Net bij de vk geweest.. Hier hetzelfde antwoord als bibiche dus ben nu ook nog niet veel wijzer. Mn bloeddruk was aan de hoge kant, maar dat kwam door de laatste loodjes zei ze.. Moppies: denk dat het morgen nog vreemder word om naar je banner te kijken.. Maar ik hoop voor je dat je dan je banner niet meer hoeft te zien, en em kan veranderen omdat je bevallen bent..
REBTAM: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!! Hihi, staan we weer gelijk.. Emmetje, ja nu je zegt., de mei babay's zijn vlotte baby's... Alida, Oh meis, sterkte... succes vanmiddag bij de gyn... Bibiche, Balen... Vervelend is dat he, je kan alleen maar wachten en wachten.. Ik hoop dat je nog wat slaapt! OekOek, balen ook... Laatste loodjes, tja... Makkelijk gezegd he...
Hier alles oke, Emma is wat aan het rommelen qua tijden enzo, maar hetis goed te doen. Vannacht nog gewoon redelijk kunne slapen.. Dus we hebben geluk. Straks gaan we voor het eerst op pad, met de wandelwagen naar de zorgtent... Even een hand kolf ophalen. Wil toch maar wat gaan kolven en een voorraadje aan gaan leggen. Wil met 4/5 weken beginnen met flesje, maar wel moedermelk blijven geven (via flesje en borst) zolang het mogelijk is.
@Oek Oek, balen hoor, dat ze het ook niet bij jou wilde doen. Misschien heb ik gewoon mazzel met mijn verloskundige (zijn er 3 en ik twijfel of de andere 2 ook zo welwillend zouden zijn). Dat van die bloeddruk heb ik ook, iets verhoogd, maar niet verontrustend. Succes met de laatste loodjes! Is er eigenlijk iemand op de uitgerekende datum bevallen? Dat lijkt me ook wel leuk! Hopelijk... Ik hoop teveel, ik hoopte op iets te vroeg bevallen, ik hoopte dat ik m'n bumper nooit van m'n auto zou rijden, ik hoopte dat we de koninginnedag loterij zouden winnen, ik hoopte dat ik niet 30 kilo zou aankomen, ik hoopte... zoveel... ik kan hopen wat ik wil, maar tot nu toe geen succes!
Zo lekker ff 1 uur geslapen maar ik heb echt continu menstruatiepijn in mijn rug en buik. En ik ben nog steeds doodmoe. Plus ik heb al 2 keer gepoept normaal doe ik dat in 1 week
Hmm, bibiche... zou het toch gaan beginnen? Die menstruatiepijn heb ik ook heel vaak, weeën schijnen echte krampen te zijn... Dat poepen hoort er ook bij, je maag/darmen maken zich ook gereed voor de bevalling. Ik hoop echt voor je dat het doorzet!
De laatste dagen ben ik iedere keer hier aan het spieken, heel spannend allemaal hoor. Al is dit mijn derde kindje ben nog even zenuwachtig als de eerste keer, als het al niet nog erger is nu ... En juist omdat mij op was gevallen dat jullie bijna allemaal eerder bevallen blijf ik zo hangen,.... (ja moppies .. ook ik hoop heeeeeel veel vooral dat eerder bevallen ) Spannend hoor.... denk dat het bij jou wel zal doorzetten. Vaak poepen is vaak doordat je lichaam zich aan het "legen" is voor aankomende bevalling.... Moedernatuur heeft het allemaal mooi uitgestippelt..... Suc6
@Remember... spannend hier he? Er zijn aardig wat mei-mama's de april-mama's voorbijgestreefd wat bevallen betreft! En lees (klets) vooral gezellig mee... wie weet word jij ook nog wel een mei-mama! Ik hoop voor je dat het bij jou ook niet lang meer gaat duren (misschien werkt het wel als ik voor een ander hoop )!
Ik ga me best doen, na een keer 42 wkn zwangerschap en na een keer ingeleid met 41 wkn zwangerschap zou ik graag een keer eerder bevallen, moet toch alles een keertje meemaken ... Hmmmm misschien helpt het wel hopen voor een ander ja...... Dan moet het goed komen met jullie hoop namelijk dat jullie allemaal snel van jullie beebs mogen genieten
@ Rebtam en man: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER @bibiche: Ik hoop voor je dat het nu dan toch gaat door zetten. Wil je niet teveel teleurstellen maar hier gaat het ook al sinds vrijdag avond precies zoals jij beschrijft. Ongi krampen, diarree (ik ga normaal ook maar 1x per week ) zeurende pijn in mijn rug. heeeeeel veel harde buiken die steeds heftiger worden. pfffff zette het maar door. Suc6 meid
Rebtam: Van harte! Bibiche: duim duim. Moppies: ach arme moppies toch! misschien dat het hopen deze keer wel helpt ? remember: Ik zal ook voor jou duimen hoor!
@ chantalk: ja ik hoop dat het echt niet meer lang zal duren want ik ben ook al een deel van mijn slijmprop verloren. En hopelijk helpt het dat ik overmorgen uitgerekend bent Zo heb het gevoel dat mijn rug langzaam breekt