Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
  2. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Ik zit ook al steeds vol spanning 'te spieken'...

3. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :) ah voelde me al eenzaam.. maar ben dus niet de enige die zo ongeduldig zit te gluren hier af en toe.

4. Alida: Aaaaach. *knuf* . Terecht hoor dat joiw moeder dat zei, je hebt wel belangrijker dingen aan je hoofd.

Ik kan me goed voorstellen dat je doodziek wordt van het wachten, ook al omdat je dan ook nog eens een week aan het rommelen bent, dan duurt elke dag onwijs lang. Ik was het ook zat hoor (en dat was minder dan een week rommelen :oops: ).

:) Hahaha, natuurlijk heb ik nog niks van mn ex gehoord! Pff, t zou toch wat zijn, als hij zich aan zn afspraak zou houden...

Ik heb trouwens ook een geboortekaartje naar hem en z'n ouders en broertje gestuurd.
    En raad eens? Helemaal geen reactie terug gehad (ik zou dan toch op z'n minst een kaartje terug sturen, lijkt me wel zo sociaal, en zeker als het om je (klein)zoon gaat). Leuk hoor, om zo'n "vader" (de benaming sperma-donor komt meer in de buurt) en "grootouders" (ouders van de sperma-donor) te hebben. Vind het doodzielig voor het kind. Het is zo'n schatje en er wordt van Tom z'n kant niet eens naar omgekeken, wat ben ik daar ziek van zeg, ben er echt misselijk van. :cry: . Het arme kind verdient veel beter. Dat Tom en z'n ouders niet naar mij omkijken is hun zaak, maar het gaat hier verdorie om een (onwijs lief) kind! :cry: .

Oek oek:Nee hoor, je bent zeker niet de enige! Hier nog zo een.

Chantal: De slijmprop is een stap in de goede richting! Nou maar hopen dat je snel een schattiger propje verliest ;) !

Tigger: Dankjewel meis *smak* Jij ook!

Bianca: Go bianca Go! Nog ff doorbijten meis! Heel veel suc6!

Ben me vandaag zo beroerd geschrokken! Ik legde Josh eventjes neer, draai me om, pak iets, leg het neer, kijk naar Josh, zag ik dat hij helemaal rood aan begon te lopen, en hij bewoog ineens niet meer. Dus ik pakte hem op, (hij was helemaal "ontspannen") en begon nog roder te worden. Ik raakte helemaal in paniek, mn kind lag verdorie te stikken in mn armen en deed geen enkele poging om weer adem te halen. Gelukkig bedacht ik me dat mijn moeder eens hetzelfde heeft gehad met mn broertje, en toen heeft ze in haar paniek mn broertje geschud. Dat had ik ook gedaan (zachtjes hoor) en godzijdank begon hij weer te ademen (en huilen). Volgens mij heeft mijn hart minuten lang stilgestaan, damn wat was ik blij toen ik hem hoorde huilen. Ik zag mezelf al 3 keer in gedachten op de begravenis van mn kind staan :cry: .
    Ik hoop dat dit jullie nooit zal overkomen. En mocht het gebeuren, zachtjes schudden helpt al ("je mag je kind niet schudden" maar beter shudden dan laten stikken dacht ik zo).

En net schrok ik me weer kapot, ik legde hem neer, ik hoor wat gehoest, en toen had hij dus onwijs veel overgegeven (ik heb het niet over een modnje terug geven, maar er kwam echt een hele waterval uit), kidn huilen natuurlijk, vervolgens verslikte hij zich in een restje dat nog in z'n mondje zat, om vervolgens weer bijna te stikken.

Als hij nog een keer (bijna) stikt vandaag dan krijg ik denk ik acuut een hartaanval hoor.
    Wat een nachtmerrie...

5. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Nope, ik ben er ook nog ;)

6. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    @Goddess... getsie, wat zal je geschrokken zijn!
    Hoop dat het nu beter gaat, altijd zo eng als er iets met zo'n kleintje is, vooral omdat ze zelf ook nog niets kunnen aangeven.

7. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goddess: Dank je voor het medeleven.
    En wat een kl**tzak zeg dat hij niets van zich laat horen, maar kan me voorstellen dat jij er ziek van bent omdat het wel om jou kind gaat.
    Meid je kunt het. *knuf*knuf*

Wat vervelend zeg dat josh net bijna lag te stikken, hoop dat het nooit weer gebeurd. Lijkt mij ook echt een nachtmerrie.
    Misschien zat hem dat wel dwars dat hij daarom bijna stikte.

Ik ben ook steeds aan het spieken of er al mama's hebben gemeld maar nog steeds niks dus.

Groetjes Alida

8. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Zo, het bezoek is hier nu net een uurtje of 2 weg, heb effe op de bank gelegen om bij te komen en ben nu weer redelijk 'bij'. De eerste bezoekers waren iets vroeger dan ik gerekend had (tja, zwanger hè, dan vergeet je wel eens wat...) het was een vriendin met haar 2 kleine dochtertjes (2 en 4jr) die hebben met z'n tweetjes al onze babymeubels gelijk getest. pop in de wieg, maxi-cosi, box, kinderwage, de kleinste meid wou persé verschoond worden in de babykamer :)
    Erg leuk twee van die kleine grietjes.
    Die vriendin had trouwens als tip om zo'n matrasonderlegger in een kussensloop te doen en mee te nemen voor in de auto, voor op de bank e.d. Zit natuurlijk wat in, want je brengt natuurlijk ook veel tijd buiten je bed om. Hebben jullie dat ook (gedaan)?

Ik las dat het bij Bianca lijkt door te zetten, heb dus maar 'm'n telefoon gelijk bij de hand en aan de oplader gelegd. Dus zodra ik wat van haar hoor laat ik het hier zsm weten.

Goddess, wat moet jij geschrokken zijn! gelukkig dat je nog wist wat je moeder destijds bij je broertje had gedaan.
    Enne je had van mij best meegemogen hoor naar arie & silvester, gezellig! We hebben van hun ook 2 DVD's, als je wil kan ik die 'ns voor je kopieëren.

9. Moppies: Dankjewel. Het is zeker eng, idd omdat ze niets kunnen aangeven.
    Pff,moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als ik toen naar de wc was gegaan ofzo...

Alida: Dankjewel *knuf terug* .
    Ik vind het meer dan een klootzak, heb er echt geen woorden voor, ik vind het nog erger dan harteloos.
    Ik kan me er echt niets bij voorstellen dat z'n eiegn kind hem koud laat, dat gaat er bij mij echt niet in.
    Het is maar goed dat we niet meer bij elkaar zijn, dat zou zeker niet goed geweest zijn voor Josh. Beter geen vader dan een vader waar je niet op kunt rekenen.
    Misschien dat ik op een dag wel een leuke papa tegenkom, en zo niet, dan niet. Ik wil een echte papa voor Josh, en geen halve. Als een vent niet accepteerd dat ik een onwijs leuk ind heb, dan accepteerd hij mij niet, en dan kan hij ophoepelen.
    Kind staat op 1, zelfs als ik op 1 wil staan.
    Josh en ik hebben geen vent nodig (ik zou het alleen wel erg leuk voor hem vinden als hij een vader in z'n leven had), we hebben elkaar, en hele leuke mensen om ons heen die ons wel accepteren.

Wat er ook gebeurd, ik zal Josh niet laten lijden onder het egocentrisme van zijn biologische vader/sperma-f*cking-donor.

Hehe, dat lucht op. Ik voel me ineens heel sterk :D (en terecht! ;) ).

Ok, ik kan de wereld weer even aan :D !

10. emmetje: dat is wel een handige, van dat kussensloop. (had bij mij weinig uitgehaald, maar toch :) . In mijn geval had ik een bad in een kussensloop moeten doen :) )

Ow wat kewl! zou dat kunnen die dvd's kopieren? Ik vind ze zo onwijs grappig!
    Volgende keer gaan we samen, deal? ;)

11. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    goddess, heb je bij Josh gekeken of zijn temperatuur verhoogd is? Baby's die een koortsstuip krijgen kunnen vaak even ophouden met ademen en daarna slap en suf (moeilijk te wekken) zijn. Ik weet niet of hij stuiptrekkingen had, maar dat stikken wat je beschrijft kan er wel bij horen. Je kan misschien ook even voor de zekerheid even de artsenpost bellen, om te vragen of je misschien extra moet opletten op bepaalde signalen of zo

12. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    goddess, ik zal m'n mannetje vragen die DVD's voor je te kopieren, hij kan dat wel. Ik geloof alleen dat ze nu nog bij m'n zus liggen, maar ik laat je weten zodra het gelukt is!

13. inge1975

inge1975 Fanatiek lid

21 mrt 2007
    1.544
    0
    0
    wat spannend hier dames succes bianca en chantal

14. Emmetje: Super! Dankjewel! :D

Oh dat is wel een goeie! Ik zal hem zo wel ff temperaturen. Dankje!

15. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @goddess: dat is schrikken zeg :confused: weet wel dat baby's niet gelijk gelegd mogen worden als ze gedronken hebben dus altijd even laten zitten voor een boertje (maar neem aan dat je dat ook weet). En koortsstuip merk je wel snel genoeg hoor dan zijn ze echt van de wereld en reageren ze nergens meer op. Ze kijken door je heen zeg maar.

Hier veel misselijk en harde buiken.

16. Bibiche: Ik heb hem niet meteen neergelegd (wel goed dat je het even zegt, voor hetzelfde geld had ik dat niet geweten!), ik hem hem rechtop tegen me aangehouden, zoals ik altijd deed.
    En hij heeft gelukkig geen koorts.
    Heel vreemd, het is precies hetzelfde als wat mijn broertje heeft gehad toen hij een baby was.

Ik maak me er niet te veel zorgen om (bij mn broertje is ook alles weer goed gekomen), maar het was wel even schrikken.
    Ik merk toch dat ik steeds even moet gaan kijken of hij nog ademhaalt. Het blijft toch wel even spoken (gelukkig maar, het zou erger zijn als ik er helemaal niet naar zou omkijken!).

Hij ligt nu helemaal volgetankt en tevreden (kind heeft morgen spierpijn van de lachstuipjes vermoed ik... :D Lief! ) te slapen.
    Ben weer even helemaal gerust gesteld (zo'n lachstuipje geeft toch aan dat hij volledig ontspannen is, heerlijk om te zien).

Wat balen dat je zo misselijk bent Bibiche, en dat je steeds harde buiken hebt.
    Nog even en dan is dat allemaal ook weer over.
    Jeetje, over 5 dagen ben je al uitgerekend, spannend joh!

17. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Op Vr Mei 11, 2007 8:54 am laatste bericht Liefzonnetje
    Kan eigenlijk niet meer missen he? Ik hoop wel dat alles goed is. Ik weet niet of ze een sms-buddy had, of dat haar vriend zou posten. Begin nu wel heel nieuwsgierig te worden. ->heb gespiekt, vriendlief zou posten.

En hoe zou het staan met Bianca, Chantal en Silvie? Wat een spanning weer, misschien zijn er morgen weer een hoop baby's bijgekomen!

18. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hier nog steeds niks zo wel gewoon gerommel zijn
    begint bij mij nu pas.

19. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    goede morgen meiden,
    kan weer niet slapen van de weeen
    en de maagzuur.
    als ik zo nog een week moet doorgaan word ik
    gek.
    ik snap nu wat sommige van jullie mee maken
    en dan een paar weken niet leuk.
    gr chantal.

20. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    kan echt niet slapen heb te veel weeen.
    alleen klinkt mischien stom heb het idee dat
    het meer pijn moet gaan doen om het echt te
    laten gebeuren zeg maar.
    niet dat ze geen pijn doen maar verwacht meer pijn.
    klinkt mischien stom.

Deel Deze Pagina