Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ik zit nou echt te twijfelen van wanneer moet je nou bellen. Ik heb nou wel al 1 uur lang om de 5-10 minuten buikweeen maar ze houden geen minuut vol, misschien 30 sec. En ze doen wel een beetje pijn maar niet echt, bel je wanneer je echt pijn hebt?

2. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hier was de richtlijn bellen als je 2-3 uur lang weeen had die om de 3 minuten komen en 60 sec aanhouden.
    Ik had ook echt pijn toen ik belde (kon niets meer)

3. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Goddess: Tot de volgende keer, veel succes weer in alkmaar.

Bibiche: Als je het niet vertrouwd gewoon bellen, beter 1 keer te veel komen dan 1 keer te laat.

Groetjes Alida

4. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Bibichie: bij mij zeiden ze de vorige keer bij de vk ook 1 uur lang weeën om de 5 min die tenminste 1 minuut aanhouden, maar vandaag nog 'ns nagevraagd en ze zeiden tegen mij dat ik ook gerust eerder kon bellen, ze hebben inderdaad liever dat je een keer voor niets belt, dan dat ze de bevalling missen

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @Rebtam en Chantal gefeliciteerd met jullie meiden!

6. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Bedankt ladies.

Ik kijk het nog even aan en als het echt niet uit te houden is dan bel ik wel. Oh ben zo benieuwd of het eindelijk echt door gaat zetten.

7. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Chantal en Dirk gefeliciteerd met dochter Belle.
    Ook al zo een mooie en lieve naam. Hopelijk zijn beide snel weer sterk genoeg om naar huis te mogen.

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Bibiche ik heb nooit weeen gehad die om de 5 minuten een uur aanhielden. Mijn weeen zijn bijna tot het einde toe onregelmatig gebleven. Toen ik de vk belde zat er de ene keer 5 minuten tussen en de andere keer 20, toch had ik 5 cm ontsluiting.
    Ik zou zeggen bellen als je gevoel zegt dat het moet. Succes meid.

9. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Ok bedankt Erica, stom he die drempel om de vk te bellen. Ze doen wel zeer maar nog niet heel erg extreem pijnlijk maar nu wel om de 5 minuten of zo.

10. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    @Bibiche, gewoon bellen meid! Je weet het nooit, misschien heb je ook gewoon een hoge pijngrens? Ik duim voor je dat het doorzet!

11. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    De pijn moet ik nou wel wegpuffen, pff pffff pfff. Mijn god als dit het begin is :confused:

Ik ga maar ff op bed liggen en proberen te slapen want ik ben moe. Ik ga wel eerst de Vk bellen denk ik maar.

12. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    oe spannend! Klinkt alsof het wel doorgaat zetten nu! :D

13. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Nou net vk gebeld ze komt pas langs als de weeen 1 minuut duren :( bij mij duren ze 30 sec of zo maar zijn wel pijnlijk. Nou ik ga maar proberen te slapen.

14. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Jeetje Bibiche wat vervelend dat de VK niet gewoon even komt.. Lijkt me lastig om zo af te moeten wachten.
    Veel sterkte ermee..

Wat sneu voor chantal zeg gelijk een operatie. Wel van harte gefeliciteerd Chantal met Belle! En die zakken bloed die doen wonderen ;)

Hier gaat alles redelijk.. Ameera heeft last van buikkrampjes, wel sneu.. Bij mij staat de wond van de knip open, ERRUG pijnlijk. En ik ben nog steeds aan het bijkomen. Maar komt goed als ik maar rustig aan doe denk ik. Bloeddruk is wel wat gezakt gelukkig..

Verder ben ik druk aan het duimen voor jullie allemaal! Ik hoop dat het voor jullie snel doorzet. Ik weet hoe zwaar de laatste loodjes zijn dus ik denk veel aan jullie...
    Nog even dames!

15. Niet meer actief

Chantal en manlief van harte gefeliciteerd met jullie dochter Belle! Hoop dat alles goed en gezond is met jullie.

Hoor jullie gauw weer.

Knuf Brigitte

16. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hoe is het nu Bibiche?

Jeetje wat een nacht...Lindsey is niet lekker heeft een beetje diaree en ontzettende krampjes (laat ook flinke scheten)
    Ze heeft vanaf 22.00 tot 6.00 liggen krijsen...(niet huilen echt krijsen) heb haar tussen ons in genomen en zo heeft ze tussendoor een beetje kunnen slapen. Jasper sliep ook redelijk door alleen ik niet. Heb een uurtje geslapen ben helemaal kapot en nog slaapt ze niet....hoop zo nog even te kunnen gaan slapen eingelijk.

17. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Bibiche hoe gaat het nu?
    @Amilah hopelijk geneest de wond snel, vervelend dat je daar zo een last van hebt. Mischien raar maar ik kreeg de tip om af ent oe te luchten, dus geen ondergoed aan (deed een zeiltje of dikke handoek onder mijn billen). Dan geneest de wond sneller, bij mij was dat ook zo.
    @Rachel wat vervelend zo een nacht. Hopelijk valt Lindsey snel in slaap en kun je daarna je rust pakken. Sterkte ermee.
    @Moppies nog met geduld op de eerste signalen aan het wachten? ;)

18. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Goedesmorgens!

40 Weken vandaag en ja Erica, nog op de eerste signalen aan het wachten (laat dat 'met geduld' maar weg, haha)!
    Wel spannend hoor, straks komen mijn moeder en mijn zusje (na een treinrit van 3 uur) om me de dag door te helpen. Lief he?
    Ik hoop (ook voor hen) dat er dan iets begint, zou leuk zijn! Maar onze kleine meid lijkt zich niet zoveel van al die sores aan te trekken ;).

Hoe gaat het met de rest?
    Bibiche... heeft het doorgezet?
    Amilah, beterschap met je wond!
    Rachel, ik hoop dat je vandaag nog een tukkie kan doen en je kleine meid ook.
    Erica, met Tessa alles ok? Mooie meid hoor!

@De rest: Een fijne dag toegewenst!

19. Niet meer actief

Female, Chantal & Silvie van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes!

20. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Goede Middag dames,

Nou gister bij de vk geweest alles was goed bloeddruk 120 / 80. Verder zei ze dat ze het klindje nu al schat op 7 1/2 pond zeker :confused: . Sorry maar daar schrok ik echt van, ik ben niet zo groot, en van mezelf best smal, krijg nu wel echt de zenuwen, kind moet er nog uit !

Nou ja we zien het wel, maar zie er echt tegen op.... :oops:

Vriendlief komt vanavond weer thuis! :) Kijk er nu al naar uit :)

Nou meiden ga maar weer wat in huis doen, kom later nog wel even kijken,

knuf babymei

Deel Deze Pagina