de weeen doen steeds minder pijn heb de hoop opgegeven. ga maar naar bed proberen te slapen word er gek van.
chantal, jammer dat het niet lijkt door te zetten. Maar laat je niet bedriegen door de mate van pijn die je hebt, mijn moeder vertelde dat zij met matige weeën toch stiekem 6 cm ontsluiting had gekregen bij een van haar bevallingen. Volgens mij is het naast de pijn mn de regelmaat waar je 'echte' weeën aan kan herkennen. (maar ja, ik ben wat dat betreft een groentje, heb er (nog) geen ervaring mee ) Ik hoop dat je nu wat kan slapen, ik ben net wakker dus ik neem de wacht hier wel over
Voor ik het vergeet: Alle nieuwbakken moeders: Fijne Moederdag Alle bijna nieuwbakken moeders: ook wij mogen best een beetje 'n moederdag gevoel hebben, toch? (ik krijg vandaag nog wat verjaardagsvisite, dus bij mij komt er hoe dan ook gebak en lekkers op tafel )
Jeetje goddess, dat is schrikken zeg ben blij dat ie later weer tevreden lag te slapen Chantal: Balen dat het niet doorzet! Maar wie weet.. gaat het vandaag alsnog doorzetten, en word je toch nog een moederdag-moeder? En inderdaad zoals emmetje zei: Fijne moederdag voor alle nieuwe moeders! (en bijna-moeders ook wel )
Goedemorgen dames Iedereen een FIJNE MOEDERDAG gewenst. Chantal: Jammer dat het niet echt doorzet, het is echt balen die voorweeen. Goddess: Ik hoop ook voor je dat je later een goede en leuke vader voor josh zult vinden. En je hebt gelijk dat je josh op de eerste plek zet, zou ik ook doen. Blij dat je je hart even kon luchten, wat kan dat opluchten he. Daar zijn we voor dus als je nog een keer je hart moet luchten dan doe dat maar gerust.*knuf*knuf* Ben nu ook erg benieuwd aan het worden naar Liefzonnetje, hoop dat ze haar kleine lekker in de armen heeft. Gisteravond vanaf 8 uur steeds om de 6 minuten krampen gehad, dacht dat het eindelijk doorgezet zou zijn. Tegen half 11 op bed gegaan maar kon niet slapen. Tegen half 12 er weer uit, en toen was ik flink misselijk, gauw naar de wc en flink overgegeven, echt niet normaal wat eruit kwam. Daarna op de bank gaan liggen zodat manlief wel wat slaap zou krijgen. Tegen 1 uur ben ik weer op bed gegaan en waren de krampen allemaal weg(balen). Heb toen redelijk geslapen en ben tegen 10 uur weer van bed gegaan. Ben nog steeds misselijk. Weet echt niet wat het is voel me echt niet lekker. maar ja het is moederdag dus we moeten de beide moeders nog even flink verwennen. Ben er nog even en vanmiddag gaan we naar mijn ouders en vanavond naar schoonouders dus ben er de rest van de dag niet. Dus meiden die aan het rommelen zijn heel veel succes en hoop voor jullie dat jullie moederdag moeders gaan worden. Groetjes Alida Heb de 38 weken gehaald, het wordt ook steeds spannender!
@alida: het wil ook niet echt vlotten bij jou, echt vermoeiend zeg En ook nog eens overgeven, bah. @Chantal: bij jou ook al niet pff irritant hè. Ik hoop voor je dat het vandaag wel doorzet, zou wel een mooie moederdagkado zijn @goddess: wat had je broertje dan? Was het ook eenmalig of vaker? Vannacht heerlijk geslapen, nergens last van. Alleen plassen is echt heel veel bij mij en ook weleens pijnlijk. Soms steken als ik moet plassen. Nou vandaag langs moeders en heel lief tegen haar doen
Hey meiden, nog geen moederdag baby's dus...... nou ik wens jullie allemaal veel puf plezier toe doegie... Liefs Gitje
Ook de bijna-mamma's een fijne moederdag gewenst! Geniet er lekker van en gebruik je buikje mooi als excuus om mannetje te laten lopen, hihi. Goh, een kopje thee zou er wel in gaan *hint* Chantal: het zou toch wat zijn als het nu echt zou doorzetten, ik helpt het je hopen!
Hallo dames Ik heb een vraagje: Een slijmprop hoe ziet die eruit. had net met het afvegen een redelijke klodder geel slijm(sorry voor de details ). Zou dit de slijmprop kunnen zijn? Groetjes Alida
Vrijdagmiddag om 16:10 uur is onze zoon geboren! Steven Nicolaas Jan Hij woog 3605 gram en is 54 cm lang! De bevalling was heftig, maar ik zou het zo weer doen! (liever bevallen dat zwanger zijn ) Het verhaal kom ik nog wel vertellen van de bevalling. Onze knul doet het na een moeizame start (zijn hartslag daalde sterk, hij moest met spoed komen, dus helaas een knip, maar 1 perswee later was hij er! en gelukkig wist ik niet wat er gaande was...) Hij heeft 5 a 10 minuutjes bij me gelegen, maar bleef blauw en was aan het neusvleugelen en aan zijn borstkas zagen ze dat hij niet goed ademde. Hij moest direct de couveuse in en heeft zuurstof gekregen. Maar hij doet nu alles perfect! He de verloskundige staat voor de deur.... ik kom later weer terug!
hoi meiden, ben ik weer nog wel even geslapen ben net wakker. het ligt nu helemaal stil dus wachten weer af. hoi Alida, dat heb ik dus ook al een hele poos dik geel slijm. gisteren zat er bloed bij dus denk ook mijn slijmprop. groetjes chantal.
Jaaaaaaa! Eindelijk nieuws van LZ! van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!! Gelukkig maar dat nu alles goed met hem gaat!
Goede Morgen dames, Allemaal (ook aanstaande) een fijne moederdag! Ik lees dat er nog steeds veel gerommeld wordt. Spannend allemaal. Hier nog ERG rustig met gerommel. Hoe zou het met female gaan? Haar laatste bericht was vrijdag en met weeen, ben benieuwd! Vanmorgen lekker uitgeslapen had gister avond een klein soort familie reunie van me schoon familie, (een tante was er uit canada met dochter en kleindochter) Gingen naar een kook studio, was erg leuk (ik hoefde natuurlijk niks te doen) Maar in groepjes van 2 maak je allemaal gerechten en dat eet je dus later met z'n alleen, we waren met z'n 22 man. Waren pas om 12:45 thuis maar was zeker de moeite waard. Vandaag maar even niks doen. Nou meiden nog allemaal een fijne dag, kom later nog even kijken of er nog nieuwe mama's bij zijn gekomen. kuz babymei
schiet ook niet op he? Echt balen voor je hoor... Alida: een klodder geel slijm.... hm dat zou toch heel goed "de" slijmprop kunnen zijn volgens mij.. of een begin ervan... ik hoop het van harte voor je.
liefzonnetje: gefeliciteerd met de geboorte van Steven !! Goed te horen dat hij na een wat moeilijke start het nu prima doet! Fijne moederdag vandaag! @ assepoester: ik zit in m'n uppie thuis, mannetje moet werken , die 24uurs economie is ook niet alles... maar ja, hij werkt in een winkel die tegenwoordig 7 dagen per week open is. Bovendien heb ik liever dat ie er nu niet is, dan de komende weekenden, dan zitten we toch dichter bij de uitgerekende datum. Maar nu je het zegt: een koppie thee gaat er best in, ik ga mezelf maar gewoon nog even vertroetelen voordat m'n vriendin en haar man langskomen vanmiddag. Ik heb trouwens nog geen berichtje gehad van Bianca, dus dat is ook nog even afwachten. Iemand trouwens nog wat van Silvie gehoord?
LZ: Eindelijk, van harte gefeliciteerd met jullie zoon, geniet ervan. Ben blij dat alles nu goed gaat. Oke het kan dus best het begin van de slijmprop zijn, we wachten maar af. Begin nu ook weer af en toe krampen in mijn buik te krijgen, dus hoop dat het nu doorzet. Groetjes
AGENDA: 12e of 13e inleiden desi 13e Moederdag 14e Verjaardag Emmetje Moppies - vk 15e Silvie, Bibiche en babymei - vk Alida - gyn Chantal87-echo en ctg scan 18eChantal87-ingeleid. BEVALLINGSLIJST 1: Chantal (33)--> meisje ~ 3 mei ~ * 1e 2: Silvie (34) -->jongen ~ 7 mei ~ 2e 3: Moppies (34) --> meisje~ 16 mei ~ 1e 3: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e 5: Bibiche (27) --> meisje ~ 17 mei ~ 1e 6: Rebtam (34) --> geheim ~ 18 mei ~ 3e 7: Oek oek (25) -->jongen ~ 19 mei ~ 1e 8: Desi23 (24)1e geheim ~ 20 mei ~ 1e 9: Female (22) --> geheim ~ 21 mei ~ 1e 10: Bianca (32)--> geheim ~ 24 mei ~ 1e 10: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e 12: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e 13: Alida (23) --> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 13: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 15: Emmetje (31) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e 16: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e 16: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e 18: Onzewonder (24) --> jongen`~30 mei 1e 18: Chantalk (25) --> onbekend ~30 mei 1e 20: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e Verwacht: 4 meisjes 4 jongens 7 onbekend 5 geheim Geboren: 1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm 2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm 3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ weken ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm 4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ 35,6 weken ~ gew: 3208 gram ~ lengte: 5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm 6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ 37.6 weken ~ gew:3890gram~ lengte:51 cm 7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm 8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ weken ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm 9:Goddess (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren 30 april 07 ~ 38.3 weken ~ gew: 2880 ~ lengte: 10: MarieLize (36) --> Veerle ~ geboren: 1 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3015 ~ lengte: 11: Tassie (32) --> Dylan ~ geboren: 2 mei 07 ~ 38,5 weken ~ gew: 2996 ~ lengte: 45 cm 12: Erica (31) --> Tessa Elise ~ geboren: 2 mei 07 ~ 39.3 weken ~ gew 2990- ~ lengte: 49 cm 13: Tigger (26) --> Emma Johanna Elisabeth ~ geboren: 3 mei 07 ~ weken ~ gewicht 3550 ~ lengte 14: Janice (33) --> Jasmijn ~ geboren: 3 mei 07 ~ 38.4 weken ~ gew: 3190 ~ lengte: 49 cm 15: Mariska (32) --> Bram ~ geboren: 5 mei 07 ~ 39,2 weken ~ gew: 3435 ~ lengte: 16: Diana ( ) --> Luca ~ geboren: 7 mei 07 ~ weken ~ gew: 3730 ~ lengte: 51 cm 17: Nemo (24) --> Sven ~ geboren: 8 mei 07 ~ 39,6 weken ~ gew: 4120 ~ lengte: 18: Jingles (30) --> Jelte ~ geboren: 8 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3442 ~ lengte: 53 cm 19: Amilah (25) --> Ameera Yakubu ~ geboren: 8 mei 07 ~ 38 weken ~gew: 6 pond ~ lengte: 20: Liefzonnetje (30) --> Steven Nicolaas Jan ~ geboren: 11 mei 07 ~ 38,4 weken ~ gew: 3605 ~ lengte: 54 cm Geboren: 11 meisjes 9 jongens SMS-Buddy's: Bibiche --> Simalex Alida --> Assepoester/nemo Emmetje --> Bianca Bianca --> Emmetje Babymei --> Momtobe Rebtam --> bijna mannetje Chantal-->Mannetje Mignon --> Tigger
@LZ: GEFELICITEERD gelukkig dat alles goed is met je kleine. @ alida: zou best slijmprop kunnen zijn, zou het niet weten nl.