Ik heb nog nooit gehoord van zo'n prik in de rug en met gewoon water? Je moet toch op z'n minst een isotone oplossing hebben (zoutoplossing). Maar ik vind het raar dat het juist de bedoeling is de zenuwen te prikkelen, die eigen pijnbestrijding maak je als het goed is ook al zelf aan op het moment dat je weeën heftiger worden. nou ja, ik zal me als apothekertje maar niet bemoeien met de Deense medische wereld Ik hoop voor Silvie dat het geholpen heeft en ze ondertussen een stuk verder is. ik kreeg vandaag een berichtje van m'n werk dat een van mijn medewerksters oma is geworden van een kleinzoon, geboren op 8 mei (die datum verbaasde mij op een of andere manier niet ).
Dat herken ik heel goed! wat zijn dat toch voor steken? Ik zit de helft van de tijd met mn handen tussen mn benen ( ) omdat het zo steekt daarbeneden.. tis maar goed dat ik 90% van de tijd toch thuis zit
Ik heb gelukkig niet van die steken, maar onze kleine was gisteravond erg enthousiast toen papa eindelijk thuis was (hij was pas 24.00u thuis), ik werd in alle uithoeken tegelijk getrapt...., de kleine is nog in ieder geval een uur onrustig geweest, ook met name onderin, dus het duurde wel even voordat ik sliep.
goede morgen dames, goed female laat hem maar lekker betalen. hoi onzewonder, jij bent vroeg op zeg ik niet ben een langslaper. ben er niet eens uit geweest om te plassen pas rond 7 uur en om half 10 er maar uit gegaan. heerlijk. helaas ook nog nergens last van en vandaag 41 weken joepie
Goedemorgen iedereen Was het gistermorgen vreselijk rustig en nu moet ik echt een aantal pagina's bijlezen. Ik zag dat er 2 nieuwe mei mama's zijn bijgekomen, welkom meiden. Simalex: Je zeurt niet hoor meid, daar zijn we hier voor en ik kan mij heel goed voorstellen dat je je zo voelt. Goddess: Je typte dat we verslaafd zijn, maar weet niet waar het overgaat misschien zwangerschapsdementie Het gerommel is nu al bijna 2 dagen weg dus baal best een beetje dat het niet door heeft gezet. Gisteren onze andere auto gehaald en even geshowd aan ouders broers en schoonzuster. Voor de rest gisteren nog boodschappen gedaan en vandaag een luierdag. Female: Geweldig dat het toch uiteindelijk goed is gekomen met het geld. Onzewonder: De foto's op je site zijn echt mooi. Groetjes Alida
hoi emmetje, ik heb het ook altijd in de avond dat ze wakker word. rond 11 uur en duurt wel even voor ze weer rustig is vind het nog steeds een heerlijk gevoel om haar te voelen bewegen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEe heb ik hier net een mega krant zitten schrijven, op iedereen gereageerd vanaf pagina 615, druk ik op ok... krijg ik een error en ben ik alle tekst kwijt nou lieve meiden... ga het toch echt niet overnieuw doen.... mijn excuses... misschien later vandaag nog.... wat waardeloos zeg.... hebben jullie dat ook wel eens.... shit baal er zo van... want zit al een hele tijd achter de comp en vond dat jullie allemaal wel een prive reactie verdiende..... en het doodde mijn tijd goed voordat ik straks naar de gyn moet... (moet daar om 14uur zijn, maar om 1230 al bloedprikken... dus moet over 50 min weg...) Ik ga nu eerst maar eens douchen enzo... en wie weet heb ik vanmiddag nog zin om het over te doen... BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Ja liefzonnetje dat heb ik ook wel eens. en dan baal je echt. Maar het geeft niets meid, volgende keer beter. Veel succes straks bij de gyn. Groetjes Alida
@LZ: balen van je krant, maar die houden we vast tegoed. Veel plezier bij de gyn vandaag, hopelijk heb je een leuke vandaag. @Chantal: niet afvallen als je bv geeft hoor. En geloof me als je bevallen bent dan ben je de helft al kwijt (tenminste dat is bij mij zo) Kan nog niet gewone broeken aan, maar vind mijn buik nu ook niet superdik. @Female: Gelukkig heeft je ex baas toch nog betaald. Had ie beter gelijk kunnen doen die *piep* @Goddes: hopelijk gaat de volgende baddersessie er wat leuker aan toe. @Alida: hopelijk komt het gerommel snel terug en zet het dan echt door. Wat voor auto hebben jullie nu ? Vast een echte familieauto. @Emmetje: echt meid geniet nog lekker van dat getrappel @oekoek: ik had ook van die steken in mijn vagina, volgens mij is dat gewoon gewroet van het hoofdje. @Bibiche: ik kan je uit ervaring vertellen: baby's vallen er niet uit hoor Spreek je baby maar even streng toe dat hij moeder niet zo hard moet shoppen. @onzewonder: hopelijk heb je alsnog wat kunnen slapen. Ik weet niet meer wie het was met kramp in de vingers. Kramp in de vingers heb ik nooit gehad, wel in mijn tenen. Ook niet erg fijn. Probeer het eruit te maseren/laten maseren. Is silvie al bevallen ? De rest die ik vergeten ben sorry. Hier gaat alles prima, wel wat pijnlijke tepel bij voeden maar mag de pret niet drukken. Voel me eigenlijk super. Heb echt mazzel volgens mij alles gaat zo voorspoedig: zwangerschap, bevallen, baby. Ach zal vast nog wel een tijd komen met gebroken nachten enz.
@onzewonder: mooie foto's zeg. Heel confronterend he zulke foto's, ik schrik zelf ook als ik mezelf op foto's zie @goddess: was het water niet gewoon iets te warm voor hem? Of misschien had hij wel krampjes? Je weet het nooit met de kleintjes, hij kan ook gewoon geschrokken zijn van het water. @female: wat een opluchting zeg dat je eindelijk je geld hebt gekregen. Wat een klootzak die wg van je. Eindelijk kan je dit hoofdstuk afsluiten. @emmetje: ben jij ook apotheker? mijn man ook nl. @oekoek: oh dus herkenbaar die steken, gisteravond was echt niet leuk meer. Ze was zo druk niet normaal meer, dacht echt die breekt zo mijn vliezen zoveel druk onderin. Maar het gekke zodra ik ga slapen, is zij ook rustig. Alleen maar mooi want dan kan mama ook goed slapen @chantal: ga je na de 40 weken over naar een gyn of blijf je gewoon bij de vk? @LZ: tip kopieer je tekst voordat je het wilt posten, doe ik ook altijd. Dan weet je zeker dat je je tekst niet voor niks hebt getypt. Zo heerlijk geslapen wel 3 keer wezen plassen maar het went wel. Na 8 maanden elke nacht eruit te moeten Daarvoor werd ik nooit wakker, pff mis die tijden. En volgens mij duurt het nog wel heel lang voordat ik weer door kan slapen Mijn zusje heeft eindelijk na 4 keer haar rijbewijs gehaald, ben zo blij voor haar want ze was er zo onzeker erdoor. Net boodschappen wezen doen op de fiets, het ging nog wel. Mijn man heeft het liever niet maar ik verveel me anders dood en zolang het gaat, wil ik het doen. Gewoon geen zware dingen. Net ha gebeld en geen blaasontsteking, zo vreemd want ik heb echt een vreemd gevoel konstant op mijn blaas.
Nemo: Wij hebben nu een mitsubisi carisma, dus ja een gezinsauto. Wij hadden allebei nog een kleine auto 1 daarvan moest een gezinsauto worden. Ja ik hoop dat het gerommel ook snel terug komt en dan echt doorzet. Maar ja ik heb er zelf niets over te zeggen jammer genoeg. Mooi dat alles goed met je gaat. Geniet er lekker van. Bibiche: Ja ik hoefde er ook nooit uit 's nachts en nu moet ik elke nacht 4 a 5 keer eruit om te plassen. Ik verlang nu ook erg naar die vorige tijden. En ik sliep ook altijd op mijn buik en dat kan nu ook niet meer en daar heb ik ook slapeloze nachten van want ik lig nu heel lang wakker voor dat ik in slaap val. Daarvoor viel ik alleen in slaap als ik maar op mijn buik lag. Gefeliciteerd met je zusje dat ze haar rijbewijs heeft gehaald. Boodschappen doen op de fiets kan me voorstellen dat je man die liever niet heeft maar ik zou het ook gewoon doen zolang het nog kan. Blij dat je geen blaasontstekking hebt, dat vreemde gevoel heb ik ook vaak bij de blaas. Vorige keer had ik bloed bij de urine maar afgelopen keer ook niet meer. Maar ja zal er allemaal wel bijhoren. En soms zeggen ze ook dat een blaasontstekking de bevalling op kan wekken dus wie weet. Groetjes Alida
Jaa daar waren we weer Kom net vna de VK vandaan... pffff ik krijg een dikkertje zegt ze hihi.. hij weegt nu ongeveer (dat schat ze dan) 3100 gram.... hmzz hij ligt ook zo lekker met zijn kont omhoog en te showen die billen hahahaha van links naar rechts en weer terug... @Alida127 Thanks.... een vrouwtje van deze site heeft ze gemaakt. Sterrekind heet ze ... zie haar website sterstijl.nl echt super werk doet ze... @Chantal87 Tsjah wat zullen we zeggen, dit was nachtje vijf dat het drama was.... maar goed morgen kan ik weer lekker uitslapen hihi.. manlief vanmorgen om kwart over vijf uit bed gedaan en gevraagd of hij zo vriendelijk wilt zijn het bed te verlaten om alvast te gaan douche... moest toch om half zes eruit voor zijn werk, zodat ik eindelijk goed kan slapen... uiteindelijk pas om kwart over zeven weer in slaap gevallen en negen uur ging de wekker weer @liefzonnetje ahhhhhhhhhhhh shit happens zullen we maar zeggen.. weet je heb je straks weer een doel joh... dan zijn we weer 10 pagina's verder hihi... begin je gewoon weer opnieuw.. maar ik heb het nog nooit gehad hier eigenlijk op dit forum dat ik ee nerror krijg... zou ook gek worden En die steken nou die heb ik ook wel eens hoor, maar met vlagen moet ik zeggen.. kan ik wel in de lucht springen hihi en de kleine is ook vooral druk in de avonden en nachten bij mij, maar ik vraag dan gewoon aan manlief of hij zijn hand erop wilt leggen dan houdt ie weer even op namelijk.... hij weet nu al wie de baas is hier in huis Mammie uiteraard @Bibiche Uhhh ja te confronterend... je moet nagaan dat ik voordat ik zwanger raakte net 23 kg was afgevallen.. maatje 46 ingeruild voor maatje 38 en uhhhhhhhhhhhhhhhhhh die 23 kg zitten er weer aan hoor Ah ja goed doel..... Sonja bakker here i come! Gefeliciteerd met je zusje wat betreft haar rijbewijs... \/ En uhhh familie auto.. zoeken wij ook nog... iemand een renault clio 1.2 kopen op lpg g3 bouwjaar 2002 hahahahahaha... als ik die kwijt ben dan mag ik een nieuwe kopen van mijn mannetje... Zo heb iedereen geloof ik wel geantwoord op na de volgende ronde hihi
hoi bibiche, ik geloof dat je na de 42 weken pas naar de gyn gaat. maar ik moet vanavond naar de vk dus hoor het wel. hoi nemo, nee ga niet meteen lijnen hoor. eerst lekker met mijn meisje bezig houden en bv geven. en dan zien we wel weer. gr chantal.
Onze wonder: Kun je de auto niet inruilen voor een andere auto? Chantal: groot gelijk hoor dat je niet direct gaat lijnen, maar eerst van de kleine genieten, ga ik ook doen. En daarna zien we wel wat het gewicht is. Ben benieuwd wat de vk gaat zeggen vanavond. Veel succes.
@Alida, jawel maar ik krijg er dan te weinig voor terug... de oplichters! Ik heb hem pas sinds augustus vorig jaar... en ze geven me nog maar 4000 euro ofzo ervoor terug... ja ja.. .daar trap ik niet want ze zetten hem zelf weer te koop voor 6500,- want daarvoor zou je hem nog ongeveer voor moeten verkopen...
Goede middag dames Zo je mist hier wel heel wat als je ff niet online bent. Ben vanmorgen bij de vk geweest en het kindje is eindelijk ingedaald. Mijn buikje is behoorlijk onrustig... veel harde buiken, wie weet zet het wel een keer door. @simone: ff lekker zeuren lucht op dus laat maar gaan. @ nemo: wat een leif kereltje. echt een schatje. @ bianca en onze wonder: Ik slaap nog steeds naast mijn man, maar vind het wel heerlijk als hij vroege dienst heeft dan kan ik eindelijk nog een paar uurtjes lekker slapen. Ik vind het een beetje zielig om hem uit bed te sturen. Hij heeft zijn nachtrust ook heel hard nodig. Werkt full-time en volgt daarnaast nog een opleiding. Dan maar 's middags wat bijslapen. @ babymei: ik heb sinds gister last van tintelingen in mijn linkerhand. Ik heb ook geen idee waar dat vandaan komt. Ik hou geen vocht vast volgens mij. Als ik er wat op heb gevonden laat ik het je weten. @liefzonnetje: dat is balen! heb ik idd ook al eens vaker gehad. @ bibiche: fijn dat het geen blaasontsteking is. Kan het niet zijn dat de beeb tegen je blaas aan ligt. Dat vind ik ook een heel vervelend gevoel. Zo nu is het al weer bijna avond voor je iedereen hebt geantwoord, zal och eens wat meer gaan opletten Maar ga me nu eerst een bammetje smeren.
Female, fantastisch dat je uiteindelijk je geld hebt zeg. En nu meteen wel heel veel, zalig toch. Vraagje aan de mama's; kun je al direct weer op je buik slapen na de bevalling? Nog geen nieuws van Silvie?
hoi onzewonder en chantalk, lekker dat alles weer goed is bij de vk. er is vanmorgen wel wat verteld over silvie weet niet meer wat.