En ja hoor, ik ben er ook nog! Hier niks loos! @ Esma : denk dat je de eerst evan ons 2 bent! Hier echt nog niks loos! Moest vanmorgen even langs me werk om wat te faxen (vriendlief was vanmorgen wat papieren vergeten) En ja hoor..... "Is het er nog steeds niet" HAHA! Vriendlief heeft vanmorgen gezegd "als ienimini dit weekend niet komt, verkoop ik alles weer op marktplaats, want dan komt ie nooit" Hoe bedoel je er wordt er 1 ongeduldig Ga zo even wat boodschapjes doen met me schoonvader. even wat kleine dingen. Me beste vriendin belde vanmorgen, was wel effe gezellig, sinds ik niet meer in de buurt van den haag woon, zien we elkaar ook niet meer wekelijks, dus als we bellen is het altijd wel erg gezellig Vriendlief is gister ook gaan googlen om te kijken wanneer er weer volle maan is NOu ja we zien het wel, toch? Nou meiden ik ga weer, tot vanmiddag! @Esma : rustig aan hé meid! Hoop dat het allemaal een beetje door zet bij je! S1980, Moppies, Onze Wonder en Wondertje : Rustig aan hé meiden met dat mooie weer!
volgens mi is het 1 juni volle maan! ik hoop toch dat de kleine zich daar niet aan stoort weet niet of ze mama dat zolang nog uithoudt
@Babymei: als het nog 72 uur gaat duren kan best iemand anders mij voor zijn. Ik gun het ieder een! Probeer toch die ananas en sex Het is voor een goed doel...hahahaha... Ik voel nog steeds niks, zo nu en dan als ik opsta, wat vruchtwater verlies, meer niet. Manlief belde net om te vragen of ik al wat voelde. Hij vindt het spannend...hihihi... Nou ik wil niet tot 1 juni wachten hoor, dan is overigens manlief jarig. Maar goed dat ik voor maandag mama ben...hihi... klinkt beetje raar... Esma die mama wordt
Esma houd je taai he, geniet nog even van het winkelen. Emmetje, rust lekker uit en geniet van je kindje en de BV. @De rest: we zitten in de laatste mei-week, ik ben benieuwd.....
ja ja inderdaad de laatste meiweek. en ik maar zeggen als ze vragen wanneer komt het eind mei! wie weet wel begin juni
Meiden, nog niet wanhopen. Ik zat om 12.44 nog te bellen dat er visite kon komen en om 12.45 begonnen de weeën zomaar uit het niets. Geen aanleiding of wat dan ook. Het kan dus zomaar beginnen! Nog even volhouden allemaal!
doen we ook wel hoor en straks als de kleine er is weer mopperen natuurlijk dat we zo weinig tijd hebben haha nee gekheid maar we zijn gewoon zo benieuwd naar ons mooie wonder dat we daarom beetje ongeduldig zijn denk.
nou, het is alweer 12 uur geleden dat mijn vliezen braken en nog steeds geen wee te bekennen.....zucht........
Esma, ik bemoei me er ff mee hoor. Maar heb je de VK al gebeld? Ik weet dat de termijn voor het breken van de vliezen en geboorte van het kind onlangs is verleng maar er staat een verlengd weekend voor de deur. (En je mag 24 uur eisen hoor, tis jou kind en bevalling!) Hou je temperatuur in de gaten! Wat evt kan helpen... Klinkt niet zo aantrekkelijk maar toch: Tepelstimulatie, door het zuigen aan de tepel wordt het lichaam aangezet om oxytocine te gaan produceren. Bijvoorkeur elk uur een aantal minuten de tepels stimuleren. Als je partner er niet is kun je de tepels stimuleren door de tepel tussen duim en wijsvinger te pakken en een zacht knijpende beweging te maken, alsof je er iets uit wilt drukken. Dit kunnen weeen opwekken na het breken van je vliezen.
Hoi dames, ik las hier ff mee, succes nog allemaal! Ik zag dat jullie hadden opgezocht wanneer het volle maan is, 1 juni! Helemaal perfect vind ik, als de beeb dan komt, dan is het mooi voor mijn verjaardag en hoef ik niet overtijd te lopen! Wens jullie allemaal een goeie bevalling toe! gr patje.
Ja,heb de VK gebeld en ze is al langs geweest. Heb mijn tepel al onder handen...grinzzz... of ik doe het fout of........geen resultaat. Vanavond belt de VK nog om te kijken hoe het is en dan wordt besloten of ik naar het ZKH moet of pas zaterdagochtend.
Esma heel veel suc6! Ik hoop dat de weeen vlug opkomen en dat je jullie wonder vlug in je armen mag sluiten.
zooow daar was ik weer eventjes, ben even bij de collega's van mij geweest, altijd effe gezellie niet waar. Voor de rest is het erg hottie hiero.. maar goed ga zo manlief maar wakker maken want we moeten naar de VK toe om 16 uur.... effe zien wat zij te melden heeft. En zijn de weeen al begonnen?