Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Onze wonder; Daar zijn we toch voor. Gewoon spuien en je staat geheel in je recht!

Liefs Nathasja

2. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    NEEEE! ;)
    Ach, we nemen het maar zoals het komt... maar 't is inderdaad raar om de uitgerekende datum te passeren. Daarna heb je gewoon even geen 'leidraad' meer, ja... twee weken later! Alleen is dan iedere dag extra jammer, je gaat ineens optellen i.p.v. aftellen :( .
    Alles goed met Yildou?

3. chantalk

chantalk Fanatiek lid

JAAAAAAAAA Emmetje en man gefeliciteerd met jullie dochter

@esma: welkom hiero ;) Ik heb al verschillende ananassen op. We hebben een lekker lange boswandeling gemaakt. Ik heb al veel cola op. Het helpt allemaal geen ene ..... En ze zeggen allemaal veel sexen maar ja dat gaat ook niet meer zo geweldig met een dikke buik.

@ simalex: ik verveel me behoorlijk. Als ik me bedenk dat het nog wel eens 3 weken kan gaan duren dan word ik depri :)

@ onze wonder: tis toch belachelijk? Ik zou het ook niet terug betalen.

@ s1980: Ik had niet gedacht dat ik de 39 weken zu halen, maar sta er nu niet raar meer van te kijken als ik over de 40 weken ga. Ik hoop voor je dat het strippen wat oplevert bij jou.

Ik heb vandaag al best een drukke dag gehad. Ik had ook een schoonmaak woede ;) Heb het hele huis van boven tot onder gepoetst, de was is bijna klaar, de beestje verzorgd.
    Tussendoor is mijn moeder met mijn broertje nog even op bezoek geweest. En vanmorgen belde mijn nicht om te vragen of ik al wat had :) . Ze gaat volgende week dinsdag op vakantie en had gehoopt de beeb nog te zien voor ze weg gaat. Wie weet.... ;)

4. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    Emmetje van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

Groetjes Alida

5. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Yeah Emmetje !!!!! Gefeliciteerd meid! Super!! Geniet lekker van jullie dochter

@ onze wonder : je heb helemaal gelijk, ga d'r voor!

@ S1980 : Dank je, valt wel mee, die site, ben er alleen mee bezigals ik zin heb. ;) vind het wel leuk om te doen. :)

@ Chantalk : had ik ook vanmorgen, huis is weer picobello in orde. Beeb kan komen! :)

@ Moppies : Dat heb ik ook , moet je na gaan hoe het bij jouw is, en jij bent og verder dan mij !

@ Esma : Voel je al wat? ;) HAHA! Dat spel heet Kolonisten van Catan, je hebt het in verschillende versies, bordspel, internet en cd rom (heeeeel verslavend) maar (ik vind het) onwijs leuk !

Verder hier alles nog rustig, Zijn er nog meer meiden hier die echt geen zin hebben om te koken? Heb wel trek maar dat koken valt me zo tegen :rolleyes: Nou ja, komt wel weer goed. Tot later!

Dames die ik vergeten ben sorry :oops:

6. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    emmetje en man gefeliciteerd met jullie dochter :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

7. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    jeetje jeetje nooit verwacht dat ik zo een moeite had met wachten zeg.
    zijn er nog vermaaktips in omloop?

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Ik geloof dat iedereen van het zonnetje aan genieten is.
    Heb net maar weer een lekkere verse ananas gehaald voor bij het eten vanavond. ach ja valt te proberen hè? :-k hoewel heb er al verschillende op de afgelopen week :)

9. Esma

Esma Bekend lid

EMMETJE gefeliciteerdmet jullie dochter!!!

Babymei: het is nog steeds rustig hier. Ik kook nog wel elke dag, heb ik tenminste nog wat afleiding.
    Ananas helpt niet echt.
    Heb nu ook weer last van obstipatie door de ijzertabletten.
    Zat me net af te vragen of je standaard gelaxeerd wordt voor je bevalling?

Misschien moeten we een groep:eek:ngeduldige zwangeren oprichten :)

10. chantalk

chantalk Fanatiek lid

@ esma. Ik heb nu sinds een paar dagen diarree. Ik denk dat het toch wel een reactie van het lichaam is om het 'schoon te maken' voor de bevalling.
    Maar als dat dan nog 3 weken duurt dan ben ik leeggelopen tegen die tijd :)

11. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Hey Wondertje, welcome back!
    Ja, je zou voor babymei en mij kunnen koken ;)
    Wij hebben er geen zin meer in.

Alhoewel, ik heb net maar Kofta van Knorr wereldgerechten gemaakt, lekker makkelijk (en gehaktballetjes draaien is ook een aardig tijdverdrijf). Omdat m'n mannetje op z'n werk eet, maak ik (als ik wel eens zin heb) een grote pan eten, waarvan er een paar bakjes de vriezer in gaan voor een volgende keer!

Ook jij succes met wachten Wondertje... en 't wordt nog warmer weer ook... pfff!

12. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    I'm in!

Het is wel raar, hoe langer het duurt, hoe meer ik tegen de bevalling opzie.
    M'n meisje voel ik al een paar dagen heel weinig... :cry:
    Heb het denk ik wel zo'n 3x gevoeld en morgen naar het ziekenhuis, dus ik denk dat ik nog maar niet bel... moeilijk! :oops:

13. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Noord Holland
    Me too! :)

14. Esma

Esma Bekend lid

Sommigen zeggen dat dat een teken is dat de bevalling gaat beginnen. Soort natuurlijke gang van zaken, om meer plaats te maken voor de baby om er uit te komen.
    Helaas heb ik daar geen last van.

Gewoon goed blijven drinken, dan kan het geen kwaad. En wie weet beval je voor die 3 weken. Ik gun het je in ieder geval!

15. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Noord Holland
    Ga ik ook helemaal mee in ;)

Heb net effe snel wat gemaakt :rolleyes: , wel vlees, groenten en aardappelen. :) Ben echt trots op mezelf! Vriendlief heb al gegeten onderweg, (den haag liep een beetje uit)

16. Esma

Esma Bekend lid

Gewoon bellen! Ik voelde de baby 4 keer en toen werd ik direct naar het zkh gestuurd, heb 1 1/2 uur aan de ctg gelegen en de dag daarop nog een 1/2 uur. Bleek alles goed te zijn. Kon ik weer naar huis.
    Beter 1 keer te veel dan 1 keer te weinig!

17. Esma

Esma Bekend lid

Lees net op google dat kaneel ook weeen kan opwekken :eek:

18. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Noord Holland
    Zo gaan we vanavond voor de appel / kaneel toetje :)

Thanx esma! ;)

19. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Ja Esma, zo ben ik ook al twee keer geweest...

Toch maar even gebeld, moet nu even gaan douchen (alweer)... en dan weer rustig liggen. Als ik het daarna nog niet vertrouw, geen beweging, dan komt ze langs.

20. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Noord Holland
    Sterkte moppies.....hoop dat ze zich snel je ienimini voelt!

Deel Deze Pagina