantal-vk
    Onzewonder - VK
    11e Babymei vk
    13e Moederdag
    14e Verjaardag Emmetje
    Moppies - vk
    15e Silvie - vk
    Alida - gyn
    Bibiche - vk

BEVALLINGSLIJST

1: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e
    2: Silvie (34) -->jongen ~ 7 mei ~ 2e
    3: Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e
    3: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e
    5: Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e
    6: Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e
    7: Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e
    8: Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e
    9: Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e
    9: Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e
    11: Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e
    11: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e
    13: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e
    14: Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    14: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    16: Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e
    17: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e
    17: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e
    19: Onzewonder (24) --> jongen`~30 mei 1e
    19: Chantalk (25) --> onbekend ~30 mei 1e
    21: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e

Verwacht:
    4 meisjes 4 jongens 8 onbekend 5 geheim

Geboren:

1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm
    3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ weken ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm
    4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ 35,6 weken ~ gew: 3208 gram ~ lengte:
    5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm
    6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ 37.6 weken ~ gew:3890gram~ lengte:51 cm
    7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm
    8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ weken ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm
    9:Goddess (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren 30 april 07 ~ 38.3 weken ~ gew: 2880 ~ lengte:
    10: MarieLize (36) --> Veerle ~ geboren: 1 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3015 ~ lengte:
    11: Tassie (32) --> Dylan ~ geboren: 2 mei 07 ~ 38,5 weken ~ gew: ~ lengte:
    12: Erica (31) --> Tessa Elise ~ geboren: 2 mei 07 ~ 39.3 weken ~ gew 2990- ~ lengte: 49 cm
    13: Tigger (26) --> Emma Johanna Elisabeth ~ geboren: 3 mei 07 ~ weken ~ gewicht 3550 ~ lengte
    14: Janice (33) --> Jasmijn ~ geboren: 3 mei 07 ~ 38.4 weken ~ gew: 3190 ~ lengte: 49 cm
    15: Mariska (32) --> Bram ~ geboren: 5 mei 07 ~ 39,2 weken ~ gew: 3435 ~ lengte:
    16: Nemo (24) --> Sven ~ geboren: 8 mei 07 ~ 39,6 weken ~ gew: 4120 ~ lengte:
    17: Jingles (30) --> Jelte ~ geboren: 8 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3442 ~ lengte: 53 cm
    18: Amilah (25) --> Ameera Yakubu ~ geboren: 8 mei 07 ~ 38 weken ~gew: 6 pond ~ lengte:

Geboren:
    11 meisjes 7 jongens

SMS-Buddy's:

Bibiche --> Simalex
    Alida --> Assepoester/nemo
    Emmetje --> Bianca
    Bianca --> Emmetje
    Babymei --> Momtobe
    Liefzonnetje --> Vriendlief
    Rebtam --> bijna mannetje
    Chantal-->Mannetje
    Mignon --> Tigger

2. onzewonder: Graag gedaan :D . Ik wou dat ik het wist... Hij vond het eerst wel lekker, en toen ineens niet, dus ik snap er niks van...

Female: Ja, zodra hij weer van top tot teen aangekleed was, was het weer stil en keerde hij terug in zijn eeuwige schattigheid. Ik voelde me echt alsof ik hem zwaar mishandeld had door hem in bad te doen, ik ga maar proberen me daar overheen te zetten, want hij moet toch echt in bad. Maar leuke zwijmelgedachten over een baby in badje doen zit er bij mij niet meer in.

Simalex: Nou zeg, stop eens met zeuren ;) !
    Nee hoor, ik begrijp het heel goed, ik kan niet uitleggen waarom, maartoch. Ik sluit me even aan bij Female.

Emmetje: Ja ik snap wel dat hij het koud heeft als hij eruit getild wordt, maar hij was ineens overstuur toen hij nog in het bad zat (echt helemaal uit het niets).
    Ik kan echt niet bedenken wat er nou was.

Bibiche: Ik kan opzich wel wat hebben, gehuil: prima, maar dit... :cry:

Haha, :) stel je toch eens voor dat dat echt gebeurd, *ploP * baby in je handen :) (zou wel makkelijk zijn, though :confused: )

Zouden jullie mij willen helpen? Ik wil meedoen aan de baby van de maand, maar ik weet niet welke foto ik moet kiezen :oops: . foto's staan op mn site.

Wanneer wordt de mei-mama-meeting eigenlijk afgesproken? Als iedereen bevallen is?
    Ik heb trouwens een foto gezien van de december mama's-meeting. Zij hadden allemaal beebs in een cirkel gelegd (hoofdjes naar de binnenkant) en daar een foto van genomen. Echt onwijs leuk, dat moeten we ook doen!

Wat gaat dat trouwens snel bij de mei-mma's zeg! Al 18 geboren... en het is pas 9 mei !

3. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Mariska gefeliciteerd met zoon Bram
    @Nemo gefeliciteerd met zoon Sven
    @Jingels gefeliciteerd met zoon Jelte

@Amilah gefeliciteerd met dochter Ameera Yakubu, hele mooie bijzondere naam!

Super weer nieuwe mei baby's

Verder heb ik mooie foto's gezien van de al bevallen meiden.
    Hier gaat alles prima. Tess heeft nog steeds last van darmkrampjes. Daardoor heeft ze soms een huil uurtje, erg zielig.
    Ze is nu 3180 gram, bijna 200 gram hoger dan haar geboortegewicht.

Simone je zeurt zeker niet. Het is een hele opgave een pasgeboren baby. Dat jij je man en zijn aandacht, al is het voor jezelf hard nodig hebt is heel logisch. Hopelijk kun je er samen over praten.

Chantal nog geen gerommel, bijna 1 week over tijd. Nu gaat het in ieder geval snel gebeuren.

Helaas lukt het mij niet om alles te lezen van jullie. Ik spiek vaak om even te kijken of iemand al bevallen is. Als de rust meer terug is klets ik meer mee. Het is een drukke tijd met veel visite. Tessa doet ook een uur over haar voeding, maal 6 :rolleyes:

4. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Die zere vingers heb ik al sinds de 28 weken. Schijnt door het vocht te komen. Draag nu 's nachts skeelerhandschoenen, scheelt enorm veel Toevallig had ik er vanmorgen maar 1 aan toen ik in slaap viel, kon meteen het verschil merken. Nog even doorbijten...

5. Niet meer actief

Hey wat leuk een mei mama meeting... mag ik ook mee doen ;) ik ben er pas vanaf vandaag bij maar voel me al helemaal thuis tussen alle zwangere mutsen ;)

Ik vind trouwns de volgende foto's wle errug leuk

Josh Smile
    Josh Lief

en die in bad, waar hij zo overheelijk relaxed in ligt hahahaha.... weet je wat je moet doen. Als hij in badje weer gaat print je zon foto uit hihi... en zeg je kijk Josh hoe leuk je het daar vond.... we gaan het nu weer gezellig op die manier over doen ;)

6. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    He ik zie Luca nog niet in de geboortelijst?

7. onzewonder: Natuurlijk mag je meedoen! (toch? *kijkt de rest lief aan* ;) ). Leuk dat je je thuis voelt tussen de zwangere mutsen (geld dat ook voor de al bevallen mutsen? ;))

Bedankt voor het mee-zoeken :D!

Hahaha, ja echt he? :) . Ik zie me al aankomen met een print op poster-formaat. "we gaan het nu weer gezellig over doen" Hahaha :) .

bianca: Dan zet je 'm er toch in ;) ?
    Arme Luca, wordt hij zomaar overgeslagen...

8. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Ja uhhhh, maar ik *schaam schaam* :oops: ben ff kwijt van wie en wanneer hij geboren is? Was het niet van Diana? :oops:

9. Niet meer actief

hihi ook de bevallende mutsen uiteraard ;) lijkt me wel lachen ja al die baby's in een rondje ;) en dan doen we ook mee met baby van de maand hihi... dat gaan we winnen meiden hahha

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    mooie foto`s onzewonder.

zere vingers heb ik ook al niet hou wel
    vocht vast maar niet zoveel.

11. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    sabrina van assepoester doet nu mee met de
    baby van de maand zag ik.
    dus snel stemmen.

12. Niet meer actief

Hey chantal was je er weer... nou vermaak me hier wel hoor tussen alle dames ;) was ik maar eerder wezen kijken hiero...... Thanks voor je complimentje over de foto's ik vond ze ook wel leuk, maar je wordt op de feiten gedrukt hahahaha ben giga aagnekomen hihi... ah ja goed doel

13. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    straks gaan we het er allemaal af lijnen.
    ik ben echt zwaar geworden ga straks snel
    aan de sonja bakker.

14. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik ga naar bed trusten iedereen.
    hoop dat iedereen lekker mag slapen vanavond.
    gr chantal.

15. Niet meer actief

ja we kunnen dan wel met zijn allen elkaar gaan steunen en bijhouden met foto's etc etc. Dat is ook wellicht een ideetje niet waar

16. Niet meer actief

sweet dreamssssssss en wellicht tot morgen... moet eerst naar de VK toe om kwart voor elf... ik ga ook me bedje opzoeken.. of ja lig er al in hoor met me laptopje... en ben ondertussen uitzendinggemist.nl aan het kijken

17. Female

Female Niet meer actief

De meiden die hier al wat langer meelezen, weet niet of jullie je nog herinneren dat ik zoveel gedoe had met mijn ex-werkgever...
    (ik werkte in een restaurant en per 1 jan. 2007 was mijn contract niet verlengd ivm zwangerschap. Mijn wg heeft toen mijn laatste salaris en vak. geld niet uitbetaald.... advocaten, deurwaarders en bij elkaar dagenlang stress waren het gevolg...)

Krijg ik een mailtje van de deurwaarder dat hij eindelijk...... betaald heeft! Ben ontzettend opgelucht. En dat nog wel voordat het kindje geboren is!

(ps het bewijst dat hij niet al te snugger is, hij heeft nl gister betaald. een dag voordat de deurwaarder beslag zou gaan leggen in het restaurant. Als hij mij gewoon meteen betaald had had hij mij 1900 euro moeten betalen alles samen. Door alle advocaat- en deurwaarderskosten heeft hij nu dus.... 4500 euro over moeten maken! :confused: )

Nogmaals, ben echt heel blij dat ik het eindelijk kan afsluiten! :)

18. Niet meer actief

YEAHHHHHHHH FEMALE HAHAHA goed gedaan... heeft zeker mij achter zijn vorden aangehad :) werk bij een gerechtsdeurwaarderskantoor namelijk hihi..... maar in Almere hoor... dus ik heb je niet geholpne, maar dit zijn leuke dingen he...

19. Niet meer actief

Goodmorning ladies! Je raad het al vroeg in de morgen wakker geworden.... vannacht heb ik de bank maar opgezocht.... en heb net manlief eruit geschopt voor zijn dagje werk... zit nu aan de boterhammen en probeer zo nog even een uurtje of 2 te pakken....... talk to ya latersssssss

20. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    heb nog een mailtje gehad van sil waarin ze meer uitleg geeft over hoe en wat

Deel Deze Pagina