Ik zal me hier ook weer eens melden. Uit nieuwsgierigheid heb ik altijd meegelezen, maar niet gereageerd. NU ben ik me behoorlijk aan het vervelen. Ben jaloers op de mei-dames die al bevallen zijn . Sterkte aan de rest, die nog moet bevallen!
Emmetje: succes! (al zul je hopelijk je kleintje nu in de armen houden!) Spannend hoor En de race tussen Esma en babymei, hihi. Ben benieuwd wie van jullie het eerst gaat bevallen. Over een paar minuten komt er bij jullie beide te staan: vandaag uitgerekend! Hoe voelt zoiets nu?
Welkom Esma, Hagenees?! Succes met afwachten, lijkt me niet makkelijk! Ik ben na ongeveer 37 weken bevallen en dat vond ik al zo lang duren haha.. So heej die Emmetje, ik ben benieuwd, ik hoop maar dat het goed met haar gaat..
Goedmorgen Allemaal, Spannend wie er het eerst gaat bevallen ik denk emmetje (hoop voor haar dat ze inmiddels trotse mama is)! Chantal K en Onze wonder jullie passeren bijna de 40 weken! Babymei: JIj vandaag 40 weken! Wat een mijlpaal hé en nu begint het wachten. Moppies: Bij jou nog steeds geen tekenen dat het gaat beginnen? Wat duurt wachten langen hé? De verloskundige komt zo om mij te strippen, ben best wel zenuwachtig omdat ik niet weet wat we te wachten staat, maar wie weet helpt het en ga ik die 42 weken net niet halen. Dames succes met de laatste loodjes
Goede Morgen Dames ! VANDAAG 40 weken Zwanger! Wie had dat ooit gedacht (wij hier iniedergeval niet !) Wel vreemd heb ik zo naar "24 mei "uitgeleefd en nu heb ik nog steeds niks... Voordat ik gister naar bed ging nog even de babykamer even binnen gelopen, ging naar ienimini praten erg hé? Zei alleen "je hebt echt een mooi kamertje kom maar gauw kijken " HAHA! Vriendlief verklaarde me voor gek, maar toen we eenmaal in bed lagen, vroeg hij ook aan ienimini om te komen. Nou 1 ding is zeker binnen nu en z'n beetje 2 weken Zijn wij papa en mama (als het goed is) Ik dacht elke keer 1 / 5 / of 15 mei. Misschien moet het 1 / 5 juni zijn? Nou ja we zien het wel. Meiden ik ga weer me hondje uitlaten, spreek jullie later weer. Kuz babymei @ Esma : Gefeliciteerd met 40 Weken! Ben inderdaad benieuwd wie van ons 2 eerder bevalt! Is de bedoeling dat je thuis of in het ziekenhuis bevalt?
Assepoester : Geweldig die banner van jouw! Heb dat nog niet eerder gezien, maar vindt het helemaal top!
Goedemorgen, voor ik ga lezen; geen nieuws over emmetje via de telefoon. Ga nu ff lezen of jullie al wat meer weten.
O jammer, jullie hebben ook nog niks vernomen. Hoopte dat paps missschien zelf het grote nieuws zou komen melden. Ik blijf bereikbaar, dus als ik wat weet horen jullie het meteen! Hier gaat alles wel lekker. Het is erg wennen om ineens echt zo op de klok te moeten letten. Elke drie uur voeden, houdt eigenlijk in 1 uur bezig met verschonen, voeden, boeren en naar bed brengen en dan nog een kleine 2 uurtjes voor de andere dingen. Je hebt geen idee dat er zo veel tijd in gaat zitten. Elia drinkt bv uit de fles, dit zorgt wel voor extra handelingen voor mij (afkolven en voeden) maar zo kan iemand anders het ook geven da's ook wel fijn. Het kolven gaat heel wisselend. Ene dag 50 cc andere dag 90. Aanleggen lukt niet ivm een te kort tongriempje bij Elia. Paps is zoooooo trots, loopt de hele dag met een fotoboekje in de jas voor het geval hij een bekende ziet. Ze zeggen dat moeders aandacht volledig naar de baby gaat naar de bevalling en papa zich nog wel eens achtergesteld kan voelen? Nou................ hier moet ik letterlijk wel eens op tafel slaan om aandacht te krijgen. Sinds gisteren is de kraamverzorgster weg en paps weer aan het werk. Dus komen we een beetje in het "normale" leven. Mijn moeder is er 's morgens nog wel een paar uurtjes om te helpen omdat ik nog last heb van de wond van de ks. We genieten dus volop! Ik hoop dat jullie snel ook van jullie wondertjes mogen genieten, want het gevoel dat je voor zo'n kleintje krijgt is echt onbeschrijflijk.
Goedemorgen allemaal! Hoopte op nieuws over Emmetje, maar helaas... Bianca, kan het me voorstellen dat je echt moet wennen zo'n kleintje, maar 't lijkt me ook heerlijk! Ben bang dat ik nog even geduld moet hebben, maar uiterlijk volgende week zijn ook wij ouders! Heb je ook foto's van Elia? Ben heel benieuwd! Mijn vriend denkt dat hij na de geboorte misschien ook minder aandacht (van mij) krijgt, maar dat zou wel eens net zo kunnen gaan als bij jullie, hahaha Hier is alles nog rustig
@S1980: Succes vandaag! Ik hoop dat het strippen iets oplevert! Ben wel een beetje jaloers Morgen moet ik naar het ziekenhuis, misschien gaan ze dan ook wel strippen?