Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

de laatste loodjes zijn het zwaarste he!

Ook hier wil ik ff melden dat Benthe mischien 20 juni al naar huis mag!

2. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ mvanjanelle: dat zou geweldig zijn! Fijn om een datum te hebben waar je naar uit kan kijken! Ik hoop voor jullie dat ze het zo goed blijft doen en zonder problemen naar huis kan 20 juni!

@ goddess: het was te verwachten dat je ex na alle verhalen over jouw zoon wel contact zou opnemen. Maar blijf op je hoede, want hij heeft wel laten zien hoe hij echt in elkaar steekt. Jij en Josh redden het beter zonder hem, wat niet wil zeggen dat af en toe contact verkeerd is, want dat is het ook niet. Ik ben zonder m'n vader opgegroeid, ook al zag ik hem af en toe, maar altijd met de wetenschap (ook uit eigen ervaring) dat zijn beloftes meer woorden dan daden zijn zodat ik niet meer teleurgesteld kon worden. Dus zolang je voor jezelf in acht neemt dat je niet van hem op aan kunt, sta je zelf veel sterker en kun je hem best bij je thuis ontvangen.

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Even een klein berichtje van mij.
    Hier is alles nog rustig.
    Vanmorgen bij de vk geweest, daarna nog een paar leuke kleertjes gekocht.
    Vanmiddag hebben we een lekkere boswandeling gemaakt met de hondjes. (hondjes zitten onder de teken... rotbeestjes :x )
    Morgen moet manlief weer werken dus dan heb ik weer alle tijd om bij te lezen en te reageren.

4. Emmetje: Dankjewel, zo denk ik er ook over. Ik bescherm mijn zoon tegen wie dan ook, dus ook tegen hem.

5. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    @ Goddess -> Het is goed dat je ex heeft gebeld maar toch merkte ik dat ik pissig werd toen ik het las. I mean come on Josh is drie weken! Hij had er verdorie op zijn minst de eerste dag moeten zijn!

@ MVJanelle -> Jeeeeej 20 juni! Laten we hopen dat het dan kan! Wat zal het fijn zijn om Benthe thuis te hebben.. Hey hoe gaat het nu eigenlijk met jou en je man verder? Want jullie hebben zowel geestelijk als lichamelijk ook een moeilijke tijd (achter de rug)?

Dames (Emmetje, Moppies, Chantal, Onze Wonder enz. ) succes met geduld hebben. Is erg moeilijk, I know! En bij mij was ze zelfs te vroeg dus bij jullie is het nog erger.. Trekken jullie het fysiek nog een beetje?

6. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Hoi meiden houden jullie het nog een beetje vol die laatste loodjes?
    Over die hoofdbeschermer, mag inderdaad niet voor verstikking. Nu heb ik ook zo een ding die alleen op de kops kant zit. Deze heb ik nu nog voor de sier, straks gaat hij weg net als de hemel. Nu kan het nog en staat zo schattig. Tessa slaapt ook andersom in bed, dus met haar voeten tegen het hoofdeind. De hoofdbeschermer zit dus aan de kant van haar voeten. Zo gek draait ze echt nog niet :D
    Zo slaapt ze helemaal onder de hemel wat iets beschutting geeft (maakt het bed wat kleiner, voelt "veiliger"). Zodra ze bewegelijker word, dingen gaat grijpen gaat alles eruit. Advies is 3 maanden dus ik hou 2 aan.

7. Niet meer actief

zoooo dames ik ben weer terug van weggeweest... en de kleine zit er nog steeds hoor ;) hij is er jammer genoeg onderweg niet uitgevallen... nou ja morgen weer een dag niet waar.

De verjaardag was gezellie en de kleine heeft ook giga meegenoten, want hij showde zijn kontje de hele avond wel ;)

Deze dame gaat nu haar bedje opzoeken en hoor jullie morgen vast en zeker nog wel..

Toedelssssss

sweet dreams!

8. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    goedemorgen dames,

nou, volgens mij is het bij mij begonnen. Vanaf vanochtend rond 5 uur heb ik al slijmerig bloed verloren en sindsdien ook met regelmaat krampen (wil het nog niet echt weeën noemen, want lijkt vooralsnog meer op (heftige) krampen.
    Ik heb vanochtend m'n man dus maar voorzichtig het dilemma voorgelegd wel of niet naar z'n werk te gaan. Gelukkig kon hij thuisblijven na overleg met z'n leidinggevende.
    Dus mocht het doorzetten, is hij in ieder geval thuis (en lekker zenuwachtig ;))

Voor zover het me lukt hou ik jullie op de hoogte.

9. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Ooh Emmetje ik hoop het voor je! Ik ga voor je duimen dat het doorzet en dat jullie vanavond al je ienimini in je armen hebt!

Goede morgen trouwens :oops:

Hier een redelijke nacht gehad, dacht even dat het vannacht ging beginnen, vals alarm dus :rolleyes: Morgen 40 weken! Had echt waar gedacht dat ienimini eerder zou komen. Nou ja als ik weer een voorgevoel heb moet ik maar van het tegenovergestelde uitgaan ;)

Ga weer gauw verder krijg zo visite, me schoonvader komt effe een bakkie doen. Dus effe snel de hond uitlaten en wat lekkers bij de bakker halen voor bij de koffie, nu mag het nog ;)

tot vanmiddag kuz babymei

10. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    @ babymei: ja, dat hoop ik ook. Tot nu toe is het al een paar uur redelijk constant, zo om de 10-12 minuten, soms wat lichte krampen tussendoor. Maar echt heftiger wordt het nog niet.
    We wachten rustig af.
    veel plezier straks met je schoonvader en wie weet komt het bij jou ook weer opzetten.

11. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Beste aaanstaande mei mama's,

Op 16 mei was mijn uitgerekende datum, heb vandaag de 41 weken bereikt. Ik zie dat meerdere op het punt staaan op te bevallen en ben dan ook erg benieuwd hoe jullie vk hiermee omgaat. Ik wordt vanaf morgen om de dag gestript lukt dit niet wordt ik overgedragen naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis hier laten ze je, als alles goed is, ook nog een week lopen, wel iedere dag controle. Dus binnen nu en max 15 dagen wordt ik mama, en dit lijkt wel een eeuw te duren.

Voor iedereen die nog moet bevalllen heel veel succes

Groetjes

12. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Goedemorgen allemaal! Ik ben net wakker na een heerlijke nachtrust! Heb zelfs maar twee plaspauzes gehad! :D

@Emmetje: Spannend! Zou het nu echt beginnen bij je? Ik hoop dat het doorzet, go girl!

@s1980: Welkom hier! Ik ben vandaag ook 41 weken, moet vrijdag naar het ziekenhuis voor CTG, wat overige controles en het doorspreken van de inleiding, die dan waarschijnlijk volgende week woensdag zal plaatsvinden (niet NOG een week later!). Over strippen heeft mijn vk het niet gehad, maar wellicht doen ze dat ook vrijdag? Ligt er ook aan of er al iets verweekt is daaronder. Succes met wachten!

@Onzewonder: Grappig, ongeveer dezelfde kamer! Dit kamertje was van kleurloos grenen, mijn mannetje heeft een enorme klus gehad om alles op te schuren en mooi te verven. Ben heel erg trots op hem! Verder twijfelde ik tussen limegroen en paars-achtig (lila), dit laatste is het geworden, omdat je limegroen toch wel veel ziet. De accenten zal ik er wel mee leggen.

13. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Gisteren heb ik trouwens een vreselijke kramp 'tussen m'n benen' gehad. Daar waar je benen eindigen en je lichaam 'ingaan', onder je liezen zeg maar (beetje raar omschreven, maar ik vond het ook een rare plek). Ik kon niet meer op m'n benen staan en als ik zat, was het helemaal niet te harden.
    Twee weken terug had ik ook zoiets, maar nu was het nog heftiger.
    Zou dit met 'verweken' of weer het indalen te maken kunnen hebben?
    Geen buik- of rug-kramp gehad, dus volgens mij waren het geen weeën. :(

14. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    moppies: Bedankt voor je reactie, wij zijn dus evenver. Fijn dat jou vk alles eerder in werking zet de mijne is nog al van het natuurlijke. Zolang alles goed is met de kleine ziet zij geen reden om e.e.a. eerder in werking te zetten. Veel succes vrijdag! ZIe jij niet op tegen een inleiding?

15. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    oja moppies over die krampen die heb ik al sinds een week of drie volgens mij VK voorweeen.

16. Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Emmetje spannend! hoop dat het echt doorzet en wie weet zie je je kleintje vandaag joehoeeeeee..

Ik heb nog niet echt ergens last van, ja veel meer harde buiken, en diarre, maar dat heb ik al 2 a 3 dagen denk ik nu. Heb net nog effies de laatste dingetjes in de slaapkamer gedaan, de schildertijtje opgehangen van winnie the pooh, die heeft een vriendin gemaakt voor mij.. so cute ;)

En nu ga ik even lekker in bad en lekker poedelene en dan effe lunchen whahahaha met manlief want hij is lekker thuis vandaag.

Dames succes vandaag en spreek jullie gauw weer.

Gr Brigitte

17. chantalk

chantalk Fanatiek lid

goede morgen dames

@ emmetje
    Zou er vandaag dan toch eindelijk weer een baby worden geboren?
    Emmetje suc6 hoop dat het door gaat zetten.

@ s1980 welkom :D en suc6 hoop dat het voor jou ook nit lang meer gaat duren.

@ moppies Ik heb geen idee waar die kamp vandaan zou kunnen komen, maar hoop dat het nu wat beter gaat.

Hier hebben we vandaag de 39 weken gehaald :(
    Had nooit gedacht dat we die nog zouden halen. We hadden echt verwacht de kleine al lang in onze armen te houden...maar helaas.
    Wie weet bedenkt hij/zij zich nog vandaag en wil het toch eens komen kijken hoe papa en mama er nu eigenlijk uitzien :)

Ik heb vanmorgen nog eens mijn buik omtrek gemeten :confused: wist niet dat een buikje zo hard kon groeien ;)

18. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @ emmetje; oeh spannend! Veel succes.
    @De rest: nog even doorbijten!

19. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    @s1980: Ja, ik zie best wel op tegen een inleiding. Daar schijnen de weeën wat heftiger van te komen (of je er dan ook sneller vanaf bent, weet ik niet ;)).

@chantalk: Gefeliciteerd met je 39 weken! Ik zat toendertijd in hetzelfde schuitje (dacht dat ik veel eerder zou bevallen), hoop dat je me niet achterna gaat! ;)

@onzewonder: Jij bent toch ook 39 weken vandaag (je banner op deze site en op je eigen site lopen niet synchroon)? Voor jou geldt hetzelfde!

20. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ moppies
    Nee dat hoop ik ook niet ;) dat zijn nog 2 weken pffff moet er niet aan denken, maar ja we hebben het niet voor het zeggen hè?
    Mannetje is behoorlijk ongeduldig aan het worden. Hij heeft na deze week vakantie en had eigenlijk gehoopt om in zijn vakantie te kunnen genieten van ons kindje.

Deel Deze Pagina