@Oekoek en man: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lars ! Alle zwangeren: succes met de laatste loodjes ! Ik denk aan jullie.
Ow ziet haha... ja die kun je niet een week laten liggen niet waar. Er hangen hier allemaal lijstjes aan de koelkast voor Steef (is manlief ) waarop staat waar alles ligt precies omschreven he... "in de linker la van de dressoir" ja erg is het, maar believe me het is nodig! En dan ook telefoonnummers ivm het geboorte bord, en de geboorte kaartjes van ons zijn al zo goed als klaar en gedrukt, alleen het onderste gedeelte nog niet omdat daar de geboortedatum / gewicht en lengte op komt te staan. Mijn schoonzusje heeft ze zelf gemaakt.. echt zoooow gaaf kaartje. Ik vind hem echt leuk het is zon meetlat van 1.20 ofzo met pino erop en dan met de tekst van KIEKEBOE! en dan een gedichtje en zijn naam en gewicht en dat soort dingetjes, zodra ik hem hier heb liggen en de kleien is er dan doe ik hem wel effe showen in de fotoboek
Als jij het hier wilt melden, graag. Stuur je me dan een pbtje met je tel.nr? Moeten we alleen niet tegelijkertijd bevallen!
Staat 'aangeven bij de gemeente' op z'n lijstje? Dat lijkt me nou iets wat je door alle hectiek zou vergeten. Hier heb ik alleen een lijst met telefoonnummers, mijn ouders komen z.s.m. als de kleine er is en die kunnen m'n mannetje wel helpen met e.e.a. (hij spreekt de taal nog niet perfect en hier gaat alles een beetje anders). Als de geboortekaartjes wat later de deur uitgaan, is het ook geen ramp... lekker rustig de eerste dagen
Ja dat is ook wel weer zo he... maar ik heb dat inderdaad er op staan. Met de tekst" LET OP DAT STEEF DE KLEINE AANGEEFT BINNEN 3 DAGEN! " Steef zo moet dat nou zo op de koelkast staan hahaha ik ben niet achterlijk.. ik zo nee dat zeg ik ook niet, maar geloof me nou maar je vergeet het dan echt hoor, want je bent dan alleen maar met de kleine en mij hopelijk bezig hihi... hij is er nu aan gewend dus vind het wel prima zo. en ook wel gemakkelijk. Maar anders zullen mijn moeder en zijn moeder hem ook wel helpen hoor. Maar een vraagje he Moppies, heb jij je slijmprop eignelijk al verloren of dat ook nog niet?
Nee, het enige wat ik een beetje verlies is goede hoop, hahaha. Verder zit alles er nog! Maar dat hoeft nog niets te zeggen, zegt men. Kan ook op het laatst gebeuren. Voorlopig houd ik mezelf maar voor dat alle bescherming die de kleine daarbinnen nodig heeft nog aanwezig is!
hahaha je goede hoop. hmzzz niet doen hoor lol... Maar dat is waar, alle bescherming zit te goed vast bij jou althans nog voorlopig dan he... maar bij mijn zus ging het ook echt pas een 3 uur van te voren loslaten dus kun je zien... maar het is echt zo vaag he... er moet eigenlijk zon draaiboek voor zijn van ok, dat is stap 1.. .nog 2 uur en dan krijg je stap 2 (zodat je je kan voorbereiden) en dan volgt stap 3 en dan HOERA HIJ/ZIJ IS GEBOREN
Probeer steeds te posten en ... weer bericht weg! Hoop dat het nu lukt! Ja, helaas is er geen handboek voor bevallingen met exacte tijden e.d. We moeten het maar ondergaan! Bij iedereen komt het weer net anders... Ik ga weer even liggen, de 3 krampen van het weekend hebben wel voor iets meer indaling gezorgd zei de VK (hoever kan ze nou helemaal indalen? Op een gegeven moment zou ze er dan toch echt uit moeten komen nietwaar? ). Daarna even afwassen en als het meezit, vanavond nog ff bevallen, hahaha (als we onze humor maar niet verliezen)! Tot later!
hmzzz ook al een paar keer gehad, maar ga maar lekker rusten, manlief komt hier ook zo thuis en ga ik effe knuffelen met hem... Ingedaald is hij overigens al enige tijd bij mij, dus volgens mijn kan die niet verder hihi.... ik ga nu ook ervantussen en dr phil kijken. Spreek jullie laterssssssss en hoor het allemaal we weer van de nog bevallende dames of ze al bezig zijn. en voor alle mama's succes vandaag weer met het tevreden houden van je pasgeborene
@ nou meiden, ik snap het ongeduld , nog even volhouden! @ GT: met Jelte gaat het prima, poept en eet de hele dag door , echt een heel zoet kindje. Wat wil een mens nog meer?
Moppies en Onze wonder; Ik wil jullie reserve wel zijn hoor. Voorhet geval jullie tegelijk bevallen. Succes met de laatste loodjes. Ook natuurlijk voor de andere zwangeren. Liefs Nathasja
Moppies en onzewonder jullie houden dit topic mooi levendig zo. Succes met bevallen vamavond he moppies
Zo dames nog even de laatste loodjes he! heeel veel succes voor degene die vandaag gaat bevallen dat jullie allemaal snel jullie kleintje in jullie armen mogen hebben!
Hey tassie dat is wellicht een prima idee jjah... altijd een back up Ja ja Erica, het wordt zo stilletjes nu bijna alle mei mama's al bevallen zijn hihi... dan zijn jullie veel te druk met de kleintjes
Hey Tassie, dank je wel voor je aanbod. PB je je telefoonnummer even? Zo, het bankliggen en afwassen is gelukt... nu het bevallen nog!
@moppies: pff overtijd lijkt me ook zwaar zeg! de bevallingsdatum war je 9 maand naar uitkijkt gaat dan gewoon voor bij ik ben 3 keer 'te' vroeg bevallen (38 wkn/ 36 wkn/25,5 wkn)
Hallo dames Ben vandaag thuis gekomen, lees binnenkort wel even weer bij. Iedereen in elk geval bedankt voor alle felicitaties. Met ons gaat het verder prima, moet alleen even wennen dat ik weer thuis ben Iedereen de groetjes
hoi hoi hier ben ik dan ook nog ff. Dacht laat ff wat horen anders krijgen jullie rare gedachten dat ik aan het puffen ben Manlief heeft vrij vandaag en hebben er dus een lekker dagje samen van gemaakt. We zijn even op bezoek geweest bij zijn zus en haar kindje. Daarna lekker nog even bij babyplaza geshopt. Een leuk wipstoeltje en nog een luieremmer gekocht (hadden we nog niet ). Daarna nog samen de boodschappen gedaan. Kortom een leuk dagje samen na een hele week alleen thuis vervelen Nou ga weer genieten met mijn mannetje. toedelssss en een fijne avond nog allemaal
hoi hoi hier ben ik dan ook nog ff. Dacht laat ff wat horen anders krijgen jullie rare gedachten dat ik aan het puffen ben Manlief heeft vrij vandaag en hebben er dus een lekker dagje samen van gemaakt. We zijn even op bezoek geweest bij zijn zus en haar kindje. Daarna lekker nog even bij babyplaza geshopt. Een leuk wipstoeltje en nog een luieremmer gekocht (hadden we nog niet ). Daarna nog samen de boodschappen gedaan. Kortom een leuk dagje samen na een hele week alleen thuis vervelen Nou ga weer genieten met mijn mannetje. toedelssss en een fijne avond nog allemaal