Liefzonnetje! Gefeliciteerd met jullie zoontje! Ik ben blij dat alles goed is en je nu lekker kunt genieten van moederdag Ja, Female was ook druk aan het rommelen vrijdag. Wie weet heeft zij haar kleintje ook al.
@LZ: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! @de rest: Een hele fijne moederdag! Mijn vriend vindt dat ik ook al (zo'n 9 maanden) moeder ben, dus ik kreeg lekker een ontbijtje op bed! Mijn buik diende als bijzettafeltje, hahaha! Op wie zijn we nu ook alweer precies aan 't wachten? Silvie, Female en Bianca toch? Spannend hoor! Hopelijk volgt de rest snel! Liefs, Moppies
LZ, GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON, STEVEN!!!! Gelukkig dat alles nu oke is... Geniet van elkaar!
Liefzonnetje: Gefeliciteerd met je zoontje Steven! En voor alle moeders en bijna-moeders: Een fijne moederdag gewenst. Hier gaat alles zn gangetje. Yildou begint steeds meer gericht om zich heen te kijken en deelt al echte lachjes uit. Morgen ben ik weer alleen thuis, dus dan zal ik even uitgebreid kletsen enzo. Groetjes Simone
Liefzonnetje en Man:Van Harte gefeliciteerd met jullie zoon Steven!! Voor alle moeders en bijna moeders een fijne moederdag! Liefs nathasja
ff snel! Liefzonnetje van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Mijn schoonzusje is gisteravond om 21.04 bevallen van een gezonde dochter Charlotte Isolde, 3300 gram. Hebben haar al even bewondert maar gaan donderdag langer Ze was 39 weken en 6 dagen zwanger
Simone, ah leuk! Ik kan niet wachten tot de eerste lachjes. lachstuipjes al vaak gezien, die zijn ook zow lief! *smelt* Rachel, Gefeliciteerd met je schoonzusje en nichtje, charlotte!
Hallo allemaal, Lijkt wel een eeuwigheid, maar het is nog maar 5 dagen geleden dat ik mama geworden ben van Fedor-Jelte Laurens Sietze, roepnaam Jelte. Het was een hele nare dag met uiteindelijk een fantastisch resultaat namelijk onze Jelte. Ik zal heel eerlijk zeggen dat ik er nu nog niet aan toe ben om die dag uit de doeken te doen, achteraf ben ik denk ik toch wel een beetje getraumatiseerd, en misschien zijn er nog meerdere die een sectio krijgen, dus die zitten dan niet op mijn verhaal te wachten.Het enige wat ik zeggen wil: gelukkig bestaat er methadon. Uiteindelijk hoefde ik maar 4 dagen te blijven ( het herstel gaat redelijk vlot, de pijn-daling ook),toch heb ik gekozen voor 5 dagen om de BV goed onder de knie te krijgen. De BV gaat tot nu toe naar wens, als ik mij goed hou aan de regel om de 3 uur te voeden dan slaapt Jelte tussendoor prima. Wat ik van Menno begrepen heb deed hij het na de geboorte meteen goed, en ook nu gaat de ontlasting prima ,soms wel last van krampjes. Daar doe ik een warme pakking tegen aan en dat gaat tot nnu toe goed. Ook zit hij weer bijna op zijn geboortegewicht. Kleding maat 50 past hij nu nog in,maar ik zie al wel dat het krapper wordt. Hier typt een hele trotse moeder alle mama's van de laatste 5 dagen: gefeliciteerd! Ik blijf hier gewoon meelezen, en mag nu eindelijk naar de 2007 mei mama's. MIjn bevallingsverhaal komt , zoals gemeld, later wel. Foto's ga ik mijn best voor doen, moet nog even uitvissen hoe ik dat hier moet plaatsen.
chantal haar vliezen zijn gebroken kindje heeft in vruchtwater gepoept ligt nu in het ziekenhuis in afwachting van geboorte of word morgen ingeleid gr Dirk
Jeetje Jingels, klinkt niet goed bij je... Gelukkig is verder alles wel oke dus? Oeeh, Dirk, spannend. Sterkte.. Lief dat je ons op de hoogte gebracht hebt... Ik hoop dat jullie gauw jullie wondertje vast hebben...
Ik kreeg net een SMS-je van Bianca: Vanmorgen om 04:35 u is Elia Ruben Matteo via de keizersnee geboren, 3160 gr, 47 cm. Alles oké alleen kon de persweeën niet opvangen. Bianca Gefeliciteerd Bianca! Mooie namen ook
@ Bianca: van harte gefeliciteerd @ Jingles: he wat een vervelend ervaring moet het dan zijn geweest als je er niet over wilt praten hopelijk kan je er wel snel overheen zetten en genieten van je kind. @chantal: heheeh zal het toch uit zichzelf komen Ik heb vanmiddag ook slijm verloren wat een beetje geelachtig was. Ff een vraagje hoe vaak zijn harde buiken normaal? Ik heb er zoveel last van, niet normaal
Jingels en bianca van harte gefeliciteerd met jullie kanjers! Chantal en Dirk heel veel sterkte en success... nog even en jullie hebben jullie kindje in jullie armen. Heb de hele middag al last van harde buiken, super vervelend Weet even niet hoe ik zitten moet, maar ja gaat wel wer over. Me vriendin probeerde me al de hele morgen te bellen maar me telefoon stond nog op stil van gister avond, en die van me vriend ook, ze dacht dat ik bezig was, was helemaal bezorgd, lief hé ? nou ik heb er net gebeld dat er niks is, Zij kan niet wachten, laat staan wij Ga lekker swarma eten zo. Vriendlief gaat maken, Heerlijk, heb er trek in. doeg babymei kuz
Alle nieuwe mama's gefeliciteerd. Chantal spannend en suc6. Hier is alles weer rustig geworden. Het zag er naar uit dat het toch door ging zetten, maar dat was helaas niet zo. De weeën werden steeds heftiger en kwamen om de 2-3 min. Ben nog naar het zh geweest voor een ctg. Het rommelt vandaag nog wel de hele dag dus afwachten maar wanneer de kleine zich meldt. Ik heb nog niet alles doorgelezen. Doe dat morgen wel even en reageer dan ook op de rest. groetjes Chantal
iedereen gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondertjes! \/ Hoop dat alles helemaal goed is gegaan en iedereen overheerlijk gezond is! Spreek jullie gauw weer. Brigitte
@jingeles van harte gefeliciteerd! @Bianca ook gefeliciteerd! @Chantal spannend meid jullie meisje komt nu snel!
Jingels en Bianca: van harte gefeliciteerd met jullie kleintjes! Wat jammer dat je zo'n nare ervaring hebt Jingles. En Bianca, wat jammer om te horen dat het een keizersnede is geworden. Ga maar lekker genieten van je baby, hopelijk maakt dat een hoop goed. Chantal en Dirk: heel veel sterkte en success... nog even en ook jullie hebben je kindje in de armen. Bibiche: klinkt als weeën, maar die heb ik natuurlijk niet gehad. In ieder geval sterkte mocht het goed doorzetten.
Fijne moederdag! (hihi, ik heb een cadeautje gehad! Van mijn moeder welliswaar, maartoch !) Alida: *knuf* dankjewel. Ja het luchtte even enorm op ! Jeetje joh, wat kuhlote dat het gerommel niet doorzette... Veel plezier vanaaf en gefeliciteerd met de 38 weken! Bibiche: We weten niet wat het was, en het was gelukkig eenmalig (bij mn broertje was het wel erger hoor, die liep helemaal blauw aan). Lz: Hoera! Gefeliciteerd met je zoon! Bianca: Van harte gefeliciteerd! Chantal: Kijk, zo gaat het de goede kant op! Nu weet je iig zeker dat je niet nog een hele week hoeft te wachten Heel veel sterkte! *knuf* Dirk: Bedankt voor het up-to-date houden! babymei: Oe! OE! Shoarma! *doet mond open* *kijkt babymei met grote lieve puppy ogen aan* . ~...subtiel...~
Hey meiden, Zat net te kijken bij de site van female, was toch erg nieuwsgierig en zag dat ze bevallen is van een zoontje kynan. Weet verder ook niet hoe, wat en wanneer , hoop dat zij het ook niet erg vind dat ik dit jullie medegedeeld hebt Maar van harte gefeliciteerd iig Female, hoop dat alles goed gaat met jullie kuz babymei