Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    sterkte hoop dat alles gewoon goed is.

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Sterkte Alida!

LZ is denk ik idd mama :D

3. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Dag dames!

Stiekem lees ik wel steeds met jullie mee hoor! Blijft spannend, al die baby's die elk moment geboren kunnen worden.

Chantal: vind je het nog leuk? Je loopt al een tijdje overtijd, ik zou er gek van worden. Ach, het duurt iig max nog een week ;)

Liefzonnetje zal inmiddels wel mamma zijn, anders had ze allang wel gereageerd ;)

Vervelend is dat, elke keer als je uitgebreid wilt reageren, beginnen die schatjes te huilen. Net of ze het ruiken, hihi. Zet nog niet echt door, dus zal nog snel even wat typen.

Alida: sterkte met je ctg, hopelijk voel je je kleintje voor die tijd nog wel even lekker.

Desi: gewoon de laatste post met het lijstje opzoeken, de quote-knop gebruiken en je gegevens toevoegen. Eventueel nog de quote-code aan het begin en einde weghalen [ quote="..."] en [ /quote]
    Verder sterkte met je bloeddruk, en succes dit weekend!

Rachel: gelukkig gaat het met jullie ook goed, in ieder geval enigszins uitgerust. En een opgeruimd huis geeft ook altijd rust (bij mij tenminste wel). Bovendien is het ook fijn om soms met even iets anders dan de baby bezig te zijn. Zal zelf zo even lekker aan de afwas.

En toen haalde pappa haar uit bed, ze komt nu lekker bij mij op de arm. Ze is nu een maand oud en vanochtend bij de kinderarts was ze 3490 gram. Gelukkig was alles goed en zagen de heupjes er goed uit. Over 2 maanden krijgen we een echo om te zien of de heupkom goed is ontwikkeld.

4. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Vanmiddag weer bij de vk geweest. Alles nog altijd rustig. Bloeddruk stijgt iets, schijnt een goed voorteken te zijn?
    Afgesproken dat als het niet eerder komt, ik word gestript op 40.1 week. Hoef gelukkig niet door tot de 42 dus.

5. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    zo ff de agenda bijgewerkt

6. desi23

desi23 Bekend lid

1 jul 2006
    670
    0
    0
    verpleegkundige
    zaandam
    bedankt voor jullie hulp chantal en assenpoester.

7. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @bianca: zo wel fijn dat je niet hoeft door te lopen tot 42 weken.
    @assepoester: jeetje alweer 1 maand oud wat gaat het snel zeg
    @LZ: spannend meid, ben zo benieuwd
    @alida: goed van je dat je gelijk zh hebt gebeld, hopelijk is alles in orde en is baby gewoon rustig omdat hij/zij eruit wilt :D
    @desi: zo echt spannend voor jullie.

Vanmiddag in de metro richting mijn oma die nog steeds in het zh ligt, kreeg ik ineens een heel eng gevoel over me heen. Het duurde maar een paar tellen maar het was echt ineens een heel angstig paniekerig gevoel. Het ging gelukkig weer snel weg. Weet niet wat het was :confused: Baby is heel erg druk, ze duwt mijn buik zo meteen nog helemaal open, onderin is de druk bijna niet uit te houden. Toen ik naar de metro liep, moest ik echt vaak stoppen van de pijn. Echt heel gemene steken onderin.

Mannetje is bezig met beneden verven dus ben ik naar boven gestuurd.

8. Female

Female Niet meer actief

Hoi meiden...

Vanaf een uur of één vanmiddag heb ik steeds wat bloedverlies gehad als ik naar het toilet ging. Vroedvrouw begeld en moest langskomen. Ong. om de 10 minuten een wee! Echt heel herkenbaar voor mij, tot nu toe steeds veel gerommel en weinig regelmaat enz. Nu voelde ik het heel duidelijk opkomen en na een minuutje weer afzakken.
    Ze heeft me onderzocht en ik ben van 1 naar 2 cm gegaan! dus toch al iets vooruit.
    Ik ben nu gewoon thuis. Ben nog niet echt gaan klokken, maar ga nu even in bad enzo en lekker voor mezelf zorgen.
    Vroedvrouw denkt dat het nu wel echt begonnen is. Moest er rekening mee houden dat ik mss vanavond al terug moet naar het zh. Het kan ook zijn dat ik vannacht gewoon goed kan slapen en het bijv. morgen pas heftig doorzet. Ze denkt wel dat het nu niet meer echt stilvalt en het van deze dagen gaat zijn....
    Manlief heeft een vroege avond genomen en is net thuisgekomen! das wel een fijn idee...

MOCHT het doorzetten, laat ik het zsm weten. maar ik blijf in principe natuurlijk 4 of 5 dagen in het ziekenhuis... Dus zal mijn man dan laten posten... (maar mss kan ik hier nog wel een paar daagjes meekletsen voor het zover is , you never know...)

Ik ga dus later even meelezen, las wel dat lz ook begonnen is. Heel veel sterkte meis!

Veel liefs,

Femke!

9. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @female: hehe eindelijk gaat het doorzetten :) hopelijk vanavond of morgen.

10. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    O Female wat spannend. Succes meid, dat je maar een mooie bevalling mag hebben.

@Desi ook bijna ingeleid lees ik, spannend.
    @Bianca fijn dat alles goed was bij devk.
    @Alida hoe was de ctg?
    @Bibiche zijn de steken weg?

11. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hallo dames

Ik ben er weer.
    De ctg was goed, de kleine deed het nog prima.
    Alleen was er te zien dat mijn buik heel onrustig is, wat ik ook voel.
    Ben net onder douche geweest en het is nog niet afgezakt dus wie weet zet het vannacht nog door.
    Ik ga nu nog even lekker op de bank liggen als het doorzet laat ik jullie dat zo snel mogelijk weten.

Groetjes Alida

12. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hallo allemaal,

Alles was goed bij de vk, bloeddruk weer 120 / 70, dus netjes. Ze vond me een makkelijk patient :) Urine ook goed geen suiker en eiwitten of zo (weet niet waar ze naar kijken) maar er was niks loos.

Verder niet veel te melden, moet dinsdag weer heen,
    kuz babymei

13. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @ alidah: Nou gelukkig dat alles goed is meid, wat een opluchting weer :D
    @babymei: fijn dat bij jou ook alles goed is. Ze kijken inderdaad naar suiker en eiwitten.
    @erica: steken zijn nu wat minder

14. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0

15. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    gelukkig dat alles goed is Alida.

babymei,lekker dat bij jou ook alles goed is.

female,wat spannend hoop echt dat het nu doorzet
    je bent qal zo lang aan het rommelen.

hoi Bibiche,
    doe je wel rustig aan .
    volgens mijn zijn die steken de baby die op je banden drukt
    als je te veel loopt heb ik ook soms.
    vooral als ze erg druk is.

hoi bianca,
    dan heb je mijn bloeddruk nog niet gezien stijgt
    ook steeds maar helaas geen baby.

hoi Assepoester,
    het gaat wel hoor ben nog niet gek :) :) :)
    maar hoop echt dat ze voor vrijdag komt.

gr chantal.

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    fijn dat alles goed was alida!

zit nu met lindsey op m,n arm is al 3 uur aan het huilen heeft krampjes. ben zoooo moe hoop dat het snel over is...

17. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Och, arme Lindsey :( En ook voor jullie natuurlijk. Je wilt dan zo graag helpen, maar je kunt praktisch niets doen. Je kunt alleen troosten, maar ik weet hoe frustrerend het kan zijn. Zeker als je zelf heel moe bent. Hopelijk kun je snel de oogjes dichtdoen.

18. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    rachel: ik hoop dat lindsey ondertussen al stil is geworden, vervelend dat ze steeds die krampjes heeft.
    Bij de andere meiden veel gerommel zo te lezen. Misschien zijn er toch een aantal kleintjes die graag moederdag er al bij willen zijn ;)

wij zijn vanavond naar Arie en Silvester geweest, we zaten 1e rij...... hield m'n hart vast want je valt natuurlijk wel op met zo'n dikke buik. Achteraf gezien is dat waarschijnlijk juist m'n redding geweest: ze keken me op een gegeven moment toen ze op zoek waren naar een slachtoffer en namen uiteindelijk de man naast me. Ze waren misschien wel bang dat ik spontaan weeën zou krijgen of zo :)
    De kleine heeft zich vanavond ook prima vermaakt, heeft bijna de hele show door lekker bewogen.

Morgen komt er hier allerlei verjaardagsvisite voor mij en m'n moeder, ik zal proberen wat tussendoor bij te lezen, ben toch erg benieuwd naar de vorderingen van de rommelende meiden!

Trusten allemaal

19. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    goede morgen,
    ik ben lekker vroeg kan niet slapen
    ga straks wel weer inhalen.
    heb last van maagzuur en ben eindelijk aan het
    rommelen weet niet of ik er heel blij mee ben
    alleen als het doorzet. :) :) :)
    wie weet wachten het af.
    gr chantal.

20. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Goedesmorgen :confused: :D

Ik ben al sinds 4.30 uur wakker, ik werd wakker omdat ik last had van rugpijn, voor mij herkenbaar als menstruatiepijn en veel harde buiken. Ik weet niet of dit ook rommelen is maar hopelijk zet het door. We hebben gisteren wel gesext :) dus ik weet niet of dat voor het rommelen heeft gezorgd :(:

Ik ga vanmiddag wel weer slapen of zo weer.

@chantalk: wat voel jij dan voor rommelen?
    @rachel: wat bij ons weleens hielp als kleintjes krampen had, is de baby met zijn buik op jouw arm leggen. Dus andersom zeg maar, hoe leg je dat nou uit :( :D En babymassage hielp ook wel alleen moet je wel weten wat je doet.
    @emmetje: wie zijn dat arie en silverster :(: Veel plezier vandaag met je visite.
    @chantal87: ja ik heb inderdaad vaak meer steken als ik loop, echt vervelend gevoel hè

Pff weer harde buik met konstante drang om te plassen :(

Deel Deze Pagina