Hallo dames, Ik ben inmiddels thuis. Als eerste allemaal van harte met de mooie baby's en meiden die nog moeten heel veel sterkte met de laatste (veeel te lange) loodjes. Ik voel me nog erg beroerd dus ik hou het kort, sorry hiervoor. Het gaat op zich goed hier. Ameera heeft haar sleutelbeen gebroken bij de bevalling maar lijkt er geen last van te hebben. Verder heeft ze wel last van wat buikkrampjes. Is het niet heerlijk om moeder te zijn? Goh wat kun je veel van iemand houden he? Nou ik laat het hier weer bij want het begint me weer te duizelen. Ik kan iig niet wachten tot ik me beter voel en kan lezen hoe het met jullie allemaal gaat. Heel veel liefs Amilah
Amilah: Fijn dat je even van je laten horen, hoop dat je je gauw weet beter voelt. Geniet van de kleine ameera. Chantal: Kan me voorstellen dat je het spannend vind. Heel veel succes. Groetjes Alida
even een shopping tip tussen door: Bij prenatal kun je volgens mij t/m 12 mei 2 stuks lingerie halen voor de prijs van 1. Daarnaast hebben ze op de prenatal website een bon voor een moederdag cadeautasje: zie http://www.prenatal.nl/SpecialInterest/ ... aspx?id=74
Jeetje Amilah, wat zielig voor dr.. Fijn dat je thuis bent! *knuf* voor jullie samen... Verder iedereen knuffels van mij... Pff, kom echt niet aan bijlezen toe... Nog niets van LZ? Ik denk dat ze mama is! Mijn beste dinnetje (johana hier) heeft nu haar 1e echo. Ik vind het zoo spannend. Ik hoop dat ze een mooi knipperlichtje te zien krijgen!
Ja ben ook erg benieuwd naar LZ, maar denk ook dat ze ondertussen al mama is. Tigger: Hoop voor je vriendin dat de eerste echo goed is. Snap heel goed dat je het spannend vind. Groetjes Alida
Amilah, ik hoop dat je je snel weer beter voelt en gelukkig merkt je kleine meid weinig van haar botbreuk Tigger: goh leuk, kun je lekker weer alles van het begin mee- en herbeleven bij je vriendin! ik ben ook erg benieuwd naar liefzonnetje.. ons geduld wordt weer op de proef gesteld. Grappig: sta ik net op het punt een aantal vlaaien te bestellen voor m'n moeders en mijn verjaardag, belt m'n zus dat ze nog 6! vlaaien hebben liggen. Tja, dan ga ik natuurlijk niet ook nog 'ns bestellen..
Emmetje: Dat scheelt enorm ja als je zus nog 6 vlaaien heeft liggen. Veel succes ermee. Groetjes Alida
Ja chantal dat dacht ik ook al. Ik ben een beetje ongerust, heb de kleine de hele dag nog niet echt gevoeld. Het zit me niet lekker. Misschien als mannetje er is toch even zh bellen. kunnen we misschien nog even heen voor een ctg. Vind het zo raar andere dagen is de kleine erg druk, en waarom nu niet? Hoop dat ik zo een dikke por krijg, ook al doet het pijn dan ben ik in elk geval weer rustig. Sorry voel me nu zo'n ouwe zeur, maar moet het even kwijt. Groetjes
hallo allemaal chantal: spannend zeg!over een week ben je moeder!ik hoop voor je dat ze toch uit haarzelf komt, maar hoe dan ook ze is er binnen een week! lz: jeetje wat spannend, hoop dat je de kleine in je armen kan sluiten vandaag...ben benieuwd ik ben vandaag op controle geweest, bloeddruk was weer te hoog, hoger als afgelopen dinsdag!nu moet ik morgen terug voor extra controle bloeddruk en ctg..wanneer bloeddruk te hoog is moet ik blijven wanneer het beetje zelfde is als van de week...moet ik zondag terug. zondag om 9u word ik opgenomen, dan gaan ze beginnen met inleiden! wanneer bloeddruk morgen te hoog is beginnen ze morgen! dus erg spannend allemaal.....na het weekend zijn we ouders dat is een heel gek idee hoor! groetjes voor iedereen!
hoi alida, gewoon bellen . heb je al geprobeerd de kleine wakker te maken. hoop dat je snel een por krijgt. wel doorgeven als je wat voelt hoor.