he meiden vriendlief vindt me eigenlijk een beetje gestoord... maar ik moet ff melden dat het hier begonnen is volgens mij... tenminste.... vroeg in de nacht al steeds wat last, toch in slaap gevallen, maar om 2:45 wakker geworden van de pijn... wat steeds frequenter werd. Na 1,5 uur werd vriendlief wakker... (slaapkopje ) Vanaf 6 uur in bad gegaan en getimed.... bijna 2 uur in bad gelegen en vanaf 6 uur om de 3 tot 5 min gemiddeld weeen....... en het houdt maar niet op... wil zo lang mogelijk wachten met bellen, omdat we dan direct naar het ziekenhuis moeten.... nou ga ff filmpje ofzo kijken....
hé liefzonnetje, spannend meid! Ik hoop voor je dat het(ondanks het weer) een mooie dag gaat worden. Veel succes. @ bibichie: mijn zus heeft een hersentumor (gehad), begin van 't jaar heeft ze de laatste chemokuren gehad. Een paar weken geleden heeft ze weer een ruggeprik gehad om de liquor te bekijken (was schoon) en ze hebben toen preventief een extra chemo ingespoten. Daar heeft ze onverwachts heel heftig op gereageerd (chemische meningitis) waardoor ze weer even opgenomen is geweest en ze nu daar van aan het herstellen is. Ze waren er destijds pas erg laat achter dat ze een tumor had (ze dachten dat het anorexia was ....) waardoor de druk in haar hoofd haar oogzenuwen heeft beschadigd. Ze ziet dus nu heel slecht.
Goede Morgen dames, LZ : Oooh spannend meid, heel veel sterkte en suceess, spannend dat je je kindje misschien vandaag of morgen in je armen hebt. Chantal87: Hoop dat je meisje eerder voor je komt, maar anders ben je inderdaad vandaag over een week mama, dat is zeker Hier alles nog goed, heb weer goed geslapen, is echt verschillend de eene nacht is het gewoon *** en de andere nacht slaap ik zo de hele nacht door, vaag. Nou ja ben wel blij met de avonden die ik door slaap. Vanmiddag naar de vk, ben benieuwd, zal wel goed zijn. (Hoop ik) Verder moet ik zo naar de groot handel koffie halen voor me werk. en natuurlijk zelf even neuzen . Vriendlief is gister avond onverwacts al thuis gekomen, ivm met het slecht weer kon hij niet verder met z'n werk en is hij nu tot maandag weer thuis, heerlijk....tenzij ienimini natuurlijk besluit dit weekend te komen Dat blijft hij langer thuis. Ga nu maar effe de hond uitlaten, laat vanavond wel even weten hoe het bij de vk was. Fijne dag allemaal. Knuf babymei
Rachel, ik moet me aansluiten bij de rest hoor, vind het toppie dat je gehandeld hebt, en dat jullie terug op een relaxte manier kunnen genieten van elkaar. LZ, ben toch ook al blij dat je een beter gevoel hebt bij de gyn, dat is toch alweer een pluspunt, ik hoop voor je dat je niet al te lang meer moet wachten op je kleintje. Kop op meiden, we hebben al zo'n lange weg doorstaan, nog even volhouden. Ligt het nu aan mij, maar ik vind de tijd echt niet traag voorbij gaan hoor, werk nog fulltime misschien dat het daar aan ligt. Nog een weekje en dan vrij, kan niet wachten. Vannacht om 3 uur was ik dus de was nog aan het vouwen haha, is dit niet erg, mijn vriend komt naar beneden en vroeg of ik gek was. Ik zeg nee kan weer niet slapen, dus om 5 uur toch nog een poging gedaan en dan ging de rotwekker weer om half 8 bah, wel de hele nacht last gehad van krampen in heel mijn buik en harde buiken. Pfff en vanmorgen was het weer voorbij. Balen... Ik vind dat al die voorweeën niet hoeven hoor, meteen het echte werk, dan kun je je zeker niet vergissen Groetjes, N23
Babymei, lees ik nou dat je koffie gaat halen voor je WERK? Stop jij nou echt niet tot de weeën beginnen? LZ heeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel succes! En N23 ook nog altijd aan het werk? Ik kan amper nog lopen, hoe doen jullie dat!?
@Liefzonnetje spannend meid! Hou je ons op de hoogte? @Chantal87 spannend meid nog maar 1 weekje nu! Misschien zelfs korter Alle andere meiden nogmaals bedankt voor jullie lieve reactie's. Vanacht een vrij goede nacht gehad dus voelen ons een stukje fitter dan gisteren. Ga lekker vandaag het huis opruimen want daar is de laatste dagen niet veel meer van gekomen
lz succes meid, spannend hoor Chantal leuk het duurt nu in ieder geval niet langer dan een week. Werkende meiden pluim voor jullie, wat houden jullie lang vol zeg! Baby mei ook succes bij de vk
hallo meiden, wel een gek idee dat het niet langer dan een week kan duren. maar hoop echt dat ze vanzelf komt. hoi liefzonnetje, spannend ik hoop dat het doorzet. hoi rachel, gelukkig gaat het wat beter met je. hoi N23, ook nog aan het werk dat je het zolang vol houd. hoi babymei, succes bij de vk. gr chantal.
Hallo dames Rachel: Ben blij dat je je wat beter voelt na onze reacties, daar zijn we voor meid. *knuf*knuf*. Chantal: Geweldig meid, nog een weekje en dan ben je zeker mama. Maar hoop natuurlijk voor je dat het eerder komt. Heel veel succes deze week. Bibiche: Vervelend dat je steeds een harde buik hebt. Chantalk: Ik ben ook al de dood voor onweer en vooral 's avonds. Goddess: Ik weet niet aan wie het ligt aan jou of aan mij. Ik had het ook kunnen begrijpen LZ: Yes eindelijk meid, heel veel succes meid vandaag. Hoop dat we gauw horen dat je de kleine in je armen hebt. Emmetje: Wel vervelend voor je zus dat ze zo ziek is geweest, maar nu doet ze niet leuk tegen je moeder. Ondanks dat je moeder toch goed voor haar heeft gezorgt toen ze ziek was. Geniet lekker met je moeder meid. Babymei: Lekker dat je mannetje nu lekker thuis is. Veel plezier bij de vk. En jij werkt nog hoe hou je het vol. N22: En jij werkt ook nog, ik kan me dat echt niet voorstellen hoor. Hier een goede nacht gehad, ondanks de plaspauzes. We lagen tegen half 11 op bed en werd net om 10.15 wakker bijna klok rond geslapen heerlijk. Vandaag ook weer een dag vervelen en regent hier ook heel erg dus even naar buiten wordt hem ook niet. Misschien vanmiddag even bij iemand op thee visite. Groetjes Alida
Chantal; Raar idee he. Over een week ben je zeker mama. Ik zal voor je duimen dat ze toch nog zelf komt. Liefzonnetje; Spannend zeg! Heel veel succes! Alida; wat lekker dat je zo heerlijk hebt geslapen. Ja het is echt drama het weer! Rachel; ben blij dat je je wat beter voelt.! Babymei; succes bij de VK. LIefs Nathasja
AGENDA: 11e Babymei vk 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje Moppies - vk Liefzonnetje - gyn Chantal87-echo en ctg scan 15e Silvie - vk Alida - gyn Bibiche - vk 18eChantal87-ingeleid. BEVALLINGSLIJST 1: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e 2: Silvie (34) -->jongen ~ 7 mei ~ 2e 3: Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e 3: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e 5: Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e 6: Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e 7: Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e 8: Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e 9: Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e 9: Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e 11: Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e 11: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e 13: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e 14: Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 14: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 16: Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e 17: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e 17: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e 19: Onzewonder (24) --> jongen`~30 mei 1e 19: Chantalk (25) --> onbekend ~30 mei 1e 21: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e Verwacht: 4 meisjes 4 jongens 8 onbekend 5 geheim Geboren: 1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm 2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm 3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ weken ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm 4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ 35,6 weken ~ gew: 3208 gram ~ lengte: 5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm 6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ 37.6 weken ~ gew:3890gram~ lengte:51 cm 7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm 8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ weken ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm 9:Goddess (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren 30 april 07 ~ 38.3 weken ~ gew: 2880 ~ lengte: 10: MarieLize (36) --> Veerle ~ geboren: 1 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3015 ~ lengte: 11: Tassie (32) --> Dylan ~ geboren: 2 mei 07 ~ 38,5 weken ~ gew: 2996 ~ lengte: 45 cm 12: Erica (31) --> Tessa Elise ~ geboren: 2 mei 07 ~ 39.3 weken ~ gew 2990- ~ lengte: 49 cm 13: Tigger (26) --> Emma Johanna Elisabeth ~ geboren: 3 mei 07 ~ weken ~ gewicht 3550 ~ lengte 14: Janice (33) --> Jasmijn ~ geboren: 3 mei 07 ~ 38.4 weken ~ gew: 3190 ~ lengte: 49 cm 15: Mariska (32) --> Bram ~ geboren: 5 mei 07 ~ 39,2 weken ~ gew: 3435 ~ lengte: 16: Diana ( ) --> Luca ~ geboren: 7 mei 07 ~ weken ~ gew: 3730 ~ lengte: 51 cm 17: Nemo (24) --> Sven ~ geboren: 8 mei 07 ~ 39,6 weken ~ gew: 4120 ~ lengte: 18: Jingles (30) --> Jelte ~ geboren: 8 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3442 ~ lengte: 53 cm 19: Amilah (25) --> Ameera Yakubu ~ geboren: 8 mei 07 ~ 38 weken ~gew: 6 pond ~ lengte: Geboren: 11 meisjes 8 jongens SMS-Buddy's: Bibiche --> Simalex Alida --> Assepoester/nemo Emmetje --> Bianca Bianca --> Emmetje Babymei --> Momtobe Liefzonnetje --> Vriendlief Rebtam --> bijna mannetje Chantal-->Mannetje Mignon --> Tigger
@chantalk: ik vind onweer juist heerlijk @LZ: oh het is begonnen hoe'st nu? @emmetje: zo heftig zeg wat je zus heeft meegemaakt @n22: dat jullie zo lang kunnen doorwerken in belgie, petje af hoor @alidah: ik heb ook wel redelijk geslapen alleen rond 5.30 uur ff 1 uur wakker maar was pas weer rond 10.15 uur wakker Pff wat een weer zeg
@Chantal, wel lekker dat je nu in ieder geval zeker weet dat je volgende week (of eerder) mama wordt! Ik vind dat jij 'je lot' steeds zo dapper hebt gedragen, zonder geklaag en veel aandacht voor anderen! Gun je van harte dat die kleine meid nog voor volgende week vrijdag vanzelf komt!
Bibiche: Ja is wel lekker he dat je een keer lekker slaapt. Ben alleen wat vaker wakker geweest want ik had ineens een bloedneus dus ja daar ben je dan ook wel even zoet mee. Tassie: Ja het weer is echt drama. LZ: Hoe is het nu meid. Groetjes Alida
Lz: Wat spannend zeg, ontzettend veel suc6 meis1 babymei: wat lekker dat je vent al thuis is! alida: . We gooien het maar gewoon op de zwangerschap, het ligt natuurlijk niet aan ons . Auw auw auw, tepelkloven . Ik weet nu wat ze bedoelen met beter voorkomen dan genezen . Ow beeb huilt, duty calls...