Nog twee dagen, Mariska en dan is Den haag voorbij! Gelukkig.. Verder alles wel oke.. Vrijdag naar de vk, eindelijk want ik wil nu zekerheid.. ben er zat van... Erg spannend dus... Ben nog steeds ontzettend moe, boobs groeien gestaag, maar heb niet echt verdere klachten... Jawel, verstopping en een paar keer wakker 's nachts.. Soms een zeurbuik 's aovnds... verder niet.. Hoe is het met jullie?
Hallo iedereen Ik heb vandaag mijn echo gehad (inwendig). Het hartje kon je zien kloppen ben zo blij. Mijn gyn was niet leuk was erg onpersoonlijk voelde mij ook niet bij hem op mijn gemak. En dan moet je ook nog een inwendige nou ja we hebben het weer gehad geen foto meegekregen maar heb het wel op videoband staan. Groetjes
Jammer dat het niet zo'n leuke ervaring was nu, terwijl dat wel zou moeten... Wel top dat het hartje klopte!
@Hoi tigger, goed om weer iets van je te horen! Fijn dat je nu vrijdag naar de vk mag. Kan me goed voorstellen dat je iets van zekerheid wil. @Alida jammer dat de gyn zo onpersoonlijk was maar wat fijn dat het verder goed was. Mocht je het opnemen, wat gaaf! @Firella dat onwerkelijke had ik ook maar was inderdaad weg na de echo. @Mariska hoe ging het tenissen? Ik loop al de hele dag op een roze wolk. Hopelijk blijft dat gevoel nog even, pieker al genoeg. Morgen gaan we tegeltjes uitzoeken voor ons nieuwe huis. Daarna de eerste afspraak bij de vk. Allemaal leuke dingen deze week.
Ik heb een afspraak met gynaecoloog,je weet het wel,eerste controle,echo enz.... Ik denk dat het een inwendige echo wordt,pfff jakkie,heb al eens gehad,geen prettig gevoel,ze Heb zo wat mijn vrienden rond gebeld en die gaan voor me een vrouwelijk gynaecoloog zoeken,er schijnt toch eentje te zijn in het ziekenhuis in mijn buurt,dus duimen maar dat ik die afspraak krijg,zo snel mogelijk
@Tigger: vond je het niet zo leuk in Den Haag? Fijn dat je nu bijna naar de vk mag. Heb je weer wat meer zekerheid. Benieuwd wanneer je een echo hebt. Met mij gaat het wel goed. Ook nog steeds moe en groeiende (.)(.) @Erica: na het eerste half uur tennissen was ik kapot . Later nog een half uur en dat ging beter . Hoe was het bij de vk? @Siken: waarom moet je naar de gynaecoloog en niet naar een verloskundige? @Alida: vervelend dat je geen fijne gynaecoloog had. Kun je de volgende keer naar een andere? Wel fijn dat je een goede echo had. Ben je zover als je dacht? Wanneer moet je weer?
Hallo Allemaal, Hoe is het hier? Ik heb goed nieuws ik weet niet of jullie het hebben meegekregen maar wij hadden een probleem dat wij bij ons thuis maar 1 slaap kamer hebben nu was ons idee om een slaapkamer bij te gaan bouwen......... hier kwam heel veel bij kijken, we werden gek van het gepieker, en nu kregen we gisteren te horen dat een alleenstaande man graag met ons zou willen ruilen hij wilt graag een kleine benedenwoning met alles gelijksvloers ,en dat hebben wij dus wij krijgen er een leuke eengezins woning met 3 slp kamers voor terug dus we zijn uit de zorgen. Sorry hoor heeft niks met zwangerschap te maken maar moest het even kwijt Groetjes doei doei
Hoi JeSiE, Wat fijn voor jullie. Kan dat zomaar, dat ruilen? Hoe gaat dat dan in zijn werk? Je hoeft het niet alleen over zwangerschap te hebben hoor. Er mag toch ook over andere dingen gepraat worden?
Hoi Mariska we moeten naar de verhuurder van ons huis en naar die van die andere pers, en dan moet je wat formulieren invullen en als niemand dan huurschuld ofiets heeft dan kun je een woningruil doen dat gaat zo tenminste in Arnhem. dus we hopen dat dit goed komt maar voorzie hier geen problemen mee eigenlijk. ja jij zit bijna op de 11 leuk he ik ga langzaam naar de 12 toe het is en blijft allemaal heel spannend vind ik we moeten tegelijk weer voor contole komen zie ik leuk ben benieuwd naar de lengte tot nu toe is het maar een kleintje als ik het zo bij jullie allemaal bekijk.
Is wel fijn dat die man wil ruilen. Wij hebben een koopwoning. Waarom gaan jullie niet kopen? Is dat duur in Arnhem? Volgens mij zit er qua lengte niet zoveel verschil tussen die van jou en mij. Ik liep in ieder geval precies op tijd volgens de gynaecoloog. Krijg jij nu alleen nog met 20 weken een echo? of ook nog eerder? Het blijft allemaal spannend tot aan de bevalling. Ik denk dat ik rond de 33 weken wel zenuwachtig word(normaal ben ik helemaal geen zenuwpees). Want bij mijn vorige zwangerschap braken de vliezen met 33 weken en 3 dagen.
mariska,awel die is het dan verloskundige...vandaag gebeld naar prenatale afdeling.ik heb afspraak op 27 october....een vrouw,ik ben dus heel blij,ik hoop dat ze normaal is......ik wist eigelijk niet dat er verschil is tussen gynaecoloog en verloskundige ,die kijken toch allemaal tussen jouw benen,haha dus ik ga dan naar verloskundige....
ze kijken inderdaad allemaal tussen de benen . Een verloskundige gaat elke zwangere naar toe (of de huisarts in sommige dorpen), maar bij een medische indicatie ga je naar een gynaecoloog. Die werkt in het ziekenhuis en is echt arts. Een verloskundige is geen arts. Alida en ik gaan naar een gynaecoloog en de rest naar een verloskundige (als ik het goed heb ) Spannend voor je 27 oktober. Hopelijk bevalt de verloskundige jou.
Ik ga dus naar een dokter in het ziekenhuis, die gaan waarschijnlijk een echo doen,dat wordt een eerste controle,normaal gezien moest ik het gaan doen na de eerste twee weken nadat ik uit ziekenhuis was ontslagen ,eigelijk weet ik het niet ,ik denk dat het gynaecoloog wordt die een echo gaat doen,in belgie nemen ze jouw bloed af,urine moet je ook geven ze wegen jou en ik heb gelezen dat ze aan u borsten voelen om te zien of ze zich goed ontwikkelen en of ze geschikt zijn om borstvoeding te geven :
@ Erica -> Wat een mooie echo heb jij gehad! Geweldig zeg. @ Siken -> Fijn dat je naar een vrouwelijke gynaecoloog mag... Maar ik weet niet hoe het allemaal gaat in belgie, ik woon in het hoge noorden. @ Jesie -> Het zou echt mooi zijn als je zo van huis kunt ruilen. Dan hoef je ook niet te verbouwen. @ Mariska -> Leuk heh, die 11! Maar ik hoop niet dat je over 22 weken dan al gaat bevallen hoor! @ de rest... eerlijk gezegd weet nu al niet meer wat jullie hebben geschreven... oei dementie... vergeef me please Groetjes Simone
Ik heb de 25e mn eerste echo, maar ik moet zeggen, ik ben erg bang... Ik heb de laatse tijd geen syptomen meer van zwangerschap.... Alleen mn buik is nog dik van mn darmen... Maar bijvoorbeeld mn (.)(.) doen geen pijn meer, groeien niet meer, sterker nog, het lijkt wel of ze kliener zijn geworden.... Kan dit inhouden dat ik een dood vruchtje heb? Misschie neen domme vraag, maar het maakt me echt gek....
@Siken: oh ja je woont in Belgie. Misschien gaat het daar allemaal anders dan in Nederland. @Simone: nee ik hoop ook niet dat ik al over 22 weken beval . Alleen als het net zo voorspoedig gaat als bij mijn zoontje, dan vind ik het niet zo erg. Alleen het 's ochtends naar je werk gaan en dan 9 dagen later weer thuiskomen zonder kind is niet leuk Hoe gaat het verder met jou? @Goddes tear: ik hoop voor je dat het de 25e allemaal goed is. Nog 1 week geduld . Ik had bij mijn 1e zwangerschap ook geen symptomen, maar toch een gezonde zoon gekregen . Het zegt dus niets.
Hoi hoi.. ben ik weer even! Jeetje Esie, wat een gaaf gebaar! Mariska, Den Haag was dodelijk saai. We hadden een opwerkprogramma, maar zeker 80% is niet gedraaid.. Dus heb echt weinig gedaan.. Dus ben blij dat het voorbij is... Fijn dat het ook goed gaat met je, mariska! Goddes tear: geen idee... Ik kan me voorstellen dat je gek wordt van onzekerheid.. Maar je kan gerust de Vk bellen hoor! Daar zijn ze voor. Succes en ik duim dat alles gewoon oke is...