Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Desi en man van harte gefeliciteerd en ook Alida gefeliciteerd!
    Rot zeg Alida dat het een keizersnee is geworden..

Zo Bibiche jij hebt ook een zware bevalling gehad zeg. Ik ken het jammer genoeg :( Mijn bevalling was ook erg zwaar en ook de vacuumpomp bij mij. Maar ja achteraf is het het toch allemaal waard he?

2. Niet meer actief

Joehoeeee weer twee beebjes erbij..

Kersverse ouders gefeliciteerd met jullie wondertjes!

3. simalex

simalex Bekend lid

Desie en man: Gefeliciteerd met jullie zoontje Ruben.

Ik kan wel merken dat de meeste dames hier al bevallen zijn. Het wordt steeds rustiger hiero.
    Bibiche, wat een nare en pijnlijke bevalling heb je gehad. Ik hoop dat je je snel een beetje beter voelt. Heb je al een foto van Elenora?

Onze wonder: Hoe gaat het met jou? Verveel je je al?

Emmetje: Jij loopt ook nog steeds zwanger rond. Hoe gaat het met jou?

Moppies: En hoe is het met jou? Verveel je je al?

Groetjes Simone

4. Niet meer actief

@SImalex ja ja verveel me te pletter maar ja een poetsdoek en wat was verzamelen doet wonderen niet waar... en dan het geluk dat de prenatal in de buurt is ;) maar goed ook dat houdt op he... ondertussen heb ik alles wel denk ik zo.. en jij al gewend aan je kindje?

5. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @simalex: hier is alles nog rustig, nog geen voortekenen. Ik ben er eigenlijk altijd wel vanuit gegaan dat het bij mij niet eerder zou komen. Maar ja, zo'n forum waar iedereen wel eerder bevalt maakt je toch ongeduldiger, zeker als ik al die lieve snoetjes van jullie kleintjes zien ;)

Ondertussen heb ik thuis nog wel wat klusjes te doen om de tijd door te komen. Ook ben ik nog achter m'n laptop bezig met het jaarverslag en jaarplan van de apotheek wat voor 1 juni af moet zijn, voor mijn vervangster is dat wat lastig om te schrijven omdat zij de projecten niet heeft gedaan en de nieuwe projecten ook niet gaat doen. Ik moet zeggen dat ik dat af en toe een fijne afleiding vind, want ik ben ook geen type om eindeloos te struinen op internet of de hele dag niets te doen.

Ik kom de tijd dus wel door, maar heb liever dat onze kleine er eerder dan later is dan 28 mei :)

6. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @ Alida en desi23: gefeliciteerd met jullie wondertjes, geniet ervan.

@ de wachters: wachten duurt altijd lang, succes!

Hier gaat het goed met mijn kereltje, ben echt supertrots.

7. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @ Desi en man gefeliciteerd met jullie mannetje Ruben.
    @ Alida en man gefeliciteerd met jullie zoon Lars

En weer twee wondertjes erbij :whistle: :whistle:

8. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    @Jingels gooi die kraamtranen er maar uit hoor, is alleen maar goed. Ik moet bekennen dat ik nog zeker twee keer per dag jank en Tess is al twee weken nu. De ene keer is het blijheid en de andere keer vermoeidheid of radeloosheid (bij buikkrampjes die ontroostbaar zijn). Gelukkig gaat het verder goed met je zoontje en jou, fijn.
    @Bibiche dat was een nare ervaring zo, jammer.
    @Mariska mooi mannetje hoor. Wat vind Kris ervan?

Hier een wisselvallige dag. Tessa heeft weer veel last van krampjes. Daarnaast wil ze gewoon steeds bij ons zijn. Zodra we haar in bedje deden schreeuwde ze alles bij elkaar. We hebben steeds geprobeerd haar even te laten huilen maar ze huilt zich overstuur en slaapt niet. Aan het einde van de dag waren we alledrie aan het einde van ons latijn. Nu slaapt ze gelukkig weer.
    We zijn er wel lekker uit geweest, gewandeld in het zonnetje. Dat is gewoon genieten. Net als de momenten dat ze wakker is en lekker rond kijkt, wat een koppies kan ze trekken. We zijn dan echt helemaal verliefd. We hebben denk ik wel 300 foto's gemaakt de laatste twee weken. Lang leve de digitale camera :) :)
    Weltrusten allen ik ga lekker slapen.

9. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Alida en man: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Lars!

Desi en man: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Ruben!

Ik word hier met de dag ongeduldiger... Morgen ben ik uitgerekend, maar het totaaaaaaaaaal niet het idee dat ik binnenkort ga bevallen :rolleyes:
    Heb het gevoel dat ik de rest van mn leven maar gewoon zwanger blijf ofzo, of dat het echt een olifantendracht wordt, want ons babytje vermaakt zich nog prima daarbinnen...

*zucht*

10. Niet meer actief

@Oek Oek, nog even volhouden meid, maar hier hetzelfde hoor hahaha ben te ongeduldig gewoon... hij mag er echt uit hoor, maar ja ik heb nog circa 2 weken te gaan en jij bent hoe dan ook over 2 weken al wel mama.... ;)

11. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    @onze wonder: kan me voorstellen hoor dat je nu ook al ongeduldig bent. Ik zat vanaf 37 weken ook al vol spanning af te wachten van "wanneer krijg ik nu een wee"? :)
    Hoop voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten!

12. Niet meer actief

nee en anders ik ook niet... af en toe heb ik krampen en dan denk ik joehoeeeeeeeee beetje pijn in mijn buik, maar dan houdt het op hahaha want ik moet vervolgens naar het toilet ;) hahahaha dus dan weet je wel waar die krampjes van waren hihi.... ik wacht gewoon nog duimdraaiend af niet waar.

13. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    goedemorgen mama's en mede-zwangeren.

oek oek en onzewonder: we moeten elkaar er maar doorheen slepen hier op het forum. Af en toe lekker klagen of gewoon ouwehoeren ;)

aan de mama's: wat ik me afvroeg: zijn er nou ook dingen die je in de 1e weken nodig had die niet op je uitzetlijst stond en andersom?

14. Niet meer actief

Inderdaad Emmetje dat moeten we maar eens gaan doen he.. we zijn er niet meer met zoveel ;) dus het wordt steeds minder druk hier ben ik bang... nog een stuk of 10 denk ik zo... maar een goede vraag van je trouwens, ben benieuwd wat hier uit komt... want ik blijf kopen namelijk hahaha

15. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    onzewonder: ja, ik las al dat jij vlakbij de prenatal woont... lijkt me inderdaad funest :) Voor mij is de prenatal of midden in de (autovrije) stad, dus nog 'n flink stuk lopen of ik moet naar de meubelboulevard in Utrecht gaan (20 min met de auto). De drempel is dus wat hoger voor mij om er heen te gaan. Al vind ik dat ik ondertussen genoeg geld heb gestoken in de prenatal met alle grote aankopen die ik daar gedaan heb. :(

16. Niet meer actief

ja dat is waar.... ben overigens errrrug blij dat ik niet dicht bij babypark woon... anders was het drama geweest hoor... mijn moeder was gisteren met haar vriend naar beverwijk geweest en daarna dacht ze spontaan laat ik eens bij Brigitte langs gaan... maar ik was er dus niet.. en wat denk je... is ze gewoon naar de Prenatal gereden hihi... met andere woorden ze kan maar bij 1 winkel zijn pfffffff hihi.. maar ze had dus geluk, anders had ze een uur voor jan met de korte achternaam gereden ;)

17. Niet meer actief

Alida en man; Van harte gefeliciteerd met jullie Zoon!
    Desi en man ; Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Bibiche; jeetje wat een bevalling. Rust maar goed uit en geniet maar lekker van je kleintje.

Liefs Nathasja

18. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik kan zo even niets bedenken emmetje, behalve dan: lang leve de wasbare zoogkompressen! Als je BV wil geven zijn ze onmisbaar :D

19. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    :) heel herkenbaar hahaha, en dan kijkt mn vriend me weer teleurgesteld aan als ik van de wc kom :)

emmetje: inderdaad, we slepen elkaar wel door die laatste weekjes (of daagjes? [-o< ) heen hier op het forum ;)

20. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    @ Emmetje -> Om een of andere rare reden stond een flessenborstel niet op mijn lijstje en die gebruik ik ontzettend veel. Voor de rest had ik geloof ik wel.

Over de darmkrampjes, hebben jullie die kromme flessen al geprobeerd? Die difrax flessen? Sinds ik die gebruikt gecombineerd met drie keer per dag cinababy druppeltjes heeft Ameera geen last meer van buikkrampjes.. Misschien een idee?

Deel Deze Pagina