Hey Chantalk, inderdaad ik miste je al hahaha... woensdag is mijn dag samen met me mannetje. Morgen middag gaan we wel al een begin maken want hij is rond half vier thuis en dan gaan we naar Didam toe (uurtje rijden hier vandaan) om naar een verjaardag te gaan, dus dat is ook wel gezellig en woensdagi s hij lekker vrij! Dus waarschijnlijk ben ik er dan ook niet veel hihi... lekker genieten van ons tweeen want voor je het weet ben je met zijn drieen
Ook ik ben er nog steeds. Mijn moeder en zus hebben de aankleding voor het hemeltje van de wieg gebracht. Staat erg leuk. Ik heb de wieg beneden staan (in onze slaapkamer past geen wieg, en deze wieg is bijna net zo groot als een ledikantje.) Boven in het kamertje heb ik het ledikantje gewoon klaar staan. Zo heb ik boven en beneden een fijn bedje klaar staan voor de kleine. Mijn moeder had een vergadering hier in de buurt en heeft mijn zus hier dus afgezet vanmorgen vroeg (half 10), rond half 4 was 'n moeder hier weer op haar op te halen. Zo gaat een dag toch wel snel weer voorbij. Vandaag kreeg ik 'n mailtje van mijn werk met de tekeningen voor de verbouwing van onze apotheek, aan de ene kant wil ik daar even goed de tijd voor nemen om niets te vergeten, terwijl ik aan de andere kant niet te lang wil wachten met het terugmailen, stel je voor dat de bevalling er tussen door komt... er moet gewerkt worden volgens een vrij strak schema ...... @ mama's: hebben jullie nog handige tips om de weeën beter op te kunnen vangen? Ik las al ergens dat warmte bij rugweëen iets verlichting kunnen geven, dus ik heb het warmtekussentje al klaar liggen (waar m'n moeder bij haar hernia veel profijt van heeft gehad). Dus als jullie nog zulke tips hebben... het is fijn om evt hulpmiddelen vantevoren alvast uit de oude dozen te kunnen halen
Hoi hoi! Daar was ik weer, redelijke nachtrust gehad vannacht @Emmetje: Bij rugweeën schijnt een massage (en vooral tegendruk) van je partner heel verlichtend te werken! Hij zou ook zijn voeten in je rug kunnen zetten (als hij achter je zit) en zachtjes gaan 'lopen'... hier heeft een vriendin van mij veel baat bij gehad en het koste haar vriend niet zoveel kracht. Verder goed naar de VK luisteren schijnt te werken (zij kent de fases en wat je daarbij nodig hebt heel goed). Dat zijn in ieder geval tips die ik heb gekregen... kan nog niet uit eigen ervaring spreken . Succes met het beoordelen van de tekeningen voor de apotheek. Kan me voorstellen dat je dat wel zelf/goed wilt doen!
Goedemorgen deze morgen, pffff ik heb dan wel een ietswat onrustige nacht gehad, kon gewoon weg niet in slaap komen. Tot 4 uur alle klokslagen gezien en daarna ben ik waarschijnlijk out gegaan. Nah ja, voor de rest wel lekker geslapen want werd wel fris en fruitig net wakker. Jullie nog leuke plannen vandaag? Ik een verjaardag aan het andere kant van het land
@ moppies: ja, dat van die tegendruk geven door de partner weet ik, maar dan moet hij er wel al zijn. Als het bij mij overdag begint zal hij eerst uit z'n werk moeten komen. Ik ben nu al bang voor de bon(nen) die hij zal krijgen als hij natuurlijk met te hoge snelheid naar huis komt rijden Ik denk niet dat er ook maar één man is die zich aan de snelheid kan houden op zo'n moment
hahha daar zal mijn vriend denk ik ook niet aan denken.. blij dat het een 1.2 is hahaaha kan niet zo hard, maar wellicht dat we tegen de tijd al een nieuwe auto hebben want gisteren zijn er weer mensen geweest om te kijken naar de auto en deze is wel hoopvol kunnen we eindelijk een station ofzo kopen joehoeeee dat kleine gebakje van ons past de kinderwagen niet normaal in dus jah....
goedemorgen trouwens iedereen. ik heb vandaag weinig gepland, behalve dan straks de vk-afspraak. Verder ga ik maar nalopen of ik nu echt alle losse eindjes bij elkaar geknoopt heb.
De leuke plannen van gisteren zijn niet gelukt (bevallen), dus dat staat gewoon vandaag weer op de planning Een verjaardag aan de andere kant van het land... wow... durf je dat nog aan? Mijn vader was 5 mei jarig, mijn moeder morgen, maar ik heb ze geruime tijd van te voren laten weten dat ze een bezoekje van ons in mei wel konden vergeten Zij wonen zo'n 2,5 uur rijden van hier. Nu moet ik wel zeggen dat ik dan zelf had moeten rijden of we hadden met de trein moeten gaan (3 uur). Vergeet je je 'vluchtkoffer' niet mee te nemen?
eigenlijk wilde wij ook niet meer gaan, want steef is al de dood dat ik dus daar ga bevallen hahaha..... hij vind Almere al erg in het paspoort staaan ( ja ja hij is een trotse Amsterdammer) dus het liefst propt hij me de hele tijd bij zijn moeder in Amsterdam hahaha, maar goed we gaan gewoon ik voel me ook te perfect zeg maar om niet te gaan. Het is overigens wel het laatste bezoekje van ons aan wie dan ook, en daarna kunnen ze allemaal naar mij toe komen
Moppies : IK vind je planning echt heel leuk Mag ik mee doen? Kan me lach echt niet in houden momenteel Emmetje : veel plezier bij de VK Onze wonder : Heel veel plezier op verjaardag! Ga vandaag de deur niet uit, behalver de hond uitlaten Heb gister al me boodschappen en alles gedaan, ga alleen het hele huis even stofzuigen. Worden jullie ook gek gebeld door iedereen "Is het er al "Ik wordt er gek van Mensen die ik normaal nooit spreek bellen u 3 x per dag! Ik heb nog nooit in die 6 jaar dat peet en ik samen zijn me schoonmoeder zo vaak gesproken , Ze bedoelen het goed, maar ik had van de week me telefoon uitgezet omdat ik het zat was, dacht als het echt belangrijk zou zijn bellen ze wel op de thuis telefoon. Dat had ik dus beter niet kunnen doen, nu dachten ze allemaal dat ik bezig was .... ben dus verplicht nu op te nemen . Nou meiden, lang genoeg gekletst, ga me hond uitalen, spreek jullie later wel weer *knuf* Babymei
Yep, doe gezellig mee! 't Is er een mooie dag voor (niet te warm) ! Dat van die telefoontjes (en smsjes) heb ik ook, toen ik net thuis zat en graag es iemand sprak, was het vreselijk rustig en nu is iedereen om me heen nogal aan het zenuwen. En inderdaad... neem de telefoon een keer niet op en men is in paniek! Nou, men hoort het wel hoor en anders kijken ze af en toe maar eens op de babysite... die probeer ik nu af en toe te updaten!
Moppies : Dat heb ik ook gedaan, een babysite Helpt wel een beetje, maar dan moet je inderdaad zo'n beetje elke dag bij houden, anders denken ze ook
hoi meiden, nog geen baby`s er bij. erg he dat wachten maar als het geboren is ben je echt alles vergeten. al het gerommel en beneden zitten en ook de bevalling. en de maagzuur geen last meer van gehad. succes meiden ik denk aan jullie. groetjes chantal.