Mei 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Chantal87, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ben een heeeel enkele keer geweest en daarna weer heel lang niet :oops: :oops:
    en nu heb ik het weer opgepakt vind het toch wel heel gezellig om te kletsen met meiden die in het zelfde schuitje zitten ;)

dus jah ik :oops: :oops: ben niet echt bekend
    maar ik hoop dat dat geen probleem is :(:

2. Esma

Esma Bekend lid

Ik heb de VK gebeld. Die komt in de loop van de ochtend even langs (voor 2 uur :rolleyes: ), dus dat weg gaan zit er niet in voor zij geweest is.
    Ik moest wel mijn temp meten.
    Heb al een was gedraaid en ben met de volgende bezig....hihihi... heb alles al aan de kant gezet. Nu maar hopen dat die weeen ook gaan beginnen. Ik hoop echt morgen al bevallen te zijn.

Meiden die nog wachten, sterkte!

3. Niet meer actief

Hey tuurllijk niet hoe meer zielen hoe meer vreugd hahaahha

4. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ok gelukkig maar!

nou esma ik zal duimen voor je hoop dat je morgen ochtend ligt te stralen met je kleine!
    ik blijf je volgen ben erg benieuwd hoe het verloopt!

5. Esma

Esma Bekend lid

Denk niet dat dat een probleem is. Ik was hier in het begin ook, en toen heel lang niet. Ik las wel mee, maar reageerde niet.
    En wie er wel problemen mee heeft, heeft gewoon pech :p
    Welkom dus!

6. Niet meer actief

Spannend! hoop echt dat het lukt voor je!

Ik ga ervandoor, even wat boodschappen halen en verder keuvelen in mijn huissie..

spreek jullie later weer

7. Esma

Esma Bekend lid

Dat hoop ik ook. De rest van de dag, zal ik jullie hier lastig vallen...hahaha... kan nu toch nergens naar toe.

8. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    En weer eentje die 'voorkruipt'! :)
    Geintje hoor Esma, ik hoop voor je dat 't nu snel echt begint!

Gisteravond na het douchen en rusten heb ik de kleine weer even gevoeld, dus de VK weer afgebeld. Straks gaan we naar het ziekenhuis... krijg er wel een beetje de bibbers van.

Voor iedereen die later 'aanschuift' of weer 'terug is van weggeweest'... Natuurlijk is dat GEEN PROBLEEM! We zitten inderdaad nu allemaal in hetzelfde schuitje en het is alleen maar ok dat we elkaar wat kunnen steunen nietwaar? ;)

Vanochtend op het toilet weer onwijze krampen gehad, vooral weer in m'n benen (bah, auw), en een beetje in m'n buik (daarvan dacht ik even... hoera), maar alles is weer rustig :(

Ik ga even douchen en een taxi bellen om straks naar het ziekenhuis te gaan.
    Fijne dag en Esma... zet 'm op!

9. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    Esma, sterkte!

Wij hebben net de eerste nacht thuis beleefd. Emma wou maar niet slapen, alleen maar drinken.... ze heeft dus tussen de voedingen door alleen maar gehuild... (dat geboortekaartje naar de buren hoeft dus niet meer ;)) echt hartverscheurend, want ze was zo vermoeid. nu slaapt ze gelukkig al wat langere tijd, dus ik denk dat ze vandaag slaap gaat inhalen. dat is het nadeel van het op gang moeten komen vd borstvoeding.. het aanbod is in het begin minder dan de vraag, dus ze had gewoon honger. ik ga kijken of ik een dezer dagen foto's in het album kan zetten.

10. Esma

Esma Bekend lid

@Moppies: als ik voorkruip dan is dat als een slak ( of bestaat er een dier wat langzamer is). Ondanks dat beetje vruchtwater is het voor de rest gewoon rustig, geen krap, geen wee, geen pijn en die harde buik heb ik nu ook al meer dan een 1/2 niet gehad :(...............klaag klaag klaag
    Ik hoop dat je snel weeen krijgt die het echte werk gaan doen. STERKTE!

@Emmetje75: dank je wel. Geniet van de kleine! Wacht op de foto :)

11. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Jeetje het wordt steeds spannender hier. Jij moet lang wachten zeg Moppies.. Heb jij dat weer :( Maar het kan nu in ieder geval niet zo heel lang meer duren!

Spannend Esma! Wel stom vind ik dat je zo lang moet wachten voordat de VK komt. Ik denk dat ik verwend ben. Bij het ziekenhuis zeiden ze altijd gelijk: "je moet hierheen komen". Maar ja dat was ook nog voor de 37 weken natuurlijk ;) Want daarna lag ik al in het ziekenhuis!

Onze wonder wat doe jij nog een hoop zo ver in de zwangerschap :confused: Ik kon volgens mij bij 34 weken al niks meer ofzo. Maar ja hoop niet dat het een teken is dat het nog wel even duurt. Wel een leuk idee toch dat je kindje daar zo veilig zit binnen..

Emmetje van harte gefeliciteerd met Emma Elisabeth. Sorry dat ik pas zo laat feliciteer :oops: Wat een gedoe zeg na die bevalling dan :( Wat dat betreft was het wel fijn dat ik bloedarmoede had na de bevalling want van al die spuiten en hechtingen heb ik bijna niks gemerkt. Heb je erg veel pijn aan de hechtingen? Doet je baarmoeder nu veel pijn? Sterkte in ieder geval!

Wondertje gezellig dat je ook mee komt kletsen! Je hebt groot gelijk. Het voordeel nu is ook dat de mamma's vooral in het andere topic kletsen dus dit topic is nu wat beter bij te houden hihi. Voorheen ging het soms zo snel dat je dacht :confused:

12. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    EMMETJE: GEFELICIEERD MET JULLIE EMMA.
    Jeetje wat een verhaal! Gelukkig gaat alles goed met jullie.

13. Tigger

Tigger Fanatiek lid

1 jun 2006
    2.803
    0
    0
    Meiden spannend, ik denk aan jullie!

14. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Emmaatje: gefeliciteerd met jullie dochter!

Moppies: En weer een dag erbij! Succes straks in het ziekenhuis! Volgens mij zijn wij koplopers niemand heeft volgens mij nog 41.4 gehaald!

Wondertje: Ik ben ook pas een week aan het meeschrijven! Welkom en hopen dat de kleine zich snel meld, want wachten vind ik nu echt heel lang duren.

Esma: Spannend, denk dat jij als eerste nu gaat bevallen.Ben jaloers op je ik wil ook, hahaha

Ik las iets over koken ook hier iemand die daar geen zin meer in heeft maar moeten is ook wat, want iedere dag eten halen is niet echt gezond hé!

Onze Wonder: Nesteldrang? Ik ga zo uit verveling maar een beetje poetsen. Moet oppassen met al mij gepoetst straks poets ik de meubel weg.

Babymei: Alles goed? Of ben je stiekem al bevallen?

Ga aan mijn huishouden beginnen en morgen komt de vk weer om te strippen misschien helpt het deze keer.

Dames geniet van het mooie weer en hopen dat er na dit weekend weer een hoop baby’s zich hebben aangediend.

15. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Emmaatje: gefeliciteerd met jullie dochter!

Moppies: En weer een dag erbij! Succes straks in het ziekenhuis! Volgens mij zijn wij koplopers niemand heeft volgens mij nog 41.4 gehaald!

Wondertje: Ik ben ook pas een week aan het meeschrijven! Welkom en hopen dat de kleine zich snel meld, want wachten vind ik nu echt heel lang duren.

Esma: Spannend, denk dat jij als eerste nu gaat bevallen.Ben jaloers op je ik wil ook, hahaha

Ik las iets over koken ook hier iemand die daar geen zin meer in heeft maar moeten is ook wat, want iedere dag eten halen is niet echt gezond hé!

Onze Wonder: Nesteldrang? Ik ga zo uit verveling maar een beetje poetsen. Moet oppassen met al mij gepoetst straks poets ik de meubel weg.

Babymei: Alles goed? Of ben je stiekem al bevallen?

Ga aan mijn huishouden beginnen en morgen komt de vk weer om te strippen misschien helpt het deze keer.

Dames geniet van het mooie weer en hopen dat er na dit weekend weer een hoop baby’s zich hebben aangediend.

16. Niet meer actief

Nou dat denk ik dus wel hahaahha... hij zit er nog prima en laat zijn mama in spe nog gewoon alles doen hihi... ik zeg maar zo ik mag in mijn handjes knijpen dat ik zon zwangerschap heb zoals het nu gaat zeg maar... toen ik 30 weken zwanger was ging het anders hoor, ik trok het toen ook niet meer en moest verplicht minder werken van de baas, maar nu het lijkt wel of de batterijen weer opgeladen zijn en ik nog een 9 maanden kan :confused: maaaaaaar daar beginnen we niet aan he! Hij mag er nu wel uit, heb het ook wel onderhand gehad puur uit nieuwsgierigheid natuurliijk hahahaha..

Hey Moppies ik voel.... ik voel......... dat jij a.s. zondag mama wordt! ;) echt waar hoor, ja dat gevoel is heel sterk dus dat moet goed komen.

Ik a.s. zaterdag, maar die hoop hebben we ook alweer laten varen naar volgende week zaterdag hahaha... juni is ook wel mooier, klinkt weer zonniger hihi..

En Emma de kleine heeft berenhonger dus hihi,, ah ja scheelt alweer een postzegel voor de buren whahahaha, dat is wel een goede jah. Ik heb mijn buurtjes (zijn van die oudjes) ook al gezegd, geniet er nog maar even van die overheerlijke rust want voor je het weet! hihi..

Nou ik ga er nu dus echt vantussen, heb net de was in de machine gedaan en het huis beneden gedaan, boven kan niet want manlief slaapt heeft nachtdiensten gehad. En nu ga ik even mijn bolle toeter nog voor de laatste maal aan mijn collega's laten zien en dan VK vanmiddag om 4 uur...

Sterkte dames!

Virtuele knuffel voor alle mama's (in spe) en beebjes.

17. Esma

Esma Bekend lid

De VK is geweest. Leuk mens, had ik niet eerder ontmoet.
    Nou ik mag lekker naar buiten, ga wel een handdoek tussen mijn benen doen :confused:
    Ze bellen vanavond nog om te kijken hoe het is en of ik naar het zkh moet, als ik nog geen weeen heb. Spannend...

Meiden niet jaloers zijn, het kan nog altijd 3 dagen duren (72 uur na breken van vliezen, zonder weeen ondernemen ze actie), maar hoop dat ik de kleine morgen in mijn armen kan sluiten.

18. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    Yep S1980, wij kunnen wel eens koplopers zijn, alhoewel... volgens mij heeft Chantal (mama van Belle) er nog een paar dagen extra mee gelopen... 41.6?
    Jammer dat het strippen gisteren niet gelukt is... en ik hoop dat het de volgende keer wel lukt!

@Onzewonder: Ik hoop dat je gelijk krijgt! Er hebben al meer mensen op as. zondag gegokt ;)
    Komt je gevoel vaker uit? Van mij mag het hoor!
    Voor jou hoop ik dat je zaterdag (deze of de volgende) bent bevallen! :)

@Esma: Succes! 72 uur? Ik dacht max. 48... dan is je kindje zeker heel goed ingedaald? Anders bestaat er infectiegevaar.
    't Gaat nu vast snel voor je... je weet in ieder geval zeker dat je binnen 3 dagen mama bent!

@Emmetje: Wat ben jij er al snel weer zeg! Ik hoop dat je 'borduurwerk' (haha) er wel artistiek mooi uitziet en dat je er snel van opknapt... en dat je bv snel goed op gang komt! Veel geluk met Emma en ik ben benieuwd naar de foto's!

19. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    AGENDA:

25e Moppies - ziekenhuis
    30e Babymei - vk

BEVALLINGSLIJST

1: Moppies (35) --> meisje~ 16 mei ~ 1e
    1: Josam (30) --> onbekend ~ 16 mei ~ 1e
    3: Babymei (24) --> onbekend ~ 24 mei ~ 1e
    4: Dapop (29) --> geheim ~ 25 mei ~ 1e
    5: wondertje (26) ---> onbekend ~ 27 mei ~ 1e
    6: N23 (23) --> jongen ~ 29 mei ~ 1e
    6: Jeannet (21) --> meisje ~ 29 mei ~ 1e
    8: Onzewonder (24) --> jongen`~30 mei 1e
    8: Chantalk (25) --> onbekend ~30 mei 1e
    10: Aafje87 (20) --> onbekend ~ 31 mei ~ 1e

Verwacht:
    2 meisjes 2 jongens 5 onbekend 1 geheim

Geboren:

1: Mvjanelle (30) --> Benthe Esmay ~ geboren: 3 februari 07 ~ 25 weken ~ gew: 520 gram ~ lengte: 30 cm
    2: Simalex (24) --> Yildou Reanne ~ geboren: 8 april 07 ~ 35,2 weken ~ gew: 2635 gram ~ lengte: 47 cm
    3: Assepoester (27) --> Sabrina Alyssa ~ geboren: 12 april 07 ~ weken ~ gew: 2840 gram ~ lengte: 47 - 50 cm
    4: Tatlim23 (23) --> Alani Aylin ~ geboren: 13 april 07 ~ 35,6 weken ~ gew: 3208 gram ~ lengte:
    5: Rachel (22) --> Lindsey Eline ~ geboren: 24 april 07 ~ 38 weken ~ gew: 3320 gram ~ lengte: 51 cm
    6: mama1986 (20) -->Bono ~ geboren: 25 april 07 ~ 37.6 weken ~ gew:3890gram~ lengte:51 cm
    7: Jesie (26) -->Mareno ~ geboren: 25 april 07 ~ weken ~ gew: 2410 ~ lengte: 46 cm
    8: Momtobe (..) --> Maroa ~ geboren: 28 april 07 ~ weken ~ gew: 3675 gram ~ lengte: 50 cm
    9: Goddess (18 ) --> Josh David Dash ~ geboren 30 april 07 ~ 38.3 weken ~ gew: 2880 ~ lengte:
    10: MarieLize (36) --> Veerle ~ geboren: 1 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3015 ~ lengte:
    11: Tassie (32) --> Dylan ~ geboren: 2 mei 07 ~ 38,5 weken ~ gew: 2996 ~ lengte: 45 cm
    12: Erica (31) --> Tessa Elise ~ geboren: 2 mei 07 ~ 39.3 weken ~ gew 2990- ~ lengte: 49 cm
    13: Tigger (26) --> Emma Johanna Elisabeth ~ geboren: 3 mei 07 ~ 38.2 weken ~ gewicht 3525 ~ lengte: 51 cm
    14: Janice (33) --> Jasmijn ~ geboren: 3 mei 07 ~ 38.4 weken ~ gew: 3190 ~ lengte: 49 cm
    15: Mariska (32) --> Bram ~ geboren: 5 mei 07 ~ 39,2 weken ~ gew: 3435 ~ lengte:
    16: Diana ( ) --> Luca ~ geboren: 7 mei 07 ~ weken ~ gew: 3730 ~ lengte: 51 cm
    17: Nemo (24) --> Sven ~ geboren: 8 mei 07 ~ 39,6 weken ~ gew: 4120 ~ lengte: 54 cm
    18: Jingles (30) --> Fedor-Jelte Laurens Sietze ~ geboren: 8 mei 07 ~ 39,5 weken ~ gew: 3442 ~ lengte: 53 cm
    19: Amilah (25) --> Ameera Yakubu ~ geboren: 8 mei 07 ~ 38 weken ~gew: 6 pond ~ lengte:
    20: Rebtam (34) --> Kyra-Chyenne ~ geboren: 9 mei 07 ~ weken ~ gew: 2820 gr ~ lengte: 48 cm
    21: Liefzonnetje (30) --> Steven Nicolaas Jan ~ geboren: 11 mei 07 ~ 38,4 weken ~ gew: 3605 ~ lengte: 54 cm
    22: Bianca (32) --> Elia Ruben Matteo ~ geboren: 13 mei 07 ~ weken ~gew: 3160 gr ~lengte: 47 cm
    23: Female (22) --> Kynan ~ geboren: 13 mei 07 ~ weken ~gew: 3045 gr ~ lengte: 49 cm
    24: Silvie (34) --> Jørre ~ geboren: 14 mei 07 ~ weken ~gew: bijna 4700 gr ~ lengte: 56 cm
    25: Chantal (33) --> Belle ~ geboren: 14 mei 07 ~ 41,4weken ~gew:3960 gram ~ lengte: 50cm
    26: Desi23 (24) --> Ruben ~ geboren: 15 mei 07 ~ weken ~ gew: 3240 gram ~ lengte: 49 cm
    27: Bibiche (27) --> Elenora ~ geboren: 16 mei 07 ~ 39,6 weken ~ gew: 3115 gram ~ lengte: 50 cm
    28: Alida (23) --> Lars ~ geboren: 16 mei 07 ~ 38,3 weken ~ gew: 3010 gram ~ lengte:
    29: Oek Oek (25) --> Lars ~ geboren: 19 mei 07 ~ 40 weken ~ gew: 3960 gram ~ lengte: 51 cm
    30: Emmetje(32) --> Emma Elisabeth ~ geboren: 23 mei 07 ~ 39,2 weken ~ gew: 3290 gram ~ lengte:

Geboren:
    15 meisjes 15 jongens

SMS-Buddy's:

Babymei --> Momtobe
    Mignon --> Tigger
    Moppies --> Onzewonder, backup Tassie

20. Moppies

Moppies Actief lid

15 sep 2006
    285
    0
    0
    Delft
    De lijst maar even weer opgezocht... je had gelijk s1980, 41,4 weken is tot nu toe de maximale 'draagtijd' ;)!

Meiden die zich (weer) hebben aangesloten... willen jullie ook op de lijst? Vul maar in hoor!

Deel Deze Pagina