hey dames. Vandaag is mijn schoonvader weer thuisgekomen uit het ziekenhuis. Dus daar hoef ik me niet meer druk om te maken. Gisteren een goed gesprek gehad met mijn schoonzusje over alle gevoelens, onzekerheden, enz. Heel verhelderend. Misselijkheid valt op zich wel mee op het moment. Bandenpijn heb ik wel iets last van, vooral na lichamelijke inspanning. En de moeheid die blijft toch wel aardig angen bij mij. Vandaag de 11 bereikt Net aangemeld bij de kraamzorg en besproken met manlief of we voorlopig bij de HA onder controle willen blijven of liever naar een VK. Ik ga morgen bellen voor een afspraak en bij de afspraak bij de HA gaan we dingen aankaarten als thuisbevalling e.d... volgens mij is de HA die blijft namelijk niet bevoegd voor bevallingen e.d. We zien wel Groetjes Simone
Hoi hoi! Nog een vrolijke Mei-mama erbij! Heel veel sterkte en succes iedereen! (en gefeliciteerd natuurlijk!)
@Goddes tear welkom en jij ook gefeliciteerd! @Chantal ja die magische 12 we zijn er bijna @Simone fijn dat je schoonvader weer thuis is. @Rachel goede terugreis en hopelijk heb je ook wel genoten van de vakantie. @Emmetje ik proef die pillen helemaal niet, zal dus echt met misslijkheid te maken hebben. Vervelend hoor. Succes met de echo woensdag hopelijk zwaait die effe naar je. @Josam sinds de laatste week heb ik het idee dat ik echt wat dikker wordt. Daarvoor had ik wel een bolle buik maar eerder van mijn darmen. En jij? Alle anderen ook groetjessssssss
hoi goddes tear, welkom hier en gefeliciteerd. hoi simone, goed dat je schoonvader weer thuis is hoop dat het erg goed met hem gaat. gr chantal
Goddes welkom op het forum en van harte gefeliciteerd. Simone: FIjn dat je schoonvader weer thuis is dat geeft weer wat lucht. Voelt ie zich ook weer goed? Echt een but zondag vandaag. ben niet lekker heb pijn in mijn keel hoofd neus etc. en zo moe! Hoop dat ik morgen weer wat beter ben. Liefs Nathasja
Godess en Josam: welkom bij de mei-mamma's! Ik ben een beetje voorloper, dus mijn buikje begint al aardig te groeien. Simone: mooi dat schoonpappa weer terug is en dat je een goed gesprek met schoonzusje gehad hebt. Nu vol op gaan genieten hoor! Tassie: gewoon lekker rustig aan doen, het is verdorie zondag en je bent zwanger Stuur vriendlief lekker van hot naar her. En vergeet niet hem de thee te laten zetten en te koken, haha.
ha allemaal! Heb even niets van me laten horen, maar ik leef gelukkig nog steeds en jullie ook Allemaal goede berichten hier, wat onwijs fijn! Alleen Rachel, wat ontzettend rot dat je zo'n tijd van de wereld bent geweest, ik hoop dat je terugreis goed gaat.... en wel tof dat je ff wat liet horen tijdens je vakantie. Ik hoop ik in ieder geval dat je verder wel genoten hebt! Hier gaat alles weer goed, zaterdag een enorme schok gehad, had opeens helder rood bloed..... maar gelukkig bleef het bij een keer... en verder niets, maar het was ontzettend schrikken. Verder gelukkig geen krampen of iets, dus net de VK gebeld om het te melden. VOlgende keer mag ik gewoon bellen naar de dienst zei ze..... en helemaal als het meer wordt. Tja een vriendinnetje van mij is VK (weet nog niet dat ik zwanger ben) we hebben samen in 1 huis gewoond en ik weet dus hoe druk die diensten zijn, dus wilde de dienstdoende VK nu niet hiervoor storen.... Verder heb ik navraag gedaan over die chemische lijm/linoleum en verfluchten op mijn nieuwe werkplek. Absoluut niet in gaan zitten was het advies.... dus ik zit nu thuis te werken en was ff aan een gezellig babbeltje hier toe... Om 11:00 uur heb ik een gesprek met onze nieuwe directeur over de hele situatie. DUs ga straks melden op mijn werk dat ik zwanger ben en hoe en waar ik nu kan gaan werken... nog nooit een gesprek met hem gehad, dus dat wordt een interessante kennismaking.. zie er wel tegen op, aangezien hij redelijk afstandelijk overkomt. Maar goed. Ik had liever gewacht met vertellen tot ik de 12 weken grens bereikt had, maar ja ik moet nu wel. Pfff ben gewoon wat zenuwachtig over hoe hij gaat reageren.... ik houd jullie op de hoogte. Ohja en verder EINDELIJK minder misselijk.... of het een eenmalige weekend actie is geweest weet ik nog niet. Heb heeeeel veeel geslapen en heerlijk uitgerust dus.. verder nog steeds wel erg moe. @Erica: jammer dat je (.)(.) nog niet gegroeid zijn, maar wat niet is, kan nog komen.... enneh anders mag je wel wat van mij...... mijn nieuwe stut gaat ondertussen ook al klein worden.....
YES voor het eerst de 9 (is toch wel fijner dan te melden dat voor de tweede keer de 8 in mijn banner stond! )
Hallo dames Fijn die positieve verhalen en de wat negatieve verhalen kom op. Bij mij is het niet meer zo rustig als in het begin ben nu 's morgens toch wel misselijk en heb er ook dagen bij dat ik dan moet spugen. De moeheid begint iets af te nemen maar is er nog steeds. Als ik heb geplast dan doet het ter hoogte van mijn baarmoeder erg zeer ga morgen even vragen wat dat kan zijn. Dus morgen naar de gyn vind het zo spannend. Weet iemand ook als je een inwendige echo krijgt of je dan ook een foto + opname op videoband kan krijgen. Groetjes
@Erica: Zijn je (.)(.) nog helemaal niet gegroeid? Normaal heb ik cup A en nu een grote B/kleineC . Blijft straks weer niets van over . Nog 1 dag en dan je echo . Wens je heel veel plezier tijdens het kijken naar die kleine. @Rachel: wat vervelend dat je bent flauwgevallen. Hopelijk gaat het weer goed en heb je een leuke vakantie gehad. Goede terugreis vandaag en tot morgen. @Assepoester: jammer dat je niet meer echo's krijgt. Gefeliciteerd met je 13! . @Alida: zal wel vervelend worden met de bevalling die astma of niet? Met weeen opvangen. Hebben ze daar nog iets over gezegt? Net als Erica, jij ook veel plezier met de echo morgen. Wat naar dat je misselijk bent. En wat dat plassen betreft, misschien een blaasontsteking? Volgens mij krijg je alleen een foto. Bij de gyn krijg je nooit een opname op vidoe. Tenminste, dat heb ik nooit gehad. @Emmetje: vervelend die misselijkheid. Zijn er geen andere vitamines die minder smerig zijn? @Chantal: heb je ook nog andere kwaaltjes, naast de spierpijn? Je hebt last van bandenpijn denk ik. @Josam: raar dat je minder ver bent dan ik . Mijn kleine was 2,96cm en ik was toen 10 weken. Die van jou is groter en je bent minder ver. Ik ben 10 mei uitgerekend. @Simone: fijn dat je schoonvader weer thuis is. Wat een goed gesprek al niet doet he Fijn dat de misselijkheid al minder is. Bij mij blijft de moeheid ook nog erg aanwezig hoor. @Goddes Tear: gefeliciteerd en welkom. @Natasja: beterschap. @Liefzonnetje: dat is idd schrikken dat bloed. Gelukkig bleef het bij 1 keer en is er waarschijnlijk niets aan de hand. Succes met je gesprek straks. Hopelijk valt het mee. Hier gaat het wel goed. Minder last van weeigheid, maar nog wel erg moe. Ik ga al weer richting de 11. Ik vind het best wel snel gaan.
Hallo allemaal... Jullie hebben mij vast allemaal gemist he.... , nou dat kan kloppen want mijn pc ligt nog steeds plat, maar ons netwerk draait gelukkig weer, dus ik log nu in vanaf de laptop. In ieder geval ik heb weer even bij gelezen en ben blij te horen dat het met iedereen redelijk goed gaat. Ik heb niet het idee ,dat ik erg gegroeid ben. Ik pas nog steeds goed in mijn broeken, en ook mijn cupmaat is eigenlijk niet veranderd. Af toe heb ik wel steekjes in mijn boobies maar dat duurt nog geen minuut en dat mag zeker geen naam hebben. Afgelopen donderdag en vrijdag heb ik wel 's ochtends moeten spugen. Ik werd onpasselijk van een bepaalde geur, dus niet echt misselijk, toen ik gespuugt had was ik het ook kwijt. Woensdag a.s. heb ik mijn eerste intake bij de vk, ik heb geen idee of ze dan ook meteen een echo doen of dat ik daar weer een aparte afspraak voor moet maken, dat hoor ik dan wel. Ben wel heel benieuwd, of ik op schema lig enz enz. Nou ladies, ik spreek jullie snel.
Hoi mariska Ja daar ben ik ook wel bang voor dat ik last ga krijgen bij de bevalling maar ik moet morgen voor de eerste keer naar de gyn dus dan zullen we het er wel over hebben. Want het is bij mij ook zo als ik niet meer weet hoe ik moet ademhalen dan ga ik hyperventileren dus dat vind ik ook best eng Groetjes
Hoi allemaal, Wat een berichten allemaal zeg! Het is zoveel dat ik iedereen die vandaag en morgen een echo hebben veel plezier wil wensen met het kijken naar jullie kleine wonder. Assepoester manlief verzorgt mij goed hoor Liefzononnetje vervellend van het bloed, maar gelukkig was het maar 1 keer. Hier is het nog hetzelfde als gister, maar komt wel goed. liefs nathasja p.s. als ik iemand vergeten ben dat spijt me dat is niet mijn bedoeling
@Alida: Ik had bij mijn 1e bevalling een weeenstorm en moest echt op mijn ademhaling letten. Ik ging ook bijna hyperventileren. Mijn zoontje is in 1,5 uur geboren. Ging dus erg snel allemaal en moeilijk bij te benen. Ben benieuwd wat ze morgen zeggen. @Natasja: nog steeds beterschap @Jingels:vervelend die misselijkheid. Volgens mij doen ze bij een vk niet gelijk een echo, maar weet het niet helemaal zeker. Ben benieuwd of we dan nog steeds gelijk lopen
Ja ben ook erg benieuwd wat ze morgen gaan zeggen vind het zo spannend. Ik hoop dat de zwangerschap een beetje verloopt zoals het hoort want ik heb nu andere medicijnen voor mijn astma want die zwaardere medicijnen mag ik nu niet gebruiken dus heb nu minder zware medicijnen dus ben nu ook wat gauwer benauwd. maar we zien het wel. Maar tegen de bevalling zie ik wel tegenop door mijn astma maar ook gewoon natuurlijk want je weet gewoon niet wat je te wachten staat. Groetjes
Hallo Allemaal, hoe gaat het met jullie? met mij gaat het wel goed ben niet zo misselijk meer en hoef er snachts ook niet meer uit, ben alleen nog wel heel erg moe en loom. vraagje weten jullie al of je thuis wilt bevallen of in het ziekenhuis ik ben er namelijk nog niet uit..... vind het best eng enzo hoe kijken jullie hier tegen aan? Groetjes doei doei
Hoi JeSie, Fijn dat je je beter voelt. Ik moet in het ziekenhuis bevallen, want ik ben onder behandeling bij de gynaecoloog. Toen ik voor de 1e keer zwanger was en nog niet wist dat ik toen naar de gyn moest, wilde ik ook al in het ziekenhuis bevallen. Ik hoef dat gedoe thuis allemaal niet en in het ziekenhuis waren ze ontzettend aardig. Ik vond het ook wel prettig, omdat je bij eventuele complicaties al in het ziekenhuis bent en niet al puffend in de auto moet