Alida gefeliciteerd met Lars & Desi van harte met Ruben! het schiet op he! nog even en dan zei alle mei-kindjes er
Hoi meiden, Er rommelt van alles bij me hier, kramp / steken in me buik, continu harde buiken. weet niet hoe ik zitten moet, pijn in me rug. Zou het nu toch gaan gebeuren? Nou ik ga me niet te veel verheugen, dadelijk is het weer loos alarm. we zien wel, kom net onder de douche vandaan maar dat hielp ook niet echt, ga maar even catanen, heb ik wat afleiding. hou jullie op de hoogte....
Alida, desi en bibiche: GEFELICITEERD! Alkmaar was een RAMP! Josh heeft alleenmaar aan een stuk door gehuild, met elk half uur een tussenpoos van zo'n twee minuten. . En nu zijn we weer terug in Haarlem, en nu ligt hij rustig vredig lachend te slapen. Voor hem is dit blijkbaar zijn thuis (voor mij ook , maartoch). Hij was echt helemaal over z'n toeren de hele dag. Dus ik bennu behoorlijk gesloopt. Hij heeft wel wat geslapen (als ik met hem rondliep sliep hij, als ik ook maar dacht hem neer te leggen krijsde hij alweer), maar ik dus helemaal niet in die dagen tijd (nouja, ik heb welgeteld zo'n drie uur geslapen vanaf dinsdag). Pfff... Ik wil echt niet meer terug naar Alkmaar, met het vooruitzicht dat hij dan echt ontroostbaar is, en ik echt nergens aan toe kom, ik had niet eens de tijd om te eten/drinen naar de ec te gaan etc. En hier is het weer een engeltje (afgezien van het feit dat hij elke 1 a 2 uur wil drinken... *zucht* ). Ik geniet echt van het moeder zijn, maar die dagen in Alkmaar... Ik ben gewoon oververmoeid denk ik... Ik merk echt dat mijn lichaam (en geest) even op is.
Babymei spannend zeg... hoop dat het doorzet voor je... maar dat lezen we morgen ochtend wel weer Succes in ieder geval. gr. brigitte
babymei: hoe is het nu? heeft het doorgezet? goddess: pffff dat klinkt erg vermoeiend.. Vandaag is mn uitgerekende datum..... [-o< hoop dat babytje dat ook doorheeft
@ Rachel -> Flesvoeding moet ik op vaste tijden geven maar omdat Ameera best wel weinig drinkt geef ik haar ook als ze er eerder om vraagt.
@ bianca: fijn dat jullie weer thuis zijn uit het ziekenhuis. over dat SMS-je: graag gedaan! Ik hoop dat ik je er snel weer een kan sturen Voorlopig nog maar even geduld hebben.... @ babymei: hoop dat het heeft doorgezet, het feit dat je geenberichtjes meer hebt geplaatst kan een goed teken zijn... we wachten af. @ oek oek: sterkte vandaag met het uitleggen aan je babytje dat vandaag dé dag is om te komen @ goddess: vervelend dat het zo gelopen is in Alkmaar, Josh heeft vast ook aangevoeld dat jij Alkmaar ook niet als je thuis ziet. Zolang je lekker in Haarlem kan blijven zou ik dat deze eerste periode gewoon doen. Voor jullie allebei is het belangrijk je rust te kunnen nemen.
haha, dankje. Heb niet echt het idee dat ie erg snel van begrip is, maar doe mn best Bij jou ook nog steeds geen gerommel?
Goede Morgen, Daar was ik weer, Nou er is niks gebeurt, wel weeën gehad maar niet doorgezet. Dacht echt dat het ging gebeuren op een gegeven moment, vriendlief werdt helemaal zenuwachtig, wist niet wat die moest doen.... zat maar heen en weer te lopen, wel schattig wat en lieverd hé ? Heb tot een uur of 4 vannacht wakker gelegen, negen uur was ik er al weer uit. Hou jullie op de hoogte, rommelt nog wel, we zien wel...... kuz babymei
ehm, hij is sneller van begrip dan ik dacht! Zonet om 11:00 zijn mijn vliezen gebroken. Stond in de keuken en voelde een soort van "plop" en het werd een beetje nat in mn onderbroek. Meteen naar de wc gegaan en zag idd dat er vruchtwater inzat (althans, ik ging ervanuit dat ik niet zo incontinent bent ) Meteen vk gebeld, en die komt vanmiddag even kijken hoever het ermee staat, aangezien ik nog geen weeen heb. Niet fijn hoor, dat breken van vliezen.. steeds als ik nu heen en weer loop voel ik dat er water uit me loopt Maargoed, zou toch wel fijn zijn dat ik echt op mn uitgerekende datum beval Hou jullie op de hoogte! ps.. zou het kunnen dat ze van enthousiasme gebroken zijn? Had namelijk vlak daarvoor gehoord dat we een deal hebben met een huis die we willen kopen Wat een dag!
@ oek oek. suc6 meid. wel leuk precies op de uitgerekende datum. @ babymei. Lief hè als je mannetje zo meeleeft. Die van mij is ook echt een schat. Ik hoop voor je dat het toch eindelijk eens gaat doorzetten. @ bibiche. Je hebt me niet bang gemaakt hoor moest alleen ff lachen toen ik je verhaal las.... help ik moet ook nog
pfff.. af en toe krijg ik nu toch wel al pijnlijke weeen... maar zit nog geen regelmaat in.. Vriendje en hondje zijn helemaal zenuwachtig nu
hahah oek oek, familie in rep en roer, leukkkkkk ik geniet met je mee hoor en puff ook met je mee ok. Spannend! IK KAN ZO GENIETEN VAN DIE VERHALEN VAN A.S MAMA'S IN BEVALLING
Oek oek : spannend, ga voor je duimen dat het doorzet ..... Hoop dat het een beetje voorderd voor je. En dat het niet al te lang duurt. Sterkte meid
Oek Oek! Spannend zeg! Sterkte ermee, misschien heb je vanavond je kleintje al lekker in de armen! Zou echt wel leuk zijn, op de uitgerekende datum. En gefeliciteerd met het huis, ook altijd leuk nieuws, nietwaar?
dankjullie wel voor het medeleven Ze komen nu steeds vaker en pijnlijker. Steeds als ik een wee krijg dan loop ik naar de meest onstabiele kast hier in huis, om me eraan vast te houden. . waarop mijn vriend moet lachen dat ik weer naar dat gammele ding toeloop, en waarop ik dan tijdens een wee ook bijna de slappe lach krijg.. kan jullie vertellen: das geen aanrader! lachen tijdens een wee is zeer pijnlijk
Wow Oek Oek! Het lijkt een zeer mooie dag voor je te worden! Succes! Zet 'm op! Enne... ik zou toch maar voor een iets stabieler meubelstuk gaan hoor! Hahaha Hier nog alles rustig, op wat kleine krampjes na