Nou heb volgens mij alles geprobeerd vandaag Bitter lemon, ananas, flink stuk lopen (zeker een half uur) en cola. Weet het nu echt niet meer, ja volgens me vriendin een flinke beurt, nou die sla ik over, heb daar momenteel echt geen behoefte aan. Dan blijft die kleine nog maar even zitten (vriendlief trouwens ook niet, heb het al wel voorgesteld, maar gelukkig vond hij het ook niks ) Ienimini beslist gewoon, wij hebben er niks over te zeggen, dat bewijst maar weer! HAHA! Zijn net thuis van een avondje catanen bij vrienden, heb 2 keer gewonnen , sinds ik zwanger ben heb ik elke keer al gewonnen met hun Zwangerschaps geluk! Nou meiden, ga maar weer naar bed, slaap lekker allemaal. Tot morgen. Kuz babymei
Goedemorgen allemaal. voor mij is nu ook week 39 aangebroken. Mijn zus komt straks langs en later op de dag m'n moeder, weet dus niet of ik vandaag vaak langs kan komen om bij te lezen. Jingels: ik kan me goed voorstellen wat een kater je aan de narcose hebt overgehouden, en dan bedoel ik niet (alleen) de lichamelijke. Ik hoop dat je het snel een plekje kan geven. Bedankt voor het willen delen van je verhaal met ons. Geniet maar lekker van jullie Jelte! Succes vandaag met voor de mama's voeden e.d., voor de bijna-mama's met wachten of de eerste voortekenen. Tot later!
Goede Morgen Dames, Hier alles goed, goed geslapen dus dat scheelt. Ga zo even naar de markt, lekker fruitjes halen Hou jullie op de hoogte aanstaande mama's sterkte vandaag met de laatste loodjes Mama's veel plezier met jullie kleintjes. knuf babymei
Goedemorgen dames, hier ook goed geslapen nadag ik manlief weer de bank op heb gestuurd... die snurk pleisters werken dus toch niet! Nah ja helaas dan maar weer het zullen de spanningen wel zijn bij hem denk ik. Vandaag niets in de planning, maar komt helemaal goed Ik kom vast nog wel vandaag even langs, iedereen een fijne dag gewenst alvast
Hihi... Inderdaad 2 Larsjes... Leuk! Pff, de heren hebben een inhaalrace gehouden... Goddess, hoe doe je dat dan als je weer terug naar alkmaar gaat? Pff, zal niet meevallen. Fijn dat je zo geniet van je mannetje. Ik ben benieuwd of zijn "verwekker" nog een keer belt. Jingels, wat een drama met de ks.. Zoiets verwacht je niet. Ik ben blij te lezen dat het oplucht dat je je verhaal gedaan hebt. Ik vind het erg dat het zo gegaan is bij. Moet inderdaad een nare ervaring zijna ls je wakker wordt en ineens je kindje te hebben. Ik hoop dat het steeds meer een plekje gaat krijgen... Ben trots op je, dat je het zo goed al verwerkt! Babymei, leuk dat het een geslaagde avond was.. Emmetje, gefeli met de 39 weken! Onzewonder, hmm mannetje aan de snurk? hihi... Hier alles goed, ben vandaag voor het eerst helemaal alleen. Hebben een super goede nacht achter de rug. Heb ooka l wat dingetjes kunnen doen vandaag en ben net met Emma op pad geweest. Met de wandelwagen even naar de huisarts (papieren wegbrengen) en naar de kruidvat. Nu ligt ze nog in de wandelwagen te slapen. Laat haar liggen tot ze komt voor de volgende voeding. Ga nu zo eerst Raster bellen voor de kinderopvang. Dub nog steeds wat ik strask wil.. Gastouders of KDV... Kom er niet uit.
@Tigger ja ja mannetje snurkt hahaha... ah ja houdt vanzelf wel op hoop ik dan Maar uhhh heb jij de KDV nog niet geregeld dan? Ik ben blij dat ik dat al geregeld heb, want er is hier een giga wachtlijst en ons mannetje kan in de week van 20 aug voor het eerst langskomen om te kijken of hij het wat vind......
Onze wonder, ja wel ingeschreven, moest even doorgeven dat ze geboren is, zodat de intake gepland kan worden...
Ok, wij hebben alle dagen al vast gezet... nou ja alle dagen 2 dus hahahaa niet dati k me kind de hele week weg breng hoor
AGENDA: 22e Emmetje - vk 23e Babymei vk 25e Moppies - ziekenhuis BEVALLINGSLIJST 1: Moppies (35) --> meisje~ 16 mei ~ 1e 1: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e 3: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e 4: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e 5: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e 6: Emmetje (32) --> onbekend ~ 28 mei ~ *1e 7: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e 7: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e 8: Onzewonder (24) --> jongen`~30 mei 1e 8: Chantalk (25) --> onbekend ~30 mei 1e 9: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e Verwacht: 2 meisjes 2 jongens 6 onbekend 1 geheim Geboren: 1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm 2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm 3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ weken ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm 4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ 35,6 weken ~ gew: 3208 gram ~ lengte: 5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm 6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ 37.6 weken ~ gew:3890gram~ lengte:51 cm 7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm 8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ weken ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm 9:Goddess (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren 30 april 07 ~ 38.3 weken ~ gew: 2880 ~ lengte: 10: MarieLize (36) --> Veerle ~ geboren: 1 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3015 ~ lengte: 11: Tassie (32) --> Dylan ~ geboren: 2 mei 07 ~ 38,5 weken ~ gew: 2996 ~ lengte: 45 cm 12: Erica (31) --> Tessa Elise ~ geboren: 2 mei 07 ~ 39.3 weken ~ gew 2990- ~ lengte: 49 cm 13: Tigger (26) --> Emma Johanna Elisabeth ~ geboren: 3 mei 07 ~ 38.2 weken ~ gewicht 3525 ~ lengte: 51 cm 14: Janice (33) --> Jasmijn ~ geboren: 3 mei 07 ~ 38.4 weken ~ gew: 3190 ~ lengte: 49 cm 15: Mariska (32) --> Bram ~ geboren: 5 mei 07 ~ 39,2 weken ~ gew: 3435 ~ lengte: 16: Diana ( ) --> Luca ~ geboren: 7 mei 07 ~ weken ~ gew: 3730 ~ lengte: 51 cm 17: Nemo (24) --> Sven ~ geboren: 8 mei 07 ~ 39,6 weken ~ gew: 4120 ~ lengte: 54 cm 18: Jingles (30) --> Fedor-Jelte Laurens Sietze ~ geboren: 8 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3442 ~ lengte: 53 cm 19: Amilah (25) --> Ameera Yakubu ~ geboren: 8 mei 07 ~ 38 weken ~gew: 6 pond ~ lengte: 20: Rebtam (34) --> Kyra-Chyenne ~ geboren: 9 mei 07 ~ weken ~ gew: 2820 gr ~ lengte: 48 cm 21:Liefzonnetje (30) --> Steven Nicolaas Jan ~ geboren: 11 mei 07 ~ 38,4 weken ~ gew: 3605 ~ lengte: 54 cm 22:Bianca (32) --> Elia Ruben Matteo ~ geboren: 13 mei 07 ~ weken ~gew: 3160 gr ~lengte 47 cm 23:Female (22) --> Kynan ~ geboren: 13 mei 07 ~ weken ~gew: 3045 gr ~ lengte: 49 cm 24: Silvie (34) --> Jørre ~ geboren: 14 mei 07 ~ weken ~gew: bijna 4700 gr ~ lengte: 56 cm 25: Chantal (33) --> Belle ~ geboren: 14 mei 07 ~ 41,4weken ~gew:3960 gram ~ lengte: 50cm 26: Desi23 (24) --> Ruben ~ geboren: 15 mei 07 ~ weken ~ gew: 3240 gram ~ lengte: 49 cm 27: Bibiche (27) --> Elenora ~ geboren: 16 mei 07 ~ 39,6 weken ~ gew: 3115 gram ~ lengte: 50 cm 28: Alida (23) --> Lars ~ geboren: 16 mei 07 ~ 38,3 weken ~ gew: 3010 gram ~ lengte: 29: Oek Oek (25) --> Lars ~ geboren: 19 mei 07 ~ 40 weken ~ gew: 3960 gram ~ lengte: 51 cm Geboren: 14 meisjes 15 jongens SMS-Buddy's: Emmetje --> Bianca Babymei --> Momtobe Mignon --> Tigger
Nog maar 9 meiden die moeten bevallen gaat snel zeg! Hoop dat iedereen snel gaat bevallen haha! Tis hier zo rustig inmiddels...
Goeiesmiddags! Vandaag voor 't laatst bij de VK geweest. Bloeddruk was weer wat beter en urine was goed. Alleen... NOG STEEDS GEEN BEEB! Vrijdag hebben we een afspraak in het ziekenhuis voor verdere controle, een CTG en het doorspreken van een mogelijke inleiding volgende week (woensdag) . Ik vind het eigenlijk allemaal maar eng worden, terwijl er niks raars aan de hand is , misschien houd ik het daardoor zelf wel tegen? Verder ook al e.e.a. geprobeerd (waaronder vrijen, wordt alleen heel onhandig, dus niet echt romantisch, hahaha)... Net ook maar een fles bitterlemon gekocht en dat lust ik niet echt... toch maar proberen ! Verder beweeg ik bijzonder weinig (kom gewoon niet ver met die voeten). De VK zei dat het een bakerpraatje is dat veel bewegen de bevalling opwekt, hoeveel bevallingen starten er niet 's nachts? Heb een hele slechte nacht gehad (weinig slaap) en heb daarom net nog maar een uurtje liggen pitten. Lekker hoor, maar ik ben nog steeds niet zo in m'n hum... Ik ga zo even Jingles bevallingsverhaal lezen. Allemaal: Een fijne dag gewenst!
hmzz moppies ik zie daar dus ooktegen op althans het inleiden zelf dan... ik heb zelf het gevoel hoe banger ik daar tegen aan kijkt hoe erger het dus ook gaat lijken dat he zo is hmzzz
Ja Onzewonder, dat is denk ik ook wel een beetje zo. We moeten maar zo denken... er zijn ons al velen voorgegaan!
ja dat is waar. Daarom gaat het ons ook helemaal lukken hahaha. Ik hou je in de gaten Moppies hoe jouw verdere ervaringen zijn met alles...
Ik zal proberen zoveel mogelijk te updaten Er blijven niet zoveel over hier op het topic, nog ff volhouden dus he? M'n vriend kan niets plaatsen hier (snapt ie niet), dus misschien is het toch handig als ik een tel.nr. van iemand krijg voor de nieuwsgierigen onder ons ?
Ik heb ook trouwens voor mijn beebiesite alles al start klaar staan ivm de aanpassingen zeg maar.. heb manlief uitgelegd hoe hij dat moet doen en voila klario is hij dan... en daarna weet ik zekers dat ik toch de laptop wil hahaa om het zelf effe allemaal te melden, want ik denk namelijk dat ik "effe "doe bevallen en dan een uurtje of wat er na weer helemaal fit ben nou ben benieuwd
Dat van 'ff doen' enz. heb ik eigenlijk ook nog steeds (toch goeie moed houden), hoop alleen dat ik kan zitten, heb geen laptop en om m'n pc nou mee naar bed te slepen... Ik moet trouwens ook de kaartjes via 't internet regelen als 't zover is, dus 't komt wel goed!