hoi bibiche, wat ik rommelen vind is:krampen onder in mijn buik of soort steken. dan is het een poos weg en komt het weer terug. als ik lig is het erger dan als ik zit moet ik zeggen. hoop dat ik zo nog wat kan slapen, gr chantal.
goede morgen dames even een snelle update van mij. Heb de hele nacht niet geslapen van de weeën. Vk is vannacht geweest. Moest nog afwachten. vanmorgen is ze weer geweest. De weeën nemen wat toe. Als vanmiddag nog geen verbetering is moet ik naar het zh voor ctg. Hoop maar dat het voor die tijd echt doorzet. @chantal87 zag sat het bij jou ook al rommelt? suc6!
o nee was bibiche HAd krampen alsof ik diarree kreeg daar begon het bij mij mee. Daarna ongi krampen.
Rachel1984: ik heb homeopatische druppels, ze heten cinababy... deze mag je gewoon gebruiken tegen darmkrapjes.. bij Maroa helpen ze erg goed.. als ik haar 3 druppels heb gegeven is ze na 15 minuten van haar krampjes af en gaat ze slapen.. Succes!
@Alida fijn dat de kleine het prima deed! @Babymei ook alles weer goed bij de vk las ik @Rachel wat zijn die krampjes slopend he voor jezelf. Heb je nog wat kunnen slapen vannacht? @Emmetje wie zijn Arie en Silvester? @Oe Chantal 87 spannend klinkt als een begin. @Chantalk ook bezig succes meid. Hier eindelijk een wat rustiger nachtje. Tessa heeft goed geslapen. Ik begin een beetje door de niet relevante geluidjes heen te slapen. Hoorde de eerste dagen echt alles. Vandaag wil ik proberen haar opd e dag eens vaker in haar eigen bed te doen. Tot nu toe ligt ze in de kinderwagenbak binnen een afstand van 5 meter van mij
@ bibichie en erica: Arie en Silvester zijn een cabaret duo, ze zijn erg creatief met interactieve videobewerkingen op toneel en interactie met het publiek. Het was een erg leuke avond! @ Mom: leuk te horen dat die cinababy druppels zo goed werken. Wij verkopen ze natuurlijk ook in de apotheek, maar je hoort eigenlijk zelden ervaringen van moeders (tja, als het werkt hoeven ze niet terug te komen voor iets anders...) Ik ben ook erg benieuwd naar Female, lz en natuurlijk ook nog steeds Silvie. chantalk, chantal87 en bibichie: nu maar overgaan van rommelen naar 't echte werk!
Hallo dames Het rommelen heeft bij mij niet doorgezet. *zucht* Maar ik zag dat het bij 3 anderen wel aan het rommelen is. Chantalk, chantal en bibiche heel veel succes vandaag en hoop dat het echt doorzet nu. Rachel: Vervelend meid, dat lindsey steeds krampjes heeft. Hoop dat het gauw over is. Erica: Fijn dat je een rustige nacht hebt gehad. Fijn weekend allemaal. Groetjes Alida
AGENDA: 12e of 13e inleiden desi 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje Moppies - vk Liefzonnetje - gyn 15e Silvie, Bibiche en babymei - vk Alida - gyn Chantal87-echo en ctg scan 18eChantal87-ingeleid. BEVALLINGSLIJST 1: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e 2: Silvie (34) -->jongen ~ 7 mei ~ 2e 3: Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e 3: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e 5: Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e 6: Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e 7: Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e 8: Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e 9: Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e 9: Liefzonnetje (30) --> onbekend ~ 21 mei ~ 1e 11: Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e 11: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e 13: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e 14: Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 14: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 16: Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e 17: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e 17: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e 19: Onzewonder (24) --> jongen`~30 mei 1e 19: Chantalk (25) --> onbekend ~30 mei 1e 21: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e Verwacht: 4 meisjes 4 jongens 8 onbekend 5 geheim Geboren: 1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm 2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm 3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ weken ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm 4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ 35,6 weken ~ gew: 3208 gram ~ lengte: 5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm 6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ 37.6 weken ~ gew:3890gram~ lengte:51 cm 7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm 8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ weken ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm 9:Goddess (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren 30 april 07 ~ 38.3 weken ~ gew: 2880 ~ lengte: 10: MarieLize (36) --> Veerle ~ geboren: 1 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3015 ~ lengte: 11: Tassie (32) --> Dylan ~ geboren: 2 mei 07 ~ 38,5 weken ~ gew: 2996 ~ lengte: 45 cm 12: Erica (31) --> Tessa Elise ~ geboren: 2 mei 07 ~ 39.3 weken ~ gew 2990- ~ lengte: 49 cm 13: Tigger (26) --> Emma Johanna Elisabeth ~ geboren: 3 mei 07 ~ weken ~ gewicht 3550 ~ lengte 14: Janice (33) --> Jasmijn ~ geboren: 3 mei 07 ~ 38.4 weken ~ gew: 3190 ~ lengte: 49 cm 15: Mariska (32) --> Bram ~ geboren: 5 mei 07 ~ 39,2 weken ~ gew: 3435 ~ lengte: 16: Diana ( ) --> Luca ~ geboren: 7 mei 07 ~ weken ~ gew: 3730 ~ lengte: 51 cm 17: Nemo (24) --> Sven ~ geboren: 8 mei 07 ~ 39,6 weken ~ gew: 4120 ~ lengte: 18: Jingles (30) --> Jelte ~ geboren: 8 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3442 ~ lengte: 53 cm 19: Amilah (25) --> Ameera Yakubu ~ geboren: 8 mei 07 ~ 38 weken ~gew: 6 pond ~ lengte: Geboren: 11 meisjes 8 jongens SMS-Buddy's: Bibiche --> Simalex Alida --> Assepoester/nemo Emmetje --> Bianca Bianca --> Emmetje Babymei --> Momtobe Liefzonnetje --> Vriendlief Rebtam --> bijna mannetje Chantal-->Mannetje Mignon --> Tigger
Heb ik eens tijd om alles bij te lezen blijft het hier rustig, hopelijk een teken dat vele hier bezig zijn met andere zaken
Ja zeg dat wel erica, het is hier erg rustig. Had eigenlijk gehoopt dat ik ook niet online zou zijn. Groetjes Alida
Nou ik heb weer van 7.30 t/m 10.30 uur goed kunnen slapen. Ik ben wel misselijk en moest weer naar het toilet voor een grote boodschap maar ik heb geen rugpijn meer. Pff echt vermoeiend hoor als het niet echt doorzet. @alida: balen he dat het niet doorzet @erica: heerlijk dat je goed hebt geslapen, je herkend denk ik ook steeds meer haar huiltjes. @chantalk: ik hoop dat het ook doorzet voor je meid.
Emmetje: Arie en silvester zijn zo cool! Neem mij de volgende keer mee! Lz en female: Heel veel sterkte. Rachel: Arme jij en Lindsey... zooo zielig. Josh eeft nu ook wat last van krampjes. Ik hoop voor jullie dat het snel over is (ik weet niet of ik het al had gezegd, maar (afgekoelde) venkelthee helpt erg goed tegen krampjes, en/of je zou een cosibag aan kunnen schaffen, werkt volgens kraamverzorgsters ook erg goed bij krampjes). Alida: balen dat het rommelen niet heeft doorgezet!
Hai meiden, Alle rommelaars, succes! Nog niets van LZ? jammer, ik hoop dat z elekek raan het genieten is.. Rachel, ook hier aan de cinababy van VSM en ik heb het idee dat het erg goed helpt. Echt de moeite waard.. Want het is zooow zielig voor die kleintjes, maar ook jouw hormonen reageren enorm op je kleintje (tenminste ik wel) en voel me een stuk beter nu zij zich beter voelt. Vanmorgen heeft Peter gedoucht met Emma, dat vind ze heerlijk! We durven nu steeds beter steeds meer. Ik zag echt op tegen dat wassen en badderen.. Maar douchen vind ze zo fijn, dus hop, papa onder de douche, Emma erbij, beetje wasgel erbij en wassen en spoelen maar... *zwijmel* Een heel stuk relaxter en genieten! Verder een goede nacht gehad hier... We mogen echt niet klagen... We genieten van elke goede nacht, je weet niet wat er komen gaat he..
Tigger: Fijn dat je een goede nacht hebt gehad en dat emma het leuk vind om met papa onder de douche te gaan. Goddess: Ja ik baal ook enorm maar ja is niet anders. Hoe is het met jou en josh. Groetjes Alida
Het gaat hier toch wel doorzetten waarschijnlijk. Vk is ne geweest. is ingedaald nu wachten op ontsluiting. nu ong 1,5 cm pffff schiet niet echt op! dat wachten
Alida: Ik duim voor je dat het binnenkort wel door gaat zetten. Met ons gaat het wel redelijk. Hij heeft vannacht eindelijk weer een paar uurtjes doorgeslapen! Dus ik leef weer een beetje . Josh heeft wat last van krampjes en is dus een beetje huilerig. En nu begint er weer wat regelmaat in de voedingen te komen! (hoera!). Hoe is het met jou?
meiden die aan het rommelen zijn veel succes! hoop dat het doorzet bij jullie. Tigger;lekker dst je een goede nacht hebt gehad. Erik gata van de weke voor het eerst onder de douche met Dylan. Vanavond gaat ie weer in bad. Vind ie ook erg lekker. Liefzonnetje; Ik hoop dat alles goed is en dat je lekker aan het genieten bent. Rachel, vervelend zeg die krampjes. dylan heeft het ook, maar niet zo heel erg. Veel leifs Nathasja
Ook hier een snel berichtje. Heb sinds 12.45 weeën. Ze komen zo om de 10 minuten en doen vreselijk veel pijn mn op het schaambeen/ onderkant baarmoeder. Nu ruim 1,5 uur om de 10 minuten dus ga er niet vanuit dat het nog afzakt.