Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Silvie: gefeliciteerd met je zoon ! eindelijk is hij er dan. En op een mooie dag ;)

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Silvie en man: gefeliciteerd met jullie zoon. Een flinke kerel :)

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

O ja strippen heeft de vk ook bij mij gedaan. Ik had 8 uur weeen en ze ging toucheren ( met 2 vingers). Ze zei 1 cm ontsluiting, ik weet niet of het wel doorzet. Ze zat nog met de vinger in me dus ik heb gevraagd of ze kon/wilde strippen. Dit heeft ze gedaan. Of het echt pijn deed weet ik niet want ik had gelijktijdig een wee.

4. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    ik kreeg net een geboortekaartje van een vriendin van ons, zij is ook bevallen op 8 mei.... 't was toen toch geen volle maan of zo?

5. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Even een invalletje door een juni mama..... met hopelijk een opbeurend verhaaltje voor je......
    Bij mijn oudste zat ik ook POTDICHT s'middags om 15:20.
    Zelfde dag om 18:30 zijn mijn vliezen spontaan gebroken en om 23:02 had ik me zoon op de borst.
    Hoop dat het voor jou ook zo mag verlopen....... Heel veel suc7 met de laatste loodjes

6. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @remember: kijk dat is nog positief voor moppies :D

7. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    ah! kijk! dr is nog hoop! :)

:-& ben hier nog lichtelijk misselijk van dat verhaal van "met 2 handen erin" :confused:

8. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Silvie: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Bibiche: Hoop ook dat ze het morgen bij jou willen doen, en ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment geen hoop meer durft te hebben hoor. Ik verwacht ook inmiddels al niet meer dat ik spontaan ga bevallen :rolleyes: hoezo ongeduldig, ben nog nie eens uitgerekend :)

\:D/ sta al op de 6de plek!

9. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Ging gister trouwens alvast beschuit met muisjes eten, in de hoop dat de kleine zou denken: :confused: verhip! ze zijn al zonder mij begonnen!
    maar helaas... de boodschap kwam niet over.. :) :rolleyes:

10. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Silvie gefeliciteerd met jullie zoon! Is wel een lange bevalling geweest volgens mij....

Wat een flink kereltje! En inderdaad de mannen staat ineens voor haha...

11. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Silvie: Eindelijk meid je bent mama, van harte gefeliciteerd met je zoon.

Moppies: Haha met 2 handen dat was niet best. kan me voorstellen dat haar man direct misselijk werd. :confused: :)

Oekoek: Jammer dat de beschuit met muisjes niet heeft geholpen :( :)

De misselijkheid is hier wat afgezakt, gelukkig.

Groetjes Alida

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    SILVIE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!
    Inderdaad een flinke vent...

13. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Sylvie : Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!

14. Hahaha, wat een gedoe over het strippen *ligt helemaal dubbel*.

Bibiche: kotsen tijdens de bevalling, ik moet er niet aan denken.
    Ik was erg bang dat ik zou poepen tijdens de bevalling. Maar dat is gelukkig niet gebeurd. Ik heb netjes alles binnengehouden, op 8 liter vruchtwater (waarschijnlijk zelfs meer) en een baby van bijna 6 pond na dan... ;)

Oja trouwens, als je vliezen gebroken zijn, moet je ff an je buik voelen, het voelt dan heel anders, je voelt dan echt alleen de beeb. Heel vreemd is dat (en wat een opluchting voor mij! Ik was gelijk meer dan de helft van mijn gewicht kwijt, dat was echt heerlijk.).
    Niet vergeten te doen hoor, dat is echt iets wat je gevoeld moet hebben!

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @ Silvie; gefeliciteerd met jullie zoontje!

Vervolg: Ik wist niet zeker of ik met die sectio wel de trap op mocht ( vergeten te vragen in z-huis) dus ik kon hem niet zelf in bed leggen. Al die tijd heb ik hem natuurlijk bij mij gehad, en dan opeens ligt hij boven in zijn bedje niet naast mij.... IK ging helemaal over de rooie dat menno hem niet mee mocht nemen en bla bla bla. Nou Menno ook over de rooie natuurlijk, ondertussen sliep Jelte gewoon door.... Uiteindelijk hebben we onze 2 katten met kattenbak naar boven gedaan, en Jelte in de kinderwagen gelegd. Ik durfde namelijk niet samen met de katten en Jelte in 1 kamer te slapen zodat ik niet kan zien wat die katten eventueel uithalen.... ( erg he? ik weet het). In ieder geval, uiteindelijk Jelte in de kinderwagen, Menno boven naar z'n eigen bed, en ik op het verhoogde bed beneden ( Jelte naast mij uiteraard). De katten boven.....pffff .Om half 1 kreeg Jelte nog BV, hij kwam vannacht om 10 voor half 5, en 's ochtends om kwart over 8. Hij had dus een prima nacht.

De bv gaat hier gelukkig goed, en daar ben ik heel blij mee, hij komt zo rond de 3 en een half uur.
    Menno heeft gisteravond hier op het forum een aantal sectio verhalen/bevallingen gelezen ,ook hij werd er helemaal emotioneel van. We moeten dat eerst samen een beetje verwerken, zo gauw als ik het kan vertel ik het echt. Ik heb ook gewoon teveel last van die rothormonen/kraamtranen dus daarna.......

Ik zie dat ik mijn banner nog even moet veranderen.

16. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goddess: Zal proberen er aan te denken als mijn vliezen breken. weet niet of ik daar dan aan denk :oops:

Jingles: Neem maar gerust de tijd om je verhaal te doen, en dat je het erg vind dat de kleine boven is en jij beneden kan ik mij voorstellen.
    Hoop dat je het gauw anders ervaart en dat hij gewoon lekker in zijn eigen bedje, maar geniet nog even van hem dicht bij je. *knuf*knuf*

Groetjes Alida

17. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Thanks Remember! Dat is zeker opbeurend ;)
    Er is dus nog hoop, hahaha!

18. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    @Goddess, bedankt voor de tip, ik hoop dat ik eraan denk als het zover is!

@Jingels, kan me voorstellen dat je je kleintje bij je wilt houden. En dat van de katten ook, ik zou het ook niet durven hoor, hoe lief katten ook kunnen zijn, ze blijven onvoorspelbaar in dat soort situaties!
    Neem lekker de tijd om bij te komen van je ervaring, we lezen wel hoe en wat als je eraan toe bent!

@Oek Oek, ik was dat ook van plan van die beschuit met muisjes ;)... hoef ik niet te proberen dus? Hahaha!

19. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @goddess: ok zal het onthouden als mijn vliezen ooit breken
    @jingles: he vervelend om te lezen dat het zo traumatisch was voor jullie, ik hoop dat je het snel een plaats kan geven en genieten van je wonder

Zo pfff gaan we weer om de 10 minuten harde buiken :( Ik ben net wezen wandelen met mijn man en nu zit ik aan de ananas :) Nee niet het hart want dat is ranzig.

Iedereen belt/sms/hyves of het al gebeurd is, bij jullie ook?

20. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Bibiche: Nee daar heb ik niet zoveel last van, iedereen denkt gewoon als het er is dan horen wij het wel. Daar ben ik wel blij om.

Bij jou wil het ook maar niet doorzetten he, hoop dat het toch gauw gebeurd. Misschien dat de ananas werkt.

Groetjes Alida

Deel Deze Pagina