Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ erica: graag gedaan hoor die lijst aanpassen. Na zo'n mini babyboom leek het me handig weer even alles op een rijtje te zetten.

@ babymei, rachel84, tigger, tassie, erica : bedankt voor jullie felicitaties! Ik ga me vandaag wagen aan een zelfgemaakte taart om morgen mee te nemen naar m'n werk (alleen om m'n verjaardag te vieren hoor ;))

Wij hebben de box nu een weekje of zo staan, staat niet eens heel erg in de weg bij ons, bovendien staat het leuker dan zo'n grote doos in de kamer (wij hebben niet zoveel opbergruimte..). Zelfs al leg je de baby er zelf nog niet in, je kan 'm ook gebruiken om de reiswieg of kinderwagenbak in te zetten als je kleintje daarin ligt te slapen of zo.

@ rachel: lijkt me inderdaad erg wennen als je man weer aan het werk moet. mijn man wil straks ook 3 weken vrij nemen na de geboorte en ik weet nu al dat hij daarna ook zal balen weer aan het werk te moeten. En jij hebt natuurlijk hem nu niet als back up direct bij je. Dan gebruik je ons maar even als je back-up nodig hebt!

@ oek oek: dat gevoel heb ik ook wel 'ns, dat ik hier als laatste bijna-mama blijf rondspoken. Ben benieuwd wie uiteindelijk de laatste zal zijn.

2. chantalk

chantalk Fanatiek lid

nogal ja haha! moet zo naar de vk kijken wat ze te zeggen heeft.
    Volgens mij heeft hij/zij het wel naar zijn/haar zin in mijn buik.
    Het blijft wel nog rommelen dus wie weet ;)

3. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @Female en man: gefeliciteerd met jullie zoon
    @emmetje: gefeliciteerd met je verjaardag
    @babymei: bij ons staat de box al weken klaar. Je gebruikt het juist heel veel want ze kunnen daarin ook slapen overdag of gewoon gezellig naast je liggen.
    Ik durf niks meer te denken qua geboortedag, denk elke dag ja het gaat gebeuren maar helaas :cry:
    @alidah: ik plas ook zo ontzettend veel maar het doet bij mij ook pijn. Echt steken als ik plas, ik laat morgen weer controleren op ontsteking want ik vind dit niet normaal.

Zo na al die harde buiken gisteravond dacht ik misschien eindelijk een begin maar NEE hoor ik heb heerlijk geslapen :D wel 5 keer wezen plassen maar kon gelukkig weer snel in slaap vallen.

4. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Hier ben ik weer dames.
    Heb eerst nog een hele tijd wakker gelegen maar uiteindelijk toch nog even in slaap gevallen.
    Ben nog vreselijk misselijk, wat ik erg vervelend vind.

Emmetje: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Moppies: Veel plezier bij de vk.

Babymei: Hoop dat je op de 15e mama wordt, dat had ik met de 14e maar het lijkt er niet op dat het gaat gebeuren vandaag. Wij hebben de box van mijn schoonouders gekregen en toen we hem hebben gekregen hebben we hem direct in de kamer gezet, ik vind het wel makkelijk dat je het straks even weg kunt leggen in de box.

Rachel: Hoop dat je de dag een beetje redelijk door komt alleen, zonder je mannetje. Mijn man heeft eerst gewoon 2 dagen vrij en dan moet hij weer aan het werk. En als de kraamhulp weg is neemt hij nog 1 week.

chantalk: Veel plezier bij de vk, hoop dat het gauw doorzet bij jou.

Bibiche: Ja vervelend is dat he als je steken hebt bij het plassen. Ik heb dat steeds na het plassen. ongeveer een kwartier lang. Maar weet je dat een blaasontstekking kan helpen met het opwekken van de bevalling. dat zeggen ze tenminste of het zo is weet ik niet.

Ga nu even een broodje eten hoop dat de misselijkheid dan weer over is.

Groetjes Alida

5. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Laatste Sil nieuws;

Dit berichtje is om 0.41 uur geschreven ;)

Dit berichtje is van 7 uur vanmorgen.

En dit laaste berichtje is van net.

Dus als het even mee zit word haar zoon vandaag geboren!

6. Beppie

Beppie Fanatiek lid

16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Dat gaat ze niet redden... (hint hint ;) )

7. Beppie

Beppie Fanatiek lid

16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Gatver Es, je bent me net voor hahaha

8. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    :) kan gebeuren, 2 zielen, 1 gedachten toch? ;)

9. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Mouschy en beppie: Fijn dat jullie ons op de hoogte houden, hoop dat het niet meer zolang duurt voor silvie en dat ze gauw haar mannetje in haar armen heeft.
    Waar lezen jullie die berichtjes?

Dan zijn er ineens meer jongens als meiden, wie had dat gedacht :confused: :)

Groetjes Alida

10. Assepoester

Assepoester Bekend lid

24 jul 2006
    927
    0
    16
    Leeuwarden
    Emmetje: gefeliciteerd met je verjaardag! Laat je maar goed verwennen vandaag!

Spannend voor Silvie, heel veel succes en we horen natuurlijk graag wanneer de kleine man zich heeft aangediend!

11. Beppie

Beppie Fanatiek lid

16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ik krijg ze van Sil zelf (sms, telefoon). ;)
    Mouschy hoort ze via een ander forum van mij ;)

12. Niet meer actief

Emmetje gefeliciteerd met je verjaardag!

En de rest succes en ik hoor jullie gauw weer.. ga nu even pannenkoeken eten met manlief want hij heeft avonddiensten en daarna ga ik me maar verder vervelen ben ik bang ;(

13. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Jingels en Bianca, VAN HARTE GEFELICITEERD! Geniet lekker van jullie kleintjes!

14. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Emmetje, GEFELICITEERD met je verjaardag!

15. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Female, jij ook VAN HARTE GEFELICITEERD met de kleine!

16. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Zo, even bijgelezen... tig pagina's ;)
    Kom net terug van de VK. Heb gevraagd of ze een inwendig onderzoek wilde doen, aangezien ik steeds het gevoel heb dat er "iets gebeurt daar beneden" en ik over TWEE dagen ben uitgerekend (spannend)!
    3x raden... alles nog POTDICHT! &#!@^$& (sorry voor deze uitlating :oops: )
    Had eigenlijk gehoopt op een beetje vordering, maar nee :( Nog ff volhouden dus.
    Zal deze kleine dan toch geen stiertje, maar een tweeling worden? Mijn moeder heeft een paar keer gedroomd dat ik een tweeling kreeg... wij dachten door mijn enorme buik, maar misschien was dit symbolisch bedoeld? :(

Voor iedereen die bezig is... VEEL SUCCES!

17. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Jeetje, we worden inderdaad ingehld door de mannen, haha.
    Silvie, succes meid!

Jeetje moppies wat een tegenvaller... :(

18. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Alida hoe gaat het met de misselijkheid?

Go Silvie Go Silvie!

Rachel red je het een beetje je eerste dag alleen, vast een hele ervaring.

Moppies jammer dat alles nog potdicht zit ;)
    Is het niet zo dat het met goede weeen ook zo helemaal open kan gaan, ik bedoel binnen een paar uur?

Groetjessss allemaal

19. simalex

simalex Bekend lid

Dirk en Chantal heel veel succes de aankomende uren.

Female gefelciteerd met zoon Kynan

Bianca gefelicciteerd met zoon Elia.

Jingels gefeliciteerd met zoon Jelte. HOpenlijk voel je je snel een beetje beter en wil je dan jouw verhaal moet ons delen.

Ow, voedertijd *huilhuil*

Groetjes Simone

20. simalex

simalex Bekend lid

Silvie ook heel veel succes de komende uren

Deel Deze Pagina