Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Chantalk: Geweldig joh dat het doorzet, heel veel succes en hoop voor je dat de ontsluiting wat sneller gaat.

Goddess: Ben blij dat het met jullie redelijk gaat, ondanks dat dat er niet zo uitzag toen je nog zwanger was, heb toen ook erg met je meegeleeft.
    Mijn moeder heeft zelf nog een keer tegen mij gezegt dat ik hier niet zo vaak heen moest gaan omdat ik zelf over jou ging dromen en ik daar best overstuur van was.
    Wel zielig dat de kleine josh last van krampjes heeft, hoop dat het gauw over is.
    Mooi dat de regelmaat er eindelijk weer in komt.
    Met mij gaat het wel, ben alleen erg flauw van het wachten heb nu al meer dan een week oefenweeen en het wil maar niet doorzetten, dus ben er daarom ook behoorlijk flauw van.
    Hoop voor je dat alles voorspoedig blijft verlopen met jou en josh.

Heeft je ex al wat van zich laten horen?

Groetjes Alida

2. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Bianca: Heel veel succes meid, en hoop dat het gauw wat beter doorzet en dat je vandaag je kleine nog in je armen hebt.

Groetjes

3. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi meiden,
    volgens mij ben ik mijn slijmprop verloren
    veel slijm met bloed .
    ook nog steeds last van gerommel in mijn buik.
    steken en krampen spannend.
    gr chantal.

4. Niet meer actief

Bianca; Heel succes! Hoop dat je vandaag je kleinenog in je armen kan sluiten.

Chantal; Ik hoop voor jou dat het ook gaat doorzetten. zal duimen.

Liefs Nathasja

5. Niet meer actief

Amilah, gefeliciteerd.... en we zien je gauw weer terug als je je iets beter voelt

LZ waar ben je nu hahahaha... we zijn nieuwsgierig ;)

Desi23: ook jij veel succes het weekend

@Rachel ik sluit me dus ook bij alle dames aan, je doet het perfect weet het zekerssssssss mijn zus had hetzelfde als jou hoor, maar ook die heeft zich er nu bij neergelegd en ze is tien keer gelukkiger met de situatie nu en de kleine reageert er dus ook weer beter op.

@femke... jeetje echt spannend hoor... succes alvast gewens van deze kant..

Wel apart hoor, dat je al die verhalen gaat lezen.... en dan er nog niet bij stil staan dat ik zelf ook binnenkort aan de beurt ben joehoeeeeee kan niet wachten lol....

@Chantalk... jeetje je bent zo ver als ik joh.... ik wil ook hihi... ik ben gisteren nog uit eten geweest met de collegás allemaal hadden een moorddiner, maar die hakte er wel in hoor... van 7 t/m half twaalf op een houten stoel gezeten :rolleyes: Maaar jaaaa... het was wel gezellig... en ook wel grappig er zaten drie zwangere mutsen naast elkaar op de stoel... ik heb namelijk nu verlof samen met nog 1 collega en er zijn er nog 3 die zwanger zijn rond de 25 weken dus het was buikjes kijken gisteren ;)

@Bianca... ook jij succes meid! Spannend het is babyboom dit weekend denk ik ;)

@andere chantal.... je slijmproppie jah...... is het altijd zo trouwens dat je die als eerst moet verliezen? Ik weet het niet hoor hihi.. dus vraagt het maar aan jou...

Ladies als ik jullie niet meer spreek, want ik ga even een tukkie doen, heeeeeeel veel succes allemaal en ik hoor het allemaal wel wie er een klein wondertje op de wereld heeft gezet...

Heel veel liefs...Brigitte

6. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Chantal: Het lijkt erop dat de kleine niet wil dat je ingeleid wordt :) Heel veel succes als het toch echt doorzet.

Groetjes Alida

7. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Chantalk, spannend meid!

Bianca, wow.. ook aan de gang! Jeah!

Alida, kan het me voorstellen, vooral als de ene beeb na de andere zich meld.. Nog even doorbijten..

Goddess, ik vind het ook zo fijn te horen dat het goed gaat met jullie! Je doet het super!

Chantal, JAAAA Zou het dan eindelijk!?

8. biancanr1

biancanr1 Bekend lid

29 nov 2006
    824
    0
    0
    leidster kdv
    Pffffffffff pijn! Weeën om de 6 minuten, zoek nog wat afleiding maar is erg moeilijk.

9. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    bianca spannend jij voor vandaag dan ga ik voor morgen :) :) :)

heb nog niet een om de zoveel tijd weeen meer om de 3 kwartier
    ofzo en nog niet echt heel pijnlijk.
    hoop echt dat het doorzet.

gr chantal.

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi onzewonder,
    weet niet of het bij iedereen het zelfde is
    geloof het niet.
    gr chantal.

11. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    zie nu dat met chantalk ook goed gaat
    succes en hoop ook dat jij snel je baby in je armen hebt.

12. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Wow, wat is het spannend hier vandaag...! Het gerommel lijkt aardig heftig.
    Wat zou het geweldig zijn als er een paar meiden extra ook moederdag kunnen vieren!
    Alle meiden die 'bezig zijn'... HEEL VEEL SUCCES en dat jullie maar snel van jullie wondertjes mogen genieten!

@onzewonder: De slijmprop hoef je niet als eerste te verliezen, de bevalling kan ook beginnen met weeën, of met het breken van de vliezen.

Steeds had ik het gevoel dat onze kleine meid ook eerder dan de uitgerekende datum zou komen, maar heb nu de moed een beetje opgegeven... hoewel het nog steeds kan natuurlijk!
    Hier is het dus weer aardig rustig :( ... op wat harde buiken na.
    Mijn moeder vertelt me steeds dat zij helemaal geen ontsluitingsweeën gevoeld heeft (nu heeft ze een aardig hoge pijngrens) en dat ze met persweeën begon. Na 2,5 uur waren mijn broer en ik er en na 3 uur was mijn zusje er... Stiekum hoop ik iets van haar te hebben tijdens mijn bevalling :) Maar ja, we hebben het niet voor het kiezen nietwaar? ;)

13. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Oh wordt nog spannend hier, 2 dames met weeen :)

Spannend hoor, ik ben nog steeds beetje flauw en misselijk en harde buiken. Ik vraag me af hoevaak normaal is?

14. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Nou dames die in de weeen zitten heel veel succes.
    Ik ga echt voor jullie duimen.

Groetjes Alida

15. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Wow :D wat een gerommel hier ineens.. Ik hoop voor jullie dat het doorzet! Zou toch wel leuk zijn dat er een aantal moederdag babys geboren worden.... of de dag voor moederdag? ;)

Ik geloof dat ik hier nog wel een tijdje zit.. :rolleyes: Herken helemaal niks van dat "gerommel" van jullie.. tjah.. af en toe een harde buik :rolleyes: thats it.... :(

Vind het ook zooo leuk om de verhaaltjes van de reeds bevallen mamas te lezen... over douchen.. :D klinkt zo schattig.. Minder leuk zijn de verhalen over de krampjes.. maarja.. dankzij jullie ben ik er straks vast op voorbereid ( :rolleyes: ervanuitgaand dat ik toch echt ook ooit een keer... op een dag... ga bevallen :( )

16. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Whiehie.. Ik zit echt met spanning te kijken hier... :D
    Het is wel weer tijd voor een beeje!

Hier net braaf even geslapen... Mijn lichaam is nog erg snel moe, dus moet echt even oppassen.

17. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    o wat spannend hier zeg.

18. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hier nog geen verandering nog steeds het zelfde
    dus wachten weer af.

19. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
  20. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Ben erg benieuwd dames

Chantal: Hoop voor je dat het wel doorzet, jij loopt nu al zo lang en als je overtijd bent lijkt mij dat erg lang duren.
    Ik duim voor je succes. *knuf*knuf*

Groetjes

Deel Deze Pagina