Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi Mariska,

Wat fijn zeg! Ben ook blij voor jou!

Liefs Nathasja

2. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Dank je Tassie

3. simalex

simalex Bekend lid

@ mariska: Fijn dat alles goed gaat met je kindje.

@ de rest: Thanx. Waarschijnlijk wordt schoonpapa vanmiddag nog gedotterd/gecatheteriseerd. En ik mag vanmiddag fijn aan het werk :( Nou ja, we wachten het af. Hij vertelde mij gisteren wel dat hij ons kleintje graag in het echt wil zien... :cry:

Simone

4. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Simone: veel sterkte. Hopelijk gaat het allemaal goed met je schoonvader

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi meiden,

heb straks mijn 2e echo en wordt nu toch
    wel weer zenuwachtig.
    gewoon of alles nog wel goed zou zijn.
    hebben jullie dat ook bij de echos?

gr chantal.

6. Niet meer actief

He Chantal,

Ik had dat ook,maar het lag bij wat anders, maar ik denk dat je dat toch wel houdt.

Veel succes straks.

Liefs Nathasja

7. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Mariska super! Moet toch weer een heerlijk gevoel geven. Geniet er lekekr van!
    @Chantal, ik herken het helemaal. Ik ga dinsdag en ben nu al nerveus. Maar het is natuurlijk wel weer heel leuk om de baby te zien. Laat je weten hoe het was?

Vanmorgen heb ik yogurt met muesli gegeten. Die ben ik nu al 2,5 uur aan het verwerken. Bah dat was dus even geen succes.

8. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    @ Simone, veel sterkte voor jullie allemaal. Mijn schoonmoeder is 4 maanden terug overleden en mijn vriend heeft het er heel moeilijk mee dat ze nooit oma is geworden, hoop dat het voor jullie veel beter afloopt
    @ Mariska, goed om te horen dat de echo er goed uit zag ik moet zelf ook 13 nov terug komen dat is dan mijn 2de echo ik ben heel erg benieuwd.

Groetjes aan iedereen hier

9. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hallo meiden,

het was weer zo gaaf zijn echt 3 kwatier bezig
    geweest.
    zo mooi om te zien.
    mijn fotos staan in mijn album je kan ze alleen niet
    vergroten.

liefs chantal.

10. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    wat een berichten allemaal weer..

simone heel veel sterkte, ik hoop dat de operatie goed gaat! en sterkte met werken....

Mariska en Chantal, wat super dat jullie weer goede echo's gehad hebben!

Ik heb vandaag mijn broertje eht nieuws maar via de telefoon gebracht, hij woont ver weg (ruim 2,5 uur rijden) en het lukte maar niet om iets te plannen op korte termijn (komende 3 weken sowieso niet). Hij was helemaal enthousiast en verbaasd.. ik zei tegen hem dat er niets meer rinkelde (hij zei zeer regelmatig als ie bij ons was dat er een wekker af ging... mijn eierstokken :) ) dus nu dacht ik dat ik hem maar op die manier moest inlichten... :) nou hij moest wel lang nadenken..... maar toen viel het kwartje!
    Iedereen is zo enthousiast en zooooo gaaf! :p

Verder vandaag 3 directe collega's ingelicht... ik werd weer helemaal niet lekker en kon gewoon nu mijn mond niet meer houden, had al zoveel leugentjes verzonnen.... werd een beetje ongeloofwaardig. Verder gaan we met mijn werk verhuizen (naar een andere verdieping) en was daar net geweest en die lucht die daar hangt kan niet gezond zijn... enorme verflucht in combinatie met lijmlucht van de vloerbedekking en linoleum echt een chemische fabriek lijkt het daar...
    Ik voel me dus echt nu heel onzeker en denk dat het echt niet gezond is voor ons kleintje om daar nu te gaan werken. Ik zit in het midden van de ruimte, kan dus geen raam opendoen en het ventilatie systeem/airco werkt de komende 4 weken nog niet... :confused:
    Heb op het internet al lopen zoeken en daar staat ook dat het schadelijk is voor de kleine... maar ja... ik kan me toch ook moeilijk ziek melden? voel me zo onzeker en weet niet goed wat ik moet doen.... ik wil graag werken, maar niet in die omgeving!
    Wat moet ik doen? volgende week woensdag moet ik gelukkig de hele dag les geven op een andere lokatie, maar de rest van de dagen zou ik daar moeten zitten.... hellup.... nou ik dit zo neer zet word ik helemaal triest en unhappy... :cry: :cry: Hoe moet ik dit aanpakken? Ik wil geen doetje zijn....

Sorry hoor, dat ik zo'n lang verhaal type... maar weet het gewoon echt even niet.. :( :cry:

11. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Chantal wat gaaf, het is al echt een compleet babytje nu he. Geweldig zeg!
    @Liefzonnetje ik zag dat je de vraag bij de vk hebt gesteld. Goed dat je het zekere voor het onzekere neemt. Dat dat verversingsysteem dan zo lang moet duren. Zelfs voor de niet zwangere collega's is dat al vervelend. Fijn dat je broertje zo enthausiast reageerde. Wat is dat vertellen toch leuk he. Ik hoop dat mijn echo dinsdag goed is. Dan ben ik bijna 12 weken en dan mag de hele wereld het weten (behalve de jongeren op mijn werk, wacht daar nog even paar weken mee).

12. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi liefzonnetje,

kan mij voorstellen dat je niet in de verflucht
    wil zitten zou ik ook niet doen.
    heb ook ergens gelezen dat dat niet goed is weet
    niet meer waar.
    hebben ze niet tijdelijk iets anders voor je?

liefs chantal.

13. Niet meer actief

He meiden,

@ chantal fijn zeg dat je een mooie echo had.
    @liefzonnetje vervelens zeg. Maar ik sluit me aan bij Chantal hebben ze niet iets anders voor je?

Hier gaat alles goed heb weer van die rare pijn in mijn buik en liezen net als in het begin. lijkt een beetje of het aan het trekken is. Moeheid lijkt ook iets minder te worden. En eindelijk de 10 in mijn banner :D

Veel liefs Nathasja

14. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Tassie rare buikpijn komt en gaat bij mij ook in vlagen. Het trekken wat je beschrijft had ik ook enorm vorige week.

Zo ik mag weer een lang dienstje doen. Ben dan vanaf morgenmiddag wel lekker het weekend vrij.
    Eigenlijk voel ik me nu wel prima. Soms lijkt mijn eten lastig verwerkt te worden. Aan de andere kant kan ik ook heel veel trek hebben waar ik mij maar niet teveel aan over geef. Ik durf ook echt effe niet op de weegschaal, zie en voel zo ook wel dat ik aankom :( .

15. Niet meer actief

Hoi Erica,

Werkse en geniet daarna lekker van je weekend.

Wat jij beschrijft met eten dat heb ik ook. Ik gef me er ook maar niet aan toe. Heb wel op de weegschaal gestaan en ben 2,5 kilo aangekomen.
    Ik dacht ik waag de stap toch maar. Voor mijn gevoel was ik meer aan gekomen maar dat viel gelukkig mee.

Liefs Nathasja

16. simalex

simalex Bekend lid

@ iedereen: bedankt voor jullie medeleven. Schoonpapa wordt nu pas vandaag geopereerd. Sterker nog... ze zijn nu net klaar. Alles is goed gegaan. Hij had een vernauwing in de rechterkransslagader. En als alles goed is mag hij morgen weer naar huis.

@ liefzonnetje: kun je niet een grote plant of zo neerzetten? je prive-luchtzuivering?

@ chantal: ik maak me ook wel zorgen elke keer voor de echo´s. Maar die van jou zijn hartstikke mooi geworden. Lijkt net of je kleintje lekker met de armpjes onder het hoofd ligt.

Groetjes Simone

17. Niet meer actief

simone,

dat is erg fijn dat alles goed verlopen is.

Veel sterkte!

Liefs Nathasja

18. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    @Chantal: fijn dat de echo goed was. Mooi om te zien he :D .

@Erica: werkse en een heel fijn "vrij"weekend. Mag ook wel naar zo'n lange dienst. Ik heb af en toe erg honger en dan zit ik alweer heel snel vol. Valt allemaal zwaar op de maag he :cry: . Dinsdag heb je lekker een echo :D

@Liefzonnetje: waarom vertel je het niet aan je baas. Kunnen ze misschien een oplossing voor je zoeken. Op mijn werk heb ik het met 7 weken al aan iedereen verteld. Wel vervelend voor je.

@Simone: fijn dat het weer beter gaat met je schoonvader en dat hij bijna weer naar huis mag.

@Natascha: 2,5 kilo valt mee. Ik ben nog maar 1 kilo aangekomen. Ik eet minder als voorheen. Ik val dan ook snel af. Ik heb een ontzettende snelle spijsvertering. Vervelend die bandenpijn. Heb ik gelukkig nog geen last van. Fijn dat de moeheid minder wordt. Gefeliciteerd met de 10 :D

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Hier gaat het nog hetzelfde. Moeheid wordt niet minder en het weeige gevoel komt nog steeds elke dag met vlagen. Gelukkig hoef ik niet te spugen :) . Ben blij als het weekend is. Ik mag vandaag gelukkig een uurtje eerder weg en ben dus om 15.30uur vrij :)

19. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Iedereen die een goeie echo heeft gehad mooi hoop dat ik dinsdag ook een mooie echo krijg.

Bij mij rommelt het maar door ben wel misselijk maar hoef niet te spugen.
    Heb net 6 dagen gewerkt en ben nu 5 dagen vrij heerlijk ga ik ook echt van genieten

Iedereen een fijn weekend toegewenst

Groetjes

20. Mariska75

Mariska75 Bekend lid

1 aug 2006
    555
    0
    0
    Deventer
    Hoi Alida: waarom moet jij naar de gynaecoloog? Misschien kan de echo ook wel uitwendig. Ik heb hem ook altijd uitwendig gehad. Ik was bij de 1e echo 6 weken en 5 dagen.

Deel Deze Pagina